abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52050944
Ik heb twee maal besteld bij de H&M dit jaar en elke keer had ik mijn bestelling binnen de 8 dagen thuis! Ik wil nu weer wat dingen gaan bestellen, ben benieuwd dan....
pi_52057242
Ik ook altijd binnen 8 a 9 dagen, nooit later.
En dit keer ook niet.

Ti's nu in zwolle, dus morgen thuis
pi_52064956
Ik wacht gemiddeld een maand op mijn bestelling.

Huidige bestelling staat alweer sinds maandag op manco - Zwolle
pi_52068061
In behandeling
pi_52068237
chauffeur is onderweg
pi_52068738
Maf heh, dat die levertijden zo verschillen bij iedereen..

(kwa betalen komt het me trouwens beter uit dat het nog even duurt )
pi_52072308
zo dan, alles binnen en alles past (nog nooit iets gehad wat niet past trouwens )

Het gratis vestje en shirtje zijn super
pi_52072328
welke kleur heb je?
pi_52073119
wauw dat gratis vestje en shirtje zijn idd echt super!! Ik heb zwart/grijs

Was bang dat het wat te strak zou zitten rond de borstpartij zeg maar, maar dat is helemaal niet echt super!! ben er heel blij mee!
pi_52073157
ben benieuwd (ik vind het er op zich niet zo bijzonder uitzien eigenlijk..)

ik heb de olijfgroene besteld
pi_52074153
Het vest vind ik inderdaad niet zo bijzonder, maar het singlet is leuk. Ik had S, maar heb nu bij de nieuwe deelbestelling maar XS besteld, dan valt het vest waarschijnlijk wat minder suf. Ik heb nu zwart/grijs in huis en binnenkort (?) dus ook olijfgroen.
pi_52074217
Ik ben ook niet echt weg van het vest, het is leuk omdat het gratis is, maar anders had ik hem niet besteld/gehouden denk ik. Alhoewel die zwarte wel ok is.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_52076416
heb ook de zwarte, en vind hem tof
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 16:15:58 #164
123170 alors
zlata1234
pi_52076775
Hoe kunnen jullie de vesten 2x bestellen? Bij mij wordt ie steeds geannuleerd...
know'm sayin?
word? word.
pi_52076838
Ik heb hem 2 keer kunnen bestellen omdat er een bestelling al onderweg was. De roze vind ik niet echt super, maar heb hem wel gehouden. De zwarte is nog onderweg
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 16:20:51 #166
123170 alors
zlata1234
pi_52076898
hmm volgens mij kan je niet 2 keer dezelfde kleur bestellen. Want bij roze wil ie nu opeens wel...
know'm sayin?
word? word.
pi_52076968
Ik heb ook al een paar keer gehad dat het geannuleerd werd, een keer zelfs een dag nadat ik ik de bevestiging al ontvangen had. Raar systeem daar. Ooit met die grijze sportoutfit ging het erg makkelijk, toen heb ik er aardig wat vriendinnen blij mee kunnen maken.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 16:25:57 #168
123170 alors
zlata1234
pi_52077031
Oke, volgens mij zit het zo: Je kunt dat vest niet 2 keer in dezelfde maat en dezelfde kleur (allebei tegelijk dus) bestellen. Ik kan nu wel eens zwarte xs bestellen, maar geen s meer.
know'm sayin?
word? word.
pi_52078573
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 16:25 schreef alors het volgende:
Oke, volgens mij zit het zo: Je kunt dat vest niet 2 keer in dezelfde maat en dezelfde kleur (allebei tegelijk dus) bestellen. Ik kan nu wel eens zwarte xs bestellen, maar geen s meer.
Hmm, mijn moeder had een olijfgroene M besteld, maar als ik een zwarte XS bestel (op haar account) wordt ie toch geannuleerd...
pi_52079072
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 17:22 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Hmm, mijn moeder had een olijfgroene M besteld, maar als ik een zwarte XS bestel (op haar account) wordt ie toch geannuleerd...
En die van je moeder is al wel in behandeling genomen?
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_52082884
Hoera! Mijn half augustus bestelling is ook al binnen!
Ik had 2 megagrote bestellingen, van beide houd ik ongeveer de helft, morgen dus even met een steekwagen de rest naar de winkel terugbrengen. Zullen ze blij mee zijn op zaterdag...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_52083029
Ik heb 18 juli besteld en het zou begin augustus geleverd worden....

wacht geduldig af
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 20:26:17 #173
53167 Ri-Klain
klein zwart schaapje
pi_52083126
Zou iemand voor mij de gratis setjes in maat XS en S op kunnen meten? Zowel vestje als hempje. En dan vooral lengte en taille? Ik weet namelijk echt niet welke maat ik zou moeten hebben, maar als ik de cemtimeters weet moet t lukken
Of niet soms?
pi_52084302
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 17:43 schreef Addict89 het volgende:

[..]

En die van je moeder is al wel in behandeling genomen?
Die is vandaag bezorgd zelfs
pi_52084781
Zo, eindelijk eens tijd gehad mijn pakketjes klaar te maken voor de retourzending.
Veel dingen stuur ik toch maar weer terug.
Ik heb een grijs giletje gehouden, een antraciet vest, een rode (kinder)broek, een zwarte legging, het gratis setje in olijfgroen en een lichtgrijze trui met wijde col
pi_52093419
27-7 al besteld, en nog steeds niet in behandeling genomen.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 13:18:21 #177
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_52096106
Mijn bestelling is binnen. Alles zat erbij, ook de dingen die eerst niet op voorraad waren. Alleen de trainingsbroek die ik voor mezelf besteld had is veel te groot. Ik had XL besteld en ik ga hem ruilen voor een M denk ik.
pi_52101421
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 20:22 schreef lily het volgende:
Ik heb 18 juli besteld en het zou begin augustus geleverd worden....

wacht geduldig af
Bestelling staat nog steeds op manco - Zwolle

nog steeds geduldig
pi_52105686
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 18:29 schreef lily het volgende:

[..]

Bestelling staat nog steeds op manco - Zwolle

nog steeds geduldig
Was dat de oude collectie? Zo ja, dan zou ik niet gaan hopen dat het nog geleverd gaat worden...
  zondag 5 augustus 2007 @ 01:07:20 #180
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_52110450
Valt die kleding bij jullie ook altijd zo groot? Ik bestel eigenlijk liever niet meer omdat de maten zo raar zijn..
My mama didn't raise no fool
  zondag 5 augustus 2007 @ 09:02:29 #181
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_52113355
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:07 schreef La_Vita het volgende:
Valt die kleding bij jullie ook altijd zo groot? Ik bestel eigenlijk liever niet meer omdat de maten zo raar zijn..
Ik heb wel eens gehad dat ik van een rokje 3 keer een maat heb besteld. De eerste 36 was veel te groot, daarna de 34 was veel te klein en vervolgens dus maar weer een 36 en die was goed. Heel strange..
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_52114745
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 21:58 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Was dat de oude collectie? Zo ja, dan zou ik niet gaan hopen dat het nog geleverd gaat worden...
nee hoor, is een bestelling van de nieuwe collectie
pi_52115924
quote:
Altijd 1 maat kleiner bestellen dan je in andere winkels nodig hebt.
pi_52116379
quote:
dan moet je even in de maattabel kijken, de maten wijken inderdaad af
pi_52116835
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:29 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Altijd 1 maat kleiner bestellen dan je in andere winkels nodig hebt.
inderdaad
Dan past het bij mij altijd.
pi_52116976
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 11:25 schreef lily het volgende:

[..]

nee hoor, is een bestelling van de nieuwe collectie
Vreemd, want de nieuwe collectie kwam pas de 19e online.
pi_52128532
zijn er nog werkende kortingscodes?
hoi
pi_52130702
Alleen 7764 werkt nog voor zover ik weet
pi_52131163
dank je wel
hoi
pi_52133752
Je hebt gelijk Chanty87

Ik heb samen met een vriendin besteld en ik zou gezworen hebben dat ze er op woensdag was maar ze was donderdags bij mij...

maar goed

Ik zie trouwens net dat de transactie datum van "bestelling is onderweg" veranderd is. Er stond eerst 27-7 en nu 3-8
pi_52134316
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 09:14 schreef lily het volgende:
Je hebt gelijk Chanty87

Ik heb samen met een vriendin besteld en ik zou gezworen hebben dat ze er op woensdag was maar ze was donderdags bij mij...

maar goed

Ik zie trouwens net dat de transactie datum van "bestelling is onderweg" veranderd is. Er stond eerst 27-7 en nu 3-8
Kan gebeuren
  maandag 6 augustus 2007 @ 11:14:16 #192
53167 Ri-Klain
klein zwart schaapje
pi_52135023
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 20:26 schreef Ri-Klain het volgende:
Zou iemand voor mij de gratis setjes in maat XS en S op kunnen meten? Zowel vestje als hempje. En dan vooral lengte en taille? Ik weet namelijk echt niet welke maat ik zou moeten hebben, maar als ik de cemtimeters weet moet t lukken
Alsjeblieft
Of niet soms?
pi_52140383
Owkej nu ben ik er klaar mee...
Nadat ik dus eerst mijn bestelling gewoon maar niet meer krijg (is terug in Zweden en zomercollectie) zou ik geen extra kosten hoeven betalen en een kortingsbon krijgen.

Krijg ik vandaag een acceptgiro voor 4.90 verzendkosten...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_52140437
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 14:47 schreef Bartjebart het volgende:
Owkej nu ben ik er klaar mee...
Nadat ik dus eerst mijn bestelling gewoon maar niet meer krijg (is terug in Zweden en zomercollectie) zou ik geen extra kosten hoeven betalen en een kortingsbon krijgen.

Krijg ik vandaag een acceptgiro voor 4.90 verzendkosten...
Dus je krijgt geen pakketje maar moet wel bezorgkosten betalen?

pi_52140541
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 14:50 schreef MaLo het volgende:

[..]

Dus je krijgt geen pakketje maar moet wel bezorgkosten betalen?

Jah daar komt het wel op neer...

naja dit was ook wel te verwachten... op de site staat dat namelijk ook... als het pakket bij het postkantoor 4 weken op je ligt te wachten gaat het terug en moet je transportkosten betalen... op zich best logisch...

alleen niet wanneer ze me net beloofd hebben dat ik dat niet hoef...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_52140557
Klopt het echt dat de STAR jeans uit de collectie verdwijnen? Vandaag heb ik een erg mooie gezien, maar was helaas een maatje te groot... Het model zit erg goed bij mij en het ik begrijp niet waarom ze deze niet meer zouden produceren...
Het mooi kotsende meisje.
pi_52141056
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 14:54 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Jah daar komt het wel op neer...

naja dit was ook wel te verwachten... op de site staat dat namelijk ook... als het pakket bij het postkantoor 4 weken op je ligt te wachten gaat het terug en moet je transportkosten betalen... op zich best logisch...

alleen niet wanneer ze me net beloofd hebben dat ik dat niet hoef...
Was jouw pakketje ook zogenaamd rond de 22e verzonden?
pi_52143142
Wauws, voor het eerst een reactie gehad op een mail.

Mijn mail:
quote:
Krijg ik mijn bestelling nog die op 22 aug. werd verzonden? Die bestelling was zogenaamd niet opgehaald op het postkantoor nadat het pakketje bezorgd was maar er niemand thuis zou zijn. MAAR:

1. Er is ALTIJD iemand thuis hier, dus dat pakketje zou gewoon afgeleverd moeten zijn

2. Àls er toevallig op dat punt tóch niemand thuis zou zijn, dan zou de postbode een briefje achterlaten en het bij de buren afgeven of het de volgende dag nog een keer proberen, wat NIET het geval was

3. Het pakketje zou 21 dagen op het postkantoor moeten hebben blijven liggen voordat het retour gezonden zou worden. Het lijkt mij dus vrij sterk gezien jullie reputatie met het verwerken van retourzendingen dat een pakketje binnen -11 dagen (tussen 22/07 en 01/08 zitten namelijk slechts 10 dagen) bij jullie is ontvangen.

Kortom; jullie hebben gewoon dat pakketje nooit verzonden en ik wil weten waarom. En waarom liegt de telefonische klantenservice door TNT ("Track & Trace heeft siteproblemen") en mij de schuld te geven terwijl het overduidelijk bij jullie ligt?

Ik wacht met smart op een antwoord.
En wat krijg ik voor antwoord?
quote:
Bedankt voor je e-mail.

Op dit moment zijn wij bezig onze service te verbeteren, ook onze systemen voor het verwerken van bestellingen worden hierop aangepast. Helaas is door deze aanpassing van ons systeem jouw bestelling verdwenen, het is voor ons niet mogelijk je bestelling opnieuw in te voeren in verband met de nieuwe collectie. Onze excuses voor het ongemak, wij zullen je hiervoor een cadeaubon toesturen.
Dus omdat het systeem werd aangepast zijn vele bestellingen verloren gegaan? Aha, vandáár dat die bestellingen gewoon in behandeling waren genomen, de status op "Bestelling onderweg" werd gezet en naderhand als retourzending werd gemeld omdat het "niet was opgehaald".

H&M, kap gewoon eens met dat liegen en geef gewoon toe dat jullie schijt hebben aan mensen die besteld hebben vòòr de nieuwe collectie online kwam. Het was blijkbaar gewoon teveel moeite om die pakketten alsnog te verzendenl, aangezien ze gewoon met een "schone lei" wilden beginnen om de populariteit van de nieuwe collectie en meer internationale online shops aan te kunnen.

Ik krijg inmiddels wel zo'n 3 cadeaubonnen toegestuurd
  maandag 6 augustus 2007 @ 16:46:50 #199
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_52143262
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 16:42 schreef Chanty87 het volgende:
Ik krijg inmiddels wel zo'n 3 cadeaubonnen toegestuurd
Ben benieuwd van hoeveel...
Als ze echt goede service willen bieden dan moeten ze gewoon het bedrag dat je besteld hebt aan cadeaubonnen geven, vind ik..
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  maandag 6 augustus 2007 @ 16:48:44 #200
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_52143315
Nou ja, het zou natuurlijk ook gewoon (deels) waar kunnen zijn he. Dat er door een systeemaanpassing bestellingen van een verkeerde status zijn voorzien, en dat eea nu niet meer terug te draaien is (of dat het te veel werk en dus te duur wordt om terug te draaien en opnieuw te verwerken).
Niet dat ik dat netjes of ok vind ofzo hoor, maar ik denk dat de waarheid ergens in het midden tussen jouw versie en die van hun ligt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')