quote:Op zondag 29 juli 2007 03:29 schreef Disana het volgende:
Schatje, zullen we wat afspreken? Als we gaan neuken met andere mensen, zullen we dat dan in Tas d'r bed doen?
Ik verzin het niet, dit zei Nadia.
echt die gesprekken moeten ze een keer laten zien op de tv aan de andere miljonairs dan lachen ze dennis zowieso elke dag uitquote:Op zondag 29 juli 2007 03:36 schreef latevogel het volgende:
Dennis:waarom lig je met een rokje aan in bed in heb toch gezegd dat dat niet mocht
Nadia kreunt
Dennis;laat me je kutje voelen schat,laat me erin
Wat is er mis met die domme kreun mutsquote:Op zondag 29 juli 2007 03:37 schreef Vandaag... het volgende:
Hoe kan Nadia nu al binnen 2 seconden zo liggen te kreunen. Zo goed lijkt me Dennis niet. Ik snap echt niets van dat kind
![]()
mag natuurlijk niet dat ziet dennis HETquote:Op zondag 29 juli 2007 03:39 schreef latevogel het volgende:
Nadia:denk erom hé,stoppen,stoppen
Dennis:wil je
Nadia:stoppen,maak niet uit ,niet doen
vetrouw je hoor
Dennis:klein stukje,heel klein stukje
Nadia :niet doen,niet doen,dat weet je..moet ik boos worden
schrijf maar door vind het te grappig afentoequote:Op zondag 29 juli 2007 03:40 schreef Vandaag... het volgende:
dennis: een heel klein stukje, een heel klein stukje.
Nadia: dennis, stoppen, kreun kreun
of hebben jullie liever dat ik het niet meer opschrijf?
ze heeft dus een kutje?quote:Op zondag 29 juli 2007 03:41 schreef Maria44 het volgende:
Dennis ligt op Nadia, ze hijgt en kreunt en hij vraagt wat er is. Waarom heb je je broekje aan, ik zei toch dat dat niet mocht?
Dennis: ik wil je fokking neuken....
Nadia: niet te hard drukken
D: ik wil je neuken
N: nee hijg hijg kreun kreun stoppen niet doen, ik vertrouw je hoor.
D: lekker een heel klein stukje
N. stoppen Dennis niet doen
D: ik heb lekker je kutje al gevoeld het voelt heel lekkerN: als je het nog een keer doet word ik boos
D: hoe boos dan?
En hij moet van haar af want ze vertrouwt het niet omdat hij zo brutaal is volgens N.
Niet goed gehoord; maar we hadden net voor de verandering wel eens goed geluid... niet dat ik hier per se op zat te wachtenquote:Op zondag 29 juli 2007 03:43 schreef latevogel het volgende:
hoor ik Dennis nu zeggen ..is eerst ekeer normaal?
Kutje voelen ,lekker
Valt me wel op dat Dennis praatje heeft als hij gezopen heeft
Dennis:je doet al een maand stom,is niet meer eerlijk
Lekker genieten,wil jouw ook laten genieten schatje
asjeblief toe nou
Schaam je niet, je bent slechts de boodschapper.quote:Op zondag 29 juli 2007 03:46 schreef Vandaag... het volgende:
ooh shhit, wat is je poesje nat..
![]()
![]()
ik trek het niet meer, krijg plaatsvervangende schaamte
wees blij.quote:Op zondag 29 juli 2007 03:50 schreef latevogel het volgende:
mag de douche uit ..ik versta het niet meer
![]()
Nou volgens mij komt het door de drankquote:Op zondag 29 juli 2007 03:53 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
wees blij.
beft hij haar nu? Ik moet toegeven dat ze hem wel wat actiever heeft weten te krijgen met haar getease.
Tegen die Nixnut??quote:Op zondag 29 juli 2007 03:29 schreef Disana het volgende:
Schatje, zullen we wat afspreken? Als we gaan neuken met andere mensen, zullen we dat dan in Tas d'r bed doen?
Ik verzin het niet, dit zei Nadia.
Vraag mij niet de logica erachter uit te leggenquote:Op zondag 29 juli 2007 03:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tegen die Nixnut??
Het bed van Tas is nota bene het enige bed wat vanaf alle andere bedden te zien is...
De eerste letters van mijn naam en die van mijn 2 katten, mijn eigen naam was al in gebruik.quote:Op zondag 29 juli 2007 04:01 schreef cindy10 het volgende:
lobasca,vanwaar je naam???(even OT nieuwsgierig??)![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |