abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52162239
Whehe, wat een onzin smoes. Iedereen hier gebruikt die kortingen toch meerdere malen? Klantvriendelijkheid is ver te zoeken zo. Het is dat bij mij alles altijd redelijk goed gaat, want anders zou ik toch echt niet meer bestellen
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 11:53:54 #227
161014 LRN
Erase & Rewind
pi_52163399
Ik geloof dat ik verliefd ben.

Maar dan in 't grijs.
Durf 'em alleen niet te bestellen, ga hem toch liever even passen.
pi_52166757
nou had uiteindelijk 2 keer besteld dus 2 paketten en ben ik daarnet bezig om van het 1e pakket dingen retour te doen gaat de bel en is het de postbode voor pakket 2 om af te geven .
(hier zat ook de witte wollen muts en sjaal die verplaatst waren naar half aug.)

Maar uiteindelijk gaat bijna alles terug, tis te groot of niet geheel wat ik verwachte.
ik houd de zwart/witte muts en sjaal en een make-up tasje
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 7 augustus 2007 @ 14:28:10 #229
163650 Greys
pi_52167933
Oke, even jullie hulp nodig. Wie heeft er al eens een artikel gehad dat na 3 keer dragen al kapot is? En wat gebeurde er toen? Ik had een superleuke driekwart broek, paste heel goed, zag er heel leuk uit en de stof leek van prima kwaliteit. Nu heb ik al een onwijs doorgesleten gat bij mijn kont
Ik heb er niets raars mee gedaan. Ja, oke, ik heb er 3 uur mee in een vliegtuig gezeten, maar het lijkt me dat je in een broek gewoon moet kunnen zitten.... Hij is niet te strak of te klein (dan had ik hem ook niet in het vliegtuig aangetrokken, niet echt comfi ).

Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Het is geen winkelhaak, ben niet blijven hangen, het is echt zo'n slijtplek met allemaal draadjes, die al helemaal door is. Je kijkt er dwars doorheen!
Een nieuwe zou ik het liefste willen, maar dat kan ik vast vergeten, aangezien ik hem pas vorige maand heb gekocht (heb de bon nog) via de site, maar hij dus wel van de zomercollectie is....

Jank!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_52168347
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 23:00 schreef MissJ het volgende:
Zo, ik heb ze ook maar even gemaild... weet nu namelijk nog steeds niks over mijn pakket dat zgn retour is gegaan
Ben net gebeld door een meneer!
Had een nogal woeste mail gestuurd wahahaha, dus hij belde me en vertelde me dat mijn pakketje dus verdwenen is en hij gaf toe dat dat de schuld van h&m is (valt me mee!) en dat er dus niks meer van de zomercollectie te bestellen is. Tja dat had ik al verwacht.
1000 maal excuses en hij gaat me nu 2 cadeaubonnen a 5 euri/stuk sturen. Nou prima hoor, alleen jammer dat ik de bestelde dingen gewoon niet meer kan krijgen.. Hoewel ik moet toegeven dat ik waarschijnlijk veel retour had gedaan hoor (had 5 items besteld), behalve 1 jurkje (als de maat goed was geweest) en dat was dat zijden kimono jurkje van Madonna
Nou jaaa dan niet, scheelt me weer geld whaha, ik zie het maar positief
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 17:44:20 #231
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_52173740
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 14:28 schreef Greys het volgende:
Oke, even jullie hulp nodig. Wie heeft er al eens een artikel gehad dat na 3 keer dragen al kapot is? En wat gebeurde er toen? Ik had een superleuke driekwart broek, paste heel goed, zag er heel leuk uit en de stof leek van prima kwaliteit. Nu heb ik al een onwijs doorgesleten gat bij mijn kont
Ik heb er niets raars mee gedaan. Ja, oke, ik heb er 3 uur mee in een vliegtuig gezeten, maar het lijkt me dat je in een broek gewoon moet kunnen zitten.... Hij is niet te strak of te klein (dan had ik hem ook niet in het vliegtuig aangetrokken, niet echt comfi ).

Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Het is geen winkelhaak, ben niet blijven hangen, het is echt zo'n slijtplek met allemaal draadjes, die al helemaal door is. Je kijkt er dwars doorheen!
Een nieuwe zou ik het liefste willen, maar dat kan ik vast vergeten, aangezien ik hem pas vorige maand heb gekocht (heb de bon nog) via de site, maar hij dus wel van de zomercollectie is....

Jank!
gewoon in de winkel het verhaal uitleggen?
mijn vriend heeft laatste hetzelfde gehad met een broek van H&M en mocht gewoon een nieuwe uitzoeken...
Ow ja en de bon hadden we niet eens meer!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_52173839
zou mijn blauwe met witte stippen bikini broekje nog in de winkel te krijgen zijn?
pi_52176187
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 11:53 schreef LRN het volgende:
Ik geloof dat ik verliefd ben.

[afbeelding]
Maar dan in 't grijs.
Durf 'em alleen niet te bestellen, ga hem toch liever even passen.
Wij delen deze liefde, ik wil 'm zowel in het paars, grijs als zwart.
Als jij 'm nou even past en hier even zegt hoe ie valt en wat jouw maat is?
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 20:15:17 #234
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_52177954
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 14:28 schreef Greys het volgende:

Jank!
H&M doet echt niet moeilijk bij klachten. Gewoon teruggaan, bon mee, verhaal uitleggen en je krijgt zo een nieuwe/geld terug...
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_52178470
Pakketje is gesorteerd
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 20:35:45 #236
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_52178606
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 20:31 schreef nieky het volgende:
Pakketje is gesorteerd
!
Mijne ook
pi_52178713
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 20:35 schreef pluisje het volgende:

[..]

!
Mijne ook
Jeeeey samen blij
Hopen dat alles past, dan kan ik het meenemen op vakantie!
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 21:28:38 #238
123170 alors
zlata1234
pi_52180263
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 10:11 schreef Chanty87 het volgende:
De soap wordt nog mooier!
[..]

Dat was alles. Wat de fuck. Ten eerste hebben ze inmiddels 3 verschillende verhalen opgehangen en hebben ze dit gewoon gedaan wéér zonder enige vermelding, ten tweede geven ze toch zeker zelf die kortingscodes uit en staat er NIKS over het gebruik ervan in de algemene voorwaarden, en ten derde wilden ze geen antwoord geven op de vraag wat er met de vorige collectie is gebeurd.

H&M
oh mijn god wat een eikels zeg
Iedereen doet dat toch, moeten ze maar een beter systeem maken waarbij het het echt maar 1 keer kan gebruiken.
know'm sayin?
word? word.
pi_52181073
Haha, shit wat een gedonder bij die onlineshop

Mijn bestelling is ook nog steeds niet in behandeling genomen, heb echt al weeeeken geleden m'n bestelling geplaatst. Had ondertussen de helft al in de winkel kunnen kopen, gezien dat ook langzaam aan wel binnenkomt.
Maar goed, er zit ook een dikke winterjas voor m'n moeder bij en ik denk niet dat we echte winterjassen zeer binnenkort gaan krijgen in de winkel, dus ik blijf van die bestelling af verder .
pi_52182712
jeej afgeleverd...

Opeens kan het allemaal onwijs snel...

ik heb nu alleen wel 6 ( ) lippenbalsems... zucht
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_52182770
Vandaag wel twee 100% zijden topjes gekocht. Een zwarte en een cremekleurige, heel schattig met knoopjes en een striksluitinkje daarboven, samen voor 8 euro
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 22:51:32 #242
161014 LRN
Erase & Rewind
pi_52182854
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 19:23 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Wij delen deze liefde, ik wil 'm zowel in het paars, grijs als zwart.
Als jij 'm nou even past en hier even zegt hoe ie valt en wat jouw maat is?
Is goed! Kan nog wel een weekje duren voordat ik een H&M ben. Zaterdag nog geweest, maar ze hadden hem nog niet.
pi_52183536
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 22:48 schreef parselmouth het volgende:
Vandaag wel twee 100% zijden topjes gekocht. Een zwarte en een cremekleurige, heel schattig met knoopjes en een striksluitinkje daarboven, samen voor 8 euro
Ik ga morgen kijken of de oranje daarvan er nog is in mijn maat. Maandag zag ik ze hangen en pas thuis dacht ik: hmmm, die zijn wel heel fijn voor bijvoobeeld onder die lange bruine trui met ceintuur van de nieuwe collectie die ik heb besteld.
pi_52183943
Ze zitten echt zalig! Vallen heel mooi langs je lichaam enzo.
Die cremekleurige schijnt wel door als een tiet, maar dan doe ik er wel een simpel zwart spaghettitopje onder ofzo.

Bij ons waren ze vandaag naar 5 euro afgeprijsd, weet niet of dat overal zo is overigens (kan nog wel eens verschillen per filiaal namelijk).
pi_52187140
Een H en M topic!! Geweldig
Ik heb nu een stuk of 9 a 0 bestellingen achter de rug vanaf januari en moet zeggen, in het begin had ik het in een week, maar bestellingen die ik vanaf mei doe, duren enkele weken
Ik zie dat eigenlijk niet als nadeel, ik vind het wel prima, ik bestel meestal een seizoen in het voren.

vraagje: die korting code, waar vind ik die, nooit opgemerkt namelijk
'De Schoonheid van dingen ligt in de geest die ze aanschouwt'
Heer, help me vandaag een gestructureerd werkplan op te zetten, maar wacht even, ik moet nog even iets anders doen.
pi_52189748
Mijn bestelling staat inmiddels 5 dagen op Manco

@ Cleetje, die kortingscodes haal ik hier uit het topic en soms krijg je ze per mail toegestuurd.
pi_52189960
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 20:31 schreef nieky het volgende:
Pakketje is gesorteerd
mijne ook

komt goed uit want ik heb vandaag vrij
pi_52190024
het duurt ff, maar dan heb je vast ook wat
Mijn kleding past allemaal, had ik eigenlijk niet verwacht
Saartje
pi_52190140
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 23:28 schreef parselmouth het volgende:
Ze zitten echt zalig! Vallen heel mooi langs je lichaam enzo.
Die cremekleurige schijnt wel door als een tiet, maar dan doe ik er wel een simpel zwart spaghettitopje onder ofzo.

Bij ons waren ze vandaag naar 5 euro afgeprijsd, weet niet of dat overal zo is overigens (kan nog wel eens verschillen per filiaal namelijk).
Ik wil ook zo'n topje! Ik ben gek op zijden kleding!
heb je er een foto van?? Ben zeer benieuwd hoe ie eruit ziet en dan kan ik ff gericht gaan zoeken bij de H&M's in Zoetermeer en Den Haag
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_52191715
Pakketje is binnen, en alles past
Helemaal blij mee!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')