abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51996785
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 17:43 schreef MissJ het volgende:

Nah zeg, KUT H&M!
Luistert en huivert.
Heb maandag 2 weken geleden een bestelling gedaan (nog van de oude collectie). Sinds die tijd hou ik dus in de gaten of t al onderweg is enzo. Het staat nu al 2 weken op "bestelling is onderweg" en verder dus het welbekende manco.
Kijk ik dus net of eea eindelijk gesorteerd is.....
Zie ik GVD dat het hele pakket retour gestuurd is???! Het staat er dus echt met zo'n groene balk alsof ik het zelf retour gestuurd heb. Wat de fuck, heb dat hele pakket nooit ontvangen
Ik dus gelijk de klantenservice bellen, die mevrouw begreep er uiteraard ook geen reet van, dus ze gaat het nu uitzoeken wat er is gebeurd en me morgen terugbellen....

Iemand dit wel eens meegemaakt?

Tot op heden was ik zeer tevreden en heb er echt al iets van 14 bestellingen ofzo opzitten wat allemaal prima verlopen is.. maar nu...
Ik wacht ook nog altijd op mijn bestelling die op 19 juli in behandeling was genomen, op 22 juli was verzonden en sinds 19 juli op manco staat. Net even gekeken of mijn bestelling ook als retour wordt gemeld, maar dat is dus niet het geval. Ik ga één dezer dagen eens bellen waar de fuck mijn bestelling blijft
pi_51997120
zomerbestellingen worden echt niet meer geleverd !!!

Misschien bij een enkeling? Maar die enkeling ken ik nog niet.
pi_51997331
Ik heb even een kort vraagje hah. Mijn vriend heeft voor mij besteld, zodat hij dat vest als aanmeldcadeau kreeg. Nu hebben we dus geen klantnummer. Hoe kan ik nou bijhouden wanneer mn pakketje komt en of alles er wel bij zit? Zoals ik jullie allemaal hoor is het wel handig om in de gaten te houden.

En als mn pakketje in meerdere delen wordt opgestuurd, hoe zit het dan met de betaling? Als alles binnen is, of steeds betalen wat je ontvangen hebt?

Ik had de klantenservice hierover gemaild, maar ze stuurden een heel stom mailtje terug waar ze eigenlijk helemaal geen antwoord in gaven...
Lotte!
Noah!
  dinsdag 31 juli 2007 @ 19:40:01 #104
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_51997510
Oh ik heb t binnen hier. Het rokje heb ik nog niet aangepast maar t ziet er wel een beetje..uhm...vreemd uit qua stof. Het giletje is erg leuk, de ballerina's een beetje krapjes maar daar wennen we wel aan. En dat vestje + hemdje is wel mooi hoor, maar helaas te groot. Ik had een M te besteld maar die is dus te groot, terwijl ik normaal gesproken altijd een M, soms een L heb.
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_51997706
Welk rokje?

En dat vestje heb ik eerder gehoord
pi_51997809
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 19:27 schreef ChilllayD het volgende:

Lijkt me sterk, want ik had allang voordat de najaarscollectie online kwam besteld (één artikel was op 5 juli besteld), en die bestelling werd pas op de 19e (toen de najaarscollectie dus online kwam) in behandeling genomen en flikkerde ze nog een blousje eruit. Bovendien heb ik geen melding of wat gehad dat het niet meer werd geleverd (waarom staat het anders op "verzonden"?) dus ik ga er gewoon vanuit dat ik mijn bestelling nog krijg.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 19:56:02 #107
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_51997940
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 19:47 schreef ChilllayD het volgende:
Welk rokje?

En dat vestje heb ik eerder gehoord
Dit rokje:

Ik zal 'm vanavond eens aanpassen, eens kijken hoe hij staat.
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_51998005
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 19:34 schreef Linda2205 het volgende:
Ik heb even een kort vraagje hah. Mijn vriend heeft voor mij besteld, zodat hij dat vest als aanmeldcadeau kreeg. Nu hebben we dus geen klantnummer. Hoe kan ik nou bijhouden wanneer mn pakketje komt en of alles er wel bij zit? Zoals ik jullie allemaal hoor is het wel handig om in de gaten te houden.
Hoezo? Als je iets besteld dan heb/krijg je toch een klantnummer?
pi_51999082
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 19:27 schreef ChilllayD het volgende:

Bij mij lijkt het er nu idd wel op met dat retourgedoe van ze!
Heb de bestelling wel gvd 16 juli al gedaan en sinds 19 juli staat ie op "bestelling is onderweg".
Heel heel vreemd.
Nou ja, ik hoor t wel van ze. Maar hoop wel dat ik de bestelling alsnog krijg, maar vrees t ergste..
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_51999476
Ik snap niet waarom een aantal mensen maandelijks blijven bestellen en wachten als ik al die ellende zo hoor .
pi_52001259
Joehoe ook mn pakketjes binnen!!!!!!

Heb al wat dingetjes die ik sowieso terugstuur, maar nog wel zeker 100 euro aan spullen die ik hou!
pi_52001500
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 20:44 schreef wizarddragon het volgende:
Ik snap niet waarom een aantal mensen maandelijks blijven bestellen en wachten als ik al die ellende zo hoor .
Zijn de ''zeurende'' mensen ook degene die met regelmaat bestellen?
Ik bestel eigenlijk 2/maandelijks. Maar klaag niet echt.. Altijd vrij snel binnen !
  dinsdag 31 juli 2007 @ 21:52:52 #113
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_52001626
Ik bestel best regelmatig, nooit problemen. Alleen dit keer dus met de nieuwe najaarscollectie, waarbij de leverdatum steeds naar achteren geschoven wordt, maar dat zal wel aan de drukte liggen. Vind het niet leuk, maar aan de andere kant: ik hoop die najaarsdingen toch pas over een maand of 2 nodig te hebben
  dinsdag 31 juli 2007 @ 21:54:12 #114
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_52001666
Ach, het is zo half augustus.. dan komt die van mij ook
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_52001781
Ik blijf gewoon bestellen omdat ik het stukken beter vind dan in de h&m shoppen bovenop alle redenen om al bij h&m te shoppen, goedkoop en leuk.

Maar het is gewoon slecht hoe ze met die internetbestellingen omgaan. Het is 2007, zorg gewoon dat het goed werkt en dat iemand binnen 5 werkdagen zn pakket heeft, wanneer de bestelling uit artikelen op voorraad bestaat. En als dat niet kan, zeg dan bij het bestellen al gelijk dat de levertijd (erg) lang is, dat scheelt al de helft van de ergernis.

Verder blijf ik gewoon regelmatig bestellen want ik heb een hekel aan winkelen en vind dat ze regelmatig leuke dingen hebben, zeker in de catalogus. Ik heb het geduld niet voor de onlineshop.

Mijn bestelling van vlak ik voor ik de catalogus had ontvangen is vandaag bezorgd! Zag er keurig uit, alles zat er bij en was in orde.
Mijn catalogusbestelling staat nu ook op half augustus, dus das afwachten.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 31 juli 2007 @ 22:00:20 #116
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_52001852
Mijn bestelling staat nu ook al 3 dagen op manco
pi_52001886
Ik heb nu voor het eerst problemen met een bestelling! Ik zeur nu dus absoluut niet haha.
Heb echt al vaak besteld, zo ongeveer 14 keer en dat is altijd heel goed en snel gegaan. Maar nu, nu gaat het dus ff 1 keer fout en ja dan word ik boos
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_52001945
Ik heb ook een hekel aan winkelen en heb vaak ook helemaal geen tijd om de stad in te gaan. De online shop is dan een uitkomst.
Ook gezien het feit dat ze veel leuke kinderkleding hebben.

ik heb trouwens nooit problemen gehad met online bestellen
pi_52002435
Ik heb ook bijna nooit problemen, en ik word zo enorm geirriteerd van de echte winkel dat ik liever wat langer op mijn kleren wacht.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 22:59:42 #120
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_52003998
Ik heb juist best vaak dat er dan staat dat het halverwege een maand geleverd wordt, en dat het dan toch veel eerder bezorgd wordt. Misschien zetten ze juist een lange levertijd om teleurstellingen te voorkomen.. dan is het mooi meegenomen als het eerder lukt.
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  woensdag 1 augustus 2007 @ 07:52:41 #121
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_52009413
Ik heb bericht dat ik mijn pak kan ophalen bij een Kialapunt. Ik moet wel ter plekke betalen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_52010210
en mijn pakje is onderweg.
Ik verwacht hem morgen. 1 dag later dan ged8. Maar dat kan ik nog wel hebben.
De zon schijnt toch !
pi_52010648
Mijn bestelling staat in behandeling. Hopelijk komt het nog voor 18 augustus binnen!Levering staat op half augustus.
pi_52011537
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 17:43 schreef MissJ het volgende:

Nah zeg, KUT H&M!
Luistert en huivert.
Heb maandag 2 weken geleden een bestelling gedaan (nog van de oude collectie). Sinds die tijd hou ik dus in de gaten of t al onderweg is enzo. Het staat nu al 2 weken op "bestelling is onderweg" en verder dus het welbekende manco.
Kijk ik dus net of eea eindelijk gesorteerd is.....
Zie ik GVD dat het hele pakket retour gestuurd is???! Het staat er dus echt met zo'n groene balk alsof ik het zelf retour gestuurd heb. Wat de fuck, heb dat hele pakket nooit ontvangen
Ik dus gelijk de klantenservice bellen, die mevrouw begreep er uiteraard ook geen reet van, dus ze gaat het nu uitzoeken wat er is gebeurd en me morgen terugbellen....

Iemand dit wel eens meegemaakt?

Tot op heden was ik zeer tevreden en heb er echt al iets van 14 bestellingen ofzo opzitten wat allemaal prima verlopen is.. maar nu...
Echt waar... ik ook :|
Bij mij issie alleen nooit gesorteerd. Volgens de TPG is mijn bestelling (van 19-07 overigens) nog steeds manco

Ook grappig:
H&M miep: Nee meneer dit komt noooooit voor. Ik weet ook niet wat er gebeurd is.
Ik: Nou, "toevallig" hoorde ik van iemand anders dat dit ook al gebeurd is...
H&M miep: ow... euh...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_52012450
quote:
Op maandag 30 juli 2007 20:58 schreef MadGuy het volgende:
Ik ben eigenlijk benieuwd wanneer de najaarscollectie in de winkels komt te hangen. ...
Ik was onlangs winkelen in Eindhoven en een deel van de collectie (dames) heb ik daar al gezien. Door de herenafdeling ben ik snel heen gelopen, maar ik neem aan dat ze ook een deel wel al binnen zullen hebben.

Deze bloes heb ik bijvoorbeeld gepast:

Het was wel behoorlijk irritant , ik kom uit 'de provincie' en daar kan je bij de H&M zoveel kledingstukken het pashokje mee in nemen als je zelf wilt (er staat ook niemand te controleren) en het maakt ook niet uit als je met meerdere personen 1 pashokje deelt: als het mindervaliden pashokje vrij is heb je daar plaats zat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')