quote:Op zondag 29 juli 2007 03:36 schreef latevogel het volgende:
Dennis:waarom lig je met een rokje aan in bed in heb toch gezegd dat dat niet mocht
Nadia kreunt
Dennis;laat me je kutje voelen schat,laat me erin
quote:Op zondag 29 juli 2007 03:37 schreef Lobasca het volgende:
Nix: mag ik je neuken?
Nada; nee'
Nix; jammer
Reeds ver in de middag lag Brian nog braaf al puzzelend te wachten tot Amanda wakker genoeg was voor een wake-up fuck.quote:Op zondag 29 juli 2007 14:31 schreef Nostalgist het volgende:
Aanvulling OP, ,aangezien er kennelijk onduidelijkheid bestaat:
Bij de van Ballegooytjes werd vanmorgen idd eerst een close combat gestreden waarbij de Heer des Huizes zijn freule oraal tot een hoogtepunt wist te brengen.
Daarna kregen de geliefden toch weer woorden omdat Huub iets weer "totaal belachelijk" vond van Lieke.
Ik kan dat nog steeds niet...lopend neukenquote:Op zondag 29 juli 2007 14:11 schreef Edwinuss het volgende:
Ze waren aan het ketsen!
Ik werd wakker, ik d8. ik kijk eens.
Lopen ze meteen te neuken![]()
Ik heb het wel eens geprobeerd, je moet het gewoon even oefenen.quote:Op zondag 29 juli 2007 14:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik kan dat nog steeds niet...lopend neuken![]()
Tja.. straks heeft Nadia weer een knuffeltje van Japie nodig en dan wil hij natuurlijk wel fris ruikenquote:Op zondag 29 juli 2007 14:12 schreef Nostalgist het volgende:
Jaap is klaar met zijn sporten en gaat direct douchen....
Goh, vroeger wilde hij dat nog wel eens vergeten...... Hij maakt vorderingen...
Met wat..........(ik heb geen streams)quote:Op zondag 29 juli 2007 14:17 schreef milk-shake het volgende:
volgens mij :"de tweede ronde....de tweede ronde"![]()
hij ziet zijn garnaaltje weer eensquote:Op zondag 29 juli 2007 14:20 schreef Nostalgist het volgende:
Jaap heeft een binnenpretje.....
ooooooooooquote:Op zondag 29 juli 2007 14:19 schreef milk-shake het volgende:
nou konijnen ...........
nou het is al vaker geweest..............na een tijdje zal het wel weer soepeler worden ...met de regelsquote:Op zondag 29 juli 2007 14:22 schreef mazaru het volgende:
Met al die regels die er nu zijn, is er gewoon helemaal niets meer wat ze kunnen doen.
Het gaat er nu om wie het langst tegen verveling kan
Ik zie gelukkig vandaag even niks...quote:Op zondag 29 juli 2007 14:22 schreef Edwinuss het volgende:
Ik vind het wel grappig om te zien allemaal![]()
Ik hoop het wel, want ze kunnen nu niets meer doen.quote:Op zondag 29 juli 2007 14:23 schreef milk-shake het volgende:
[..]
nou het is al vaker geweest..............na een tijdje zal het wel weer soepeler worden ...met de regels
Thnx.. heb m ff aangevuldquote:Op zondag 29 juli 2007 14:31 schreef Nostalgist het volgende:
Aanvulling OP, ,aangezien er kennelijk onduidelijkheid bestaat:
Bij de van Ballegooytjes werd vanmorgen idd eerst een close combat gestreden waarbij de Heer des Huizes zijn freule oraal tot een hoogtepunt wist te brengen.
Daarna kregen de geliefden toch weer woorden omdat Huub iets weer "totaal belachelijk" vond van Lieke.
goed opgeletquote:Op zondag 29 juli 2007 14:31 schreef Nostalgist het volgende:
Aanvulling OP, aangezien er kennelijk onduidelijkheid bestaat:
quote:
TY, wel verwarrend, maar dat is het voor jou waarschijnlijk ook.quote:Op zondag 29 juli 2007 14:31 schreef Nostalgist het volgende:
Aanvulling OP, aangezien er kennelijk onduidelijkheid bestaat:
I'm honoured...quote:
quote:Op zondag 29 juli 2007 14:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
TY, wel verwarrend, maar dat is het voor jou waarschijnlijk ook.![]()
Zulke strenge regels, opstaan voor 12 uur toch?quote:Op zondag 29 juli 2007 14:22 schreef mazaru het volgende:
Met al die regels die er nu zijn, is er gewoon helemaal niets meer wat ze kunnen doen.
Het gaat er nu om wie het langst tegen verveling kan
quote:Op zondag 29 juli 2007 14:37 schreef Mokum020 het volgende:
Wie neukt wie...wie neukt wie niet, wie komt er klaar en wie vooral niet, wie heeft er nepborsten en wie niet, wie ligt bij wie in bed, is Nadia een man geweest, heeft ze een pikkie...lekker kontje of juist niet, smaakt Dennis naar bosbessen...kortom:
gaat het nog wel ergens over?
Welcome to the magic world of the real life soap....quote:Op zondag 29 juli 2007 14:37 schreef Mokum020 het volgende:
Wie neukt wie...wie neukt wie niet, wie komt er klaar en wie vooral niet, wie heeft er nepborsten en wie niet, wie ligt bij wie in bed, is Nadia een man geweest, heeft ze een pikkie...lekker kontje of juist niet, smaakt Dennis naar bosbessen...kortom:
24/7 sex en uiterlijk, top streams.quote:Op zondag 29 juli 2007 14:37 schreef Mokum020 het volgende:
Ze plegen euthenasie op dit programma met al die "mag nietjes"quote:Op zondag 29 juli 2007 14:37 schreef Mokum020 het volgende:
Dat is waarschijnlijk de opzet van Ome Fons." Hoe kom ik snel van een programma af."quote:Op zondag 29 juli 2007 14:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze plegen euthenasie op dit programma met al die "mag nietjes"
Dat er een paar standaard "magnietjes' zijn dat is te begrijpen. Anders krijg je taferelen zoals die zes tegen twee.
Maar te veel 'magnietjes' is dodelijk voor het programma.
Ik heb me rot lopen verzinnen wat ze nu nog voor terror kunnen doen.
Maar ik kom niet verder dan een tong naar iemand uitsteken![]()
WTF?? Schijnt daar de zon?? Tijd om de streams aan te zetten dusquote:Op zondag 29 juli 2007 14:42 schreef Nostalgist het volgende:
Lekker in het zonnetje ? Nee, Jaap verkiest het warme kantoor, en ongetwijfeld James Blunt, zo weer....
"Jezus, wat een focking vliegen"
quote:Op zondag 29 juli 2007 14:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk de opzet van Ome Fons." Hoe kom ik snel van een programma af."
Jaap moet zich gewoon meer wassen, en dat afvallen helpt ook geen reet want hij drinkt onwijs veel choconel, weliswaar light, maar toch. En hij eet tosti's. Het is een varken en het blijft een varken, letterlijk en figuurlijk.quote:Op zondag 29 juli 2007 14:43 schreef Varen het volgende:
Jaap gaat in het kantoor bij tosties eten en zegt: Jezus wat een fokking vliegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |