Dat je het doet is op zich nog geen drama... dat je het doet terwijl de rest van de wereld zo naar binnen kan kijken?? Dat is ronduit triest.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:40 schreef Disana het volgende:
De cameravrouw wilde zich ook eens goed verbazen over hoe je in een keuken rond kunt lopen midden op de dag.
[afbeelding]
Debje zit met volle teugen te genieten achter, denk ik zo.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:40 schreef Disana het volgende:
De cameravrouw wilde zich ook eens goed verbazen over hoe je in een keuken rond kunt lopen midden op de dag.
[afbeelding]
Idd. waarom loopt dat wijf de hele dag in haar blote reet en maar klagen hoe koud ze het heeft.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat je het doet is op zich nog geen drama... dat je het doet terwijl de rest van de wereld zo naar binnen kan kijken?? Dat is ronduit triest.
En dan vinden ze het gek dat ze een vliegenplaag hebben.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:42 schreef ericahysterica het volgende:
goedemiddag allemaal! ik log in en zie gelijk nada in dr blote kont en een halve blote tiet.....verder veel smerigs op de keukenvloer en vieze voetzolen en ik hoor een kwijlstemmetje dat zegt "ik wil dat niet opruimen hoor""
BQ muziek is aangekomen .........heel hartelijk bedankt
quote:Op zondag 29 juli 2007 15:43 schreef wolferl het volgende:
Nadia: Ken jij iemand die kanker heeft gehad?
Denniks: Wat zeg je?
Denniks: Ik versta je echt niet.
Nadia: Ken jij iemand die kanker heeft gehad en ervan is genezen?
Denniks: Nee, maar wel iemand die het heeft gehad.
Waar kwam dat vandaan, die vraag bedoel ik, zomaar?quote:Op zondag 29 juli 2007 15:43 schreef wolferl het volgende:
Denniks: Wat zeg je?
Denniks: Ik versta je echt niet.
Nadia: Ken jij iemand die kanker heeft gehad en ervan is genezen?
Denniks: Nee, maar wel iemand die het heeft gehad.
quote:Op zondag 29 juli 2007 15:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dan vinden ze het gek dat ze een vliegenplaag hebben.
ok, dat is mooi, stuur ik nog wat meer.
Ja die vraag kwam uit het niets van Nadia.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar kwam dat vandaan, die vraag bedoel ik, zomaar?
Of dat ze iemand kent die kanker heeft en zich daar zorgen over maakt??quote:Op zondag 29 juli 2007 15:46 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja die vraag kwam uit het niets van Nadia.
Daaruit kan je opmerken dat dat kind niet echt tof is.
Met die vieze poepnaad.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:45 schreef ericahysterica het volgende:
kan dat mens met die ongewassen kont geen fatsoenlijke badjas aantrekken ofzo![]()
![]()
![]()
![]()
Ze las waarschijnlijk het artikel in De Telegraaf over iemand die marathons loopt om fondsen te werven voor kankerbestrijding.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar kwam dat vandaan, die vraag bedoel ik, zomaar?
Kanquote:Op zondag 29 juli 2007 15:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of dat ze iemand kent die kanker heeft en zich daar zorgen over maakt??
Dat zou natuurlijk ook nog kunnen....
Die pagina met de oproep voor tijdelijke bewoners staat met tussenpozen al vanaf het begin van DGK op de site.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:51 schreef ScofieldM het volgende:
Opvallend is sinds Natasia weg is, Brian veel meer romantiek kan tonen naar Amanda toe, rustiger is, beter in z'n vel zit enz. dat dat mens zo'n grote stempel kon drukken op iemand![]()
Even iets anders, wedden dat Kim binnenkort de villa betreed voor 2 tot 6 weken want op de homepage van de Gouden Kooi worden er gasten gevraagd voor deze periode. Heb je het in je? Je moet wel een goede reden hebben etc. dus ze vinden wel weer een andere butler en dan zetten ze Kim erin om tussen Nadia en Dennis te stoken het wordt eentonig..![]()
Dat niet alleen... naast die oproep staat een poll... of Kim Lieke achterna gaat....quote:Op zondag 29 juli 2007 15:51 schreef ScofieldM het volgende:
Opvallend is sinds Natasia weg is, Brian veel meer romantiek kan tonen naar Amanda toe, rustiger is, beter in z'n vel zit enz. dat dat mens zo'n grote stempel kon drukken op iemand![]()
Even iets anders, wedden dat Kim binnenkort de villa betreed voor 2 tot 6 weken want op de homepage van de Gouden Kooi worden er gasten gevraagd voor deze periode. Heb je het in je? Je moet wel een goede reden hebben etc. dus ze vinden wel weer een andere butler en dan zetten ze Kim erin om tussen Nadia en Dennis te stoken het wordt eentonig..![]()
Beetje verneukeratief trouwens, want er wordt met deze bewoording niet gevraagd wat de kijkers ervan vinden..... een "Alsjeblieft niet zeg" had wat mij betreft ook tot de keuzemogelijkheden moeten behoren.quote:Poll
Gaat Kim Lieke achterna?
Nee, ze blijft lekker butler! 20%
Ja, ze wil ook Miljonair worden! 80%
11607 stemmen
Brian is zeker meer 'vrijer' sinds Natasia opgerot is.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:51 schreef ScofieldM het volgende:
Klopt of een:" What the fuck kan mij het schelen"quote:Op zondag 29 juli 2007 15:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat niet alleen... naast die oproep staat een poll... of Kim Lieke achterna gaat....
[..]
Beetje verneukeratief trouwens, want er wordt met deze bewoordingen niet gevraagd wat de kijkers ervan vinden..... een "Alsjeblieft niet zeg" had wat mij betreft ook tot de keuzemogelijkheden moeten behoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |