Absoluut niet! Maar Lieke heeft laatst ook al aan Huub duidelijk gemaakt dat ze heel graag ook een andere gesprekspartner zou willen hebben. Lieke kan uiteindelijk alleen maar bij Huub terecht en dat is niet leuk..quote:Op zondag 29 juli 2007 17:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Nadia denkt echt dat Lieke zit te wachten op 2 vriendinnetjes die 4 uur per dag voor de spiegel doorbrengen, en alleen kunnen praten over sex, make-up, kleding en haar.![]()
Hersenloooosssquote:Op zondag 29 juli 2007 17:27 schreef SIRA het volgende:
Nadia: "je kan mij de hele dag voor de spiegel zetten, alles uitproberen enzo.. vind ik leuk"
joh
Ik vind Dennis lélijk joh, echt niet normaal, wat een griezel!!!quote:Op zondag 29 juli 2007 17:29 schreef Disana het volgende:
Die waren lélijk joh, echt niet normaal, wat een griezels.
Dennis over 6 meisjes die hij de dag na het uigaan zonder makeup terugzag.
Bij Dennis en Nadia vraag je je toch werkelijk af waar ze het vandaan halen, die totale focus op andermans (mindere) uiterlijk.quote:Op zondag 29 juli 2007 17:31 schreef Clank het volgende:
[..]
Ik vind Dennis lélijk joh, echt niet normaal, wat een griezel!!!
Zo vet man, Dennis voelt zich natuurlijk weer helemaal het mannetje door zijn stoere verhaal.quote:Op zondag 29 juli 2007 17:29 schreef Disana het volgende:
Die waren lélijk joh, echt niet normaal, wat een griezels.
Dennis over 6 meisjes die hij de dag na het uigaan zonder makeup terugzag.
Bedorfen van binnen.quote:Op zondag 29 juli 2007 17:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij Dennis en Nadia vraag je je toch werkelijk af waar ze het vandaan halen, die totale focus op andermans (mindere) uiterlijk.
Je moet gewoon es wat langer naar hem kijken ! Dan zul je zien dat hij De Ware is !!quote:Op zondag 29 juli 2007 17:31 schreef Clank het volgende:
[..]
Ik vind Dennis lélijk joh, echt niet normaal, wat een griezel!!!
Misschien is naar hans anders?quote:Op zondag 29 juli 2007 17:33 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Je moet gewoon es wat langer naar hem kijken ! Dan zul je zien dat hij De Ware is !!
De Messias Der Schoonheid ! Zelden zo'n knappe man als Dennis gezien !!
Ik ben zo blij dat ik zulke mensen niet ken en dat bedoel ik niet arrogant.quote:
quote:Op zondag 29 juli 2007 17:33 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Je moet gewoon es wat langer naar hem kijken ! Dan zul je zien dat hij De Ware is !!
De Messias Der Schoonheid ! Zelden zo'n knappe man als Dennis gezien !!
Wat dat betreft realiseer ik me nu ook waarom me vrienden me vrienden zijnquote:Op zondag 29 juli 2007 17:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik zulke mensen niet ken en dat bedoel ik niet arrogant.
Bij de volgende ontslagronde.quote:Op zondag 29 juli 2007 17:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het zo knap en dapper dat jij zo lang in je rol blijft, maar vraag me af wanneer je er eens uit valt.
Arrogant zou je pas zijn als je zegt dat alle minder slimme of lager opgeleide mensen zo zijn. Deze twee vertonen pas echte domheid, en ze kiezen er nog met trots voor ook.quote:Op zondag 29 juli 2007 17:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik zulke mensen niet ken en dat bedoel ik niet arrogant.
Loosah.quote:Op zondag 29 juli 2007 17:41 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[afbeelding]
Gangstuh of een Nerd, oordeel zelf.
Beter dat hij het er in de fitness uitgooit als ergens anders.quote:Op zondag 29 juli 2007 17:43 schreef SIRA het volgende:
ik vind het echt niet normaal hoeveel agressie er in Brian zit..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |