Inderdaad, is najaar.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:06 schreef TwistedDarling het volgende:
Het is idd de najaarscollectie.
Ik kreeg hem gisteren ook in boekvorm binnen en er staat heel groot autumn op.
Oh dat is helemaal ellendig als die niet kloppen. Dan liever lang op mn bestelling wachten, dan dat. Alhoewel ik nu toch liever gewoon in de winkel koop. Wel nog een 2tal dingen in bestelling staan die niet in de winkel te vinden zijn totnutoe.quote:Op zondag 29 juli 2007 12:53 schreef BalLon het volgende:
Ze werken zelfs op zondag daar bij H&M klantenservice! (hoewel... zo bijzonder is het ook niet... Met al die ellende daar met die nieuwe collectie...)
Ik kreeg net een mailtje, naar aanleiding van rekeningen van mij die ik nog moet betalen. Allemaal gedoe met maandrekeningen die niet kloppen enz. En omdat ik daarom niet betaal en over mijn limiet zit, moet ik volgende pakketjes ophalen bij een Kialapunt... En dat wil ik niet! Nu wordt ik vandaag gebeld en hoop ik dat alles EINDELIJK eens opgelost wordt.
Het kan zijn dat het kialapunt gesloten is tijdens de vakantie... Dan wordt ie van de site afgehaald. Dat had ik ook een keer. Niet dat je er nu wat aan hebt, als je een bestelling verwacht tenminste...quote:Op zondag 29 juli 2007 13:21 schreef Linnie20v het volgende:
Ik vind het zo irritant dat mijn KIALA-punt is verwijderd. Ik kan nu dus niet meer het adres kiezen waar ik het altijd liet bezorgen. Nadelig omdat ik zelden thuis ben overdag, en ik klote buren heb waarvan ik dus NIET wil dat ze mijn pakket aannemen.....(Hebben ze ooit eens gedaan en toen de zak met kleding op het hek geflikkerd waar het in de regen lag toen ik thuis kwam...)
Wat ik overigens raar vind, is dat bij de catalogus WEL het betreffende adres stond als mogelijkheid om het pakketje naar toe te verzenden.....![]()
Ik zie geen plaatje.quote:Op zondag 29 juli 2007 13:51 schreef Linnie20v het volgende:
Ik hoop nog altijd dat deze groen trui in de collectie gaat komen (waarschijnlijk de wintercol. )
Alleen zie ik hem nu ook niet meer staan op de site waar ik het plaatje van af heb gehaald. Dus ik vrees het ergste.
Weet iemand van welke lijn hij is? Ziet er niet divided uit, maar meer Trend ?? Ook qua label kan ik het niet helemaal plaatsen.![]()
[afbeelding]
Ik denk wel dat dat het is... Ik had het laatst namelijk ook (moest een pakketje wegbrengen). Op internet wilde ik bekijken wat de openingstijden waren en toen stond ie er ineens niet meer op!! Maar daarnaast bleek een TNT-post servicepunt te zitten, dus daar kon ik 'm toen naar toe brengen. Toen ik daar aankwam bleek het Kialapunt gewoon open te zijn, dus ik dacht: dan breng ik het daar wel naar toe. Toen vroeg ik waarom ze niet meer op de site stonden en toen vertelde hij dat ze binnenkort een paar weken dicht waren wegens de vakantie. Maar goed... daar heb jij nu niet zoveel aan, aangezien jij een pakketje moet ontvangen. Voor deze keer dus maar een ander punt aangeven, denk ik he?quote:Op zondag 29 juli 2007 14:04 schreef Linnie20v het volgende:
OH verdorie dat zou inderdaad ook nog een mogelijkheid zijn.
Ja ik verwacht 2 grote bestellingen. 178 en 242 euro geloof ik....Hoop niet dat ik alles hoef te houden !
Hmm nee dat heeft die site wel vaker...quote:Op zondag 29 juli 2007 14:19 schreef Linnie20v het volgende:
@ Lienekien
Weird, dan maar een linkje?![]()
http://www.nitrolicious.c(...)hm_july_aug/0016.jpg
Met 't linkje krijg ik dezelfde mededeling. "Access denied. You are not authorized to use this image. Please do not steal our bandwith. It is not nice."quote:Op zondag 29 juli 2007 14:19 schreef Linnie20v het volgende:
@ Lienekien
Weird, dan maar een linkje?![]()
http://www.nitrolicious.c(...)hm_july_aug/0016.jpg
http://www.nitrolicious.com/ blog/wp-gallery/0507/hm_july_aug/0016.jpgquote:Op zondag 29 juli 2007 14:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Met 't linkje krijg ik dezelfde mededeling. "Access denied. You are not authorized to use this image. Please do not steal our bandwith. It is not nice."
Ik ook!quote:Op zondag 29 juli 2007 14:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Met 't linkje krijg ik dezelfde mededeling. "Access denied. You are not authorized to use this image. Please do not steal our bandwith. It is not nice."
Huh... nu klik ik er zelf op en doet ie het niet meer! Net nog wel.... Raar...quote:Op zondag 29 juli 2007 15:08 schreef BalLon het volgende:
Dat komt omdat de link niet helemaal klopt. Er zijn een spatie in (na de derde '/')
Dit is de goede link: http://www.nitrolicious.c(...)hm_july_aug/0016.jpg
Heb ik ook. begin augustus maar ik ga de 6e op vakantie, ik hoop dus nog voor het weekend en anders ligt ie mooi na de vakantie klaar op het postkantoor.quote:Op zondag 29 juli 2007 16:37 schreef Lollifant het volgende:
Mijn supergrote bestelling komt begin augustus, welke datum zou dat zijn...![]()
Er is nog niks in behandeling genomen verdorie.![]()
Bij mij eind juli,begin aug, half augquote:Op maandag 30 juli 2007 09:59 schreef pluisje het volgende:
Mijne begon met half juli, werd toen begin augustus, en staat sinds vanmorgen op half augustus
Krijg het idee dat ze de najaarsdingen gewoon nog niet of nauwelijks uit kunnen leveren.
Nou ja, we wachten geduldig
Dan is hij nog niet aangemeld bij tntquote:Op maandag 30 juli 2007 12:01 schreef Addict89 het volgende:
Ik vind het behoorlijk irritant dat het collonummer niet werkt eigelijk.Wil mijn spulletjes..
Mijn bestelling van de nieuwe collectie ook!quote:
Dat heb ik ook altijd...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:28 schreef pluisje het volgende:
T is niks, maar elke keer als ik ga kijken of ie al onderweg is, belandt er ook steeds weer wat nieuws in mijn winkelmandje
Ik krijg hem meestal de dag nadat ie gesorteerd is in Zwolle.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:27 schreef BettyR het volgende:
Zending gesorteerd in sorteercentrum 31-07-2007 Zwolle , intern transport pakketten
Zou het dan toch vandaag?
Ik nietquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:31 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Ik krijg hem meestal de dag nadat ie gesorteerd is in Zwolle.
Wat??? Jij krijgt een excuusbrief én een bon?!?!?! Verdomme, dat wil ik ook. Stelletjes prutsers dat het zijn. Ik heb wel genoeg gebeld erheen om op zn minst een brief te krijgen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik krijg net zomaar een excuusbrief over de niet meer geleverde artikelen van de zomercollectie. Met ¤5 korting voor een volgende bestelling. Dat is in elk geval wel aardig van H&M. Maar toch zijn het inderdaad prutsers.
Ja verdomme, die van mij is nog steeds niet gedaan sinds 6 juliquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:35 schreef Roeji het volgende:
Verbazingwekkend!! mijn retouren van verleden week zijn al verwerkt!?!?! Ze kunnen het dus wel
Nouja t blijft h&m ik had een S en die is wel groter dan normaal, ik had denk ik nog wel een XS gepast. Maar de mouwen houden bij mij niet echt over dus ik denk dat ze bij XS te kort zijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:26 schreef Addict89 het volgende:
Maat van dat gratis vest valt ook normaal?
quote:Op maandag 30 juli 2007 20:58 schreef MadGuy het volgende:
Ik ben eigenlijk benieuwd wanneer de najaarscollectie in de winkels komt te hangen.
Ik wacht ook nog altijd op mijn bestelling die op 19 juli in behandeling was genomen, op 22 juli was verzonden en sinds 19 juli op manco staat. Net even gekeken of mijn bestelling ook als retour wordt gemeld, maar dat is dus niet het geval. Ik ga één dezer dagen eens bellen waar de fuck mijn bestelling blijftquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:43 schreef MissJ het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nah zeg, KUT H&M!
Luistert en huivert.
Heb maandag 2 weken geleden een bestelling gedaan (nog van de oude collectie). Sinds die tijd hou ik dus in de gaten of t al onderweg is enzo. Het staat nu al 2 weken op "bestelling is onderweg" en verder dus het welbekende manco.
Kijk ik dus net of eea eindelijk gesorteerd is.....
Zie ik GVD dat het hele pakket retour gestuurd is???! Het staat er dus echt met zo'n groene balk alsof ik het zelf retour gestuurd heb. Wat de fuck, heb dat hele pakket nooit ontvangen![]()
Ik dus gelijk de klantenservice bellen, die mevrouw begreep er uiteraard ook geen reet van, dus ze gaat het nu uitzoeken wat er is gebeurd en me morgen terugbellen....![]()
Iemand dit wel eens meegemaakt?
Tot op heden was ik zeer tevreden en heb er echt al iets van 14 bestellingen ofzo opzitten wat allemaal prima verlopen is.. maar nu...![]()
Lijkt me sterk, want ik had allang voordat de najaarscollectie online kwam besteld (één artikel was op 5 juli besteld), en die bestelling werd pas op de 19e (toen de najaarscollectie dus online kwam) in behandeling genomen en flikkerde ze nog een blousje eruit. Bovendien heb ik geen melding of wat gehad dat het niet meer werd geleverd (waarom staat het anders op "verzonden"?) dus ik ga er gewoon vanuit dat ik mijn bestelling nog krijg.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:27 schreef ChilllayD het volgende:
zomerbestellingen worden echt niet meer geleverd !!!
Misschien bij een enkeling? Maar die enkeling ken ik nog niet.
Dit rokje:quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:47 schreef ChilllayD het volgende:
Welk rokje?
En dat vestje heb ik eerder gehoord
Hoezo? Als je iets besteld dan heb/krijg je toch een klantnummer?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:34 schreef Linda2205 het volgende:
Ik heb even een kort vraagje hah. Mijn vriend heeft voor mij besteld, zodat hij dat vest als aanmeldcadeau kreeg. Nu hebben we dus geen klantnummer. Hoe kan ik nou bijhouden wanneer mn pakketje komt en of alles er wel bij zit? Zoals ik jullie allemaal hoor is het wel handig om in de gaten te houden.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:27 schreef ChilllayD het volgende:
zomerbestellingen worden echt niet meer geleverd !!!
Misschien bij een enkeling? Maar die enkeling ken ik nog niet.
Zijn de ''zeurende'' mensen ook degene die met regelmaat bestellen?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:44 schreef wizarddragon het volgende:
Ik snap niet waarom een aantal mensen maandelijks blijven bestellen en wachten als ik al die ellende zo hoor.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:43 schreef MissJ het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nah zeg, KUT H&M!
Luistert en huivert.
Heb maandag 2 weken geleden een bestelling gedaan (nog van de oude collectie). Sinds die tijd hou ik dus in de gaten of t al onderweg is enzo. Het staat nu al 2 weken op "bestelling is onderweg" en verder dus het welbekende manco.
Kijk ik dus net of eea eindelijk gesorteerd is.....
Zie ik GVD dat het hele pakket retour gestuurd is???! Het staat er dus echt met zo'n groene balk alsof ik het zelf retour gestuurd heb. Wat de fuck, heb dat hele pakket nooit ontvangen![]()
Ik dus gelijk de klantenservice bellen, die mevrouw begreep er uiteraard ook geen reet van, dus ze gaat het nu uitzoeken wat er is gebeurd en me morgen terugbellen....![]()
Iemand dit wel eens meegemaakt?
Tot op heden was ik zeer tevreden en heb er echt al iets van 14 bestellingen ofzo opzitten wat allemaal prima verlopen is.. maar nu...![]()
Ik was onlangs winkelen in Eindhoven en een deel van de collectie (dames) heb ik daar al gezien. Door de herenafdeling ben ik snel heen gelopen, maar ik neem aan dat ze ook een deel wel al binnen zullen hebben.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:58 schreef MadGuy het volgende:
Ik ben eigenlijk benieuwd wanneer de najaarscollectie in de winkels komt te hangen. ...
Bij mij staat het nu dus ook. Even bellen dusquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Echt waar... ik ook :|
Bij mij issie alleen nooit gesorteerd. Volgens de TPG is mijn bestelling (van 19-07 overigens) nog steeds manco
Ook grappig:
H&M miep: Nee meneer dit komt noooooit voor. Ik weet ook niet wat er gebeurd is.
Ik: Nou, "toevallig" hoorde ik van iemand anders dat dit ook al gebeurd is...
H&M miep: ow... euh...![]()
Even vergeten er bij te melden...we hebben via de post besteldquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:57 schreef lily het volgende:
[..]
Hoezo? Als je iets besteld dan heb/krijg je toch een klantnummer?
Bij mij issie ook nooit gesorteerd geweest!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Echt waar... ik ook :|
Bij mij issie alleen nooit gesorteerd. Volgens de TPG is mijn bestelling (van 19-07 overigens) nog steeds manco
Ook grappig:
H&M miep: Nee meneer dit komt noooooit voor. Ik weet ook niet wat er gebeurd is.
Ik: Nou, "toevallig" hoorde ik van iemand anders dat dit ook al gebeurd is...
H&M miep: ow... euh...![]()
Ja, nietquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:52 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ben zeer benieuwd hoe zit dit gaan oplossen, stelletje kneuzen!
Nou idd, zoiets verwacht ik ook wel ja..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:55 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ja, nietTegoedbonnetje en pech voor jou denken ze daar.
Reken er maar niet op.... ze hebben mij al 2x toegezegd dat ik gebeld zou worden en ik heb nog steeds niks gehoor.... Net een boze mail gestuurd...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:41 schreef MissJ het volgende:
Maar goed, ze gaat me nu morgen na 15.00 terugbellen,
Mij belden ze zonder te vragen op....quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:49 schreef BalLon het volgende:
[..]
Reken er maar niet op.... ze hebben mij al 2x toegezegd dat ik gebeld zou worden en ik heb nog steeds niks gehoor.... Net een boze mail gestuurd...
Afwachten maar weer...
Ow ik word morgen of vrijdag opgebeld over een oplossing. Niks van bovenstaande is mij toegezegd of zo... ben benieuwd...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:04 schreef Chanty87 het volgende:
HAHAHAHAHAOoohja, probeerden ze even mij en TNT de schuld te geven hier. Ze beweerden dat het pakketje wèl was geleverd maar dat er niemand thuis was (wat ik HEEL erg betwijfel) ondanks dat het niet op Track & Trace stond ("siteproblemen") en dat het dus 2 weken op het postkantoor heeft gelegen en nu dus retour is gestuurd. Knap, als mijn bestelling pas op de 22e was verzonden en nu al terug bij hun ligt. Zijn volgens mij toch echt geen twee weken. Bovendien lag er ook geen briefje of wat over dat het pakketje dan was geleverd maar er niemand thuis was, en als dat zou zijn zouden ze het de volgende dag nog een keer proberen.
Maargoed, ik meldde dus ook dat er hier nog meer mensen waren die hetzelfde hadden, mevrouw van de klantenservice compleet uitgeluldEn toen snel even navragen en kreeg ik weer zo'n dom wachtmuziekje. Maar volgens haar is het dus niet zo dat bestellingen van de vorige collectie niet meer verzonden worden omdat de nieuwe collectie online staat, waarom is dit in dit topic al bij drie mensen het geval?!
Ik krijg in ieder geval 2 tegoedbonnen van 5 euro. Whooptiedoo, alsof ik ooit nog ga bestellen bij die lutsersOok zei ze dat ik misschien wat uit de outlet zou kunnen halen. Er staat geen ruk van de oude collectie in, muts.
Thanks. Ik heb ook inmiddels gekeken in Utrecht en Rotterdam en ik zag inderdaad een deel van de collectie, maar de lange jas waar ik mijn oog op heb laten vallen nog niet. Zal het misschien ook nog wel te vroeg voor zijn. Maar even afwachten; ik moet toch passen en kijken of ik wel gelukkig wordt van de kwaliteit.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:05 schreef Pearl22 het volgende:
[..]
Ik was onlangs winkelen in Eindhoven en een deel van de collectie (dames) heb ik daar al gezien. Door de herenafdeling ben ik snel heen gelopen, maar ik neem aan dat ze ook een deel wel al binnen zullen hebben.
Yep dat was ik!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:53 schreef Linnie20v het volgende:
Weet nog niet of ik het zwarte leren jasje ga houden, want hij ruikt funny ( Wie had dat ook alweer met de madonnajas??) Misschien dat de andere iets minder ruikt (ik heb er 2x een van besteld aangezien ik de 25% korting niet meer kon invullen bij de eerste bestelling omdat ie al weg was)
Nee niet het Madonnajasje, maar het jasje van de nieuwe collectie. Die is ook in het groen te verkrijgen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:36 schreef MissJ het volgende:
[..]
Yep dat was ik!
heb jij ook het madonnajasje dan? Als t een andere is, issie dan van schapenleer? want die van Madonna is dat wel en ik hoorde van een kennis van me (die redelijk wat verstand heeft van leer) dat schapenleer heel vaak zo ranzig chemisch ruikt.
Hmm, mijn moeder had een olijfgroene M besteld, maar als ik een zwarte XS bestel (op haar account) wordt ie toch geannuleerd...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:25 schreef alors het volgende:
Oke, volgens mij zit het zo: Je kunt dat vest niet 2 keer in dezelfde maat en dezelfde kleur (allebei tegelijk dus) bestellen. Ik kan nu wel eens zwarte xs bestellen, maar geen s meer.
En die van je moeder is al wel in behandeling genomen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:22 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Hmm, mijn moeder had een olijfgroene M besteld, maar als ik een zwarte XS bestel (op haar account) wordt ie toch geannuleerd...
Die is vandaag bezorgd zelfsquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:43 schreef Addict89 het volgende:
[..]
En die van je moeder is al wel in behandeling genomen?
Bestelling staat nog steeds op manco - Zwollequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:22 schreef lily het volgende:
Ik heb 18 juli besteld en het zou begin augustus geleverd worden....
wacht geduldig af![]()
Was dat de oude collectie? Zo ja, dan zou ik niet gaan hopen dat het nog geleverd gaat worden...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:29 schreef lily het volgende:
[..]
Bestelling staat nog steeds op manco - Zwolle![]()
nog steeds geduldig![]()
Ik heb wel eens gehad dat ik van een rokje 3 keer een maat heb besteld. De eerste 36 was veel te groot, daarna de 34 was veel te klein en vervolgens dus maar weer een 36 en die was goed. Heel strange..quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:07 schreef La_Vita het volgende:
Valt die kleding bij jullie ook altijd zo groot? Ik bestel eigenlijk liever niet meer omdat de maten zo raar zijn..![]()
nee hoor, is een bestelling van de nieuwe collectiequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:58 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Was dat de oude collectie? Zo ja, dan zou ik niet gaan hopen dat het nog geleverd gaat worden...
Altijd 1 maat kleiner bestellen dan je in andere winkels nodig hebt.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:07 schreef La_Vita het volgende:
Valt die kleding bij jullie ook altijd zo groot? Ik bestel eigenlijk liever niet meer omdat de maten zo raar zijn..![]()
dan moet je even in de maattabel kijken, de maten wijken inderdaad afquote:Op zondag 5 augustus 2007 01:07 schreef La_Vita het volgende:
inderdaadquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:29 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Altijd 1 maat kleiner bestellen dan je in andere winkels nodig hebt.
Vreemd, want de nieuwe collectie kwam pas de 19e online.quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:25 schreef lily het volgende:
[..]
nee hoor, is een bestelling van de nieuwe collectie
Kan gebeurenquote:Op maandag 6 augustus 2007 09:14 schreef lily het volgende:
Je hebt gelijk Chanty87
Ik heb samen met een vriendin besteld en ik zou gezworen hebben dat ze er op woensdag was maar ze was donderdags bij mij...
maar goed
Ik zie trouwens net dat de transactie datum van "bestelling is onderweg" veranderd is. Er stond eerst 27-7 en nu 3-8
Alsjeblieftquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:26 schreef Ri-Klain het volgende:
Zou iemand voor mij de gratis setjes in maat XS en S op kunnen meten? Zowel vestje als hempje. En dan vooral lengte en taille? Ik weet namelijk echt niet welke maat ik zou moeten hebben, maar als ik de cemtimeters weet moet t lukken![]()
Dus je krijgt geen pakketje maar moet wel bezorgkosten betalen?quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:47 schreef Bartjebart het volgende:
Owkej nu ben ik er klaar mee...
Nadat ik dus eerst mijn bestelling gewoon maar niet meer krijg (is terug in Zweden en zomercollectie) zou ik geen extra kosten hoeven betalen en een kortingsbon krijgen.
Krijg ik vandaag een acceptgiro voor 4.90 verzendkosten...
Jah daar komt het wel op neer...quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:50 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dus je krijgt geen pakketje maar moet wel bezorgkosten betalen?
![]()
![]()
Was jouw pakketje ook zogenaamd rond de 22e verzonden?quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jah daar komt het wel op neer...
naja dit was ook wel te verwachten... op de site staat dat namelijk ook... als het pakket bij het postkantoor 4 weken op je ligt te wachten gaat het terug en moet je transportkosten betalen... op zich best logisch...
alleen niet wanneer ze me net beloofd hebben dat ik dat niet hoef...
En wat krijg ik voor antwoord?quote:Krijg ik mijn bestelling nog die op 22 aug. werd verzonden? Die bestelling was zogenaamd niet opgehaald op het postkantoor nadat het pakketje bezorgd was maar er niemand thuis zou zijn. MAAR:
1. Er is ALTIJD iemand thuis hier, dus dat pakketje zou gewoon afgeleverd moeten zijn
2. Àls er toevallig op dat punt tóch niemand thuis zou zijn, dan zou de postbode een briefje achterlaten en het bij de buren afgeven of het de volgende dag nog een keer proberen, wat NIET het geval was
3. Het pakketje zou 21 dagen op het postkantoor moeten hebben blijven liggen voordat het retour gezonden zou worden. Het lijkt mij dus vrij sterk gezien jullie reputatie met het verwerken van retourzendingen dat een pakketje binnen -11 dagen (tussen 22/07 en 01/08 zitten namelijk slechts 10 dagen) bij jullie is ontvangen.
Kortom; jullie hebben gewoon dat pakketje nooit verzonden en ik wil weten waarom. En waarom liegt de telefonische klantenservice door TNT ("Track & Trace heeft siteproblemen") en mij de schuld te geven terwijl het overduidelijk bij jullie ligt?
Ik wacht met smart op een antwoord.
quote:Bedankt voor je e-mail.
Op dit moment zijn wij bezig onze service te verbeteren, ook onze systemen voor het verwerken van bestellingen worden hierop aangepast. Helaas is door deze aanpassing van ons systeem jouw bestelling verdwenen, het is voor ons niet mogelijk je bestelling opnieuw in te voeren in verband met de nieuwe collectie. Onze excuses voor het ongemak, wij zullen je hiervoor een cadeaubon toesturen.
Ben benieuwd van hoeveel...quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:42 schreef Chanty87 het volgende:
Ik krijg inmiddels wel zo'n 3 cadeaubonnen toegestuurd
Ik ben ook aardig benieuwdquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:46 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Ben benieuwd van hoeveel...
Als ze echt goede service willen bieden dan moeten ze gewoon het bedrag dat je besteld hebt aan cadeaubonnen geven, vind ik..
Lijkt me sterk dat het niet of moeilijk terug te draaien is, een beetje systeembeheerder hoeft dan slechts een kleine handeling te verrichten me dunkt. Het is bovendien geen moeite voor ze om kortingscodes te verwijderen o.i.d. dus waarom zou een status veranderen wel veel moeite kosten? En de mevrouw van de telefonische klantenservice had het over dat het pakketje gewoon niet was opgehaald van het postkantoor omdat er bij het afgeven niemand thuis was en dat Track & Trace siteproblemen had. Wat dus gewoon niet waar is.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:48 schreef pluisje het volgende:
Nou ja, het zou natuurlijk ook gewoon (deels) waar kunnen zijn he. Dat er door een systeemaanpassing bestellingen van een verkeerde status zijn voorzien, en dat eea nu niet meer terug te draaien is (of dat het te veel werk en dus te duur wordt om terug te draaien en opnieuw te verwerken).
Niet dat ik dat netjes of ok vind ofzo hoor, maar ik denk dat de waarheid ergens in het midden tussen jouw versie en die van hun ligt.
Ik denk dat er maar een versie is en dat is die wat iedereen al heeft verteld. nieuwe collectie = einde oude collectie.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:48 schreef pluisje het volgende:
Nou ja, het zou natuurlijk ook gewoon (deels) waar kunnen zijn he. Dat er door een systeemaanpassing bestellingen van een verkeerde status zijn voorzien, en dat eea nu niet meer terug te draaien is (of dat het te veel werk en dus te duur wordt om terug te draaien en opnieuw te verwerken).
Niet dat ik dat netjes of ok vind ofzo hoor, maar ik denk dat de waarheid ergens in het midden tussen jouw versie en die van hun ligt.
In Zweden en zo is de outlet veel uitgebreider... en daar staan nog heel veel dingen uit de zomercollectie tussen...quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:55 schreef Roeji het volgende:
[..]
Ik denk dat er maar een versie is en dat is die wat iedereen al heeft verteld. nieuwe collectie = einde oude collectie.
En wat de achterliggende gedachte is van dat, geen idee. Maar die BS dat ze een nieiuw systeem hebben en nu niet meer in het oude kunnen is een lachertje. Data kun je overzetten van het ene systeem naar het andere. Het is gewoon een niet voorbereide/doordachte actie geweest.
Mmm, raar. Dan moeten we iemand die daar op vakantie is/gaat zien te charteren om het pakketje daar in ontvangst te nemen en het dan door laten sturen naar NL.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
In Zweden en zo is de outlet veel uitgebreider... en daar staan nog heel veel dingen uit de zomercollectie tussen...
Half augustus is wat anders dan midden augustus he...quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:49 schreef nieky het volgende:
Mijn bestelling staat vanaf 2 aug op manco. Ben benieuwd...het zou half aug geleverd worden, kijken of half aug ook echt 15/16 aug is
Oh?quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Half augustus is wat anders dan midden augustus he...
Vertel jij eens wat het verschil is dan...!quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Half augustus is wat anders dan midden augustus he...
1 tot 10 is begin, 11 tot 20 is half en 21 tot 30/31 is eind?quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:20 schreef nieky het volgende:
[..]
Vertel jij eens wat het verschil is dan...!
als het er maar voor de 18e is ben ik gelukkigquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:21 schreef Addict89 het volgende:
[..]
1 tot 10 is begin, 11 tot 20 is half en 21 tot 30/31 is eind?
Dat was alles. Wat de fuck. Ten eerste hebben ze inmiddels 3 verschillende verhalen opgehangen en hebben ze dit gewoon gedaan wéér zonder enige vermelding, ten tweede geven ze toch zeker zelf die kortingscodes uit en staat er NIKS over het gebruik ervan in de algemene voorwaarden, en ten derde wilden ze geen antwoord geven op de vraag wat er met de vorige collectie is gebeurd.quote:Bedankt voor je e-mail.
De reden waardoor je bestelling geannuleerd is is omdat je acount is stopgzet vanwege het gebruik van de 25% korting bij meerdere bestellingen.
Bellen is handiger... kun je ze veel directer te woord staan en de mond snoeren///quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:11 schreef Chanty87 het volgende:
De soap wordt nog mooier!
[..]
Dat was alles. Wat de fuck. Ten eerste hebben ze inmiddels 3 verschillende verhalen opgehangen en hebben ze dit gewoon gedaan wéér zonder enige vermelding, ten tweede geven ze toch zeker zelf die kortingscodes uit en staat er NIKS over het gebruik ervan in de algemene voorwaarden, en ten derde wilden ze geen antwoord geven op de vraag wat er met de vorige collectie is gebeurd.
H&M![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dat heb ik al eens gedaan. Die mutsen weten daar ook niet wat ze ermee aanmoeten...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Bellen is handiger... kun je ze veel directer te woord staan en de mond snoeren///
Diezelfde mutsen mailen je ook hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:19 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik al eens gedaan. Die mutsen weten daar ook niet wat ze ermee aanmoeten...
Weet ik, maar het heeft toch weinig zin om te gaan zitten zeiken over hun beleid als ze je toch een "sorry we kunnen er niks aan doen maar hier heb je een cadeaubon van 5 euro" geven.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Diezelfde mutsen mailen je ook hoor
en anders vraag je gewoon om iemand die het wel weet
Dat wordt dus alsnog even bellen straksquote:Beste klant,
Ruim vier weken geleden (goh, weten ze dan niet dat een week uit maarliefst 7 dagen bestaat en niet uit 3-4 dagen?) hebben we de artikelen die je bij H&M had besteld verstuurt. Omdat je je bestelling niet kwam ophalen, hebben we je een herinnering gestuurd. (O RLY?)
Inmiddels is je bestelling bij ons teruggekomen.
We verzoeken je om ons zo snel mogelijk een bedrag van ¤4,90 te betalen als vergoeding van de kosten die wij hebben moeten maken voor het in behandeling nemen van je bestelling, het verwerken van je gegevens (poeh poeh!), het verpakken en verzenden van de artikelen, de emballage, het vervoer, nog een keer vervoer het verwerken van de retourzending (ging blijkbaar sneller dan bij een willekeurige retourzending van een klant) en de werkzaamheden in ons magazijn.
Mocht er sprake zijn van een vergissing aan onze kant of als je vragen hebt, dan kun je bellen met onze Klantenservice.
Alle regels voor de verschillende manieren waarop je bij H&M kunt winkelen, vind je op onze website.
Ben net gebeld door een meneer!quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:00 schreef MissJ het volgende:
Zo, ik heb ze ook maar even gemaild... weet nu namelijk nog steeds niks over mijn pakket dat zgn retour is gegaan![]()
gewoon in de winkel het verhaal uitleggen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:28 schreef Greys het volgende:
Oke, even jullie hulp nodig. Wie heeft er al eens een artikel gehad dat na 3 keer dragen al kapot is? En wat gebeurde er toen? Ik had een superleuke driekwart broek, paste heel goed, zag er heel leuk uit en de stof leek van prima kwaliteit. Nu heb ik al een onwijs doorgesleten gat bij mijn kont
Ik heb er niets raars mee gedaan. Ja, oke, ik heb er 3 uur mee in een vliegtuig gezeten, maar het lijkt me dat je in een broek gewoon moet kunnen zitten.... Hij is niet te strak of te klein (dan had ik hem ook niet in het vliegtuig aangetrokken, niet echt comfi).
Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Het is geen winkelhaak, ben niet blijven hangen, het is echt zo'n slijtplek met allemaal draadjes, die al helemaal door is. Je kijkt er dwars doorheen!
Een nieuwe zou ik het liefste willen, maar dat kan ik vast vergeten, aangezien ik hem pas vorige maand heb gekocht (heb de bon nog) via de site, maar hij dus wel van de zomercollectie is....
Jank!
Wij delen deze liefde, ik wil 'm zowel in het paars, grijs als zwart.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:53 schreef LRN het volgende:
Ik geloof dat ik verliefd ben.
[afbeelding]
Maar dan in 't grijs.
Durf 'em alleen niet te bestellen, ga hem toch liever even passen.
H&M doet echt niet moeilijk bij klachten. Gewoon teruggaan, bon mee, verhaal uitleggen en je krijgt zo een nieuwe/geld terug...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:28 schreef Greys het volgende:
Oke, even jullie hulp nodig. Wie heeft er al eens een artikel gehad dat na 3 keer dragen al kapot is? En wat gebeurde er toen? Ik had een superleuke driekwart broek, paste heel goed, zag er heel leuk uit en de stof leek van prima kwaliteit. Nu heb ik al een onwijs doorgesleten gat bij mijn kont
Ik heb er niets raars mee gedaan. Ja, oke, ik heb er 3 uur mee in een vliegtuig gezeten, maar het lijkt me dat je in een broek gewoon moet kunnen zitten.... Hij is niet te strak of te klein (dan had ik hem ook niet in het vliegtuig aangetrokken, niet echt comfi).
Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Het is geen winkelhaak, ben niet blijven hangen, het is echt zo'n slijtplek met allemaal draadjes, die al helemaal door is. Je kijkt er dwars doorheen!
Een nieuwe zou ik het liefste willen, maar dat kan ik vast vergeten, aangezien ik hem pas vorige maand heb gekocht (heb de bon nog) via de site, maar hij dus wel van de zomercollectie is....
Jank!
oh mijn god wat een eikels zegquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:11 schreef Chanty87 het volgende:
De soap wordt nog mooier!
[..]
Dat was alles. Wat de fuck. Ten eerste hebben ze inmiddels 3 verschillende verhalen opgehangen en hebben ze dit gewoon gedaan wéér zonder enige vermelding, ten tweede geven ze toch zeker zelf die kortingscodes uit en staat er NIKS over het gebruik ervan in de algemene voorwaarden, en ten derde wilden ze geen antwoord geven op de vraag wat er met de vorige collectie is gebeurd.
H&M![]()
![]()
![]()
![]()
Is goed! Kan nog wel een weekje duren voordat ik een H&M ben. Zaterdag nog geweest, maar ze hadden hem nog niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:23 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Wij delen deze liefde, ik wil 'm zowel in het paars, grijs als zwart.
Als jij 'm nou even past en hier even zegt hoe ie valt en wat jouw maat is?![]()
Ik ga morgen kijken of de oranje daarvan er nog is in mijn maat. Maandag zag ik ze hangen en pas thuis dacht ik: hmmm, die zijn wel heel fijn voor bijvoobeeld onder die lange bruine trui met ceintuur van de nieuwe collectie die ik heb besteld.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:48 schreef parselmouth het volgende:
Vandaag wel twee 100% zijden topjes gekocht. Een zwarte en een cremekleurige, heel schattig met knoopjes en een striksluitinkje daarboven, samen voor 8 euro
Ik wil ook zo'n topje! Ik ben gek op zijden kleding!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:28 schreef parselmouth het volgende:
Ze zitten echt zalig! Vallen heel mooi langs je lichaam enzo.
Die cremekleurige schijnt wel door als een tiet, maar dan doe ik er wel een simpel zwart spaghettitopje onder ofzo.
Bij ons waren ze vandaag naar 5 euro afgeprijsd, weet niet of dat overal zo is overigens (kan nog wel eens verschillen per filiaal namelijk).
Aah ok.. ik heb vrijwel altijd maat M van vestjes/topjes... dus beter kan ik bij deze set S bestellen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:56 schreef pluisje het volgende:
Bij mij ook
Alleen het gratis setje valt erg groot, maar goed, zo'n lekker ruim vest is prettig voor 'bankhangdagen'
Ik heb gewoon de S besteld, die heb ik altijd bij H&M en zit prima.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:22 schreef MissJ het volgende:
[..]
Aah ok.. ik heb vrijwel altijd maat M van vestjes/topjes... dus beter kan ik bij deze set S bestellen?
Joepie, 4 cadeaubonnen inmiddels. Alsof ik d'r nog ga bestellen.quote:Ten eerste onze excuses voor het ongemak.
Het spijt ons dat het niet duidelijk genoeg staat aangegeven op onze site dat je de welkomscode maar een keer mag gebruiken.
Echter in de email die jij van ons ontvangen hebt, staat wel dat je je kortingscode maar een keer mag gebruiken.
Omdat we het heel vervelend voor je vinden dat je bestelling door ons is geannuleerd willen wij je vragen om een nieuw klantnummer aan te maken, zodat wij je een cadeaubon kunnen toesturen die je eenmalig kunt toepassen op een nieuwe bestelling in onze shop online.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:46 schreef Bartjebart het volgende:
jeej afgeleverd...
ik heb nu alleen wel 6 () lippenbalsems... zucht
Geheel offtopic dit, maar sinds wanneer betaald IKEA goedquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:20 schreef BettyR het volgende:
H&M, betalen die net zo goed als die andere Zweedse werkgever (Ikea)? In Utrecht zijn vacatures, maar voor ik mijn huidige werk opzeg wil ik wel eerst weten of ik bij H&M meer verdien![]()
![]()
Wat vind je goed? Ik werk er, ben 19, verdien het uurloon van een 20jarige, en dat is 5,90. En dan zit ik in schaal 6, dat is 1tje hoger dan gebruikelijk bij de afdeling waar ik nu werk.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:24 schreef Cleetje het volgende:
Ik wil niet in herhaling vallen, maar bij deze opmerking kon ik het even niet laten:
betaald Ikea goed??![]()
Ik geloof dat je bij de post waar ik het over de salariering van IKEA had niet zag welk post icon ik gebruikte hequote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:42 schreef Cleetje het volgende:
Okay, ik ben een dikke 10 jaar ouder en niet op de hoogte van het uurloon behoort te zijn van een 20jarige dus als jij zegt dat dat goed is, zal ik daar niet tegenin gaan.
Ik had Ikea nooit bekeken als een bedrijf wat super betaalde...
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik geloof dat je bij de post waar ik het over de salariering van IKEA had niet zag welk post icon ik gebruikte he..?
Rcycle gevallen jaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:01 schreef BettyR het volgende:
Jullie krijgen anders wel mooi Ipods voor Kerstmis...
Provisie over wat?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:33 schreef parselmouth het volgende:
H&M is minimumloon + provisie. Extra toeslagen op koopavonden en zaterdag zijn afgeschaft, alleen die op zondag (200%) staat nog.
En dat is een % iets of een vast bedrag voor iedereen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:47 schreef parselmouth het volgende:
Elk gewerkt uur.
1 2 3 4 5 6 | Transactie Datum Waarde van de artikelen Verzendkosten Totaal Bestelling is onderweg 27.07.2007 32,32 4,90 37,22 Retour 08.08.2007 9,90 -1,- 8,90 |
Euh ik denk dat ik er maar 5 terug stuur... heb ik al 1 'geprobeerd'... tis ook nog eens onwijze flut kwaliteit...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:06 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ga je ze allemaal houden of alle zes retour sturen?
Ik mag niet klagen wat dat betreft hoor... het loon is wel ok en inderdaad de secundaire arbeidsvoorwaarden maken een boel goed...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat vind je goed? Ik werk er, ben 19, verdien het uurloon van een 20jarige, en dat is 5,90. En dan zit ik in schaal 6, dat is 1tje hoger dan gebruikelijk bij de afdeling waar ik nu werk.
Ja, als dit de nieuwe knapperds van het seizoen worden, dan hou ik het nog even op Goran Visjnic, zeg.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:58 schreef alors het volgende:
Ik vind deze goser op deze foto toch zo op Scarlet Johansson lijken he..
[afbeelding]
*zingt Mmm bop.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:58 schreef alors het volgende:
Ik vind deze goser op deze foto toch zo op Scarlet Johansson lijken he..
[afbeelding]
Ja, dat is heel vaak. Soms ook wel gewoon al een week die om is, echt heel irritant.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:15 schreef MaLo het volgende:
Wat ik wel stom vind: de factuurdatum staat op 1-8! Terwijl ik het pakje nu pas krijg en hij pas 3-8 in behandeling is genomen! Ik ben eigenlijk niet van plan om nu al te betalen, ik wil gewoon 14 dagen na levering betalen.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:04 schreef Linnie20v het volgende:
Oke, hou jullie vast:
Ik heb maandag mijn retourzending naar het postkantoor gebracht...kijk ik vandaag op de site
is de zending al verwerkt!!! Is wel errug snel in Zweden![]()
Nou weet ik dus helemaal zeker dat zijn mijn pakketje van 6 juli kwijt geraakt zijnquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:04 schreef Linnie20v het volgende:
Oke, hou jullie vast:
Ik heb maandag mijn retourzending naar het postkantoor gebracht...kijk ik vandaag op de site
is de zending al verwerkt!!! Is wel errug snel in Zweden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |