Je hebt gelijk, ik heb het veranderd. Je zou dus kunnen zeggen dat ze moeders tarten door op haar bed te stoeienquote:Op zondag 29 juli 2007 16:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik dacht al... "wat klopt hier niet" maarre... dat is toch het bed van Natasia??
Ik heb geen medelijden met Jaap, hij had nu ook kunnen stoeien met Cora of Kim.quote:Op zondag 29 juli 2007 16:22 schreef Disana het volgende:
Wat moet dit vervelend zijn voor Jaap. Drie stoeiende, seksende, gezellig met elkaar verpozende stellen.
Er worden pogingen ondernomen zich nu toch eindelijk in de kleren te heisen.quote:Op zondag 29 juli 2007 16:23 schreef heracles het volgende:
Schandaaalig het is al bijna half vijf. Kijk hoe ze er bij lopen.
Ik denk dat het het vervelendst voor Jaap is dat die del de ene nacht bij hem in bed ligt om hem op te geilen, hem vervolgens bezweert nooit meer wat met Dennis te doen (en er ook niet meer te slapen) om het vervolgens toch weer te doen...quote:Op zondag 29 juli 2007 16:22 schreef Disana het volgende:
Wat moet dit vervelend zijn voor Jaap. Drie stoeiende, seksende, gezellig met elkaar verpozende stellen.
Binnen de villa? Hij valt overal buiten zoals het nu ligt.quote:Op zondag 29 juli 2007 16:24 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik heb geen medelijden met Jaap, hij had nu ook kunnen stoeien met Cora of Kim.
quote:Op zondag 29 juli 2007 16:25 schreef AnTjUh het volgende:
zijn lieke en huub nou de enigen die zijn wezen douchen?
en ze heeft net ff dr onderbroek uitgedaanquote:Op zondag 29 juli 2007 16:27 schreef Disana het volgende:
Amanda draagt het jurkje van gister vandaag als rok. Er zit dus een dikke rode mond in haar kruis-gebied![]()
Zelfs als het weer zes tegen twee zou zijn, dan gebeurt er nog niks.quote:Op zondag 29 juli 2007 16:24 schreef Rotterdammert het volgende:
kan het niet weer 6-2 worden? :p
het is veel te lief zo!: zelfs brian en huub gaan goed met elkaar om
Ik denk dat het vervelendst voor hem toch echt is dat hij niemand voor zichzelf heeft zoals alle anderen. Het leven in de slaapkamer gaat helemaal langs hem heen.quote:Op zondag 29 juli 2007 16:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat het het vervelendst voor Jaap is dat die del de ene nacht bij hem in bed ligt om hem op te geilen, hem vervolgens bezweert nooit meer wat met Dennis te doen (en er ook niet meer te slapen) om het vervolgens toch weer te doen...
Hij vindt haar leuk, hij weet dat ze bloedlink is maar dit is regelrecht kwetsend.
Ga dan lekker met de gevoelens van een "player" als Dennis of Brian spelen, maar niet met die van Jaap die met goed fatsoen nog nooit een vrouw binnen handbereik heeft gehad.
(en nee... ik ben niet vergeten dat Jaap zich op z'n 2de avond ronduit hufterig tegen Sylvia en Amanda gedragen heeft)
En dan mogen ze vijf drankjes drinken, even wat eten, en dan is het weer bedtijdquote:Op zondag 29 juli 2007 16:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Er worden pogingen ondernomen zich nu toch eindelijk in de kleren te heisen.
Was dat zwarte ding een onderbroek? Ik dacht dat het een stoeibroekje wasquote:Op zondag 29 juli 2007 16:28 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
en ze heeft net ff dr onderbroek uitgedaan
Tja, het is een topje of kort jurkje. Het lijkt me niet de bedoeling dat je een grote rode mond voor je kruis draagtquote:Op zondag 29 juli 2007 16:30 schreef AnTjUh het volgende:
is die rok niet een beetje te lang voor amanda btw
Breezer niveau.quote:Op zondag 29 juli 2007 16:39 schreef beequeen het volgende:
De muziek probeert het gesprek van Amanda en Nada te overstemmen.
Ze hebben allebei gepijpt , Nada moest bijna kotsen en bij Amanda was het ook bijna zover. Ze moeten ontzettend lachen om deze uitwisseling van info.![]()
Je vraagt je af hoe zo iemand er een werkend bestaan op na kan houden.quote:Op zondag 29 juli 2007 16:45 schreef beequeen het volgende:
Nada stond op om 15.00 uur. Het is nu 16.45 uur, ze heeft nog geen douche gezien en loopt nog steeds in haar blote kont. Ze is al wel opgemaakt, dat scheelt.
Klopt, lees mijn post.quote:Op zondag 29 juli 2007 16:50 schreef Disana het volgende:
Ik had het geluid niet aan, maar mij kwam het voor alsof Nadia niet wist dat ze een lading wc-papier uit haar broek had hangen.
[afbeelding]
Ik zag dat ze het papier op bed gooidequote:
Ze stond voor de spiegel (jawel) haar broek op te hijsen ofzo.. toen voelde ze het.quote:Op zondag 29 juli 2007 16:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zag dat ze het papier op bed gooidemaar hoe kwam ze er dan achter? Brian en Amanda hadden het ook kunnen zien; ik vond het zo raar dat ik dacht dat ze het misschien expres deed.
Maar het is toch onvoorstelbaar dat zoiets blijft hangen... bah, wat een vieze meid.quote:Op zondag 29 juli 2007 16:54 schreef Clank het volgende:
[..]
Ze stond voor de spiegel (jawel) haar broek op te hijsen ofzo.. toen voelde ze het.
Ze stond wel op die hoogte en gooide het naar achteren.quote:Op zondag 29 juli 2007 16:55 schreef Clank het volgende:
Weet trouwens niet 100% zeker of ze het op het bed van H&L gooide.. maar dat was mijn eerste indruk.
Ze gaat dus niet paardrijden maar ook niet douchen Dat zou ze namelijk daarna doen.quote:Op zondag 29 juli 2007 16:57 schreef Clank het volgende:
Nadia gaat zich weer verkleden.. doet haar zender af en begint een gesprek met Dennis.
Ik kan merken dat je pas 2 dagen streams hebt.quote:Op zondag 29 juli 2007 17:04 schreef Edwinuss het volgende:
Die Sjonnie doet wel veel shit in zijn haar zeg.
..quote:Op zondag 29 juli 2007 17:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan merken dat je pas 2 dagen streams hebt.![]()
De potten vet die in het haar van Amanda zijn gegaan......je wilt het niet weten. Daarom ziet het er zo vreselijk uit, samen met tangen, rollers en föhnen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |