Ik ben ook aardig benieuwdquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:46 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Ben benieuwd van hoeveel...
Als ze echt goede service willen bieden dan moeten ze gewoon het bedrag dat je besteld hebt aan cadeaubonnen geven, vind ik..
Lijkt me sterk dat het niet of moeilijk terug te draaien is, een beetje systeembeheerder hoeft dan slechts een kleine handeling te verrichten me dunkt. Het is bovendien geen moeite voor ze om kortingscodes te verwijderen o.i.d. dus waarom zou een status veranderen wel veel moeite kosten? En de mevrouw van de telefonische klantenservice had het over dat het pakketje gewoon niet was opgehaald van het postkantoor omdat er bij het afgeven niemand thuis was en dat Track & Trace siteproblemen had. Wat dus gewoon niet waar is.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:48 schreef pluisje het volgende:
Nou ja, het zou natuurlijk ook gewoon (deels) waar kunnen zijn he. Dat er door een systeemaanpassing bestellingen van een verkeerde status zijn voorzien, en dat eea nu niet meer terug te draaien is (of dat het te veel werk en dus te duur wordt om terug te draaien en opnieuw te verwerken).
Niet dat ik dat netjes of ok vind ofzo hoor, maar ik denk dat de waarheid ergens in het midden tussen jouw versie en die van hun ligt.
Ik denk dat er maar een versie is en dat is die wat iedereen al heeft verteld. nieuwe collectie = einde oude collectie.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:48 schreef pluisje het volgende:
Nou ja, het zou natuurlijk ook gewoon (deels) waar kunnen zijn he. Dat er door een systeemaanpassing bestellingen van een verkeerde status zijn voorzien, en dat eea nu niet meer terug te draaien is (of dat het te veel werk en dus te duur wordt om terug te draaien en opnieuw te verwerken).
Niet dat ik dat netjes of ok vind ofzo hoor, maar ik denk dat de waarheid ergens in het midden tussen jouw versie en die van hun ligt.
In Zweden en zo is de outlet veel uitgebreider... en daar staan nog heel veel dingen uit de zomercollectie tussen...quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:55 schreef Roeji het volgende:
[..]
Ik denk dat er maar een versie is en dat is die wat iedereen al heeft verteld. nieuwe collectie = einde oude collectie.
En wat de achterliggende gedachte is van dat, geen idee. Maar die BS dat ze een nieiuw systeem hebben en nu niet meer in het oude kunnen is een lachertje. Data kun je overzetten van het ene systeem naar het andere. Het is gewoon een niet voorbereide/doordachte actie geweest.
Mmm, raar. Dan moeten we iemand die daar op vakantie is/gaat zien te charteren om het pakketje daar in ontvangst te nemen en het dan door laten sturen naar NL.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
In Zweden en zo is de outlet veel uitgebreider... en daar staan nog heel veel dingen uit de zomercollectie tussen...
Half augustus is wat anders dan midden augustus he...quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:49 schreef nieky het volgende:
Mijn bestelling staat vanaf 2 aug op manco. Ben benieuwd...het zou half aug geleverd worden, kijken of half aug ook echt 15/16 aug is
Oh?quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Half augustus is wat anders dan midden augustus he...
Vertel jij eens wat het verschil is dan...!quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Half augustus is wat anders dan midden augustus he...
1 tot 10 is begin, 11 tot 20 is half en 21 tot 30/31 is eind?quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:20 schreef nieky het volgende:
[..]
Vertel jij eens wat het verschil is dan...!
als het er maar voor de 18e is ben ik gelukkigquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:21 schreef Addict89 het volgende:
[..]
1 tot 10 is begin, 11 tot 20 is half en 21 tot 30/31 is eind?
Dat was alles. Wat de fuck. Ten eerste hebben ze inmiddels 3 verschillende verhalen opgehangen en hebben ze dit gewoon gedaan wéér zonder enige vermelding, ten tweede geven ze toch zeker zelf die kortingscodes uit en staat er NIKS over het gebruik ervan in de algemene voorwaarden, en ten derde wilden ze geen antwoord geven op de vraag wat er met de vorige collectie is gebeurd.quote:Bedankt voor je e-mail.
De reden waardoor je bestelling geannuleerd is is omdat je acount is stopgzet vanwege het gebruik van de 25% korting bij meerdere bestellingen.
Bellen is handiger... kun je ze veel directer te woord staan en de mond snoeren///quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:11 schreef Chanty87 het volgende:
De soap wordt nog mooier!
[..]
Dat was alles. Wat de fuck. Ten eerste hebben ze inmiddels 3 verschillende verhalen opgehangen en hebben ze dit gewoon gedaan wéér zonder enige vermelding, ten tweede geven ze toch zeker zelf die kortingscodes uit en staat er NIKS over het gebruik ervan in de algemene voorwaarden, en ten derde wilden ze geen antwoord geven op de vraag wat er met de vorige collectie is gebeurd.
H&M![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dat heb ik al eens gedaan. Die mutsen weten daar ook niet wat ze ermee aanmoeten...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Bellen is handiger... kun je ze veel directer te woord staan en de mond snoeren///
Diezelfde mutsen mailen je ook hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:19 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik al eens gedaan. Die mutsen weten daar ook niet wat ze ermee aanmoeten...
Weet ik, maar het heeft toch weinig zin om te gaan zitten zeiken over hun beleid als ze je toch een "sorry we kunnen er niks aan doen maar hier heb je een cadeaubon van 5 euro" geven.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Diezelfde mutsen mailen je ook hoor
en anders vraag je gewoon om iemand die het wel weet
Dat wordt dus alsnog even bellen straksquote:Beste klant,
Ruim vier weken geleden (goh, weten ze dan niet dat een week uit maarliefst 7 dagen bestaat en niet uit 3-4 dagen?) hebben we de artikelen die je bij H&M had besteld verstuurt. Omdat je je bestelling niet kwam ophalen, hebben we je een herinnering gestuurd. (O RLY?)
Inmiddels is je bestelling bij ons teruggekomen.
We verzoeken je om ons zo snel mogelijk een bedrag van ¤4,90 te betalen als vergoeding van de kosten die wij hebben moeten maken voor het in behandeling nemen van je bestelling, het verwerken van je gegevens (poeh poeh!), het verpakken en verzenden van de artikelen, de emballage, het vervoer, nog een keer vervoer het verwerken van de retourzending (ging blijkbaar sneller dan bij een willekeurige retourzending van een klant) en de werkzaamheden in ons magazijn.
Mocht er sprake zijn van een vergissing aan onze kant of als je vragen hebt, dan kun je bellen met onze Klantenservice.
Alle regels voor de verschillende manieren waarop je bij H&M kunt winkelen, vind je op onze website.
Ben net gebeld door een meneer!quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:00 schreef MissJ het volgende:
Zo, ik heb ze ook maar even gemaild... weet nu namelijk nog steeds niks over mijn pakket dat zgn retour is gegaan![]()
gewoon in de winkel het verhaal uitleggen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:28 schreef Greys het volgende:
Oke, even jullie hulp nodig. Wie heeft er al eens een artikel gehad dat na 3 keer dragen al kapot is? En wat gebeurde er toen? Ik had een superleuke driekwart broek, paste heel goed, zag er heel leuk uit en de stof leek van prima kwaliteit. Nu heb ik al een onwijs doorgesleten gat bij mijn kont
Ik heb er niets raars mee gedaan. Ja, oke, ik heb er 3 uur mee in een vliegtuig gezeten, maar het lijkt me dat je in een broek gewoon moet kunnen zitten.... Hij is niet te strak of te klein (dan had ik hem ook niet in het vliegtuig aangetrokken, niet echt comfi).
Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Het is geen winkelhaak, ben niet blijven hangen, het is echt zo'n slijtplek met allemaal draadjes, die al helemaal door is. Je kijkt er dwars doorheen!
Een nieuwe zou ik het liefste willen, maar dat kan ik vast vergeten, aangezien ik hem pas vorige maand heb gekocht (heb de bon nog) via de site, maar hij dus wel van de zomercollectie is....
Jank!
Wij delen deze liefde, ik wil 'm zowel in het paars, grijs als zwart.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:53 schreef LRN het volgende:
Ik geloof dat ik verliefd ben.
[afbeelding]
Maar dan in 't grijs.
Durf 'em alleen niet te bestellen, ga hem toch liever even passen.
H&M doet echt niet moeilijk bij klachten. Gewoon teruggaan, bon mee, verhaal uitleggen en je krijgt zo een nieuwe/geld terug...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:28 schreef Greys het volgende:
Oke, even jullie hulp nodig. Wie heeft er al eens een artikel gehad dat na 3 keer dragen al kapot is? En wat gebeurde er toen? Ik had een superleuke driekwart broek, paste heel goed, zag er heel leuk uit en de stof leek van prima kwaliteit. Nu heb ik al een onwijs doorgesleten gat bij mijn kont
Ik heb er niets raars mee gedaan. Ja, oke, ik heb er 3 uur mee in een vliegtuig gezeten, maar het lijkt me dat je in een broek gewoon moet kunnen zitten.... Hij is niet te strak of te klein (dan had ik hem ook niet in het vliegtuig aangetrokken, niet echt comfi).
Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Het is geen winkelhaak, ben niet blijven hangen, het is echt zo'n slijtplek met allemaal draadjes, die al helemaal door is. Je kijkt er dwars doorheen!
Een nieuwe zou ik het liefste willen, maar dat kan ik vast vergeten, aangezien ik hem pas vorige maand heb gekocht (heb de bon nog) via de site, maar hij dus wel van de zomercollectie is....
Jank!
oh mijn god wat een eikels zegquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:11 schreef Chanty87 het volgende:
De soap wordt nog mooier!
[..]
Dat was alles. Wat de fuck. Ten eerste hebben ze inmiddels 3 verschillende verhalen opgehangen en hebben ze dit gewoon gedaan wéér zonder enige vermelding, ten tweede geven ze toch zeker zelf die kortingscodes uit en staat er NIKS over het gebruik ervan in de algemene voorwaarden, en ten derde wilden ze geen antwoord geven op de vraag wat er met de vorige collectie is gebeurd.
H&M![]()
![]()
![]()
![]()
Is goed! Kan nog wel een weekje duren voordat ik een H&M ben. Zaterdag nog geweest, maar ze hadden hem nog niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:23 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Wij delen deze liefde, ik wil 'm zowel in het paars, grijs als zwart.
Als jij 'm nou even past en hier even zegt hoe ie valt en wat jouw maat is?![]()
Ik ga morgen kijken of de oranje daarvan er nog is in mijn maat. Maandag zag ik ze hangen en pas thuis dacht ik: hmmm, die zijn wel heel fijn voor bijvoobeeld onder die lange bruine trui met ceintuur van de nieuwe collectie die ik heb besteld.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:48 schreef parselmouth het volgende:
Vandaag wel twee 100% zijden topjes gekocht. Een zwarte en een cremekleurige, heel schattig met knoopjes en een striksluitinkje daarboven, samen voor 8 euro
Ik wil ook zo'n topje! Ik ben gek op zijden kleding!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:28 schreef parselmouth het volgende:
Ze zitten echt zalig! Vallen heel mooi langs je lichaam enzo.
Die cremekleurige schijnt wel door als een tiet, maar dan doe ik er wel een simpel zwart spaghettitopje onder ofzo.
Bij ons waren ze vandaag naar 5 euro afgeprijsd, weet niet of dat overal zo is overigens (kan nog wel eens verschillen per filiaal namelijk).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |