Dan is hij nog niet aangemeld bij tntquote:Op maandag 30 juli 2007 12:01 schreef Addict89 het volgende:
Ik vind het behoorlijk irritant dat het collonummer niet werkt eigelijk.Wil mijn spulletjes..
Mijn bestelling van de nieuwe collectie ook!quote:
Dat heb ik ook altijd...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:28 schreef pluisje het volgende:
T is niks, maar elke keer als ik ga kijken of ie al onderweg is, belandt er ook steeds weer wat nieuws in mijn winkelmandje
Ik krijg hem meestal de dag nadat ie gesorteerd is in Zwolle.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:27 schreef BettyR het volgende:
Zending gesorteerd in sorteercentrum 31-07-2007 Zwolle , intern transport pakketten
Zou het dan toch vandaag?
Ik nietquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:31 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Ik krijg hem meestal de dag nadat ie gesorteerd is in Zwolle.
Wat??? Jij krijgt een excuusbrief én een bon?!?!?! Verdomme, dat wil ik ook. Stelletjes prutsers dat het zijn. Ik heb wel genoeg gebeld erheen om op zn minst een brief te krijgen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik krijg net zomaar een excuusbrief over de niet meer geleverde artikelen van de zomercollectie. Met ¤5 korting voor een volgende bestelling. Dat is in elk geval wel aardig van H&M. Maar toch zijn het inderdaad prutsers.
Ja verdomme, die van mij is nog steeds niet gedaan sinds 6 juliquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:35 schreef Roeji het volgende:
Verbazingwekkend!! mijn retouren van verleden week zijn al verwerkt!?!?! Ze kunnen het dus wel
Nouja t blijft h&m ik had een S en die is wel groter dan normaal, ik had denk ik nog wel een XS gepast. Maar de mouwen houden bij mij niet echt over dus ik denk dat ze bij XS te kort zijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:26 schreef Addict89 het volgende:
Maat van dat gratis vest valt ook normaal?
quote:Op maandag 30 juli 2007 20:58 schreef MadGuy het volgende:
Ik ben eigenlijk benieuwd wanneer de najaarscollectie in de winkels komt te hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |