abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52143443
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 16:46 schreef Qarinx het volgende:

[..]

Ben benieuwd van hoeveel...
Als ze echt goede service willen bieden dan moeten ze gewoon het bedrag dat je besteld hebt aan cadeaubonnen geven, vind ik..
Ik ben ook aardig benieuwd Heb ze trouwens weer een mailtje teruggestuurd, met de vraag waar de oude collectie dan gebleven is enzo. Ik vind het gewoon vreemd dat ze die bestellingen niet alsnog kunnen nazenden.

Vraag me trouwens af dat als mijn bestelling verloren was gegaan, hoe ze dan mijn bestelling alsnog opnieuw wilden bestellen, ondanks de nieuwe collectie? De bestelling bestaat dan toch niet meer?
pi_52143517
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 16:48 schreef pluisje het volgende:
Nou ja, het zou natuurlijk ook gewoon (deels) waar kunnen zijn he. Dat er door een systeemaanpassing bestellingen van een verkeerde status zijn voorzien, en dat eea nu niet meer terug te draaien is (of dat het te veel werk en dus te duur wordt om terug te draaien en opnieuw te verwerken).
Niet dat ik dat netjes of ok vind ofzo hoor, maar ik denk dat de waarheid ergens in het midden tussen jouw versie en die van hun ligt.
Lijkt me sterk dat het niet of moeilijk terug te draaien is, een beetje systeembeheerder hoeft dan slechts een kleine handeling te verrichten me dunkt. Het is bovendien geen moeite voor ze om kortingscodes te verwijderen o.i.d. dus waarom zou een status veranderen wel veel moeite kosten? En de mevrouw van de telefonische klantenservice had het over dat het pakketje gewoon niet was opgehaald van het postkantoor omdat er bij het afgeven niemand thuis was en dat Track & Trace siteproblemen had. Wat dus gewoon niet waar is.

Maargoed, het gaat me ook meer om het principe dan om mijn bestelling, alhoewel ik heel graag die trilby van de kinderlijn had willen hebben De rest bestond uit 2 basic shirts. Dus zo'n ramp was het nou ook weer niet, gewoon raar dat ze het niet even melden en de klant er zelf steeds achteraan moet.
pi_52144242
Pff, ik ben best blij dat mijn zogenaamd niet opgehaalde bestelling een deelbestelling was zonder verzendkosten, dus ik verwacht daar in elk geval geen gezeur over. En anders ga ik proberen of die sorry-kortingscode meerdere malen te gebruiken is. Het blijven wel prutsers zeg.
  maandag 6 augustus 2007 @ 17:55:44 #204
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_52145028
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 16:48 schreef pluisje het volgende:
Nou ja, het zou natuurlijk ook gewoon (deels) waar kunnen zijn he. Dat er door een systeemaanpassing bestellingen van een verkeerde status zijn voorzien, en dat eea nu niet meer terug te draaien is (of dat het te veel werk en dus te duur wordt om terug te draaien en opnieuw te verwerken).
Niet dat ik dat netjes of ok vind ofzo hoor, maar ik denk dat de waarheid ergens in het midden tussen jouw versie en die van hun ligt.
Ik denk dat er maar een versie is en dat is die wat iedereen al heeft verteld. nieuwe collectie = einde oude collectie.
En wat de achterliggende gedachte is van dat, geen idee. Maar die BS dat ze een nieiuw systeem hebben en nu niet meer in het oude kunnen is een lachertje. Data kun je overzetten van het ene systeem naar het andere. Het is gewoon een niet voorbereide/doordachte actie geweest.

Eens wat de oorzaak is, het hoort zich niet dat er zogenaamd door het systeem (ja geef de IT-ers maar weer de schuld. das wel zo makkelijk ) ineens talloze bestellingen gewist worden. Geen enkel zichzelf respecterend bedrijf zal zich zoiets in zijn hoofd halen. En als het al gebeurd is door een totale crash van je hele IT infrastructuur, dan nog kom je met een fatsoenlijk excuus naar buiten vóór de klanten er zelf achter aan moeten gaan.
Pas dan maak je een kleine kans dat de klanten het accepteren en je niet al te veel slechte reclame bezorgen.

Hoe zij het hebben aangepakt is werkelijk waar een aanfluiting. Het probleem word ofwel naar de klant terug afgeschoven ofwel op het 'systeem' gegooid. Echt een zeer kwalijke zaak vind ik.

ik heb ook die lullige 5 euro kadobon gekregen, maar dat maakt bij lange na niet alle ergernissen en telefoontjes en mailtjes ongedaan. Het is ook gewoon zo dat ik nu niet een artikel kan verzinnen wat ik écht graag zou willen kopen met die kortingsbon. Ik heb er gewoon geen plezier meer in. In de winkel is het gewoon simpel winkelen, heb je een vraag dan kun je je vraag meteen stellen. En je kunt je spul meteen meenemen.

Maar goed, ik kan hier eindeloos over blijven doorgaan. Onze spullen krijgen we toch niet meer. En wat mij betreft steken ze ze maar ergens waar de zon niet schijnt
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_52148382
mijn bikini broekje van mijn blauwe met witte stippen bikini is te groot geworden
en kan hem niet meer in de online shop vinden om een kleinere maat te bestellen
pi_52148647
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 17:55 schreef Roeji het volgende:

[..]

Ik denk dat er maar een versie is en dat is die wat iedereen al heeft verteld. nieuwe collectie = einde oude collectie.
En wat de achterliggende gedachte is van dat, geen idee. Maar die BS dat ze een nieiuw systeem hebben en nu niet meer in het oude kunnen is een lachertje. Data kun je overzetten van het ene systeem naar het andere. Het is gewoon een niet voorbereide/doordachte actie geweest.
In Zweden en zo is de outlet veel uitgebreider... en daar staan nog heel veel dingen uit de zomercollectie tussen...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 6 augustus 2007 @ 20:37:19 #207
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_52149614
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:08 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

In Zweden en zo is de outlet veel uitgebreider... en daar staan nog heel veel dingen uit de zomercollectie tussen...
Mmm, raar. Dan moeten we iemand die daar op vakantie is/gaat zien te charteren om het pakketje daar in ontvangst te nemen en het dan door laten sturen naar NL.
Mocht iemand tenminste nog zin hebben om iets te bestellen uit de oude collectie.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_52150016
Mijn bestelling staat vanaf 2 aug op manco. Ben benieuwd...het zou half aug geleverd worden, kijken of half aug ook echt 15/16 aug is
pi_52150642
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:49 schreef nieky het volgende:
Mijn bestelling staat vanaf 2 aug op manco. Ben benieuwd...het zou half aug geleverd worden, kijken of half aug ook echt 15/16 aug is
Half augustus is wat anders dan midden augustus he...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 6 augustus 2007 @ 21:08:38 #210
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_52150678
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 21:07 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Oh?
The love you take is equal to the love you make.
pi_52151075
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 21:07 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Vertel jij eens wat het verschil is dan...!
pi_52151103
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 21:20 schreef nieky het volgende:

[..]

Vertel jij eens wat het verschil is dan...!
1 tot 10 is begin, 11 tot 20 is half en 21 tot 30/31 is eind?
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_52151388
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 21:21 schreef Addict89 het volgende:

[..]

1 tot 10 is begin, 11 tot 20 is half en 21 tot 30/31 is eind?
als het er maar voor de 18e is ben ik gelukkig
Maar ik vind half aug nogsteeds de 15e of 16e
  maandag 6 augustus 2007 @ 22:15:51 #214
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_52152813
Verdomme, mijn retourzending is nog steeds niet te zien in het tabelletje.. en het is nu precies 4 weken geleden verzonden!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_52154109
Zo, ik heb ze ook maar even gemaild... weet nu namelijk nog steeds niks over mijn pakket dat zgn retour is gegaan

en trouwens, waar zijn in godsnaam de blousjes gebleven op de site??? Al die leuke zijdeachtige blousjes enzo?? Ben ik nu gek.. of??
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_52158950
Mijn bestelling staat nu precies een week aangemeld bij TNT (manco)

Ik wacht altijd lang op een bestelling maar dat ie zolang op manco staat is nieuw....
pi_52160667
Het is een wonder...

Mijn nieuwe bestelling, van de najaarscollectie, is eindelijk...
G E S O R T E E R D
pi_52160895
De soap wordt nog mooier!
quote:
Bedankt voor je e-mail.

De reden waardoor je bestelling geannuleerd is is omdat je acount is stopgzet vanwege het gebruik van de 25% korting bij meerdere bestellingen.
Dat was alles. Wat de fuck. Ten eerste hebben ze inmiddels 3 verschillende verhalen opgehangen en hebben ze dit gewoon gedaan wéér zonder enige vermelding, ten tweede geven ze toch zeker zelf die kortingscodes uit en staat er NIKS over het gebruik ervan in de algemene voorwaarden, en ten derde wilden ze geen antwoord geven op de vraag wat er met de vorige collectie is gebeurd.

H&M
pi_52160918
Jeetje

Dat is niet bepaald klantvriendelijk
pi_52161004
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 10:11 schreef Chanty87 het volgende:
[..]

Dat was alles. Wat de fuck. Ten eerste hebben ze inmiddels 3 verschillende verhalen opgehangen en hebben ze dit gewoon gedaan wéér zonder enige vermelding, ten tweede geven ze toch zeker zelf die kortingscodes uit en staat er NIKS over het gebruik ervan in de algemene voorwaarden, en ten derde wilden ze geen antwoord geven op de vraag wat er met de vorige collectie is gebeurd.

H&M
Bellen is handiger... kun je ze veel directer te woord staan en de mond snoeren///
pi_52161049
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 10:16 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Bellen is handiger... kun je ze veel directer te woord staan en de mond snoeren///
Ja dat heb ik al eens gedaan. Die mutsen weten daar ook niet wat ze ermee aanmoeten...
pi_52161096
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 10:19 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Ja dat heb ik al eens gedaan. Die mutsen weten daar ook niet wat ze ermee aanmoeten...
Diezelfde mutsen mailen je ook hoor

en anders vraag je gewoon om iemand die het wel weet
pi_52161319
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 10:21 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Diezelfde mutsen mailen je ook hoor

en anders vraag je gewoon om iemand die het wel weet
Weet ik, maar het heeft toch weinig zin om te gaan zitten zeiken over hun beleid als ze je toch een "sorry we kunnen er niks aan doen maar hier heb je een cadeaubon van 5 euro" geven.
pi_52161614
Complete nonsens over dat stopzetten van je account. Dan zou ik ook al geen account meer hebben en ik heb al lang weer een bestelling binnen. Ze worden wel steeds creatiever in hun antwoorden
pi_52161648
Ooooh nu krijgen we het hoor! Ik heb zojuist een acceptgiro gekregen voor de verzendkosten voor een pakketje dat nooit is verzonden.
quote:
Beste klant,

Ruim vier weken geleden (goh, weten ze dan niet dat een week uit maarliefst 7 dagen bestaat en niet uit 3-4 dagen?) hebben we de artikelen die je bij H&M had besteld verstuurt. Omdat je je bestelling niet kwam ophalen, hebben we je een herinnering gestuurd. (O RLY?)

Inmiddels is je bestelling bij ons teruggekomen.

We verzoeken je om ons zo snel mogelijk een bedrag van ¤4,90 te betalen als vergoeding van de kosten die wij hebben moeten maken voor het in behandeling nemen van je bestelling, het verwerken van je gegevens (poeh poeh!), het verpakken en verzenden van de artikelen, de emballage, het vervoer, nog een keer vervoer het verwerken van de retourzending (ging blijkbaar sneller dan bij een willekeurige retourzending van een klant) en de werkzaamheden in ons magazijn.

Mocht er sprake zijn van een vergissing aan onze kant of als je vragen hebt, dan kun je bellen met onze Klantenservice.

Alle regels voor de verschillende manieren waarop je bij H&M kunt winkelen, vind je op onze website.
Dat wordt dus alsnog even bellen straks Als ik die 4,90 alsnog zou moeten betalen dan doen ze dat maar met één van die drie cadeaubonnen ofzo
pi_52162239
Whehe, wat een onzin smoes. Iedereen hier gebruikt die kortingen toch meerdere malen? Klantvriendelijkheid is ver te zoeken zo. Het is dat bij mij alles altijd redelijk goed gaat, want anders zou ik toch echt niet meer bestellen
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 11:53:54 #227
161014 LRN
Erase & Rewind
pi_52163399
Ik geloof dat ik verliefd ben.

Maar dan in 't grijs.
Durf 'em alleen niet te bestellen, ga hem toch liever even passen.
pi_52166757
nou had uiteindelijk 2 keer besteld dus 2 paketten en ben ik daarnet bezig om van het 1e pakket dingen retour te doen gaat de bel en is het de postbode voor pakket 2 om af te geven .
(hier zat ook de witte wollen muts en sjaal die verplaatst waren naar half aug.)

Maar uiteindelijk gaat bijna alles terug, tis te groot of niet geheel wat ik verwachte.
ik houd de zwart/witte muts en sjaal en een make-up tasje
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 7 augustus 2007 @ 14:28:10 #229
163650 Greys
pi_52167933
Oke, even jullie hulp nodig. Wie heeft er al eens een artikel gehad dat na 3 keer dragen al kapot is? En wat gebeurde er toen? Ik had een superleuke driekwart broek, paste heel goed, zag er heel leuk uit en de stof leek van prima kwaliteit. Nu heb ik al een onwijs doorgesleten gat bij mijn kont
Ik heb er niets raars mee gedaan. Ja, oke, ik heb er 3 uur mee in een vliegtuig gezeten, maar het lijkt me dat je in een broek gewoon moet kunnen zitten.... Hij is niet te strak of te klein (dan had ik hem ook niet in het vliegtuig aangetrokken, niet echt comfi ).

Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Het is geen winkelhaak, ben niet blijven hangen, het is echt zo'n slijtplek met allemaal draadjes, die al helemaal door is. Je kijkt er dwars doorheen!
Een nieuwe zou ik het liefste willen, maar dat kan ik vast vergeten, aangezien ik hem pas vorige maand heb gekocht (heb de bon nog) via de site, maar hij dus wel van de zomercollectie is....

Jank!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_52168347
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 23:00 schreef MissJ het volgende:
Zo, ik heb ze ook maar even gemaild... weet nu namelijk nog steeds niks over mijn pakket dat zgn retour is gegaan
Ben net gebeld door een meneer!
Had een nogal woeste mail gestuurd wahahaha, dus hij belde me en vertelde me dat mijn pakketje dus verdwenen is en hij gaf toe dat dat de schuld van h&m is (valt me mee!) en dat er dus niks meer van de zomercollectie te bestellen is. Tja dat had ik al verwacht.
1000 maal excuses en hij gaat me nu 2 cadeaubonnen a 5 euri/stuk sturen. Nou prima hoor, alleen jammer dat ik de bestelde dingen gewoon niet meer kan krijgen.. Hoewel ik moet toegeven dat ik waarschijnlijk veel retour had gedaan hoor (had 5 items besteld), behalve 1 jurkje (als de maat goed was geweest) en dat was dat zijden kimono jurkje van Madonna
Nou jaaa dan niet, scheelt me weer geld whaha, ik zie het maar positief
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 17:44:20 #231
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_52173740
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 14:28 schreef Greys het volgende:
Oke, even jullie hulp nodig. Wie heeft er al eens een artikel gehad dat na 3 keer dragen al kapot is? En wat gebeurde er toen? Ik had een superleuke driekwart broek, paste heel goed, zag er heel leuk uit en de stof leek van prima kwaliteit. Nu heb ik al een onwijs doorgesleten gat bij mijn kont
Ik heb er niets raars mee gedaan. Ja, oke, ik heb er 3 uur mee in een vliegtuig gezeten, maar het lijkt me dat je in een broek gewoon moet kunnen zitten.... Hij is niet te strak of te klein (dan had ik hem ook niet in het vliegtuig aangetrokken, niet echt comfi ).

Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Het is geen winkelhaak, ben niet blijven hangen, het is echt zo'n slijtplek met allemaal draadjes, die al helemaal door is. Je kijkt er dwars doorheen!
Een nieuwe zou ik het liefste willen, maar dat kan ik vast vergeten, aangezien ik hem pas vorige maand heb gekocht (heb de bon nog) via de site, maar hij dus wel van de zomercollectie is....

Jank!
gewoon in de winkel het verhaal uitleggen?
mijn vriend heeft laatste hetzelfde gehad met een broek van H&M en mocht gewoon een nieuwe uitzoeken...
Ow ja en de bon hadden we niet eens meer!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_52173839
zou mijn blauwe met witte stippen bikini broekje nog in de winkel te krijgen zijn?
pi_52176187
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 11:53 schreef LRN het volgende:
Ik geloof dat ik verliefd ben.

[afbeelding]
Maar dan in 't grijs.
Durf 'em alleen niet te bestellen, ga hem toch liever even passen.
Wij delen deze liefde, ik wil 'm zowel in het paars, grijs als zwart.
Als jij 'm nou even past en hier even zegt hoe ie valt en wat jouw maat is?
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 20:15:17 #234
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_52177954
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 14:28 schreef Greys het volgende:

Jank!
H&M doet echt niet moeilijk bij klachten. Gewoon teruggaan, bon mee, verhaal uitleggen en je krijgt zo een nieuwe/geld terug...
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_52178470
Pakketje is gesorteerd
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 20:35:45 #236
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_52178606
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 20:31 schreef nieky het volgende:
Pakketje is gesorteerd
!
Mijne ook
pi_52178713
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 20:35 schreef pluisje het volgende:

[..]

!
Mijne ook
Jeeeey samen blij
Hopen dat alles past, dan kan ik het meenemen op vakantie!
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 21:28:38 #238
123170 alors
zlata1234
pi_52180263
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 10:11 schreef Chanty87 het volgende:
[..]

H&M
oh mijn god wat een eikels zeg
Iedereen doet dat toch, moeten ze maar een beter systeem maken waarbij het het echt maar 1 keer kan gebruiken.
know'm sayin?
word? word.
pi_52181073
Haha, shit wat een gedonder bij die onlineshop

Mijn bestelling is ook nog steeds niet in behandeling genomen, heb echt al weeeeken geleden m'n bestelling geplaatst. Had ondertussen de helft al in de winkel kunnen kopen, gezien dat ook langzaam aan wel binnenkomt.
Maar goed, er zit ook een dikke winterjas voor m'n moeder bij en ik denk niet dat we echte winterjassen zeer binnenkort gaan krijgen in de winkel, dus ik blijf van die bestelling af verder .
pi_52182712
jeej afgeleverd...

Opeens kan het allemaal onwijs snel...

ik heb nu alleen wel 6 ( ) lippenbalsems... zucht
pi_52182770
Vandaag wel twee 100% zijden topjes gekocht. Een zwarte en een cremekleurige, heel schattig met knoopjes en een striksluitinkje daarboven, samen voor 8 euro
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 22:51:32 #242
161014 LRN
Erase & Rewind
pi_52182854
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 19:23 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Wij delen deze liefde, ik wil 'm zowel in het paars, grijs als zwart.
Als jij 'm nou even past en hier even zegt hoe ie valt en wat jouw maat is?
Is goed! Kan nog wel een weekje duren voordat ik een H&M ben. Zaterdag nog geweest, maar ze hadden hem nog niet.
pi_52183536
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 22:48 schreef parselmouth het volgende:
Vandaag wel twee 100% zijden topjes gekocht. Een zwarte en een cremekleurige, heel schattig met knoopjes en een striksluitinkje daarboven, samen voor 8 euro
Ik ga morgen kijken of de oranje daarvan er nog is in mijn maat. Maandag zag ik ze hangen en pas thuis dacht ik: hmmm, die zijn wel heel fijn voor bijvoobeeld onder die lange bruine trui met ceintuur van de nieuwe collectie die ik heb besteld.
pi_52183943
Ze zitten echt zalig! Vallen heel mooi langs je lichaam enzo.
Die cremekleurige schijnt wel door als een tiet, maar dan doe ik er wel een simpel zwart spaghettitopje onder ofzo.

Bij ons waren ze vandaag naar 5 euro afgeprijsd, weet niet of dat overal zo is overigens (kan nog wel eens verschillen per filiaal namelijk).
pi_52187140
Een H en M topic!! Geweldig
Ik heb nu een stuk of 9 a 0 bestellingen achter de rug vanaf januari en moet zeggen, in het begin had ik het in een week, maar bestellingen die ik vanaf mei doe, duren enkele weken
Ik zie dat eigenlijk niet als nadeel, ik vind het wel prima, ik bestel meestal een seizoen in het voren.

vraagje: die korting code, waar vind ik die, nooit opgemerkt namelijk
'De Schoonheid van dingen ligt in de geest die ze aanschouwt'
Heer, help me vandaag een gestructureerd werkplan op te zetten, maar wacht even, ik moet nog even iets anders doen.
pi_52189748
Mijn bestelling staat inmiddels 5 dagen op Manco

@ Cleetje, die kortingscodes haal ik hier uit het topic en soms krijg je ze per mail toegestuurd.
pi_52189960
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 20:31 schreef nieky het volgende:
Pakketje is gesorteerd
mijne ook

komt goed uit want ik heb vandaag vrij
pi_52190024
het duurt ff, maar dan heb je vast ook wat
Mijn kleding past allemaal, had ik eigenlijk niet verwacht
Saartje
pi_52190140
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 23:28 schreef parselmouth het volgende:
Ze zitten echt zalig! Vallen heel mooi langs je lichaam enzo.
Die cremekleurige schijnt wel door als een tiet, maar dan doe ik er wel een simpel zwart spaghettitopje onder ofzo.

Bij ons waren ze vandaag naar 5 euro afgeprijsd, weet niet of dat overal zo is overigens (kan nog wel eens verschillen per filiaal namelijk).
Ik wil ook zo'n topje! Ik ben gek op zijden kleding!
heb je er een foto van?? Ben zeer benieuwd hoe ie eruit ziet en dan kan ik ff gericht gaan zoeken bij de H&M's in Zoetermeer en Den Haag
pi_52191715
Pakketje is binnen, en alles past
Helemaal blij mee!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')