Ik wacht ook nog altijd op mijn bestelling die op 19 juli in behandeling was genomen, op 22 juli was verzonden en sinds 19 juli op manco staat. Net even gekeken of mijn bestelling ook als retour wordt gemeld, maar dat is dus niet het geval. Ik ga één dezer dagen eens bellen waar de fuck mijn bestelling blijftquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:43 schreef MissJ het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nah zeg, KUT H&M!
Luistert en huivert.
Heb maandag 2 weken geleden een bestelling gedaan (nog van de oude collectie). Sinds die tijd hou ik dus in de gaten of t al onderweg is enzo. Het staat nu al 2 weken op "bestelling is onderweg" en verder dus het welbekende manco.
Kijk ik dus net of eea eindelijk gesorteerd is.....
Zie ik GVD dat het hele pakket retour gestuurd is???! Het staat er dus echt met zo'n groene balk alsof ik het zelf retour gestuurd heb. Wat de fuck, heb dat hele pakket nooit ontvangen![]()
Ik dus gelijk de klantenservice bellen, die mevrouw begreep er uiteraard ook geen reet van, dus ze gaat het nu uitzoeken wat er is gebeurd en me morgen terugbellen....![]()
Iemand dit wel eens meegemaakt?
Tot op heden was ik zeer tevreden en heb er echt al iets van 14 bestellingen ofzo opzitten wat allemaal prima verlopen is.. maar nu...![]()
Lijkt me sterk, want ik had allang voordat de najaarscollectie online kwam besteld (één artikel was op 5 juli besteld), en die bestelling werd pas op de 19e (toen de najaarscollectie dus online kwam) in behandeling genomen en flikkerde ze nog een blousje eruit. Bovendien heb ik geen melding of wat gehad dat het niet meer werd geleverd (waarom staat het anders op "verzonden"?) dus ik ga er gewoon vanuit dat ik mijn bestelling nog krijg.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:27 schreef ChilllayD het volgende:
zomerbestellingen worden echt niet meer geleverd !!!
Misschien bij een enkeling? Maar die enkeling ken ik nog niet.
Dit rokje:quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:47 schreef ChilllayD het volgende:
Welk rokje?
En dat vestje heb ik eerder gehoord
Hoezo? Als je iets besteld dan heb/krijg je toch een klantnummer?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:34 schreef Linda2205 het volgende:
Ik heb even een kort vraagje hah. Mijn vriend heeft voor mij besteld, zodat hij dat vest als aanmeldcadeau kreeg. Nu hebben we dus geen klantnummer. Hoe kan ik nou bijhouden wanneer mn pakketje komt en of alles er wel bij zit? Zoals ik jullie allemaal hoor is het wel handig om in de gaten te houden.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:27 schreef ChilllayD het volgende:
zomerbestellingen worden echt niet meer geleverd !!!
Misschien bij een enkeling? Maar die enkeling ken ik nog niet.
Zijn de ''zeurende'' mensen ook degene die met regelmaat bestellen?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:44 schreef wizarddragon het volgende:
Ik snap niet waarom een aantal mensen maandelijks blijven bestellen en wachten als ik al die ellende zo hoor.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:43 schreef MissJ het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nah zeg, KUT H&M!
Luistert en huivert.
Heb maandag 2 weken geleden een bestelling gedaan (nog van de oude collectie). Sinds die tijd hou ik dus in de gaten of t al onderweg is enzo. Het staat nu al 2 weken op "bestelling is onderweg" en verder dus het welbekende manco.
Kijk ik dus net of eea eindelijk gesorteerd is.....
Zie ik GVD dat het hele pakket retour gestuurd is???! Het staat er dus echt met zo'n groene balk alsof ik het zelf retour gestuurd heb. Wat de fuck, heb dat hele pakket nooit ontvangen![]()
Ik dus gelijk de klantenservice bellen, die mevrouw begreep er uiteraard ook geen reet van, dus ze gaat het nu uitzoeken wat er is gebeurd en me morgen terugbellen....![]()
Iemand dit wel eens meegemaakt?
Tot op heden was ik zeer tevreden en heb er echt al iets van 14 bestellingen ofzo opzitten wat allemaal prima verlopen is.. maar nu...![]()
Ik was onlangs winkelen in Eindhoven en een deel van de collectie (dames) heb ik daar al gezien. Door de herenafdeling ben ik snel heen gelopen, maar ik neem aan dat ze ook een deel wel al binnen zullen hebben.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:58 schreef MadGuy het volgende:
Ik ben eigenlijk benieuwd wanneer de najaarscollectie in de winkels komt te hangen. ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |