Jammer.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:07 schreef dgk_fan het volgende:
Nou we zijn helaas al weer terug![]()
Bij Leiden zijn we door de politie van de weg gehaald en de
praalwagen is in beslag genomen...................
Plan mislukt...........MAARRRRRRR........we hebben nog MEER plannen !!
Wacht maar af !! Mijn neef heeft een feestwinkel en ik heb voor volgendequote:Op zondag 29 juli 2007 15:16 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Goh , je lijkt Dennis wel: blablabla ( woorden ) en ............... ( geen daden ). Sneu..
Ik zeg: http://www.rentokil.nl/index_sid.php?sid=pest&firstload=1&pag=p0&starter=pestquote:Op zondag 29 juli 2007 15:14 schreef beequeen het volgende:
Volgens Brian is de keuken een puinhoop en barst het van de vliegen. Wie zal dat gaan opruimen?
Of je ziet de humor er totaal niet van in en neemt het ff serieusquote:Op zondag 29 juli 2007 15:16 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Goh , je lijkt Dennis wel: blablabla ( woorden ) en ............... ( geen daden ). Sneu..
Daar wordt het idd wel tijd voor... anders heb je daar volgens mij binnen de kortste keren een muizen- of rattenplaag.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:18 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik zeg: http://www.rentokil.nl/index_sid.php?sid=pest&firstload=1&pag=p0&starter=pest
Haal jij die kikkerpakken even op straks?quote:Op zondag 29 juli 2007 15:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je ziet de humor er totaal niet van in en neemt het ff serieus![]()
en zijn wimpersquote:Op zondag 29 juli 2007 15:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Het eerste wat hij deed was z'n haar controleren.
Nee ik neem het niet serieus, maar ik ga er niet om zitten lachen , dat gun ik hem + denniks nietquote:Op zondag 29 juli 2007 15:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je ziet de humor er totaal niet van in en neemt het ff serieus![]()
't is maar wat je douchen noemtquote:Op zondag 29 juli 2007 15:23 schreef beequeen het volgende:
Ik verbaas me toch steeds weer dat Huub en Lieke bijna de enige zijn die iedere ochtend douchen.
Het kan toch ook niet anders dat het daar barst van de vliegen.![]()
Dat die ijdeltuiten elkaar hebben gevonden zeg. Zondagmorgen, kindertjes zitten aan tafel op ontbijt te wachten, papa en mama zijn allebei eerst nog een uurtje bezig met hun uiterlijk.quote:
Ik ga vandaag nergensquote:Op zondag 29 juli 2007 15:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Haal jij die kikkerpakken even op straks?![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 15:17 schreef Disana het volgende:
Zie ik er in de andere spiegel ook wel leuk uit?
[afbeelding]
Zit er bloed in je alcohol?quote:Op zondag 29 juli 2007 15:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga vandaag nergens![]()
![]()
Volgens mij mag ik nog geen auto rijden![]()
Mwah... voorlopig zie ik Dennis en Nadia nog geen kinderen krijgen... behalve dmv KIquote:Op zondag 29 juli 2007 15:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat die ijdeltuiten elkaar hebben gevonden zeg. Zondagmorgen, kindertjes zitten aan tafel op ontbijt te wachten, papa en mama zijn allebei eerst nog een uurtje bezig met hun uiterlijk.
Was jij dat op die praalwagen die zo bezopen was?quote:Op zondag 29 juli 2007 15:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga vandaag nergens![]()
![]()
Volgens mij mag ik nog geen auto rijden![]()
Ziekte's, schimmels, epidemieen.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar wordt het idd wel tijd voor... anders heb je daar volgens mij binnen de kortste keren een muizen- of rattenplaag.
Ja dat klopt beter denk ik. Apart hoe iemand zo vol van haar uiterlijk kan zijn en tegelijk zo ontevreden.quote:
Dus ofwel ze eindigen beiden met een sloof ofwel met iemand die rijk genoeg is om huishoudslaven te betalen.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... voorlopig zie ik Dennis en Nadia nog geen kinderen krijgen... behalve dmv KI![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |