Ze hadden Nadia er ook ingezet om te stoken tussen Brian en Amanda en nou is ze haar beste vriendinquote:Op zondag 29 juli 2007 15:57 schreef wolferl het volgende:
[..]
Brian is zeker meer 'vrijer' sinds Natasia opgerot is.
En ook ik denk die Kim in de villa komt voor anderhalve maand.
Lekker stoken tussen Brian en Amanda, en Denniks gek maken.
Nadia jaloers krijgen, Jaap ophitsen, Lieke bashen. Huub uitdagen voor sex.
Ja dat gaat gebeuren.
Yep, want Huub is ook helemaal niet gecharmeerd van Kim. Dus het moet Jaap of Dennis worden.quote:Op zondag 29 juli 2007 16:00 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Ze hadden Nadia er ook ingezet om te stoken tussen Brian en Amanda en nou is ze haar beste vriendinen Brian is niet geinteresseerd in Kim dus het zal eerder zijn om Nadia te zieken en nix het hoofd op hol te brengen......het ligt er allemaal zo dik bovenop
![]()
De oproep is voor personen die er tijdelijk in willen. Er gaat dus niemand uit vooralsnog.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:58 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Klopt of een:" What the fuck kan mij het schelen"![]()
Hoe willen ze die Kim de villa inkrijgen door DenNIX te lozen misschien?![]()
De vaste personen (Lieke, Huub, Brian en Amanda) gaan er sowieso niet uit....Jaap wellicht met z'n nieuwe plannen??
Ik zeg ook, stoken tussen Brian en Amanda, Kim gaat eerder voor Amanda dan voor Brian.quote:Op zondag 29 juli 2007 16:00 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Ze hadden Nadia er ook ingezet om te stoken tussen Brian en Amanda en nou is ze haar beste vriendinen Brian is niet geinteresseerd in Kim dus het zal eerder zijn om Nadia te zieken en nix het hoofd op hol te brengen......het ligt er allemaal zo dik bovenop
![]()
Volgens mij gaan ze echt proberen Dennis te lozen voor 30 augustus.quote:Op zondag 29 juli 2007 16:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
De oproep is voor personen die er tijdelijk in willen. Er gaat dus niemand uit vooralsnog.
Gaat ze toch niet lukken !! De enige manier waarop Dennis die poort daar uitlooptquote:Op zondag 29 juli 2007 16:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij gaan ze echt proberen Dennis te lozen voor 30 augustus.
Het zou zomaar kunnen natuurlijk. De enige die hem erin wil houden is Nada en die valt wel om te praten.quote:Op zondag 29 juli 2007 16:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij gaan ze echt proberen Dennis te lozen voor 30 augustus.
Dat kon je ook al merken aan die brief met die exit-waarschuwing voor Dennis.
Jaap die houd hem er ook inquote:Op zondag 29 juli 2007 16:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen natuurlijk. De enige die hem erin wil houden is Nada en die valt wel om te praten.
Ik heb niks tegen Playboy Mansionquote:Op zondag 29 juli 2007 16:09 schreef beequeen het volgende:
Ik ga mijn koffers maar eens pakken, kom later nog wel even kijken.
Hopelijk lijkt het dan iets minder op Playboy Mansion.
Ga je er in voor een paar weken????quote:Op zondag 29 juli 2007 16:09 schreef beequeen het volgende:
Ik ga mijn koffers maar eens pakken, kom later nog wel even kijken.
Hopelijk lijkt het dan iets minder op Playboy Mansion.
Ik dacht al... "wat klopt hier niet" maarre... dat is toch het bed van Natasia??quote:Op zondag 29 juli 2007 16:17 schreef Disana het volgende:
Brian haalt de puntenkoffertjes van Eric en Natasia achter zijn bed vandaan.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |