Hmm, mijn moeder had een olijfgroene M besteld, maar als ik een zwarte XS bestel (op haar account) wordt ie toch geannuleerd...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:25 schreef alors het volgende:
Oke, volgens mij zit het zo: Je kunt dat vest niet 2 keer in dezelfde maat en dezelfde kleur (allebei tegelijk dus) bestellen. Ik kan nu wel eens zwarte xs bestellen, maar geen s meer.
En die van je moeder is al wel in behandeling genomen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:22 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Hmm, mijn moeder had een olijfgroene M besteld, maar als ik een zwarte XS bestel (op haar account) wordt ie toch geannuleerd...
Die is vandaag bezorgd zelfsquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:43 schreef Addict89 het volgende:
[..]
En die van je moeder is al wel in behandeling genomen?
Bestelling staat nog steeds op manco - Zwollequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:22 schreef lily het volgende:
Ik heb 18 juli besteld en het zou begin augustus geleverd worden....
wacht geduldig af![]()
Was dat de oude collectie? Zo ja, dan zou ik niet gaan hopen dat het nog geleverd gaat worden...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:29 schreef lily het volgende:
[..]
Bestelling staat nog steeds op manco - Zwolle![]()
nog steeds geduldig![]()
Ik heb wel eens gehad dat ik van een rokje 3 keer een maat heb besteld. De eerste 36 was veel te groot, daarna de 34 was veel te klein en vervolgens dus maar weer een 36 en die was goed. Heel strange..quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:07 schreef La_Vita het volgende:
Valt die kleding bij jullie ook altijd zo groot? Ik bestel eigenlijk liever niet meer omdat de maten zo raar zijn..![]()
nee hoor, is een bestelling van de nieuwe collectiequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:58 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Was dat de oude collectie? Zo ja, dan zou ik niet gaan hopen dat het nog geleverd gaat worden...
Altijd 1 maat kleiner bestellen dan je in andere winkels nodig hebt.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:07 schreef La_Vita het volgende:
Valt die kleding bij jullie ook altijd zo groot? Ik bestel eigenlijk liever niet meer omdat de maten zo raar zijn..![]()
dan moet je even in de maattabel kijken, de maten wijken inderdaad afquote:Op zondag 5 augustus 2007 01:07 schreef La_Vita het volgende:
inderdaadquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:29 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Altijd 1 maat kleiner bestellen dan je in andere winkels nodig hebt.
Vreemd, want de nieuwe collectie kwam pas de 19e online.quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:25 schreef lily het volgende:
[..]
nee hoor, is een bestelling van de nieuwe collectie
Kan gebeurenquote:Op maandag 6 augustus 2007 09:14 schreef lily het volgende:
Je hebt gelijk Chanty87
Ik heb samen met een vriendin besteld en ik zou gezworen hebben dat ze er op woensdag was maar ze was donderdags bij mij...
maar goed
Ik zie trouwens net dat de transactie datum van "bestelling is onderweg" veranderd is. Er stond eerst 27-7 en nu 3-8
Alsjeblieftquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:26 schreef Ri-Klain het volgende:
Zou iemand voor mij de gratis setjes in maat XS en S op kunnen meten? Zowel vestje als hempje. En dan vooral lengte en taille? Ik weet namelijk echt niet welke maat ik zou moeten hebben, maar als ik de cemtimeters weet moet t lukken![]()
Dus je krijgt geen pakketje maar moet wel bezorgkosten betalen?quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:47 schreef Bartjebart het volgende:
Owkej nu ben ik er klaar mee...
Nadat ik dus eerst mijn bestelling gewoon maar niet meer krijg (is terug in Zweden en zomercollectie) zou ik geen extra kosten hoeven betalen en een kortingsbon krijgen.
Krijg ik vandaag een acceptgiro voor 4.90 verzendkosten...
Jah daar komt het wel op neer...quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:50 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dus je krijgt geen pakketje maar moet wel bezorgkosten betalen?
![]()
![]()
Was jouw pakketje ook zogenaamd rond de 22e verzonden?quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jah daar komt het wel op neer...
naja dit was ook wel te verwachten... op de site staat dat namelijk ook... als het pakket bij het postkantoor 4 weken op je ligt te wachten gaat het terug en moet je transportkosten betalen... op zich best logisch...
alleen niet wanneer ze me net beloofd hebben dat ik dat niet hoef...
En wat krijg ik voor antwoord?quote:Krijg ik mijn bestelling nog die op 22 aug. werd verzonden? Die bestelling was zogenaamd niet opgehaald op het postkantoor nadat het pakketje bezorgd was maar er niemand thuis zou zijn. MAAR:
1. Er is ALTIJD iemand thuis hier, dus dat pakketje zou gewoon afgeleverd moeten zijn
2. Àls er toevallig op dat punt tóch niemand thuis zou zijn, dan zou de postbode een briefje achterlaten en het bij de buren afgeven of het de volgende dag nog een keer proberen, wat NIET het geval was
3. Het pakketje zou 21 dagen op het postkantoor moeten hebben blijven liggen voordat het retour gezonden zou worden. Het lijkt mij dus vrij sterk gezien jullie reputatie met het verwerken van retourzendingen dat een pakketje binnen -11 dagen (tussen 22/07 en 01/08 zitten namelijk slechts 10 dagen) bij jullie is ontvangen.
Kortom; jullie hebben gewoon dat pakketje nooit verzonden en ik wil weten waarom. En waarom liegt de telefonische klantenservice door TNT ("Track & Trace heeft siteproblemen") en mij de schuld te geven terwijl het overduidelijk bij jullie ligt?
Ik wacht met smart op een antwoord.
quote:Bedankt voor je e-mail.
Op dit moment zijn wij bezig onze service te verbeteren, ook onze systemen voor het verwerken van bestellingen worden hierop aangepast. Helaas is door deze aanpassing van ons systeem jouw bestelling verdwenen, het is voor ons niet mogelijk je bestelling opnieuw in te voeren in verband met de nieuwe collectie. Onze excuses voor het ongemak, wij zullen je hiervoor een cadeaubon toesturen.
Ben benieuwd van hoeveel...quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:42 schreef Chanty87 het volgende:
Ik krijg inmiddels wel zo'n 3 cadeaubonnen toegestuurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |