Is me niet opgevallen, maar ik moet bekennen dat ik daar niet op lette....quote:Op zondag 29 juli 2007 14:45 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Brian had zijn apparaat weer overeind bij het aantrekken van zijn broek?
Ja met die twee blonde zusjesquote:Op zondag 29 juli 2007 14:46 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Uiteraard verlangen we met zijn allen naar dit:
http://www.tien.tv/big-brother/
![]()
Het laatste deel van Jörgen Raymann z'n "Het roer moet om" serie in z'n column in de Telegraaf (van vandaag) was daar ook een leuke variant opquote:Op zondag 29 juli 2007 14:45 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
"Ik heb het toch geprobeerd, John?" "Maar niemand keek meer...."
![]()
Bij mij bewolkt met een zonnetjequote:Op zondag 29 juli 2007 14:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
WTF?? Schijnt daar de zon?? Tijd om de streams aan te zetten dus![]()
* Leandra kijkt naar buiten en ziet alleen maar regen![]()
Toen brian op stond stond hij met z'n lul recht voor de camera , mij viel het dus wel opquote:Op zondag 29 juli 2007 14:48 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Is me niet opgevallen, maar ik moet bekennen dat ik daar niet op lette....
Amanda lag uitgeteld op het bed, dat wel weer....![]()
Eeeek..... "Uh, Uh, Jeroen" groot in beeldquote:Op zondag 29 juli 2007 14:46 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Uiteraard verlangen we met zijn allen naar dit:
http://www.tien.tv/big-brother/
![]()
Ze hebben een andere dag indeling dan de meeste Nederlandersquote:Op zondag 29 juli 2007 14:53 schreef mazaru het volgende:
Tering zeg. Het is DRIE UUR!!!
Gooi het grote licht aan!!! Dwing ze tot aktie
Het is weekend... ze hebben geen (kleine) kinderen... laat ze lekker uitslapenquote:Op zondag 29 juli 2007 14:53 schreef mazaru het volgende:
Tering zeg. Het is DRIE UUR!!!
Gooi het grote licht aan!!! Dwing ze tot aktie
Het zijn vampieren zeg ik je, VAMPIEREN.quote:Op zondag 29 juli 2007 14:53 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ze hebben een andere dag indeling dan de meeste Nederlanders
De meeste volwassen Nederlanders hebben geen luidspreker die zegt dat ze naar bedje moetenquote:Op zondag 29 juli 2007 14:53 schreef StephanL het volgende:
[..]
Mwah.... de gemiddelde leeftijd is daar nu 22??quote:Op zondag 29 juli 2007 14:53 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dan kun je tenminste nog terror plegen met de zonnebankquote:Op zondag 29 juli 2007 14:54 schreef wolferl het volgende:
[..]
Het zijn vampieren zeg ik je, VAMPIEREN.![]()
Maar die hebben waarschijnlijk geen alcoholrestrictiequote:Op zondag 29 juli 2007 14:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah.... de gemiddelde leeftijd is daar nu 22??
Denk dat er genoeg 22-jarigen nog liggen uit te slapen
Vergeet al die spiegels niet.quote:Op zondag 29 juli 2007 14:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan kun je tenminste nog terror plegen met de zonnebank![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 14:56 schreef Borga het volgende:
Zdngmw viert samen met familie en vrienden haar ''vrijlating'' uit DGK op geheel eigen wijze.
http://www.dumpert.nl/mediabase/22055/a88132e1/index.html
quote:
Vond ze altijd wel schattig, ze konden ook lekker veel drinkenquote:Op zondag 29 juli 2007 15:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Die mogen de kooi in
Ik wil sabrina wel eens zien onder hevige terror![]()
Die roept de hulp in van E3cm.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Die mogen de kooi in
Heb je aan twee kindvrouwtjes in de villa niet genoeg danquote:Op zondag 29 juli 2007 15:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Die mogen de kooi in
Dat klopt dan wel weerquote:Op zondag 29 juli 2007 15:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je aan twee kindvrouwtjes in de villa niet genoeg dan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |