abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51924169

vervolg van:
H&M #23 - Met eindelijk een nieuwe collectie!
H&M, deeltje 22
H&M #21
H&M #20
H&M #19
H&M #18 - H&M loves Kylie
H&M #17
H&M #16
H&M #15
H&M #14
H&M #13: Get ready for 'M by Madonna'
H&M #12
H&M #11: Spring/Summer Collection 2007
H&M #10
Gift of the Day at H&M #9
H&M #8: Gekkenhuis voor Viktor & Rolf
Viktor & Rolf love H&M: A short love affair #7
H&M, Just can't get enough #6
Madonna & crew love H&M #5
De H&M, nu ook shop online #4
De H&M #3
De H&M #2
De H&M

M by Madonna for H&M

andere topics:
Roberto Cavalli voor H&M
H&M lanceert Kylie-collectie in China
COS, nieuwe keten van H&M
Viktor & Rolf for H&M [9 nov. in store, 13 nov. online]
Miuccia Prada doet H&M
H&M Solange Azagury-Partridge
Stella McCartney for H&M
Elio Fiorucci for H&M
H&M by Karl Lagerfeld

h&m site:
hm.com

veelgestelde vragen:

Kun je dingen toevoegen of annuleren aan je bestelling indien die nog niet geleverd is?
Toevoegen: plaatsen in de kassamand, vervolgens het bestelproces doorlopen.
Annuleren: aantal op 0 zetten en uitvoeren waarna de bestelling is geannuleerd

Een vraagje; heb net besteld en kwam er daarna ineens achter dat ik nergens de kortingscode in heb kunnen vullen! Waar staat dat normaal? Erg jammer dat ik nu de 10% misloop....
Er stond bij stap 1 boven dat je dit bij stap 2 aan kon geven maar heb net nog een keer gecheckt; ik kan dat niet vinden!! Grrrrrrr...

Je kunt je bestelling nog annuleren.
1: mijn pagina
2: nog niet geleverde artikelen
3: aantal op 0 zetten
4: uitvoeren
Vervolgens bestelling opnieuw uitvoeren. Kortingscode voor stap 1 invullen.

Wat betekent \'voorgemelde zending niet aangetroffen:manco...Zwolle\'?
Dan is de bestelling nog in Zweden, of onderweg naar Nederland.

Hoe lang duurt het ongeveer vanaf het moment dat het in behandeling is genomen tot de levering?
In behandeling houdt in dat ze bij H&M de spullen zijn aan het verzamelen en inpakken. Pas als er onderweg staat, dan kun je het pakketje volgen met track&trace. Het is niet echt te voorspellen hoe lang het gaat duren. Soms heb je het binnen 3 dagen soms duurt een meer dan een week.

Mijn zending is vandaag gesorteerd in het sorteercentrum in Zwolle. Betekent dat dan dat ik het morgen in huis heb?
Ja.

Nog even een vraagje voor de ervaren bestellers, als een paar dingen later worden geleverd en je wilt de rest al meteen hebben, dan hoef je toch geen 2 keer de verzendkosten te betalen.. of wel?
Nee.

Eerst stond er dat mijn bestelling begin januari zou worden geleverd en nu zie ik ineenkeer bij mijn pagina dat het pas half januari wordt geleverd terwijl alles gewoon wel op voorraad was. Hoe kan dat?
Mogelijk:
- is de betaling van je vorige bestelling nog niet binnen, of
- is je retourzending nog niet aangekomen in Zweden, of
- is het een combinatie van deze 2 dingen.
M.a.w. je zit momenteel boven je limiet.

Kun je ook terugsturen als het niet bevalt en krijg je je geld dan terug?
Je kunt het terugsturen als je het aan huis bezorgt krijgt, maar dan moet je het wel bij het postkantoor afgeven. Je hoeft pas te betalen als je je bestelde artikelen houdt; als je niks houdt hoef je alleen een euro te betalen voor retourkosten; verzendkosten vervallen dan. Als je dingen terugstuurt maar ook dingen zelf houdt, moet je wèl verzendkosten erbij betalen. Staat allemaal op de factuur die je bij je bestelling ontvangt.

Ik heb een deel van mijn bestelling binnen gekregen, maar er zitten wat dingen bij die niet passen. Hebben jullie ervaring met het terugbrengen naar de winkel?
Ik heb mijn spullen teruggebracht in Maastricht, toen was de winkel net voor het eerst geopend, en dat ging prima. Je moet wel je formulier dan meenemen, dan moeten ze invullen. Het stuk met de giro eraan krijg je terug.

Als je spullen retour wilt sturen, kun je die dan afgeven op het postkantoor?
Klopt! En als je een maandfactuur hebt verrekenen ze het daarmee.

Vraagje, ik heb online iets besteld en wil het retourneren. Dit kan bij mijn Kialapunt. Hoe lever je het dan in? Kun je het in een willekeurige zak of envelop doen? Of kan het in de doos waar het in zat?
Gewoon in de doos waar het in zat + de retourneer-sticker erop plakken.

Ik heb mijn bestelling teruggestuurd en wat ik wil ruilen ingevuld op de bon. Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik het zal ontvangen?
De klantenservice vertelde mij dat het circa 2 weken duurt voordat je retourpakket is verwerkt in Zweden. En dan moeten de nieuwe items dus nog weer worden opgestuurd.

Karl Lagerfeld for H&M
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_51924398
Leuke TT
Hoewel.. is dit al wel de wintercollectie? Volgens mij is het de najaarscollectie en moeten de echter winterspullen nog komen...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zaterdag 28 juli 2007 @ 23:06:38 #3
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_51924568
Het is idd de najaarscollectie.
Ik kreeg hem gisteren ook in boekvorm binnen en er staat heel groot autumn op.
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
pi_51924625
Oh Ik vond het wel winterig eruit zien Zal het even veranderen of moet een mod dat doen?
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_51925213
Dat kan alleen een mod
Saartje
pi_51925384
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 23:06 schreef TwistedDarling het volgende:
Het is idd de najaarscollectie.
Ik kreeg hem gisteren ook in boekvorm binnen en er staat heel groot autumn op.
Inderdaad, is najaar.
Staat mooi spul in de catologus! Krijg dan altijd de neiging om heel veel te bestellen maar H&M kleding moet je toch echt in het echie zien vind ik..
Vaak vallen shirtjes/truien heel erg flubberig uit. Dunne stofjes. Als je ze 1 dag aan hebt gehad issie 2x zo groot... beetje jammer vind ik dat.
pi_51925630
tvp

mn bestelling is nog steeds manco
know'm sayin?
word? word.
pi_51926021
Tvp, nog steeds niets besteld. Ik ben trots!
  zondag 29 juli 2007 @ 07:47:31 #9
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_51928895
En ik ga in dit topic gezellig wachten tot mijn pakje in behandeling wordt genomen .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_51929360
Je kunt het toch bestellen, in het echt bekijken en dan terugsturen?
Dat doe ik altijd. Heel de winkelmand volladen en dan een week later (of eerder 3 weken met de huidige levertijden) het deel dat je niet bevalt terugbrengen naar de dichtsbijzijnde winkel, waar ze nooit iets hebben wat ik leuk vind, maar waar ik wel spullen kan terugbrengen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 29 juli 2007 @ 10:26:51 #11
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_51929456
In afwachting van een bestelling van bijna 200 euro. Hoe langer het duurt, hoe groter de verrassing (wat had ik ook alweer besteld?). En het is toch nog geen weer voor een winterjas.
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 29 juli 2007 @ 11:00:06 #12
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_51929757
ik moet wachten op centjes
Voices tell me I'm the shit.
  zondag 29 juli 2007 @ 11:41:46 #13
16715 Mylene
*schatje*
pi_51930269
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 23:34 schreef Maneki.Neko het volgende:
Dat kan alleen een mod
Gedaan .
pi_51930514
tvp

Mijn eerste bestelling is onderweg Tenminste... dat staat er... dan hoor het hier toch wel komende week te komen!
  zondag 29 juli 2007 @ 12:24:36 #15
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_51930939
De mijne van 26-07 is ook al onderweg..
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_51931494
Ze werken zelfs op zondag daar bij H&M klantenservice! (hoewel... zo bijzonder is het ook niet... Met al die ellende daar met die nieuwe collectie...)
Ik kreeg net een mailtje, naar aanleiding van rekeningen van mij die ik nog moet betalen. Allemaal gedoe met maandrekeningen die niet kloppen enz. En omdat ik daarom niet betaal en over mijn limiet zit, moet ik volgende pakketjes ophalen bij een Kialapunt... En dat wil ik niet! Nu wordt ik vandaag gebeld en hoop ik dat alles EINDELIJK eens opgelost wordt.
pi_51932031
Ik vind het zo irritant dat mijn KIALA-punt is verwijderd. Ik kan nu dus niet meer het adres kiezen waar ik het altijd liet bezorgen. Nadelig omdat ik zelden thuis ben overdag, en ik klote buren heb waarvan ik dus NIET wil dat ze mijn pakket aannemen.....(Hebben ze ooit eens gedaan en toen de zak met kleding op het hek geflikkerd waar het in de regen lag toen ik thuis kwam... )

Wat ik overigens raar vind, is dat bij de catalogus WEL het betreffende adres stond als mogelijkheid om het pakketje naar toe te verzenden.....
  zondag 29 juli 2007 @ 13:39:14 #18
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_51932395
quote:
Op zondag 29 juli 2007 12:53 schreef BalLon het volgende:
Ze werken zelfs op zondag daar bij H&M klantenservice! (hoewel... zo bijzonder is het ook niet... Met al die ellende daar met die nieuwe collectie...)
Ik kreeg net een mailtje, naar aanleiding van rekeningen van mij die ik nog moet betalen. Allemaal gedoe met maandrekeningen die niet kloppen enz. En omdat ik daarom niet betaal en over mijn limiet zit, moet ik volgende pakketjes ophalen bij een Kialapunt... En dat wil ik niet! Nu wordt ik vandaag gebeld en hoop ik dat alles EINDELIJK eens opgelost wordt.
Oh dat is helemaal ellendig als die niet kloppen. Dan liever lang op mn bestelling wachten, dan dat. Alhoewel ik nu toch liever gewoon in de winkel koop. Wel nog een 2tal dingen in bestelling staan die niet in de winkel te vinden zijn totnutoe.
Maar dat duurt toch nog wel een tijd voor dat in behandeling genomen wordt, dan zal het ook wel in de winkel liggen en kan ik gelukkig die openstaande bestelling annuleren en de online shop laten voor wat het is met al dat gekloot.

Overigens heb ik nog altijd geen catalogus ontvangen. Ben eens benieuwd of ik die wel nog krijg voor er weer een nieuwe collectie te krijgen is
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_51932652
Ik hoop nog altijd dat deze groen trui in de collectie gaat komen (waarschijnlijk de wintercol. )
Alleen zie ik hem nu ook niet meer staan op de site waar ik het plaatje van af heb gehaald. Dus ik vrees het ergste.

Weet iemand van welke lijn hij is? Ziet er niet divided uit, maar meer Trend ?? Ook qua label kan ik het niet helemaal plaatsen.

pi_51932671
quote:
Op zondag 29 juli 2007 13:21 schreef Linnie20v het volgende:
Ik vind het zo irritant dat mijn KIALA-punt is verwijderd. Ik kan nu dus niet meer het adres kiezen waar ik het altijd liet bezorgen. Nadelig omdat ik zelden thuis ben overdag, en ik klote buren heb waarvan ik dus NIET wil dat ze mijn pakket aannemen.....(Hebben ze ooit eens gedaan en toen de zak met kleding op het hek geflikkerd waar het in de regen lag toen ik thuis kwam... )

Wat ik overigens raar vind, is dat bij de catalogus WEL het betreffende adres stond als mogelijkheid om het pakketje naar toe te verzenden.....
Het kan zijn dat het kialapunt gesloten is tijdens de vakantie... Dan wordt ie van de site afgehaald. Dat had ik ook een keer. Niet dat je er nu wat aan hebt, als je een bestelling verwacht tenminste...
pi_51932929
OH verdorie dat zou inderdaad ook nog een mogelijkheid zijn.

Ja ik verwacht 2 grote bestellingen. 178 en 242 euro geloof ik.... Hoop niet dat ik alles hoef te houden !
pi_51933054
even een tvp tje .. Toepasselijke titel trouwens *vol ongeduld wacht op bestellingen*
  zondag 29 juli 2007 @ 14:16:57 #23
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_51933203
quote:
Op zondag 29 juli 2007 13:51 schreef Linnie20v het volgende:
Ik hoop nog altijd dat deze groen trui in de collectie gaat komen (waarschijnlijk de wintercol. )
Alleen zie ik hem nu ook niet meer staan op de site waar ik het plaatje van af heb gehaald. Dus ik vrees het ergste.

Weet iemand van welke lijn hij is? Ziet er niet divided uit, maar meer Trend ?? Ook qua label kan ik het niet helemaal plaatsen.

[afbeelding]
Ik zie geen plaatje.
pi_51933235
quote:
Op zondag 29 juli 2007 14:04 schreef Linnie20v het volgende:
OH verdorie dat zou inderdaad ook nog een mogelijkheid zijn.

Ja ik verwacht 2 grote bestellingen. 178 en 242 euro geloof ik.... Hoop niet dat ik alles hoef te houden !
Ik denk wel dat dat het is... Ik had het laatst namelijk ook (moest een pakketje wegbrengen). Op internet wilde ik bekijken wat de openingstijden waren en toen stond ie er ineens niet meer op!! Maar daarnaast bleek een TNT-post servicepunt te zitten, dus daar kon ik 'm toen naar toe brengen. Toen ik daar aankwam bleek het Kialapunt gewoon open te zijn, dus ik dacht: dan breng ik het daar wel naar toe. Toen vroeg ik waarom ze niet meer op de site stonden en toen vertelde hij dat ze binnenkort een paar weken dicht waren wegens de vakantie. Maar goed... daar heb jij nu niet zoveel aan, aangezien jij een pakketje moet ontvangen. Voor deze keer dus maar een ander punt aangeven, denk ik he?
pi_51933285
Ik zie wel gewoon het plaatje. En schatje bedankt voor de TT change!
pi_51933354
quote:
Op zondag 29 juli 2007 14:19 schreef Linnie20v het volgende:
@ Lienekien

Weird, dan maar een linkje?
http://www.nitrolicious.c(...)hm_july_aug/0016.jpg
Hmm nee dat heeft die site wel vaker...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 29 juli 2007 @ 14:27:25 #28
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_51933400
quote:
Op zondag 29 juli 2007 14:19 schreef Linnie20v het volgende:
@ Lienekien

Weird, dan maar een linkje?
http://www.nitrolicious.c(...)hm_july_aug/0016.jpg
Met 't linkje krijg ik dezelfde mededeling. "Access denied. You are not authorized to use this image. Please do not steal our bandwith. It is not nice."
pi_51933435
quote:
Op zondag 29 juli 2007 14:27 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Met 't linkje krijg ik dezelfde mededeling. "Access denied. You are not authorized to use this image. Please do not steal our bandwith. It is not nice."
http://www.nitrolicious.com/ blog/wp-gallery/0507/hm_july_aug/0016.jpg
als je dit gewoon in een scherm plakt, zie je em wel..
  zondag 29 juli 2007 @ 14:42:34 #30
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_51933746
quote:
Op zondag 29 juli 2007 14:27 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik ook!

En bij de link van Bartjebart krijg ik de melding 404 not found...
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_51934303
Dat komt omdat de link niet helemaal klopt. Er zijn een spatie in (na de derde '/')
Dit is de goede link: http://www.nitrolicious.c(...)hm_july_aug/0016.jpg
pi_51934338
quote:
Op zondag 29 juli 2007 15:08 schreef BalLon het volgende:
Dat komt omdat de link niet helemaal klopt. Er zijn een spatie in (na de derde '/')
Dit is de goede link: http://www.nitrolicious.c(...)hm_july_aug/0016.jpg
Huh... nu klik ik er zelf op en doet ie het niet meer! Net nog wel.... Raar...
pi_51934547

[ Bericht 100% gewijzigd door BalLon op 29-07-2007 15:17:57 ]
pi_51934585
Goed... dit is het laatste bericht wat ik hierover post.

Je moet de link van bartjebart pakken, kopieren naar de adresbalk en dan de spatie (halverwege) weghalen....
  zondag 29 juli 2007 @ 15:20:34 #35
63411 Roeji
pi_51934672
Grin, wat een werk en dat voor een plaatje
Ik ben zo blij, zo blij
pi_51936505
Mijn supergrote bestelling komt begin augustus, welke datum zou dat zijn...

Er is nog niks in behandeling genomen verdorie.
pi_51937232
quote:
Op zondag 29 juli 2007 15:20 schreef Roeji het volgende:
Grin, wat een werk en dat voor een plaatje
Wel een mooi plaatje want het is een mooie trui!
pi_51939468
Ik zit dus over m'n limiet heen, maar waarom moet je nou bij Kiala een deel van het bedrag betalen
  zondag 29 juli 2007 @ 21:39:54 #39
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_51943770
quote:
Op zondag 29 juli 2007 16:37 schreef Lollifant het volgende:
Mijn supergrote bestelling komt begin augustus, welke datum zou dat zijn...

Er is nog niks in behandeling genomen verdorie.
Heb ik ook. begin augustus maar ik ga de 6e op vakantie, ik hoop dus nog voor het weekend en anders ligt ie mooi na de vakantie klaar op het postkantoor.

Duurt allemaal wel lang zeg, al ruim 2 weken 1 week geloof ik inmiddels.

[ Bericht 2% gewijzigd door maok op 29-07-2007 22:30:18 (wegens overdrijven) ]
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_51944830
Wanneer wordt %@$^#* mijn bestelling bezorgd?
Duurt echt lang deze keer! Heb t morgen precies 2 weken geleden besteld.
Heb al mijn vorige bestellingen altijd binnen max 8 a 9 dagen ontvangen...
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_51946483
gaat hier vrij vlot, verwacht hem dinsdag of woensdag
pi_51951976
Ik heb 22 juli besteld....en nogsteeds niks binnen! Elke keer wordt mijn bestelling verzet, krijg ik weer de melding helaas te laat.
pi_51952780
Hmm, ik ga dalijk ook maar weer eens kijken naar mijn bestelling.
Ik werd nog gebeld door de klantenservice en die zei dat ze alles in orde ging maken
  maandag 30 juli 2007 @ 09:59:51 #44
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_51952858
Mijne begon met half juli, werd toen begin augustus, en staat sinds vanmorgen op half augustus
Krijg het idee dat ze de najaarsdingen gewoon nog niet of nauwelijks uit kunnen leveren.
Nou ja, we wachten geduldig
pi_51952924
quote:
Op maandag 30 juli 2007 09:59 schreef pluisje het volgende:
Mijne begon met half juli, werd toen begin augustus, en staat sinds vanmorgen op half augustus
Krijg het idee dat ze de najaarsdingen gewoon nog niet of nauwelijks uit kunnen leveren.
Nou ja, we wachten geduldig
Bij mij eind juli,begin aug, half aug
pi_51953120
Ze hebben mijn bestelling gesplitst
2 spijkerbroeken worden ineens later bezorgd....vreemd hoor.
Hopelijk gaat het dan wel goed met al die kortingscodes.
pi_51954148
Welke spijkerbroeken Koningin? Handig om te weten ivm bezorgkosten vermijden voor een volgende bestelling.
Kortingscodes gaat bij mij atijd goed,ook als bestelling gesplitst wordt, tenminste...als je de eventuele retouren maar in de winkel doet.

Mijn 2 bestellingen die al bijna 2 weken "onderweg" zijn, zijn nog steeds niet onderweg en de andere is nu ook al 2 keer opgeschoven. Vreemd gedoe, ze lijken het echt niet aan te kunnen.
  maandag 30 juli 2007 @ 10:59:28 #48
123170 alors
zlata1234
pi_51954195
Ik zat even bij kinderkleding te kijken, heet mijn shoppingbag ineens 'Einkaufstasche'
know'm sayin?
word? word.
pi_51955794
Nu is mijn hele bestelling verschoven van begin naar half augustus
pi_51955828
Ik vind het behoorlijk irritant dat het collonummer niet werkt eigelijk. Wil mijn spulletjes..
  maandag 30 juli 2007 @ 12:25:36 #51
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_51956470
Mijn bestelling moet ook half augustus komen (al vanaf het moment dat ik hem gedaan heb vorige week), ik ben heel benieuwd of hij ook daadwerkelijk half augustus komt!
  maandag 30 juli 2007 @ 13:26:25 #52
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_51958143
Bij staat er nu ook half augustus, nu is het al 2 keer verschoven, ik ga anuleren.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_51959164
Helaas te laat, nieuwe levering: half aug.

Staat er bij mij
pi_51962712
quote:
Op maandag 30 juli 2007 12:01 schreef Addict89 het volgende:
Ik vind het behoorlijk irritant dat het collonummer niet werkt eigelijk. Wil mijn spulletjes..
Dan is hij nog niet aangemeld bij tnt
en dus nog in zweden.
pi_51962774
Dan moeten ze dat wel aanpassen, want de bestelling staat al heul lang in behandeling. Daar heeft de HM sinds de herfstcollectie last van. Van te voren nooit problemen mee gehad.
pi_51963226
bij mij ook alles verschoven naar half augustus, en dus 2 bestellingen al meer dan een week op 'onderweg'. Ik zou annuleren als ik nog bij een H&M zou komen de komende weken, maar niet dus. Plus dat die in Den Haag op het moment toch een zooitje is

'Helaas te laat' m'n reet trouwens, het minste wat ze hadden kunnen doen was daar 'sorrie maar we hebben er een zooitje van gemaakt' neerzetten i.p.v. zulke onzin.

Op de laatste maandfactuur stond een bestelling die ik nog niet had ontvangen.. Als deze 2 bestellingen op de volgende factuur staan terwijl ik ze nog niet heb, ga ik ontzettend boos worden
pi_51964762
Ik had een bestelling staan van 140 euro die begin augustus geleverd zou worden.

Ik kijk net even naar mijn bestellingen staat er; De bestelling is geannuleerd

Ik ben met stomheid geslagen. Dit heb ik nog nooit gehad.... Waar slaat dat op?

maandag 30 juli 2007 @ 17:46:48 #58
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_51964966
geannuleerd staat bij meer mensen, is hj niet toevallig veranderd naar 'onderweg' bij je geleverde bestellingen?
Saartje
pi_51965071
oeps

hij staat inderdaad onder de geleverde artikelen

maandag 30 juli 2007 @ 17:57:00 #60
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_51965188
Saartje
pi_51965269
toch is het stom

maandag 30 juli 2007 @ 20:34:14 #62
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_51969615
iszo
Saartje
  maandag 30 juli 2007 @ 20:58:56 #63
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_51970514
Ik ben eigenlijk benieuwd wanneer de najaarscollectie in de winkels komt te hangen. Ik zoek een nieuwe lange jas en mijn oog viel op deze:

maandag 30 juli 2007 @ 21:10:39 #64
123170 alors
zlata1234
pi_51970864
Sjieke jas

mijn pakje is gesorteerd
know'm sayin?
word? word.
pi_51973138

Mijn hele bestelling is van begin naar half augustus verplaatst. Het enige artikel dat op die termijn stond, de hello kitty pyama is er opeen uit gegooid!!! Heeft het zin om H&M daarover een boze mail te sturen? Ik wil die pyama!

Ben zo te lezen niet de enige met troubles hier... Als ik 17-8 terug kom van vakantie wil ik dat mijn pakket er is!!!
pi_51973295
quote:
Op maandag 30 juli 2007 21:10 schreef alors het volgende:
Sjieke jas

mijn pakje is gesorteerd
Hier nog steeds niet Al 9 dagen onderweg
pi_51973547
quote:
Op maandag 30 juli 2007 21:10 schreef alors het volgende:

mijn pakje is gesorteerd
Mijn bestelling van de nieuwe collectie ook!
Maar waar blijft nou die laatste van de zomer? Al sinds 19 juli "onderweg".... En ik heb vooral ook geeeeen idee wat er in zit.
pi_51979991
jaaaa hier komt hij ook vandaag! Helaas ben ik werken

Ik weet ook niet meer wat ik allemaal besteld heb, een verrassing dus
  dinsdag 31 juli 2007 @ 08:44:48 #69
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_51980454
tvp
pi_51981081
Kwil m'n spullen !!
Ik hoor sommige mensen zovaak klagen heh.. ik heb het nooit later dan 9 dagen na bestelling gehad.
Oke (binnen 24 uur is beter ) .

Maar ik bestel dan ook alleen spullen die op voorraad zijn

Iemand dat gratis vestje, topje al aangehad? Foto?
  dinsdag 31 juli 2007 @ 09:28:46 #71
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_51981161
Mijn bestelling staat nog steeds op half augustus, ook al bestond ie grotendeels uit dingen die op voorraad waren.
T is niks, maar elke keer als ik ga kijken of ie al onderweg is, belandt er ook steeds weer wat nieuws in mijn winkelmandje
pi_51981220
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 09:28 schreef pluisje het volgende:
T is niks, maar elke keer als ik ga kijken of ie al onderweg is, belandt er ook steeds weer wat nieuws in mijn winkelmandje
Dat heb ik ook altijd...

Ik bestel trouwens alleen maar dingen die op voorraad zijn. Er zat bv een trui tussen die half oktober pas leverbaar is. Die haal ik er dan weer uit.
pi_51981446
Had ik ook met een trui. Die wil ik dan niet meer hebben
pi_51981528
Nee, precies. Dat zie ik dan wel weer

bah, ik ben echt verslaafd. Ik had me voorgenomen niks te bestellen deze keer maar een vriendin (zonder internetaansluiting) vroeg me een hello kitty shirt voor haar dochter te bestellen.
Een shirtje van 12,90 en ik maak er voor mezelf (en kinderen) weer een flinke rekening van
pi_51983585
Allebei de pakjes zijn gesorteerd in Amsterdam Terwijl er 1 vier dagen eerder is verstuurd dan de ander, maargoed, ik ben allang blij dat er kleren komen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Addict89 op 31-07-2007 11:31:21 ]
  dinsdag 31 juli 2007 @ 11:27:03 #76
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_51983719
Zending gesorteerd in sorteercentrum 31-07-2007 Zwolle , intern transport pakketten

Zou het dan toch vandaag?
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_51983819
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 11:27 schreef BettyR het volgende:
Zending gesorteerd in sorteercentrum 31-07-2007 Zwolle , intern transport pakketten

Zou het dan toch vandaag?
Ik krijg hem meestal de dag nadat ie gesorteerd is in Zwolle.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 11:31:43 #78
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_51983832
Chauffeur is onderweg 31-07-2007 Utrecht , pakkettendistributie

Die van mij komt zo te zien wel vandaag.
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
  dinsdag 31 juli 2007 @ 11:40:23 #79
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_51984068
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 11:31 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Ik krijg hem meestal de dag nadat ie gesorteerd is in Zwolle.
Ik niet

Chauffeur is onderweg 31-07-2007 Enschede , pakkettendistributie

History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_51984127
Das snel Bij mij moet ie naar het westen, vandaar.
pi_51984398
Je bestelling is in behandelin 26.07.2007

En alles was gewoon op voorraad. Prutsers.
pi_51984424
huh wat een rare bezorgdienst

en nu mis ik nog het pakketje dat 2 dagen eerder verstuurd werd maar door de brievenbus kon
pi_51984503
Ik krijg net zomaar een excuusbrief over de niet meer geleverde artikelen van de zomercollectie. Met ¤5 korting voor een volgende bestelling. Dat is in elk geval wel aardig van H&M. Maar toch zijn het inderdaad prutsers.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 13:04:03 #84
63411 Roeji
pi_51986473
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 11:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik krijg net zomaar een excuusbrief over de niet meer geleverde artikelen van de zomercollectie. Met ¤5 korting voor een volgende bestelling. Dat is in elk geval wel aardig van H&M. Maar toch zijn het inderdaad prutsers.
Wat??? Jij krijgt een excuusbrief én een bon?!?!?! Verdomme, dat wil ik ook. Stelletjes prutsers dat het zijn. Ik heb wel genoeg gebeld erheen om op zn minst een brief te krijgen.

Geluksvogel
Ik ben zo blij, zo blij
  dinsdag 31 juli 2007 @ 13:11:53 #85
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_51986725
De chauffeur is er nog steeds niet...Ik hoop wel dat 'ie een beetje tempo maakt want ik moet vanmiddag nog weg..
  dinsdag 31 juli 2007 @ 13:35:41 #86
63411 Roeji
pi_51987482
Verbazingwekkend!! mijn retouren van verleden week zijn al verwerkt!?!?! Ze kunnen het dus wel
Ik ben zo blij, zo blij
pi_51987816
zomercollectie wordt nu haast bij niemand meer geleverd....
althans, dat hoor ik aan alle kanten !
  dinsdag 31 juli 2007 @ 13:46:50 #88
123170 alors
zlata1234
pi_51987844
Ja hij is er! werd in de brievenbus gedumpt, maar zat wel collonr bij
know'm sayin?
word? word.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 14:00:38 #89
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_51988263
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 13:35 schreef Roeji het volgende:
Verbazingwekkend!! mijn retouren van verleden week zijn al verwerkt!?!?! Ze kunnen het dus wel
Ja verdomme, die van mij is nog steeds niet gedaan sinds 6 juli . En door die retour hebben ze teveel geld van mij, dus zit ik nog steeds op geld retour te wachten .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_51988298
Ik zal blij zijn als ik mijn kleren dit jaar nog krijg...
  dinsdag 31 juli 2007 @ 14:22:01 #91
123170 alors
zlata1234
pi_51988917
Nou dat gratis vest is best oke En mn witte vest past ook En nog ee shirt met lange mouwen gaat denk ik weer retour.
know'm sayin?
word? word.
pi_51989051
Maat van dat gratis vest valt ook normaal?
  dinsdag 31 juli 2007 @ 14:38:34 #93
123170 alors
zlata1234
pi_51989460
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 14:26 schreef Addict89 het volgende:
Maat van dat gratis vest valt ook normaal?
Nouja t blijft h&m ik had een S en die is wel groter dan normaal, ik had denk ik nog wel een XS gepast. Maar de mouwen houden bij mij niet echt over dus ik denk dat ze bij XS te kort zijn.
know'm sayin?
word? word.
pi_51989526
Oke, thnx. Heb zelf ook maar S gedaan en ben redelijk lang dus dat zal wel goed komen.
pi_51991411
Zo, heb allebei mijn bestellingen binnen gekregen!!!
Gelukkig was mijn broertje thuis om de pakketjes aan te nemen, want ik kom net binnenvallen!!

Zo meteen passen!!
pi_51991465
Shit. Chauffeur is onderweg en ik ben niet thuis.
pi_51994689

Nah zeg, KUT H&M!
Luistert en huivert.
Heb maandag 2 weken geleden een bestelling gedaan (nog van de oude collectie). Sinds die tijd hou ik dus in de gaten of t al onderweg is enzo. Het staat nu al 2 weken op "bestelling is onderweg" en verder dus het welbekende manco.
Kijk ik dus net of eea eindelijk gesorteerd is.....
Zie ik GVD dat het hele pakket retour gestuurd is???! Het staat er dus echt met zo'n groene balk alsof ik het zelf retour gestuurd heb. Wat de fuck, heb dat hele pakket nooit ontvangen
Ik dus gelijk de klantenservice bellen, die mevrouw begreep er uiteraard ook geen reet van, dus ze gaat het nu uitzoeken wat er is gebeurd en me morgen terugbellen....

Iemand dit wel eens meegemaakt?

Tot op heden was ik zeer tevreden en heb er echt al iets van 14 bestellingen ofzo opzitten wat allemaal prima verlopen is.. maar nu...
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 17:49:43 #98
63411 Roeji
pi_51994846
Nou ik heb ook vanmiddag nog die excuusbrief met korting gekregen. Net gebaar, maar mijn mening verandert er dus niet door. Ze zijn in mijn ogen totaal niet in staat om de online shop fatsoenlijk te runnen. Ik vind dat heel jammer, winkelen moet een leuke bezigheid zijn en niet zoals het nu steeds gaat met dat geklooi met die bestellingen.
Ik ben zo blij, zo blij
  dinsdag 31 juli 2007 @ 18:42:50 #99
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_51996023
Het is net als in veel van de h&m winkels zelf. Een chaos.

Mijn bestelling is net eindelijk gebracht. Ik bestel er voorlopig niet meer.
Dit duurde onwijs lang, m'n vorige bestelling was een jurk, maar die was kapot.
Van 3 keer iets bestellen 2 missers. Meer geduld en begrip heb ik voorlopig niet.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 18:53:05 #100
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_51996237
Vandaar dus mijn vraag:
quote:
Op maandag 30 juli 2007 20:58 schreef MadGuy het volgende:
Ik ben eigenlijk benieuwd wanneer de najaarscollectie in de winkels komt te hangen.
pi_51996785
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 17:43 schreef MissJ het volgende:

Nah zeg, KUT H&M!
Luistert en huivert.
Heb maandag 2 weken geleden een bestelling gedaan (nog van de oude collectie). Sinds die tijd hou ik dus in de gaten of t al onderweg is enzo. Het staat nu al 2 weken op "bestelling is onderweg" en verder dus het welbekende manco.
Zie ik GVD dat het hele pakket retour gestuurd is???! Het staat er dus echt met zo'n groene balk alsof ik het zelf retour gestuurd heb. Wat de fuck, heb dat hele pakket nooit ontvangen
Ik dus gelijk de klantenservice bellen, die mevrouw begreep er uiteraard ook geen reet van, dus ze gaat het nu uitzoeken wat er is gebeurd en me morgen terugbellen....

Tot op heden was ik zeer tevreden en heb er echt al iets van 14 bestellingen ofzo opzitten wat allemaal prima verlopen is.. maar nu...
Ik wacht ook nog altijd op mijn bestelling die op 19 juli in behandeling was genomen, op 22 juli was verzonden en sinds 19 juli op manco staat. Net even gekeken of mijn bestelling ook als retour wordt gemeld, maar dat is dus niet het geval. Ik ga één dezer dagen eens bellen waar de fuck mijn bestelling blijft
pi_51997120
zomerbestellingen worden echt niet meer geleverd !!!

Misschien bij een enkeling? Maar die enkeling ken ik nog niet.
pi_51997331
Ik heb even een kort vraagje hah. Mijn vriend heeft voor mij besteld, zodat hij dat vest als aanmeldcadeau kreeg. Nu hebben we dus geen klantnummer. Hoe kan ik nou bijhouden wanneer mn pakketje komt en of alles er wel bij zit? Zoals ik jullie allemaal hoor is het wel handig om in de gaten te houden.

En als mn pakketje in meerdere delen wordt opgestuurd, hoe zit het dan met de betaling? Als alles binnen is, of steeds betalen wat je ontvangen hebt?

Ik had de klantenservice hierover gemaild, maar ze stuurden een heel stom mailtje terug waar ze eigenlijk helemaal geen antwoord in gaven...
Lotte!
Noah!
  dinsdag 31 juli 2007 @ 19:40:01 #104
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_51997510
Oh ik heb t binnen hier. Het rokje heb ik nog niet aangepast maar t ziet er wel een beetje..uhm...vreemd uit qua stof. Het giletje is erg leuk, de ballerina's een beetje krapjes maar daar wennen we wel aan. En dat vestje + hemdje is wel mooi hoor, maar helaas te groot. Ik had een M te besteld maar die is dus te groot, terwijl ik normaal gesproken altijd een M, soms een L heb.
pi_51997706
Welk rokje?

En dat vestje heb ik eerder gehoord
pi_51997809
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 19:27 schreef ChilllayD het volgende:

Lijkt me sterk, want ik had allang voordat de najaarscollectie online kwam besteld (één artikel was op 5 juli besteld), en die bestelling werd pas op de 19e (toen de najaarscollectie dus online kwam) in behandeling genomen en flikkerde ze nog een blousje eruit. Bovendien heb ik geen melding of wat gehad dat het niet meer werd geleverd (waarom staat het anders op "verzonden"?) dus ik ga er gewoon vanuit dat ik mijn bestelling nog krijg.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 19:56:02 #107
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_51997940
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 19:47 schreef ChilllayD het volgende:
Welk rokje?

En dat vestje heb ik eerder gehoord
Dit rokje:

Ik zal 'm vanavond eens aanpassen, eens kijken hoe hij staat.
pi_51998005
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 19:34 schreef Linda2205 het volgende:
Ik heb even een kort vraagje hah. Mijn vriend heeft voor mij besteld, zodat hij dat vest als aanmeldcadeau kreeg. Nu hebben we dus geen klantnummer. Hoe kan ik nou bijhouden wanneer mn pakketje komt en of alles er wel bij zit? Zoals ik jullie allemaal hoor is het wel handig om in de gaten te houden.
Hoezo? Als je iets besteld dan heb/krijg je toch een klantnummer?
pi_51999082
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 19:27 schreef ChilllayD het volgende:

Bij mij lijkt het er nu idd wel op met dat retourgedoe van ze!
Heb de bestelling wel gvd 16 juli al gedaan en sinds 19 juli staat ie op "bestelling is onderweg".
Heel heel vreemd.
Nou ja, ik hoor t wel van ze. Maar hoop wel dat ik de bestelling alsnog krijg, maar vrees t ergste..
pi_51999476
Ik snap niet waarom een aantal mensen maandelijks blijven bestellen en wachten als ik al die ellende zo hoor .
pi_52001259
Joehoe ook mn pakketjes binnen!!!!!!

Heb al wat dingetjes die ik sowieso terugstuur, maar nog wel zeker 100 euro aan spullen die ik hou!
pi_52001500
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 20:44 schreef wizarddragon het volgende:
Ik snap niet waarom een aantal mensen maandelijks blijven bestellen en wachten als ik al die ellende zo hoor .
Zijn de ''zeurende'' mensen ook degene die met regelmaat bestellen?
Ik bestel eigenlijk 2/maandelijks. Maar klaag niet echt.. Altijd vrij snel binnen !
  dinsdag 31 juli 2007 @ 21:52:52 #113
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_52001626
Ik bestel best regelmatig, nooit problemen. Alleen dit keer dus met de nieuwe najaarscollectie, waarbij de leverdatum steeds naar achteren geschoven wordt, maar dat zal wel aan de drukte liggen. Vind het niet leuk, maar aan de andere kant: ik hoop die najaarsdingen toch pas over een maand of 2 nodig te hebben
  dinsdag 31 juli 2007 @ 21:54:12 #114
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_52001666
Ach, het is zo half augustus.. dan komt die van mij ook
pi_52001781
Ik blijf gewoon bestellen omdat ik het stukken beter vind dan in de h&m shoppen bovenop alle redenen om al bij h&m te shoppen, goedkoop en leuk.

Maar het is gewoon slecht hoe ze met die internetbestellingen omgaan. Het is 2007, zorg gewoon dat het goed werkt en dat iemand binnen 5 werkdagen zn pakket heeft, wanneer de bestelling uit artikelen op voorraad bestaat. En als dat niet kan, zeg dan bij het bestellen al gelijk dat de levertijd (erg) lang is, dat scheelt al de helft van de ergernis.

Verder blijf ik gewoon regelmatig bestellen want ik heb een hekel aan winkelen en vind dat ze regelmatig leuke dingen hebben, zeker in de catalogus. Ik heb het geduld niet voor de onlineshop.

Mijn bestelling van vlak ik voor ik de catalogus had ontvangen is vandaag bezorgd! Zag er keurig uit, alles zat er bij en was in orde.
Mijn catalogusbestelling staat nu ook op half augustus, dus das afwachten.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 22:00:20 #116
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_52001852
Mijn bestelling staat nu ook al 3 dagen op manco
pi_52001886
Ik heb nu voor het eerst problemen met een bestelling! Ik zeur nu dus absoluut niet haha.
Heb echt al vaak besteld, zo ongeveer 14 keer en dat is altijd heel goed en snel gegaan. Maar nu, nu gaat het dus ff 1 keer fout en ja dan word ik boos
pi_52001945
Ik heb ook een hekel aan winkelen en heb vaak ook helemaal geen tijd om de stad in te gaan. De online shop is dan een uitkomst.
Ook gezien het feit dat ze veel leuke kinderkleding hebben.

ik heb trouwens nooit problemen gehad met online bestellen
pi_52002435
Ik heb ook bijna nooit problemen, en ik word zo enorm geirriteerd van de echte winkel dat ik liever wat langer op mijn kleren wacht.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 22:59:42 #120
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_52003998
Ik heb juist best vaak dat er dan staat dat het halverwege een maand geleverd wordt, en dat het dan toch veel eerder bezorgd wordt. Misschien zetten ze juist een lange levertijd om teleurstellingen te voorkomen.. dan is het mooi meegenomen als het eerder lukt.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 07:52:41 #121
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_52009413
Ik heb bericht dat ik mijn pak kan ophalen bij een Kialapunt. Ik moet wel ter plekke betalen.
pi_52010210
en mijn pakje is onderweg.
Ik verwacht hem morgen. 1 dag later dan ged8. Maar dat kan ik nog wel hebben.
De zon schijnt toch !
pi_52010648
Mijn bestelling staat in behandeling. Hopelijk komt het nog voor 18 augustus binnen!Levering staat op half augustus.
pi_52011537
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 17:43 schreef MissJ het volgende:

Nah zeg, KUT H&M!
Luistert en huivert.

Echt waar... ik ook :|
Bij mij issie alleen nooit gesorteerd. Volgens de TPG is mijn bestelling (van 19-07 overigens) nog steeds manco

Ook grappig:
H&M miep: Nee meneer dit komt noooooit voor. Ik weet ook niet wat er gebeurd is.
Ik: Nou, "toevallig" hoorde ik van iemand anders dat dit ook al gebeurd is...
H&M miep: ow... euh...
pi_52012450
quote:
Op maandag 30 juli 2007 20:58 schreef MadGuy het volgende:
Ik ben eigenlijk benieuwd wanneer de najaarscollectie in de winkels komt te hangen. ...
Ik was onlangs winkelen in Eindhoven en een deel van de collectie (dames) heb ik daar al gezien. Door de herenafdeling ben ik snel heen gelopen, maar ik neem aan dat ze ook een deel wel al binnen zullen hebben.

Deze bloes heb ik bijvoorbeeld gepast:

Het was wel behoorlijk irritant , ik kom uit 'de provincie' en daar kan je bij de H&M zoveel kledingstukken het pashokje mee in nemen als je zelf wilt (er staat ook niemand te controleren) en het maakt ook niet uit als je met meerdere personen 1 pashokje deelt: als het mindervaliden pashokje vrij is heb je daar plaats zat voor.
pi_52013609
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 10:24 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Bij mij issie alleen nooit gesorteerd. Volgens de TPG is mijn bestelling (van 19-07 overigens) nog steeds manco

Ook grappig:
H&M miep: Nee meneer dit komt noooooit voor. Ik weet ook niet wat er gebeurd is.
Bij mij staat het nu dus ook. Even bellen dus

Stomme wachtmuziekjes
pi_52013714
Kleren gepast 1 shirtje gaat terug, was té doorschijnend. Dat is wel een nadeel van de H&M, lichte shirtjes schijnen bijna altijd door. En over een broek twijfel ik nog. Gratis setjes passen ook mooi, vallen dus gewoon normaal..denk alleen niet dat ik de groene veel ga dragen, maar zwart zeker wel. Oeh, en die tas is echt super
pi_52014053
HAHAHAHAHA Ooohja, probeerden ze even mij en TNT de schuld te geven hier. Ze beweerden dat het pakketje wèl was geleverd maar dat er niemand thuis was (wat ik HEEL erg betwijfel) ondanks dat het niet op Track & Trace stond ("siteproblemen") en dat het dus 2 weken op het postkantoor heeft gelegen en nu dus retour is gestuurd. Knap, als mijn bestelling pas op de 22e was verzonden en nu al terug bij hun ligt. Zijn volgens mij toch echt geen twee weken. Bovendien lag er ook geen briefje of wat over dat het pakketje dan was geleverd maar er niemand thuis was, en als dat zou zijn zouden ze het de volgende dag nog een keer proberen.

Maargoed, ik meldde dus ook dat er hier nog meer mensen waren die hetzelfde hadden, mevrouw van de klantenservice compleet uitgeluld En toen snel even navragen en kreeg ik weer zo'n dom wachtmuziekje. Maar volgens haar is het dus niet zo dat bestellingen van de vorige collectie niet meer verzonden worden omdat de nieuwe collectie online staat, waarom is dit in dit topic al bij drie mensen het geval?!

Ik krijg in ieder geval 2 tegoedbonnen van 5 euro. Whooptiedoo, alsof ik ooit nog ga bestellen bij die lutsers Ook zei ze dat ik misschien wat uit de outlet zou kunnen halen. Er staat geen ruk van de oude collectie in, muts.
pi_52014108
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 19:57 schreef lily het volgende:

[..]

Hoezo? Als je iets besteld dan heb/krijg je toch een klantnummer?
Even vergeten er bij te melden...we hebben via de post besteld
Lotte!
Noah!
pi_52014690
Zet mij ook maar op het lijstje van mensen bij wie de bestelling opeens bij de retouren is verschenen. Stelletje prutsers, wat nou "niet opgehaald"?
En ik wilde zo graag die Hello Kitty sokken in pastelkleuren.
Ik vraag me echt af wat ze met al die voorraad van zomerartikelen gaan doen.
Geen zin om ze te bellen en op e-mail hebben ze bij mij nog nooit gereageerd.

Enne Addict89, hoe is het jou gelukt om 2 gratis setjes te krijgen?
pi_52015104
2 bestellingen van >40 euro, kan je hem er gewoon nog een keer bij gooien.
pi_52015219
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 10:24 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ook grappig:
Bij mij issie ook nooit gesorteerd geweest!
Staat nu nog steeds op manco.

Ben zeer benieuwd hoe zit dit gaan oplossen, stelletje kneuzen!
pi_52015278
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 12:52 schreef MissJ het volgende:

[..]

Ben zeer benieuwd hoe zit dit gaan oplossen, stelletje kneuzen!
Ja, niet Tegoedbonnetje en pech voor jou denken ze daar.
pi_52017679
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 12:55 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Ja, niet Tegoedbonnetje en pech voor jou denken ze daar.
Nou idd, zoiets verwacht ik ook wel ja..
Ze zouden me vandaag terugbellen maar daar geloof ik niks van, dus als ze idd niet gebeld hebben tegen het eind van de middag ga ik ze zelf bellen en dan eis ik een oplossing!
Ik vraag me af wat er nou echt gebeurd is met mijn pakket maar ja, daar zullen ze me wel nooit antwoord op gaan geven.
pi_52018129
ff update:
heb ze net zelf gebeld en moest uiteraard weer mijn hele verhaal doen.
Die mevrouw ging het even overleggen met de grote baas zei ze
Even later kwam ze weer aan de foon en zei zei dat er in Zweden iets mis was gegaan
Ik vroeg dus of ik mijn pakket nou nog wel ga krijgen ooit? Volgens die mevrouw dus wel. Nou ik geloof er niks van.
Maar goed, ze gaat me nu morgen na 15.00 terugbellen, want ja ze vond dit heel erg vervelend en ze wilde het graag zelf afhandelen dus ze ging me zelf terugbellen en daar kon ik van op aan.
Ook heb ik ff gemeld dat ik meerdere mensen ken bij bij wie precies t zelfde is gebeurd
Nou ben weer benieuwd...
pi_52018810
Mijn bestelling is binnen jeej!

Had een winterjas besteld en hij is helemaal goed ben super blij.
Heeft ong. een week geduurd.
pi_52019819
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 14:41 schreef MissJ het volgende:

Maar goed, ze gaat me nu morgen na 15.00 terugbellen,
Reken er maar niet op.... ze hebben mij al 2x toegezegd dat ik gebeld zou worden en ik heb nog steeds niks gehoor.... Net een boze mail gestuurd...
Afwachten maar weer...
pi_52019903
Ik ben tot nu toe ook erg tevreden met mijn spulletjes,
mn vriend heeft ook al zijn kleren al mee naar huis genomen
Weet nog niet of ik het zwarte leren jasje ga houden, want hij ruikt funny ( Wie had dat ook alweer met de madonnajas??) Misschien dat de andere iets minder ruikt (ik heb er 2x een van besteld aangezien ik de 25% korting niet meer kon invullen bij de eerste bestelling omdat ie al weg was)
  woensdag 1 augustus 2007 @ 15:57:12 #139
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_52019995
Ik ben ook tevreden met alles. Ik ben bijna verbaasd dat ik alle maten zo goed heb gegokt.

De wollen winterjas gaat op een kleerhanger en hopelijk zijn de kreukels er een beetje uit tegen de tijd dat 't koud genoeg is om 'm aan te doen.
pi_52020695
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 15:49 schreef BalLon het volgende:

[..]

Reken er maar niet op.... ze hebben mij al 2x toegezegd dat ik gebeld zou worden en ik heb nog steeds niks gehoor.... Net een boze mail gestuurd...
Afwachten maar weer...
Mij belden ze zonder te vragen op.... Terwijl ik alleen een mail had gestuurd...
pi_52020739
Ik was net in de H&M in Utrecht Hoog Catharijne en viel bijna achterover van de mega collectie ondergoed en nachtkleding met Hello Kitty. Ik heb nu alleen nog maar even een setje van 3 paar sokken aangeschaft ipv die bestelde die nooit zijn geleverd. Maar jee, dit gaat me veeeeeeeeeeel geld kosten
pi_52030542
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 12:04 schreef Chanty87 het volgende:
HAHAHAHAHA Ooohja, probeerden ze even mij en TNT de schuld te geven hier. Ze beweerden dat het pakketje wèl was geleverd maar dat er niemand thuis was (wat ik HEEL erg betwijfel) ondanks dat het niet op Track & Trace stond ("siteproblemen") en dat het dus 2 weken op het postkantoor heeft gelegen en nu dus retour is gestuurd. Knap, als mijn bestelling pas op de 22e was verzonden en nu al terug bij hun ligt. Zijn volgens mij toch echt geen twee weken. Bovendien lag er ook geen briefje of wat over dat het pakketje dan was geleverd maar er niemand thuis was, en als dat zou zijn zouden ze het de volgende dag nog een keer proberen.

Maargoed, ik meldde dus ook dat er hier nog meer mensen waren die hetzelfde hadden, mevrouw van de klantenservice compleet uitgeluld En toen snel even navragen en kreeg ik weer zo'n dom wachtmuziekje. Maar volgens haar is het dus niet zo dat bestellingen van de vorige collectie niet meer verzonden worden omdat de nieuwe collectie online staat, waarom is dit in dit topic al bij drie mensen het geval?!

Ik krijg in ieder geval 2 tegoedbonnen van 5 euro. Whooptiedoo, alsof ik ooit nog ga bestellen bij die lutsers Ook zei ze dat ik misschien wat uit de outlet zou kunnen halen. Er staat geen ruk van de oude collectie in, muts.
Ow ik word morgen of vrijdag opgebeld over een oplossing. Niks van bovenstaande is mij toegezegd of zo... ben benieuwd...

Wel leuk ook trouwens:
Ik had eerder al een mail gestuurd over de lange levertijd (over die bestelling van 22-07). Kreeg ik vandaag een mailtje:
"je bestelling is onderweg. Trouwens, de levertijd is nog niet zo lang, je hebt em pas 30 juli besteld..." zucht...
Dus ik mailde terug dat het om de bestelling ervoor ging, die toch echt al op 22-7 besteld was.
Antwoord H&M: "we hebben het even voor je nagekeken, en die bestelling is onderweg hoor..."
Euh lieve mensen, volgens jullie site en computersysteem (aldus de telefoonmiep) issie terug naar Zweden...
pi_52040098
Mijn bestelling is al in behandeling......stond voor half augustus.
pi_52040692
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 11:05 schreef Pearl22 het volgende:

[..]

Ik was onlangs winkelen in Eindhoven en een deel van de collectie (dames) heb ik daar al gezien. Door de herenafdeling ben ik snel heen gelopen, maar ik neem aan dat ze ook een deel wel al binnen zullen hebben.
Thanks. Ik heb ook inmiddels gekeken in Utrecht en Rotterdam en ik zag inderdaad een deel van de collectie, maar de lange jas waar ik mijn oog op heb laten vallen nog niet. Zal het misschien ook nog wel te vroeg voor zijn. Maar even afwachten; ik moet toch passen en kijken of ik wel gelukkig wordt van de kwaliteit.
pi_52040745
Mijn bestelling is onderweg met de chauffeur, stond er bij tracktrace. Zou het vandaag gaan gebeuren?
Saartje
  donderdag 2 augustus 2007 @ 11:58:00 #146
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_52041182
Mijn bestelling voor half augustus is ook in behandeling genomen .

Alleen als ik het collonummer invoer bij track&trace, zegt hij dat ik een verkeerd nummer heb ingevoerd . Nou ja, dat zal dan nog wel goedkomen.
pi_52041742
Pakket is binnen
Saartje
pi_52042200
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 15:53 schreef Linnie20v het volgende:

Weet nog niet of ik het zwarte leren jasje ga houden, want hij ruikt funny ( Wie had dat ook alweer met de madonnajas??) Misschien dat de andere iets minder ruikt (ik heb er 2x een van besteld aangezien ik de 25% korting niet meer kon invullen bij de eerste bestelling omdat ie al weg was)
Yep dat was ik!
heb jij ook het madonnajasje dan? Als t een andere is, issie dan van schapenleer? want die van Madonna is dat wel en ik hoorde van een kennis van me (die redelijk wat verstand heeft van leer) dat schapenleer heel vaak zo ranzig chemisch ruikt.
pi_52044319
Mijn bestelling staat nu 3 dagen op manco (maar dat is wel normaal)....
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 12:18 schreef Maneki.Neko het volgende:
Pakket is binnen
alles goedgekeurd?
pi_52047800
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 12:36 schreef MissJ het volgende:

[..]

Yep dat was ik!
heb jij ook het madonnajasje dan? Als t een andere is, issie dan van schapenleer? want die van Madonna is dat wel en ik hoorde van een kennis van me (die redelijk wat verstand heeft van leer) dat schapenleer heel vaak zo ranzig chemisch ruikt.
Nee niet het Madonnajasje, maar het jasje van de nieuwe collectie. Die is ook in het groen te verkrijgen.
Maar ik heb nergens schapenleer gelezen, dus ik denk dat het gewoon wat muffig is omdat ie zo uit de zak kwam. Ik heb hem nu laten luchten, dus ben benieuwd.
pi_52050944
Ik heb twee maal besteld bij de H&M dit jaar en elke keer had ik mijn bestelling binnen de 8 dagen thuis! Ik wil nu weer wat dingen gaan bestellen, ben benieuwd dan....
pi_52057242
Ik ook altijd binnen 8 a 9 dagen, nooit later.
En dit keer ook niet.

Ti's nu in zwolle, dus morgen thuis
pi_52064956
Ik wacht gemiddeld een maand op mijn bestelling.

Huidige bestelling staat alweer sinds maandag op manco - Zwolle
pi_52068061
In behandeling
pi_52068237
chauffeur is onderweg
pi_52068738
Maf heh, dat die levertijden zo verschillen bij iedereen..

(kwa betalen komt het me trouwens beter uit dat het nog even duurt )
pi_52072308
zo dan, alles binnen en alles past (nog nooit iets gehad wat niet past trouwens )

Het gratis vestje en shirtje zijn super
pi_52072328
welke kleur heb je?
pi_52073119
wauw dat gratis vestje en shirtje zijn idd echt super!! Ik heb zwart/grijs

Was bang dat het wat te strak zou zitten rond de borstpartij zeg maar, maar dat is helemaal niet echt super!! ben er heel blij mee!
pi_52073157
ben benieuwd (ik vind het er op zich niet zo bijzonder uitzien eigenlijk..)

ik heb de olijfgroene besteld
pi_52074153
Het vest vind ik inderdaad niet zo bijzonder, maar het singlet is leuk. Ik had S, maar heb nu bij de nieuwe deelbestelling maar XS besteld, dan valt het vest waarschijnlijk wat minder suf. Ik heb nu zwart/grijs in huis en binnenkort (?) dus ook olijfgroen.
pi_52074217
Ik ben ook niet echt weg van het vest, het is leuk omdat het gratis is, maar anders had ik hem niet besteld/gehouden denk ik. Alhoewel die zwarte wel ok is.
pi_52076416
heb ook de zwarte, en vind hem tof
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 16:15:58 #164
123170 alors
zlata1234
pi_52076775
Hoe kunnen jullie de vesten 2x bestellen? Bij mij wordt ie steeds geannuleerd...
know'm sayin?
word? word.
pi_52076838
Ik heb hem 2 keer kunnen bestellen omdat er een bestelling al onderweg was. De roze vind ik niet echt super, maar heb hem wel gehouden. De zwarte is nog onderweg
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 16:20:51 #166
123170 alors
zlata1234
pi_52076898
hmm volgens mij kan je niet 2 keer dezelfde kleur bestellen. Want bij roze wil ie nu opeens wel...
know'm sayin?
word? word.
pi_52076968
Ik heb ook al een paar keer gehad dat het geannuleerd werd, een keer zelfs een dag nadat ik ik de bevestiging al ontvangen had. Raar systeem daar. Ooit met die grijze sportoutfit ging het erg makkelijk, toen heb ik er aardig wat vriendinnen blij mee kunnen maken.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 16:25:57 #168
123170 alors
zlata1234
pi_52077031
Oke, volgens mij zit het zo: Je kunt dat vest niet 2 keer in dezelfde maat en dezelfde kleur (allebei tegelijk dus) bestellen. Ik kan nu wel eens zwarte xs bestellen, maar geen s meer.
know'm sayin?
word? word.
pi_52078573
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 16:25 schreef alors het volgende:
Oke, volgens mij zit het zo: Je kunt dat vest niet 2 keer in dezelfde maat en dezelfde kleur (allebei tegelijk dus) bestellen. Ik kan nu wel eens zwarte xs bestellen, maar geen s meer.
Hmm, mijn moeder had een olijfgroene M besteld, maar als ik een zwarte XS bestel (op haar account) wordt ie toch geannuleerd...
pi_52079072
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 17:22 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Hmm, mijn moeder had een olijfgroene M besteld, maar als ik een zwarte XS bestel (op haar account) wordt ie toch geannuleerd...
En die van je moeder is al wel in behandeling genomen?
pi_52082884
Hoera! Mijn half augustus bestelling is ook al binnen!
Ik had 2 megagrote bestellingen, van beide houd ik ongeveer de helft, morgen dus even met een steekwagen de rest naar de winkel terugbrengen. Zullen ze blij mee zijn op zaterdag...
pi_52083029
Ik heb 18 juli besteld en het zou begin augustus geleverd worden....

wacht geduldig af
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 20:26:17 #173
53167 Ri-Klain
klein zwart schaapje
pi_52083126
Zou iemand voor mij de gratis setjes in maat XS en S op kunnen meten? Zowel vestje als hempje. En dan vooral lengte en taille? Ik weet namelijk echt niet welke maat ik zou moeten hebben, maar als ik de cemtimeters weet moet t lukken
Of niet soms?
pi_52084302
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 17:43 schreef Addict89 het volgende:

[..]

En die van je moeder is al wel in behandeling genomen?
Die is vandaag bezorgd zelfs
pi_52084781
Zo, eindelijk eens tijd gehad mijn pakketjes klaar te maken voor de retourzending.
Veel dingen stuur ik toch maar weer terug.
Ik heb een grijs giletje gehouden, een antraciet vest, een rode (kinder)broek, een zwarte legging, het gratis setje in olijfgroen en een lichtgrijze trui met wijde col
pi_52093419
27-7 al besteld, en nog steeds niet in behandeling genomen.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 13:18:21 #177
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_52096106
Mijn bestelling is binnen. Alles zat erbij, ook de dingen die eerst niet op voorraad waren. Alleen de trainingsbroek die ik voor mezelf besteld had is veel te groot. Ik had XL besteld en ik ga hem ruilen voor een M denk ik.
pi_52101421
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 20:22 schreef lily het volgende:
Ik heb 18 juli besteld en het zou begin augustus geleverd worden....

wacht geduldig af
Bestelling staat nog steeds op manco - Zwolle

nog steeds geduldig
pi_52105686
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 18:29 schreef lily het volgende:

[..]

Bestelling staat nog steeds op manco - Zwolle

nog steeds geduldig
Was dat de oude collectie? Zo ja, dan zou ik niet gaan hopen dat het nog geleverd gaat worden...
  zondag 5 augustus 2007 @ 01:07:20 #180
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_52110450
Valt die kleding bij jullie ook altijd zo groot? Ik bestel eigenlijk liever niet meer omdat de maten zo raar zijn..
My mama didn't raise no fool
  zondag 5 augustus 2007 @ 09:02:29 #181
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_52113355
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:07 schreef La_Vita het volgende:
Valt die kleding bij jullie ook altijd zo groot? Ik bestel eigenlijk liever niet meer omdat de maten zo raar zijn..
Ik heb wel eens gehad dat ik van een rokje 3 keer een maat heb besteld. De eerste 36 was veel te groot, daarna de 34 was veel te klein en vervolgens dus maar weer een 36 en die was goed. Heel strange..
pi_52114745
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 21:58 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Was dat de oude collectie? Zo ja, dan zou ik niet gaan hopen dat het nog geleverd gaat worden...
nee hoor, is een bestelling van de nieuwe collectie
pi_52115924
quote:
Altijd 1 maat kleiner bestellen dan je in andere winkels nodig hebt.
pi_52116379
quote:
dan moet je even in de maattabel kijken, de maten wijken inderdaad af
pi_52116835
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:29 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Altijd 1 maat kleiner bestellen dan je in andere winkels nodig hebt.
inderdaad
Dan past het bij mij altijd.
pi_52116976
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 11:25 schreef lily het volgende:

[..]

nee hoor, is een bestelling van de nieuwe collectie
Vreemd, want de nieuwe collectie kwam pas de 19e online.
pi_52128532
zijn er nog werkende kortingscodes?
hoi
pi_52130702
Alleen 7764 werkt nog voor zover ik weet
pi_52131163
dank je wel
hoi
pi_52133752
Je hebt gelijk Chanty87

Ik heb samen met een vriendin besteld en ik zou gezworen hebben dat ze er op woensdag was maar ze was donderdags bij mij...

maar goed

Ik zie trouwens net dat de transactie datum van "bestelling is onderweg" veranderd is. Er stond eerst 27-7 en nu 3-8
pi_52134316
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 09:14 schreef lily het volgende:
Je hebt gelijk Chanty87

Ik heb samen met een vriendin besteld en ik zou gezworen hebben dat ze er op woensdag was maar ze was donderdags bij mij...

maar goed

Ik zie trouwens net dat de transactie datum van "bestelling is onderweg" veranderd is. Er stond eerst 27-7 en nu 3-8
Kan gebeuren
  maandag 6 augustus 2007 @ 11:14:16 #192
53167 Ri-Klain
klein zwart schaapje
pi_52135023
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 20:26 schreef Ri-Klain het volgende:
Zou iemand voor mij de gratis setjes in maat XS en S op kunnen meten? Zowel vestje als hempje. En dan vooral lengte en taille? Ik weet namelijk echt niet welke maat ik zou moeten hebben, maar als ik de cemtimeters weet moet t lukken
Alsjeblieft
Of niet soms?
pi_52140383
Owkej nu ben ik er klaar mee...
Nadat ik dus eerst mijn bestelling gewoon maar niet meer krijg (is terug in Zweden en zomercollectie) zou ik geen extra kosten hoeven betalen en een kortingsbon krijgen.

Krijg ik vandaag een acceptgiro voor 4.90 verzendkosten...
  maandag 6 augustus 2007 @ 14:50:06 #194
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_52140437
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 14:47 schreef Bartjebart het volgende:
Owkej nu ben ik er klaar mee...
Nadat ik dus eerst mijn bestelling gewoon maar niet meer krijg (is terug in Zweden en zomercollectie) zou ik geen extra kosten hoeven betalen en een kortingsbon krijgen.

Krijg ik vandaag een acceptgiro voor 4.90 verzendkosten...
Dus je krijgt geen pakketje maar moet wel bezorgkosten betalen?

pi_52140541
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 14:50 schreef MaLo het volgende:

[..]

Dus je krijgt geen pakketje maar moet wel bezorgkosten betalen?

Jah daar komt het wel op neer...

naja dit was ook wel te verwachten... op de site staat dat namelijk ook... als het pakket bij het postkantoor 4 weken op je ligt te wachten gaat het terug en moet je transportkosten betalen... op zich best logisch...

alleen niet wanneer ze me net beloofd hebben dat ik dat niet hoef...
pi_52140557
Klopt het echt dat de STAR jeans uit de collectie verdwijnen? Vandaag heb ik een erg mooie gezien, maar was helaas een maatje te groot... Het model zit erg goed bij mij en het ik begrijp niet waarom ze deze niet meer zouden produceren...
Het mooi kotsende meisje.
pi_52141056
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 14:54 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Jah daar komt het wel op neer...

naja dit was ook wel te verwachten... op de site staat dat namelijk ook... als het pakket bij het postkantoor 4 weken op je ligt te wachten gaat het terug en moet je transportkosten betalen... op zich best logisch...

alleen niet wanneer ze me net beloofd hebben dat ik dat niet hoef...
Was jouw pakketje ook zogenaamd rond de 22e verzonden?
pi_52143142
Wauws, voor het eerst een reactie gehad op een mail.

Mijn mail:
quote:
Krijg ik mijn bestelling nog die op 22 aug. werd verzonden? Die bestelling was zogenaamd niet opgehaald op het postkantoor nadat het pakketje bezorgd was maar er niemand thuis zou zijn. MAAR:

1. Er is ALTIJD iemand thuis hier, dus dat pakketje zou gewoon afgeleverd moeten zijn

2. Àls er toevallig op dat punt tóch niemand thuis zou zijn, dan zou de postbode een briefje achterlaten en het bij de buren afgeven of het de volgende dag nog een keer proberen, wat NIET het geval was

3. Het pakketje zou 21 dagen op het postkantoor moeten hebben blijven liggen voordat het retour gezonden zou worden. Het lijkt mij dus vrij sterk gezien jullie reputatie met het verwerken van retourzendingen dat een pakketje binnen -11 dagen (tussen 22/07 en 01/08 zitten namelijk slechts 10 dagen) bij jullie is ontvangen.

Kortom; jullie hebben gewoon dat pakketje nooit verzonden en ik wil weten waarom. En waarom liegt de telefonische klantenservice door TNT ("Track & Trace heeft siteproblemen") en mij de schuld te geven terwijl het overduidelijk bij jullie ligt?

Ik wacht met smart op een antwoord.
En wat krijg ik voor antwoord?
quote:
Bedankt voor je e-mail.

Op dit moment zijn wij bezig onze service te verbeteren, ook onze systemen voor het verwerken van bestellingen worden hierop aangepast. Helaas is door deze aanpassing van ons systeem jouw bestelling verdwenen, het is voor ons niet mogelijk je bestelling opnieuw in te voeren in verband met de nieuwe collectie. Onze excuses voor het ongemak, wij zullen je hiervoor een cadeaubon toesturen.
Dus omdat het systeem werd aangepast zijn vele bestellingen verloren gegaan? Aha, vandáár dat die bestellingen gewoon in behandeling waren genomen, de status op "Bestelling onderweg" werd gezet en naderhand als retourzending werd gemeld omdat het "niet was opgehaald".

H&M, kap gewoon eens met dat liegen en geef gewoon toe dat jullie schijt hebben aan mensen die besteld hebben vòòr de nieuwe collectie online kwam. Het was blijkbaar gewoon teveel moeite om die pakketten alsnog te verzendenl, aangezien ze gewoon met een "schone lei" wilden beginnen om de populariteit van de nieuwe collectie en meer internationale online shops aan te kunnen.

Ik krijg inmiddels wel zo'n 3 cadeaubonnen toegestuurd
  maandag 6 augustus 2007 @ 16:46:50 #199
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_52143262
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 16:42 schreef Chanty87 het volgende:
Ik krijg inmiddels wel zo'n 3 cadeaubonnen toegestuurd
Ben benieuwd van hoeveel...
Als ze echt goede service willen bieden dan moeten ze gewoon het bedrag dat je besteld hebt aan cadeaubonnen geven, vind ik..
  maandag 6 augustus 2007 @ 16:48:44 #200
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_52143315
Nou ja, het zou natuurlijk ook gewoon (deels) waar kunnen zijn he. Dat er door een systeemaanpassing bestellingen van een verkeerde status zijn voorzien, en dat eea nu niet meer terug te draaien is (of dat het te veel werk en dus te duur wordt om terug te draaien en opnieuw te verwerken).
Niet dat ik dat netjes of ok vind ofzo hoor, maar ik denk dat de waarheid ergens in het midden tussen jouw versie en die van hun ligt.
pi_52143443
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 16:46 schreef Qarinx het volgende:

[..]

Ben benieuwd van hoeveel...
Als ze echt goede service willen bieden dan moeten ze gewoon het bedrag dat je besteld hebt aan cadeaubonnen geven, vind ik..
Ik ben ook aardig benieuwd Heb ze trouwens weer een mailtje teruggestuurd, met de vraag waar de oude collectie dan gebleven is enzo. Ik vind het gewoon vreemd dat ze die bestellingen niet alsnog kunnen nazenden.

Vraag me trouwens af dat als mijn bestelling verloren was gegaan, hoe ze dan mijn bestelling alsnog opnieuw wilden bestellen, ondanks de nieuwe collectie? De bestelling bestaat dan toch niet meer?
pi_52143517
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 16:48 schreef pluisje het volgende:
Nou ja, het zou natuurlijk ook gewoon (deels) waar kunnen zijn he. Dat er door een systeemaanpassing bestellingen van een verkeerde status zijn voorzien, en dat eea nu niet meer terug te draaien is (of dat het te veel werk en dus te duur wordt om terug te draaien en opnieuw te verwerken).
Niet dat ik dat netjes of ok vind ofzo hoor, maar ik denk dat de waarheid ergens in het midden tussen jouw versie en die van hun ligt.
Lijkt me sterk dat het niet of moeilijk terug te draaien is, een beetje systeembeheerder hoeft dan slechts een kleine handeling te verrichten me dunkt. Het is bovendien geen moeite voor ze om kortingscodes te verwijderen o.i.d. dus waarom zou een status veranderen wel veel moeite kosten? En de mevrouw van de telefonische klantenservice had het over dat het pakketje gewoon niet was opgehaald van het postkantoor omdat er bij het afgeven niemand thuis was en dat Track & Trace siteproblemen had. Wat dus gewoon niet waar is.

Maargoed, het gaat me ook meer om het principe dan om mijn bestelling, alhoewel ik heel graag die trilby van de kinderlijn had willen hebben De rest bestond uit 2 basic shirts. Dus zo'n ramp was het nou ook weer niet, gewoon raar dat ze het niet even melden en de klant er zelf steeds achteraan moet.
pi_52144242
Pff, ik ben best blij dat mijn zogenaamd niet opgehaalde bestelling een deelbestelling was zonder verzendkosten, dus ik verwacht daar in elk geval geen gezeur over. En anders ga ik proberen of die sorry-kortingscode meerdere malen te gebruiken is. Het blijven wel prutsers zeg.
  maandag 6 augustus 2007 @ 17:55:44 #204
63411 Roeji
pi_52145028
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 16:48 schreef pluisje het volgende:
Ik denk dat er maar een versie is en dat is die wat iedereen al heeft verteld. nieuwe collectie = einde oude collectie.
En wat de achterliggende gedachte is van dat, geen idee. Maar die BS dat ze een nieiuw systeem hebben en nu niet meer in het oude kunnen is een lachertje. Data kun je overzetten van het ene systeem naar het andere. Het is gewoon een niet voorbereide/doordachte actie geweest.

Eens wat de oorzaak is, het hoort zich niet dat er zogenaamd door het systeem (ja geef de IT-ers maar weer de schuld. das wel zo makkelijk ) ineens talloze bestellingen gewist worden. Geen enkel zichzelf respecterend bedrijf zal zich zoiets in zijn hoofd halen. En als het al gebeurd is door een totale crash van je hele IT infrastructuur, dan nog kom je met een fatsoenlijk excuus naar buiten vóór de klanten er zelf achter aan moeten gaan.
Pas dan maak je een kleine kans dat de klanten het accepteren en je niet al te veel slechte reclame bezorgen.

Hoe zij het hebben aangepakt is werkelijk waar een aanfluiting. Het probleem word ofwel naar de klant terug afgeschoven ofwel op het 'systeem' gegooid. Echt een zeer kwalijke zaak vind ik.

ik heb ook die lullige 5 euro kadobon gekregen, maar dat maakt bij lange na niet alle ergernissen en telefoontjes en mailtjes ongedaan. Het is ook gewoon zo dat ik nu niet een artikel kan verzinnen wat ik écht graag zou willen kopen met die kortingsbon. Ik heb er gewoon geen plezier meer in. In de winkel is het gewoon simpel winkelen, heb je een vraag dan kun je je vraag meteen stellen. En je kunt je spul meteen meenemen.

Maar goed, ik kan hier eindeloos over blijven doorgaan. Onze spullen krijgen we toch niet meer. En wat mij betreft steken ze ze maar ergens waar de zon niet schijnt
Ik ben zo blij, zo blij
pi_52148382
mijn bikini broekje van mijn blauwe met witte stippen bikini is te groot geworden
en kan hem niet meer in de online shop vinden om een kleinere maat te bestellen
pi_52148647
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 17:55 schreef Roeji het volgende:

[..]

Ik denk dat er maar een versie is en dat is die wat iedereen al heeft verteld. nieuwe collectie = einde oude collectie.
En wat de achterliggende gedachte is van dat, geen idee. Maar die BS dat ze een nieiuw systeem hebben en nu niet meer in het oude kunnen is een lachertje. Data kun je overzetten van het ene systeem naar het andere. Het is gewoon een niet voorbereide/doordachte actie geweest.
In Zweden en zo is de outlet veel uitgebreider... en daar staan nog heel veel dingen uit de zomercollectie tussen...
  maandag 6 augustus 2007 @ 20:37:19 #207
63411 Roeji
pi_52149614
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:08 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

In Zweden en zo is de outlet veel uitgebreider... en daar staan nog heel veel dingen uit de zomercollectie tussen...
Mmm, raar. Dan moeten we iemand die daar op vakantie is/gaat zien te charteren om het pakketje daar in ontvangst te nemen en het dan door laten sturen naar NL.
Mocht iemand tenminste nog zin hebben om iets te bestellen uit de oude collectie.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_52150016
Mijn bestelling staat vanaf 2 aug op manco. Ben benieuwd...het zou half aug geleverd worden, kijken of half aug ook echt 15/16 aug is
pi_52150642
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:49 schreef nieky het volgende:
Mijn bestelling staat vanaf 2 aug op manco. Ben benieuwd...het zou half aug geleverd worden, kijken of half aug ook echt 15/16 aug is
Half augustus is wat anders dan midden augustus he...
  maandag 6 augustus 2007 @ 21:08:38 #210
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_52150678
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 21:07 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Oh?
pi_52151075
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 21:07 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Vertel jij eens wat het verschil is dan...!
pi_52151103
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 21:20 schreef nieky het volgende:

[..]

Vertel jij eens wat het verschil is dan...!
1 tot 10 is begin, 11 tot 20 is half en 21 tot 30/31 is eind?
pi_52151388
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 21:21 schreef Addict89 het volgende:

[..]

1 tot 10 is begin, 11 tot 20 is half en 21 tot 30/31 is eind?
als het er maar voor de 18e is ben ik gelukkig
Maar ik vind half aug nogsteeds de 15e of 16e
  maandag 6 augustus 2007 @ 22:15:51 #214
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_52152813
Verdomme, mijn retourzending is nog steeds niet te zien in het tabelletje.. en het is nu precies 4 weken geleden verzonden!
pi_52154109
Zo, ik heb ze ook maar even gemaild... weet nu namelijk nog steeds niks over mijn pakket dat zgn retour is gegaan

en trouwens, waar zijn in godsnaam de blousjes gebleven op de site??? Al die leuke zijdeachtige blousjes enzo?? Ben ik nu gek.. of??
pi_52158950
Mijn bestelling staat nu precies een week aangemeld bij TNT (manco)

Ik wacht altijd lang op een bestelling maar dat ie zolang op manco staat is nieuw....
pi_52160667
Het is een wonder...

Mijn nieuwe bestelling, van de najaarscollectie, is eindelijk...
G E S O R T E E R D
pi_52160895
De soap wordt nog mooier!
quote:
Bedankt voor je e-mail.

De reden waardoor je bestelling geannuleerd is is omdat je acount is stopgzet vanwege het gebruik van de 25% korting bij meerdere bestellingen.
Dat was alles. Wat de fuck. Ten eerste hebben ze inmiddels 3 verschillende verhalen opgehangen en hebben ze dit gewoon gedaan wéér zonder enige vermelding, ten tweede geven ze toch zeker zelf die kortingscodes uit en staat er NIKS over het gebruik ervan in de algemene voorwaarden, en ten derde wilden ze geen antwoord geven op de vraag wat er met de vorige collectie is gebeurd.

H&M
pi_52160918
Jeetje

Dat is niet bepaald klantvriendelijk
pi_52161004
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 10:11 schreef Chanty87 het volgende:
[..]

Dat was alles. Wat de fuck. Ten eerste hebben ze inmiddels 3 verschillende verhalen opgehangen en hebben ze dit gewoon gedaan wéér zonder enige vermelding, ten tweede geven ze toch zeker zelf die kortingscodes uit en staat er NIKS over het gebruik ervan in de algemene voorwaarden, en ten derde wilden ze geen antwoord geven op de vraag wat er met de vorige collectie is gebeurd.

H&M
Bellen is handiger... kun je ze veel directer te woord staan en de mond snoeren///
pi_52161049
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 10:16 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Bellen is handiger... kun je ze veel directer te woord staan en de mond snoeren///
Ja dat heb ik al eens gedaan. Die mutsen weten daar ook niet wat ze ermee aanmoeten...
pi_52161096
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 10:19 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Ja dat heb ik al eens gedaan. Die mutsen weten daar ook niet wat ze ermee aanmoeten...
Diezelfde mutsen mailen je ook hoor

en anders vraag je gewoon om iemand die het wel weet
pi_52161319
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 10:21 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Diezelfde mutsen mailen je ook hoor

en anders vraag je gewoon om iemand die het wel weet
Weet ik, maar het heeft toch weinig zin om te gaan zitten zeiken over hun beleid als ze je toch een "sorry we kunnen er niks aan doen maar hier heb je een cadeaubon van 5 euro" geven.
pi_52161614
Complete nonsens over dat stopzetten van je account. Dan zou ik ook al geen account meer hebben en ik heb al lang weer een bestelling binnen. Ze worden wel steeds creatiever in hun antwoorden
pi_52161648
Ooooh nu krijgen we het hoor! Ik heb zojuist een acceptgiro gekregen voor de verzendkosten voor een pakketje dat nooit is verzonden.
quote:
Beste klant,

Ruim vier weken geleden (goh, weten ze dan niet dat een week uit maarliefst 7 dagen bestaat en niet uit 3-4 dagen?) hebben we de artikelen die je bij H&M had besteld verstuurt. Omdat je je bestelling niet kwam ophalen, hebben we je een herinnering gestuurd. (O RLY?)

Inmiddels is je bestelling bij ons teruggekomen.

We verzoeken je om ons zo snel mogelijk een bedrag van ¤4,90 te betalen als vergoeding van de kosten die wij hebben moeten maken voor het in behandeling nemen van je bestelling, het verwerken van je gegevens (poeh poeh!), het verpakken en verzenden van de artikelen, de emballage, het vervoer, nog een keer vervoer het verwerken van de retourzending (ging blijkbaar sneller dan bij een willekeurige retourzending van een klant) en de werkzaamheden in ons magazijn.

Mocht er sprake zijn van een vergissing aan onze kant of als je vragen hebt, dan kun je bellen met onze Klantenservice.

Alle regels voor de verschillende manieren waarop je bij H&M kunt winkelen, vind je op onze website.
Dat wordt dus alsnog even bellen straks Als ik die 4,90 alsnog zou moeten betalen dan doen ze dat maar met één van die drie cadeaubonnen ofzo
pi_52162239
Whehe, wat een onzin smoes. Iedereen hier gebruikt die kortingen toch meerdere malen? Klantvriendelijkheid is ver te zoeken zo. Het is dat bij mij alles altijd redelijk goed gaat, want anders zou ik toch echt niet meer bestellen
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 11:53:54 #227
161014 LRN
Erase & Rewind
pi_52163399
Ik geloof dat ik verliefd ben.

Maar dan in 't grijs.
Durf 'em alleen niet te bestellen, ga hem toch liever even passen.
pi_52166757
nou had uiteindelijk 2 keer besteld dus 2 paketten en ben ik daarnet bezig om van het 1e pakket dingen retour te doen gaat de bel en is het de postbode voor pakket 2 om af te geven .
(hier zat ook de witte wollen muts en sjaal die verplaatst waren naar half aug.)

Maar uiteindelijk gaat bijna alles terug, tis te groot of niet geheel wat ik verwachte.
ik houd de zwart/witte muts en sjaal en een make-up tasje
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 7 augustus 2007 @ 14:28:10 #229
163650 Greys
pi_52167933
Oke, even jullie hulp nodig. Wie heeft er al eens een artikel gehad dat na 3 keer dragen al kapot is? En wat gebeurde er toen? Ik had een superleuke driekwart broek, paste heel goed, zag er heel leuk uit en de stof leek van prima kwaliteit. Nu heb ik al een onwijs doorgesleten gat bij mijn kont
Ik heb er niets raars mee gedaan. Ja, oke, ik heb er 3 uur mee in een vliegtuig gezeten, maar het lijkt me dat je in een broek gewoon moet kunnen zitten.... Hij is niet te strak of te klein (dan had ik hem ook niet in het vliegtuig aangetrokken, niet echt comfi ).

Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Het is geen winkelhaak, ben niet blijven hangen, het is echt zo'n slijtplek met allemaal draadjes, die al helemaal door is. Je kijkt er dwars doorheen!
Een nieuwe zou ik het liefste willen, maar dat kan ik vast vergeten, aangezien ik hem pas vorige maand heb gekocht (heb de bon nog) via de site, maar hij dus wel van de zomercollectie is....

Jank!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_52168347
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 23:00 schreef MissJ het volgende:
Zo, ik heb ze ook maar even gemaild... weet nu namelijk nog steeds niks over mijn pakket dat zgn retour is gegaan
Ben net gebeld door een meneer!
Had een nogal woeste mail gestuurd wahahaha, dus hij belde me en vertelde me dat mijn pakketje dus verdwenen is en hij gaf toe dat dat de schuld van h&m is (valt me mee!) en dat er dus niks meer van de zomercollectie te bestellen is. Tja dat had ik al verwacht.
1000 maal excuses en hij gaat me nu 2 cadeaubonnen a 5 euri/stuk sturen. Nou prima hoor, alleen jammer dat ik de bestelde dingen gewoon niet meer kan krijgen.. Hoewel ik moet toegeven dat ik waarschijnlijk veel retour had gedaan hoor (had 5 items besteld), behalve 1 jurkje (als de maat goed was geweest) en dat was dat zijden kimono jurkje van Madonna
Nou jaaa dan niet, scheelt me weer geld whaha, ik zie het maar positief
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 17:44:20 #231
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_52173740
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 14:28 schreef Greys het volgende:
Oke, even jullie hulp nodig. Wie heeft er al eens een artikel gehad dat na 3 keer dragen al kapot is? En wat gebeurde er toen? Ik had een superleuke driekwart broek, paste heel goed, zag er heel leuk uit en de stof leek van prima kwaliteit. Nu heb ik al een onwijs doorgesleten gat bij mijn kont
Ik heb er niets raars mee gedaan. Ja, oke, ik heb er 3 uur mee in een vliegtuig gezeten, maar het lijkt me dat je in een broek gewoon moet kunnen zitten.... Hij is niet te strak of te klein (dan had ik hem ook niet in het vliegtuig aangetrokken, niet echt comfi ).

Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Het is geen winkelhaak, ben niet blijven hangen, het is echt zo'n slijtplek met allemaal draadjes, die al helemaal door is. Je kijkt er dwars doorheen!
Een nieuwe zou ik het liefste willen, maar dat kan ik vast vergeten, aangezien ik hem pas vorige maand heb gekocht (heb de bon nog) via de site, maar hij dus wel van de zomercollectie is....

Jank!
gewoon in de winkel het verhaal uitleggen?
mijn vriend heeft laatste hetzelfde gehad met een broek van H&M en mocht gewoon een nieuwe uitzoeken...
Ow ja en de bon hadden we niet eens meer!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_52173839
zou mijn blauwe met witte stippen bikini broekje nog in de winkel te krijgen zijn?
pi_52176187
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 11:53 schreef LRN het volgende:
Ik geloof dat ik verliefd ben.

[afbeelding]
Maar dan in 't grijs.
Durf 'em alleen niet te bestellen, ga hem toch liever even passen.
Wij delen deze liefde, ik wil 'm zowel in het paars, grijs als zwart.
Als jij 'm nou even past en hier even zegt hoe ie valt en wat jouw maat is?
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 20:15:17 #234
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_52177954
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 14:28 schreef Greys het volgende:

Jank!
H&M doet echt niet moeilijk bij klachten. Gewoon teruggaan, bon mee, verhaal uitleggen en je krijgt zo een nieuwe/geld terug...
pi_52178470
Pakketje is gesorteerd
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 20:35:45 #236
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_52178606
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 20:31 schreef nieky het volgende:
Pakketje is gesorteerd
!
Mijne ook
pi_52178713
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 20:35 schreef pluisje het volgende:

[..]

!
Mijne ook
Jeeeey samen blij
Hopen dat alles past, dan kan ik het meenemen op vakantie!
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 21:28:38 #238
123170 alors
zlata1234
pi_52180263
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 10:11 schreef Chanty87 het volgende:
[..]

H&M
oh mijn god wat een eikels zeg
Iedereen doet dat toch, moeten ze maar een beter systeem maken waarbij het het echt maar 1 keer kan gebruiken.
know'm sayin?
word? word.
pi_52181073
Haha, shit wat een gedonder bij die onlineshop

Mijn bestelling is ook nog steeds niet in behandeling genomen, heb echt al weeeeken geleden m'n bestelling geplaatst. Had ondertussen de helft al in de winkel kunnen kopen, gezien dat ook langzaam aan wel binnenkomt.
Maar goed, er zit ook een dikke winterjas voor m'n moeder bij en ik denk niet dat we echte winterjassen zeer binnenkort gaan krijgen in de winkel, dus ik blijf van die bestelling af verder .
pi_52182712
jeej afgeleverd...

Opeens kan het allemaal onwijs snel...

ik heb nu alleen wel 6 ( ) lippenbalsems... zucht
pi_52182770
Vandaag wel twee 100% zijden topjes gekocht. Een zwarte en een cremekleurige, heel schattig met knoopjes en een striksluitinkje daarboven, samen voor 8 euro
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 22:51:32 #242
161014 LRN
Erase & Rewind
pi_52182854
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 19:23 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Wij delen deze liefde, ik wil 'm zowel in het paars, grijs als zwart.
Als jij 'm nou even past en hier even zegt hoe ie valt en wat jouw maat is?
Is goed! Kan nog wel een weekje duren voordat ik een H&M ben. Zaterdag nog geweest, maar ze hadden hem nog niet.
pi_52183536
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 22:48 schreef parselmouth het volgende:
Vandaag wel twee 100% zijden topjes gekocht. Een zwarte en een cremekleurige, heel schattig met knoopjes en een striksluitinkje daarboven, samen voor 8 euro
Ik ga morgen kijken of de oranje daarvan er nog is in mijn maat. Maandag zag ik ze hangen en pas thuis dacht ik: hmmm, die zijn wel heel fijn voor bijvoobeeld onder die lange bruine trui met ceintuur van de nieuwe collectie die ik heb besteld.
pi_52183943
Ze zitten echt zalig! Vallen heel mooi langs je lichaam enzo.
Die cremekleurige schijnt wel door als een tiet, maar dan doe ik er wel een simpel zwart spaghettitopje onder ofzo.

Bij ons waren ze vandaag naar 5 euro afgeprijsd, weet niet of dat overal zo is overigens (kan nog wel eens verschillen per filiaal namelijk).
pi_52187140
Een H en M topic!! Geweldig
Ik heb nu een stuk of 9 a 0 bestellingen achter de rug vanaf januari en moet zeggen, in het begin had ik het in een week, maar bestellingen die ik vanaf mei doe, duren enkele weken
Ik zie dat eigenlijk niet als nadeel, ik vind het wel prima, ik bestel meestal een seizoen in het voren.

vraagje: die korting code, waar vind ik die, nooit opgemerkt namelijk
'De Schoonheid van dingen ligt in de geest die ze aanschouwt'
Heer, help me vandaag een gestructureerd werkplan op te zetten, maar wacht even, ik moet nog even iets anders doen.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 09:42:46 #246
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_52189748
Mijn bestelling staat inmiddels 5 dagen op Manco

@ Cleetje, die kortingscodes haal ik hier uit het topic en soms krijg je ze per mail toegestuurd.
pi_52189960
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 20:31 schreef nieky het volgende:
Pakketje is gesorteerd
mijne ook

komt goed uit want ik heb vandaag vrij
pi_52190024
het duurt ff, maar dan heb je vast ook wat
Mijn kleding past allemaal, had ik eigenlijk niet verwacht
Saartje
pi_52190140
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 23:28 schreef parselmouth het volgende:
Ze zitten echt zalig! Vallen heel mooi langs je lichaam enzo.
Die cremekleurige schijnt wel door als een tiet, maar dan doe ik er wel een simpel zwart spaghettitopje onder ofzo.

Bij ons waren ze vandaag naar 5 euro afgeprijsd, weet niet of dat overal zo is overigens (kan nog wel eens verschillen per filiaal namelijk).
Ik wil ook zo'n topje! Ik ben gek op zijden kleding!
heb je er een foto van?? Ben zeer benieuwd hoe ie eruit ziet en dan kan ik ff gericht gaan zoeken bij de H&M's in Zoetermeer en Den Haag
pi_52191715
Pakketje is binnen, en alles past
Helemaal blij mee!
  woensdag 8 augustus 2007 @ 11:56:58 #251
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_52193252
Bij mij ook

Alleen het gratis setje valt erg groot, maar goed, zo'n lekker ruim vest is prettig voor 'bankhangdagen'
pi_52193984
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 11:56 schreef pluisje het volgende:
Bij mij ook

Alleen het gratis setje valt erg groot, maar goed, zo'n lekker ruim vest is prettig voor 'bankhangdagen'
Aah ok.. ik heb vrijwel altijd maat M van vestjes/topjes... dus beter kan ik bij deze set S bestellen?
  woensdag 8 augustus 2007 @ 12:49:57 #253
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_52194725
Ehm, ik heb meestal L bij H&M, bestelde voor de zekerheid een XL (ik wilde dat ie wat ruim was, een strak zwart vest heb ik nl al), maar ik denk dat een M nog ruim zit

Nou vind ik dat voor het vest dus wel lekker, maar het hemdje... da's echt heel groot
pi_52194887
Naar aanleiding van dit topic, me vannacht weer laten gaan op hm online shop
Kan het echt niet laten, ik heb bijna alles al ben ik bang

enne thnx Malo
Heer, help me vandaag een gestructureerd werkplan op te zetten, maar wacht even, ik moet nog even iets anders doen.
pi_52194914
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 12:22 schreef MissJ het volgende:

[..]

Aah ok.. ik heb vrijwel altijd maat M van vestjes/topjes... dus beter kan ik bij deze set S bestellen?
Ik heb gewoon de S besteld, die heb ik altijd bij H&M en zit prima.
pi_52195027
O jee

Ik heb ook een XL besteld (het vest). Ik dacht hetzelfde als pluisje; normaal L maar laat ik maar voor iets ruimer gaan.
Ik geef het anders gewoon aan mijn moeder...

ach ja, ik zie het zo wel (chauffeur is onderweg)
pi_52195036
Nog een update:
quote:
Ten eerste onze excuses voor het ongemak.

Het spijt ons dat het niet duidelijk genoeg staat aangegeven op onze site dat je de welkomscode maar een keer mag gebruiken.
Echter in de email die jij van ons ontvangen hebt, staat wel dat je je kortingscode maar een keer mag gebruiken.

Omdat we het heel vervelend voor je vinden dat je bestelling door ons is geannuleerd willen wij je vragen om een nieuw klantnummer aan te maken, zodat wij je een cadeaubon kunnen toesturen die je eenmalig kunt toepassen op een nieuwe bestelling in onze shop online.
Joepie, 4 cadeaubonnen inmiddels. Alsof ik d'r nog ga bestellen. En ik ontvang die mails over kortingscodes nooit meer, ik zie de codes alleen hier staan
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 augustus 2007 @ 13:06:32 #258
163650 Greys
pi_52195205
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 22:46 schreef Bartjebart het volgende:
jeej afgeleverd...

ik heb nu alleen wel 6 ( ) lippenbalsems... zucht
Ga je ze allemaal houden of alle zes retour sturen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_52200369
Jaaa

Alles past (ook van de kinderen). Tas is ook mooi (uit de outlet, yee).

Alleen het gratis vest en topje

te groot en sowieso lelijk

(maar wel m'n moeders smaak dus dat komt weer goed uit)
pi_52200431
De tuniek van 7,90 valt ook wel ruim trouwens maar ik hou m toch.

De kleur is wel mooi (op de foto is de kleur doffer)

pi_52202947
Die kleur heb ik ook besteld
Heb alleen twee weken terug al een ander okergeel tuniekje gekocht, maar ach, 't is toch een vette kleur.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 19:20:03 #262
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_52205501
H&M, betalen die net zo goed als die andere Zweedse werkgever (Ikea)? In Utrecht zijn vacatures, maar voor ik mijn huidige werk opzeg wil ik wel eerst weten of ik bij H&M meer verdien
  woensdag 8 augustus 2007 @ 19:20:51 #263
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_52205523
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 19:20 schreef BettyR het volgende:
H&M, betalen die net zo goed als die andere Zweedse werkgever (Ikea)? In Utrecht zijn vacatures, maar voor ik mijn huidige werk opzeg wil ik wel eerst weten of ik bij H&M meer verdien
Geheel offtopic dit, maar sinds wanneer betaald IKEA goed ?
pi_52205614
Ik wil niet in herhaling vallen, maar bij deze opmerking kon ik het even niet laten:

betaald Ikea goed??
  woensdag 8 augustus 2007 @ 19:26:58 #265
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_52205691
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 19:24 schreef Cleetje het volgende:
Ik wil niet in herhaling vallen, maar bij deze opmerking kon ik het even niet laten:

betaald Ikea goed??
Wat vind je goed? Ik werk er, ben 19, verdien het uurloon van een 20jarige, en dat is 5,90. En dan zit ik in schaal 6, dat is 1tje hoger dan gebruikelijk bij de afdeling waar ik nu werk.
pi_52206248
Okay, ik ben een dikke 10 jaar ouder en niet op de hoogte van het uurloon behoort te zijn van een 20jarige dus als jij zegt dat dat goed is, zal ik daar niet tegenin gaan.

Ik had Ikea nooit bekeken als een bedrijf wat super betaalde...
  woensdag 8 augustus 2007 @ 19:44:41 #267
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_52206360
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 19:42 schreef Cleetje het volgende:
Okay, ik ben een dikke 10 jaar ouder en niet op de hoogte van het uurloon behoort te zijn van een 20jarige dus als jij zegt dat dat goed is, zal ik daar niet tegenin gaan.

Ik had Ikea nooit bekeken als een bedrijf wat super betaalde...
Ik geloof dat je bij de post waar ik het over de salariering van IKEA had niet zag welk post icon ik gebruikte he ..?
  woensdag 8 augustus 2007 @ 20:01:33 #268
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_52207050
Jullie krijgen anders wel mooi Ipods voor Kerstmis...
pi_52207111
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 19:44 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik geloof dat je bij de post waar ik het over de salariering van IKEA had niet zag welk post icon ik gebruikte he ..?
pi_52207129
ik dacht al.....
  woensdag 8 augustus 2007 @ 20:14:38 #271
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_52207515
Maar volgens mij betaald Ikea vergeleken met veel andere werkgevers wel goed hoor. Bij V&D bijvoorbeeld verdien je veel en veel minder goed, wat ik gehoord heb.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 20:25:37 #272
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_52207880
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 20:01 schreef BettyR het volgende:
Jullie krijgen anders wel mooi Ipods voor Kerstmis...
Rcycle gevallen ja . Maar goed, de kerstcadeau's zijn om 't jaar erg goed ja, de bonusuitkering waar je elk kwartaal kans op maakt is niet verkeerd, en de toeslagen in avonduren en weekenden maken ook wat goed. Maar IKEA is wel de hele week geopend van 10 tot 21, zaterdags van 9 tot 20 en dan zondags ook!
pi_52208105
H&M is minimumloon + provisie. Extra toeslagen op koopavonden en zaterdag zijn afgeschaft, alleen die op zondag (200%) staat nog.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 20:35:56 #274
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_52208181
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 20:33 schreef parselmouth het volgende:
H&M is minimumloon + provisie. Extra toeslagen op koopavonden en zaterdag zijn afgeschaft, alleen die op zondag (200%) staat nog.
Provisie over wat?
  woensdag 8 augustus 2007 @ 20:50:13 #276
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_52208644
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 20:47 schreef parselmouth het volgende:
Elk gewerkt uur.
En dat is een % iets of een vast bedrag voor iedereen?
pi_52208886
Nee, is een bepaald bedrag, afhankelijk van de winst ofzo (vergezocht rekensommetje, weet niet hoe dat precies zit) en dat krijg je betaald over elk uur dat jij persoonlijk gewerkt hebt die maand.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 21:03:51 #278
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_52209084
Dank parselmouth.
Ik verdien nu wel meer dan minimumloon, wat dat betreft zou ik er dus op achteruit gaan...Hmm.
pi_52209261
Oh god, na al die ellendige verhalen hier had ik gehoop t dat ik ontzien zou worden door h&m, maar nee hoor. De retour van vorige week staat er nu bij. Ik had besteld voor 32 euro. Een vest van 29,90 (met 25% korting dus 22 euro nogwat) en een shirt van 9,90 die dus terug is gegaan.
Staat er nu ineens 37 euro. Hebben ze die korting maar ff weggehaald, wat een kutstreek. Nou die krijgen nog wat van me te horen. Ik bel wel, want die mails klinken weinig veelbelovend.

1
2
3
4
5
6

Transactie  Datum  Waarde van de artikelen  Verzendkosten  Totaal  

Bestelling is onderweg  27.07.2007  32,32  4,90  37,22    

Retour  08.08.2007  9,90  -1,-    8,90 

Dit staat er dus :')
know'm sayin?
word? word.
pi_52211294
Ohjee... dit wordt weer 'leuk'.... Er zijn (als het goed is...) 2 pakketjes naar mij onderweg. De 1 is een dag later in behandeling genomen dan de andere en ook stond ie 1 dag later op 'onderweg'. Nu kijk ik bij Track & Trace en zie ik dat het pakketje van een dag later al gesorteerd is in Zwolle. En 'het eerste pakketje' is nog niet in zwolle... Volgens de site dan... Raar! Ben benieuwd...
pi_52212157
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 13:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Ga je ze allemaal houden of alle zes retour sturen?
Euh ik denk dat ik er maar 5 terug stuur... heb ik al 1 'geprobeerd'... tis ook nog eens onwijze flut kwaliteit...

eeej bedenk me net dat ik dat setje ook besteld had (voor men zusje) maar dat die er gewoon niet bij zit...) jeej nog maar weer een mailtje...
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 19:26 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Wat vind je goed? Ik werk er, ben 19, verdien het uurloon van een 20jarige, en dat is 5,90. En dan zit ik in schaal 6, dat is 1tje hoger dan gebruikelijk bij de afdeling waar ik nu werk.
Ik mag niet klagen wat dat betreft hoor... het loon is wel ok en inderdaad de secundaire arbeidsvoorwaarden maken een boel goed...

(in de verkoop is schaal 6 heel normaal hoor... )

[ Bericht 26% gewijzigd door Bartjebart op 08-08-2007 22:44:55 ]
pi_52221170
nieuwe divided collectie
know'm sayin?
word? word.
pi_52221779
Jammer (of gelukkig) er zit niets voor me bij
pi_52221968
Euh... ok... ze zijn gek geworden daar...

bij de mannen: een heuptasje met lovertjes en een of ander heul klein kat vormig tasje...
  donderdag 9 augustus 2007 @ 11:25:27 #285
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_52222640
Oe mijn pakje is onderweg!

Alleen jammer dat er niemand thuis is vandaag .

Maar morgen ben ik er de hele dag
pi_52232708
Ik vind deze goser op deze foto toch zo op Scarlet Johansson lijken he..

know'm sayin?
word? word.
pi_52233784
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 16:58 schreef alors het volgende:

[afbeelding]
Ja, als dit de nieuwe knapperds van het seizoen worden, dan hou ik het nog even op Goran Visjnic, zeg.
pi_52233848
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 16:58 schreef alors het volgende:

[afbeelding]
*zingt Mmm bop.
I intend to live forever, or die trying.
pi_52234342
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 17:35 schreef dwerg het volgende:

[..]

*zingt Mmm bop.
sprekend!
  donderdag 9 augustus 2007 @ 18:15:40 #290
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_52234745

Ik heb mijn pakje! Het was bij de buren bezorgd. Mijn dochtertje is helemaal verliefd op de Hello Kitty slofsokken, ze moest ze met alle geweld nu al aan .

Ik hou in ieder geval voor mezelf deze. Hij valt erg mooi en hij staat zowel over een shirtje met lange mouwen als over een bloesje erg goed!

en waarschijnlijk ook deze. Hij is nét te kort om met een legging of panty te dragen, maar op een broek staat hij toch wel errug gaaf.
.

De legging doe ik dus waarschijnlijk terug. Ik vind hem ook wel errug dun voor de winter.
.

Het gratis setje vond ik tegenvallen. Aan het vestje zit een erg wereldvreemd model, ik heb er compleet geen taille in. De zijnaad is heel raar gestikt volgens mij. Het singletje vind ik trouwens wel leuk en zit ook mooi!

Wat ik wel stom vind: de factuurdatum staat op 1-8! Terwijl ik het pakje nu pas krijg en hij pas 3-8 in behandeling is genomen! Ik ben eigenlijk niet van plan om nu al te betalen, ik wil gewoon 14 dagen na levering betalen .
pi_52234886
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 18:15 schreef MaLo het volgende:

Wat ik wel stom vind: de factuurdatum staat op 1-8! Terwijl ik het pakje nu pas krijg en hij pas 3-8 in behandeling is genomen! Ik ben eigenlijk niet van plan om nu al te betalen, ik wil gewoon 14 dagen na levering betalen .
Ja, dat is heel vaak. Soms ook wel gewoon al een week die om is, echt heel irritant.
pi_52238366
Over die factuurdatum;

Mijne staat op 29-7

Ik kreeg het pakket gisteren pas
pi_52239035
Oei, die donkerblauw satijnen skinny
Gave foto's trouwens.

Beetje jammer dat mijn bestelling nog steeds niet in behandeling genomen is
  donderdag 9 augustus 2007 @ 21:00:16 #294
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_52239046
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 17:35 schreef dwerg het volgende:

[..]

*zingt Mmm bop.
Doe jij hier nou.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 12:28:13 #295
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_52254067

DIE WIL IK
pi_52260706
Oke, hou jullie vast:
Ik heb maandag mijn retourzending naar het postkantoor gebracht...kijk ik vandaag op de site
is de zending al verwerkt!!! Is wel errug snel in Zweden
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 16:07:18 #297
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_52260794
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 16:04 schreef Linnie20v het volgende:
Oke, hou jullie vast:
Ik heb maandag mijn retourzending naar het postkantoor gebracht...kijk ik vandaag op de site
Das echt bizar snel!

Ik heb vandaag mijn legging op de bus gegooid, ben benieuwd wanneer dat verwerkt is.

Weet iemand trouwens hoe snel ze zijn met het omzetten van je gewone acceptgirokaart naar maandfactuur? Ik vertik het gewoon om nu al geld over te maken (en ik HEB het geld ook nog niet ), ze zetten zoals ik al schreef mijn factuurdatum om 1-8 en ik kreeg het pakje pas 9-8.
Maar op zo'n maandfactuur zit ik ook niet te wachten
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 16:09:17 #298
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_52260856
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 16:04 schreef Linnie20v het volgende:
Oke, hou jullie vast:
Nou weet ik dus helemaal zeker dat zijn mijn pakketje van 6 juli kwijt geraakt zijn .

Maar wel fijn voor jou .
pi_52261252
Als het weer zo door gaat heb ik bijna niets aan mn zomerjurkjes enzo gehad Wel fijne dag om herfstkleren te bestellen
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 18:56:17 #300
188342 Gaan
als een banaan?
pi_52265060
Hmm ik heb 5 augustus een paar dingen besteld. En vandaag staat mijn bestelling op Track & Trace nog steeds op ' 8-8 voormelde zending niet aangetroffen: manco' . Ten eerste is het al 10 augustus, dus je zou denken dat ze er al wel iets mee gedaan hebben en ten tweede wil ik het gewoon hebben! Heb echt leuke dingen besteld
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')