Aah ok.. ik heb vrijwel altijd maat M van vestjes/topjes... dus beter kan ik bij deze set S bestellen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:56 schreef pluisje het volgende:
Bij mij ook
Alleen het gratis setje valt erg groot, maar goed, zo'n lekker ruim vest is prettig voor 'bankhangdagen'
Ik heb gewoon de S besteld, die heb ik altijd bij H&M en zit prima.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:22 schreef MissJ het volgende:
[..]
Aah ok.. ik heb vrijwel altijd maat M van vestjes/topjes... dus beter kan ik bij deze set S bestellen?
Joepie, 4 cadeaubonnen inmiddels. Alsof ik d'r nog ga bestellen.quote:Ten eerste onze excuses voor het ongemak.
Het spijt ons dat het niet duidelijk genoeg staat aangegeven op onze site dat je de welkomscode maar een keer mag gebruiken.
Echter in de email die jij van ons ontvangen hebt, staat wel dat je je kortingscode maar een keer mag gebruiken.
Omdat we het heel vervelend voor je vinden dat je bestelling door ons is geannuleerd willen wij je vragen om een nieuw klantnummer aan te maken, zodat wij je een cadeaubon kunnen toesturen die je eenmalig kunt toepassen op een nieuwe bestelling in onze shop online.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:46 schreef Bartjebart het volgende:
jeej afgeleverd...
ik heb nu alleen wel 6 () lippenbalsems... zucht
Geheel offtopic dit, maar sinds wanneer betaald IKEA goedquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:20 schreef BettyR het volgende:
H&M, betalen die net zo goed als die andere Zweedse werkgever (Ikea)? In Utrecht zijn vacatures, maar voor ik mijn huidige werk opzeg wil ik wel eerst weten of ik bij H&M meer verdien![]()
![]()
Wat vind je goed? Ik werk er, ben 19, verdien het uurloon van een 20jarige, en dat is 5,90. En dan zit ik in schaal 6, dat is 1tje hoger dan gebruikelijk bij de afdeling waar ik nu werk.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:24 schreef Cleetje het volgende:
Ik wil niet in herhaling vallen, maar bij deze opmerking kon ik het even niet laten:
betaald Ikea goed??![]()
Ik geloof dat je bij de post waar ik het over de salariering van IKEA had niet zag welk post icon ik gebruikte hequote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:42 schreef Cleetje het volgende:
Okay, ik ben een dikke 10 jaar ouder en niet op de hoogte van het uurloon behoort te zijn van een 20jarige dus als jij zegt dat dat goed is, zal ik daar niet tegenin gaan.
Ik had Ikea nooit bekeken als een bedrijf wat super betaalde...
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik geloof dat je bij de post waar ik het over de salariering van IKEA had niet zag welk post icon ik gebruikte he..?
Rcycle gevallen jaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:01 schreef BettyR het volgende:
Jullie krijgen anders wel mooi Ipods voor Kerstmis...
Provisie over wat?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:33 schreef parselmouth het volgende:
H&M is minimumloon + provisie. Extra toeslagen op koopavonden en zaterdag zijn afgeschaft, alleen die op zondag (200%) staat nog.
En dat is een % iets of een vast bedrag voor iedereen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:47 schreef parselmouth het volgende:
Elk gewerkt uur.
| 1 2 3 4 5 6 | Transactie Datum Waarde van de artikelen Verzendkosten Totaal Bestelling is onderweg 27.07.2007 32,32 4,90 37,22 Retour 08.08.2007 9,90 -1,- 8,90 |
Euh ik denk dat ik er maar 5 terug stuur... heb ik al 1 'geprobeerd'... tis ook nog eens onwijze flut kwaliteit...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:06 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ga je ze allemaal houden of alle zes retour sturen?
Ik mag niet klagen wat dat betreft hoor... het loon is wel ok en inderdaad de secundaire arbeidsvoorwaarden maken een boel goed...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat vind je goed? Ik werk er, ben 19, verdien het uurloon van een 20jarige, en dat is 5,90. En dan zit ik in schaal 6, dat is 1tje hoger dan gebruikelijk bij de afdeling waar ik nu werk.
Ja, als dit de nieuwe knapperds van het seizoen worden, dan hou ik het nog even op Goran Visjnic, zeg.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:58 schreef alors het volgende:
Ik vind deze goser op deze foto toch zo op Scarlet Johansson lijken he..
[afbeelding]
*zingt Mmm bop.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:58 schreef alors het volgende:
Ik vind deze goser op deze foto toch zo op Scarlet Johansson lijken he..
[afbeelding]
Ja, dat is heel vaak. Soms ook wel gewoon al een week die om is, echt heel irritant.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:15 schreef MaLo het volgende:
Wat ik wel stom vind: de factuurdatum staat op 1-8! Terwijl ik het pakje nu pas krijg en hij pas 3-8 in behandeling is genomen! Ik ben eigenlijk niet van plan om nu al te betalen, ik wil gewoon 14 dagen na levering betalen.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:04 schreef Linnie20v het volgende:
Oke, hou jullie vast:
Ik heb maandag mijn retourzending naar het postkantoor gebracht...kijk ik vandaag op de site
is de zending al verwerkt!!! Is wel errug snel in Zweden![]()
Nou weet ik dus helemaal zeker dat zijn mijn pakketje van 6 juli kwijt geraakt zijnquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:04 schreef Linnie20v het volgende:
Oke, hou jullie vast:
Ik heb maandag mijn retourzending naar het postkantoor gebracht...kijk ik vandaag op de site
is de zending al verwerkt!!! Is wel errug snel in Zweden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |