en Sugar's Spulletjes zijn volgens mij ook nog niet allemaal wegquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:49 schreef Lois het volgende:
De schuur moet leeg
Duowagen te koop
Mooie bolderkar te koop
Je weet niet wat je mistquote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:38 schreef Ladybos het volgende:
Bedankt voor het aanbod Beef maar camouflage is niet zo mijn stijl
Erg jammer, hij is zo leukquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:31 schreef Sugar het volgende:
Bifi, de streepjestuinbroek is helaas al weg.![]()
Het is een enorme sta in de weg inderdaad. Bij ons staat hij ook vol spullen in de schuur.quote:Op zondag 29 juli 2007 14:40 schreef PM-girl het volgende:
Lois, o, die bolderkar.... twijfel twijfel....
Maar we kunnen hem niet kwijt!
quote:Op zondag 29 juli 2007 21:21 schreef bixister het volgende:
ik heb nog wel (rode) bert & ernie laarsjes in maat 24, ladyBos. anna kon er maar nauwelijks afscheid van nemen, maar ze zijn haar nu echt te klein. maarrrr is dat meisjesachtig genoeg? ik zal even kijken, volgens mij heb ik er wel ergens een plaatje van.
[edit]yep, dit zijn ze:
[afbeelding]
[/edit]
Ik ga voor je zoeken Owlet. Wil je perse een jurkje of mag het ook een leuk ander meisjes setje zijn...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:47 schreef owlet het volgende:
Help! Het jurkje dat ik voor Ronja gemaakt heb voor bij de bruiloft van mijn zus is te klein geworden!
Wie heeft nog ietste koop voor een meisje, maat 74 of 80. Liefst niet te stoer. Er hoeven ook geen frutsels en strikken op te zitten maar een beetje romantisch/meisjesachtig mag best.
Ik van de week ook maar even de stad in maar iets tweedehands zou nog mooier zijn natuurlijk !
Willen jullie niet van die leuke linkjes plaatsen!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:11 schreef bixister het volgende:
anders is er wellicht iets leuks te vinden op www.dejurkjes.nl?
40 euro, helft van de nieuwprijs.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:32 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Wat vraag je voor die baby bjorn ?
Verkochtquote:
Die man gaat een moeilijke avond tegemoet, denk ik!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:23 schreef Moonah het volgende:
K-P heeft toevallig twee draagzakken cadeau gekregen, dus de Babybjorn is nog in de aanbieding.
Het bedje ook. De man van degene die me PM'de vond het niet mooi. Dat snáp je toch niet he?![]()
Webkim, ik PM je even.
Bij de Gardo staat nu in de folder (achterop als ik me niet vergis) een duowagen voor 329 euro.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:36 schreef E.T. het volgende:
Als iemand de komende tijd zijn/haar duo-wagen gaat/wil verkopen..
Please let me know!![]()
Dat is een ledikantje.quote:Op zondag 12 augustus 2007 09:45 schreef PM-girl het volgende:
Maneki, ik dacht Moonah, of is het inmiddels verkocht? Hoewel, volgens mij was het een ledikantje?
Nou, het laat me nog steeds niet los hoor, je ledikant.quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:54 schreef Moonah het volgende:
[..]
Dat is een ledikantje.
En eerlijk gezegd ben ik blij dat de twee belangstellenden hebben laten afweten, want ik kan er maar met moeite afscheid van nemen merk ik.![]()
Babybjorn is trouwens verkocht.
Die wil ikquote:Op zondag 19 augustus 2007 10:57 schreef Ireth het volgende:
Zo'n skibroek heb ik er ook nog in de aanbieding, maar dan in maat 98!
[afbeelding]
Ik snap niet dat je het ledikantje niet bij een ventje vindt passen!quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:16 schreef Webkim het volgende:
[..]
Nou, het laat me nog steeds niet los hoor, je ledikant.
Maar ja, om er nu een jongetje in te leggen, nee dan zou ik toch wat stoerders willen (vriendlief had dus helaas een punt). En aangezien we nog niet weten of het een j/m is...![]()
Bewaar je de broek nog even voor ons dan? Tot we elkaar weer zien?quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:30 schreef Ireth het volgende:
Issie voor you!
quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:37 schreef Moonah het volgende:
[..]
Maar we denken er zelfs over om het toch maar weer in gebruik te gaan nemen.
Ik ga die van ons weg doen Maneki. Het is een zo een mand op een onderstel. Er zit wafeldoek bekleding in. Heb ook nog wel lakentjes en matrashoeslaken bij...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:53 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik wil zo graag een wieg..is er hier iemand die er een wegdoet?
Volgens mij misinterpretatie, maar verduidelijking gewenst!quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:28 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Volgens mij misinterpretatie, maar verduidelijking gewenst!
Ik dacht het ook even, maar toen dacht ik dat Thies er gewoon weer inging? Mevrouw Moonah, verklaart u nader!quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:42 schreef Webkim het volgende:
[..]
![]()
Ik las niet 'ik ben zwanger' maar: we gaan misschien voor een brusje. Vond ik ook al wel een jompel waard.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:41 schreef Moonah het volgende:
Dan wordt 'ie maar homo Webkim!![]()
/offtopic
Verkocht!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:10 schreef Moonah het volgende:
Verder in de aanbieding:
- Quinny wandelwagen (zonder dreami, die is al weg), model 2006. In uitstekende staat, met twee nieuwe ongebruikte wielen.
Grappig, in 'mijn lichting' was "Duik in je weeën" echt een hit!quote:- Aantal boeken: Duik in je weeën, Mijn zwangerschapsbijbel (ideaal naslagwerk), Mijn eerste zwangerschap (van Ouders van Nu). Boeken mogen weg voor samen 10 euro (ik heb er wel wat aantekeningen in gemaakt).
Geen 1 in de aanbieding wel een tip: het nieuwe voornamenboek (dik blauw boek)quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:01 schreef DeLiedje het volgende:
Heeft er iemand toevallig een léuk namenboek in de aanbieding (of een tip)?
Ik bedoel een boek met leuke namen...Ik vind het zooooo moeilijk en zou het heerlijk vinden een boek naast mn bed te hebben om eens in te bladeren... We twijfelen weer zo!
Ik heb uit de bieb een namenboekje van het blad Kinderen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:01 schreef DeLiedje het volgende:
Heeft er iemand toevallig een léuk namenboek in de aanbieding (of een tip)?
Ik bedoel een boek met leuke namen...Ik vind het zooooo moeilijk en zou het heerlijk vinden een boek naast mn bed te hebben om eens in te bladeren... We twijfelen weer zo!
Maak er een bloemetjesbak vanquote:Op zondag 12 augustus 2007 10:54 schreef Moonah het volgende:
[..]
Dat is een ledikantje.
En eerlijk gezegd ben ik blij dat de twee belangstellenden hebben laten afweten, want ik kan er maar met moeite afscheid van nemen merk ik.![]()
Babybjorn is trouwens verkocht.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:37 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je het ledikantje niet bij een ventje vindt passen!
Je moet er dan natuurlijk géén prinsessenbed van maken.![]()
Maar we denken er zelfs over om het toch maar weer in gebruik te gaan nemen.
Dat was ook mijn eerste gedachtequote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:37 schreef Sjeen het volgende:
Marit, je hebt PM
Deze bijna vergeten! Gattino laarsjes maat 24... Mevrouw is er veel te snel uitgegroeid![]()
[afbeelding]
Helaas, maat 38 lukte al nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:54 schreef Neuk het volgende:
[..]
![]()
Kun je ze ook misschien een beetje oprekken? Tot maat 39 ongeveer zoiets?
Oh ik lees dit nu pas, maar graag! Kan er misschien wel een v an m`n zusje lenen maar waarschijnlijk heeft ze hem zelf ook nodigquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:59 schreef Stiekemurd het volgende:
[..]
Ik ga die van ons weg doen Maneki. Het is een zo een mand op een onderstel. Er zit wafeldoek bekleding in. Heb ook nog wel lakentjes en matrashoeslaken bij...
Als je wil dat ik er een foto van maak, dan moet je ff een PM sturen.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:18 schreef vamperotica het volgende:
Toevallig iemand (ergens halverwege januari pas nodig hoor...) een tiny love muziekmobiel in de aanbieding?
Advanced, zelfsquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:59 schreef PM-girl het volgende:
Oh, KP, dat is de pump-in-style, of niet? Als ik nu zwanger was, kocht ik hem gelijk van je!
Bedankt!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:36 schreef E.T. het volgende:
misschien handig als je de maat er even bij vermeldt![]()
quote:
Deze?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:42 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik heb nog een aantal avent flessen van Morgaine maar ik ben de doorzichtige doppen kwijt. Ik zoek me wezenloos op internet naar die plastic doppen en kan alleen die witte afsluitdingen vinden a 8 euro ofzo maar nergens die doorzichtige doppen. Als iemand weet waar ik die kan vinden dan zou ik dat bijzonder op prijs stellen.
Ik heb precies hetzelfde wiegje alleen zonder het onderstel, als je interesse hebt PM je maar evenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:29 schreef Marie79 het volgende:
Wat kost het wiegje Stiekemurd?
ik verwacht niet binnen al te korte tijd zwanger te zijn, maar vind het zo'n sketig wiegje
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:33 schreef cattie het volgende:
[..]
Deze?
Volgens mij heb ik ze ook wel eens bij de etos of de thuiszorgwinkel gezien.
Ik weet alleen dat er een kantwinkel zit/zat in de kalverstraat in Amsterdam waar je te kust en te keur die dingen kon kopen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:20 schreef Mirage het volgende:
Weet iemand of je tegenwoordig nog valletjes kan kopen?
Ik zoek die dingen wit met eventueel een gebogen of rechte rand aan de onderkant, geen haakgeval oid, geen vitragestof.. maar gewoon dun wit stofje. Je had ze vroeger met huisjes er onder in gewerkt of bloemetjes of eendjes etc... ik zoek valletjes met olifantjes.
neeeeeeergens.... zelfs niet op de markt.
Daar vind ik alleen gehaakte puntgevallen.
Hellevoetsluisquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:22 schreef Noli. het volgende:
Ook niet bij bijvoorbeeld een Jan Sikkes/Lappenland?
(ik wil wel ff helpen zoeken maar waar woon je ongeveer?)
(ik google nu op gordijnstoffen valletjes en kom wel e.e.a. tegen)
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:57 schreef Mirage het volgende:
Ik vind ze erg leuk!
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:58 schreef Moonah het volgende:
[..]Wat kunnen smaken dan toch enorm verschillen!
bedoel je die anti lek ventieltjes in de tuitjes die je op de fles kan zetten? als je die zoekt kan ik eens door de flessen spulletjes zoeken, ik heb ze nooit gebruikt en ze er altijd uitgehaald, mischien heb ik er een aantal bewaard.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:08 schreef Ireth het volgende:
Mag ik dat 0900 nummer van jou Faja? Ik heb dus alleen een rubber-ant-lek-ring nodig uit een avent tuitbeker
Hoe oud is ie? Heb nog een hendig sjieke winterjas mt98 in de aanbieding!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:29 schreef Neuk het volgende:
EdvandeBerg, ik heb liever nieuw H&M spul een zoon
Voila: Vraag en aanbod kinderspullen, deel 18quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:59 schreef Neuk het volgende:
Laat zien zou ik zeggen!
Ik bedoel dat kleine rubber ringetje wat in de tuit zit/hoort van de Toddler bekers..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:54 schreef hestria het volgende:
[..]
bedoel je die anti lek ventieltjes in de tuitjes die je op de fles kan zetten? als je die zoekt kan ik eens door de flessen spulletjes zoeken, ik heb ze nooit gebruikt en ze er altijd uitgehaald, mischien heb ik er een aantal bewaard.
Oja, die bedoelde je... niet mijn smaakquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:13 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Voila: Vraag en aanbod kinderspullen, deel 18
Wij kijken nu zelf rond voor een nieuwe grotere winterjas, maar het is echt van de gekke wat die dingen kosten. Nieuw begint het merkspul pas bij 60 euro! Hennes & Mauritz hebben we al even op de website gekeken maar dat was 3x niks, mijn vrouwke gaat vanavond nog efkes in de stad koekeloeren, misschien is het assortiment in de winkel toch net iets anders dan op de website (al vaker opgevallen) of hebben ze iets leuks bij WE of de Bijenkorf. Maar da's ook niet goedkoop.
Kan gebeuren.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:24 schreef Neuk het volgende:
[..]
Oja, die bedoelde je... niet mijn smaak
Houtje-touwtje?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:29 schreef Vivi het volgende:
Ik heb een Burberry jasje voor Dean voor de winter..zal maar niet zeggen wat die gekost heeft
Dat kan nog wel grappig zijn.quote:Én een doodskop-pyama, van de H&M
Bij de WE zaten alle capuchons vast als ik me goed herinneren maar van sommigen was inderdaad het bontgebeuren verwijderbaar.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:37 schreef poemojn het volgende:
Capuchons en bontkragen kun je er meestal wel afhalen, dus als je de rest vd jas wel aardig vindt kun je hem gewoon kopen
Nou het is niet allemaal te duur, maar als men de nodige tientjes vraagt voor een kinderjasje, mag je toch wel verwachten dat het er ook nog leuk uit ziet.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:12 schreef Mibos het volgende:
Als je het allemaal te duur vind waarom ga je dan niet naar de Hema-Zeeman of weet ik het wat??? Bovendien heb ik hier wel een leuk H en M jasje.
Zeg dat niet te snel. Vorig jaar moesten we nieuwe schoenen voor 1 van de kleintjes hebben en toen was er nergens meer wat fatsoenlijks te verkrijgen. Kom je daar in de ambachtelijke schoenenwinkel met je 7 a 8 tientjes en dan is een bepaalde maat gewoon uitverkocht. En ze krijgen dan pas weer nieuwe maanden later als de nieuwe collectie arriveert...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:36 schreef moussy het volgende:
Je kan ook stoppen met echt zoeken en je hebt nog tijd zat voor het winter is
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:09 schreef Noli. het volgende:
Pfffffffffffffffffffffffffff..................
Ik ben klaar..![]()
![]()
Nu hopen dat het linkje het doet.
Jeutje Noli, wat een werk!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:09 schreef Noli. het volgende:
Pfffffffffffffffffffffffffff..................
Ik ben klaar..![]()
![]()
Nu hopen dat het linkje het doet.
Mooi. Ik zag er een op Marktplaats voorbij komen. Maar is een beetje te braaf voor ons boefje.quote:
jij hebt wel veel noten op je zang he? te maikuuuul, kamp, cheap, braaf, wibra, zeeman enz.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:40 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Mooi. Ik zag er een op Marktplaats voorbij komen. Maar is een beetje te braaf voor ons boefje.
Maikuuulquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:08 schreef Ireth het volgende:
Ik vraag me nog steeds af wat voor beeld ik me moet visualiseren bij "Te Maikuuuuul" ?
Ligt aan het hoofd wat erboven zit imoquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:40 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Mooi. Ik zag er een op Marktplaats voorbij komen. Maar is een beetje te braaf voor ons boefje.
dr vallen er ook regelmatig van de vrachtwagen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:22 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ligt aan het hoofd wat erboven zit imo
Ik heb hem trouwens gewoon uit de winkel..die collectie is net uit, en nu al op MP
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:08 schreef Ireth het volgende:
Ik vraag me nog steeds af wat voor beeld ik me moet visualiseren bij "Te Maikuuuuul" ?
Dat klopt, maar stoer staat hem beter beter dan chic. Bovendien lijkt mij voor de kleine rouwdouwertjes een korte jas praktischer dan een langere met ravotten. En jassen boven de 50 euro vind ik een beetje bont, boven de 100 voor een jochie van 4 voor een jas die hij misschien maar een paar maanden aankan vind ik van de zotte, hoe leuk die jassen ook zijn.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:22 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ligt aan het hoofd wat erboven zit imo
Ik heb hem trouwens gewoon uit de winkel..die collectie is net uit, en nu al op MP
let op, ik heb het hier dus over de kinderafdeling, niet over die zooi op de volwassenen-afdelingquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:49 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
![]()
Cool Cat is de Maikuuul-winkel bij uitstek!
wat bedoel je bix? vind je m nou mooi of niet?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:17 schreef bixister het volgende:
ik vind die jas die je te koop aanbiedt wel ongeveer van dezelfde orde eigenlijk!
ik heb vorig jaar een hele fijne & mooie winterjas voor Piet gekocht bij de H&M, had er zelfs 2 (online besteld) maar daarvan hebben we er 1 teruggestuurd omdat 2 gewoon niet echt nodig was, hij had nog een prima reserve-jas. even kijken of ik er nog een foto van kan vinden.
Helaas was het dit jaar 3x niks bij H&M, wij komen er zelf ook vaak en meestal slagen we er wel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:17 schreef bixister het volgende:
ik vind die jas die je te koop aanbiedt wel ongeveer van dezelfde orde eigenlijk!
ik heb vorig jaar een hele fijne & mooie winterjas voor Piet gekocht bij de H&M, had er zelfs 2 (online besteld) maar daarvan hebben we er 1 teruggestuurd omdat 2 gewoon niet echt nodig was, hij had nog een prima reserve-jas. even kijken of ik er nog een foto van kan vinden.
Ik bedoel inderdaad die schreeuwerige achterbuurtmeuk. Die paar keer dat ik er binnen ben geweest, trof ik er iedere keer slechts van die skatebroeken en hoodies met van die afzichtelijke prints. Bij ons in het dorp heb je ook een Philipoom (keten budgetwinkels in regio Utrecht) waar ze vaak dat assortiment hebben. Het lijkt wel of er daar niks verkocht wordt zonder grote spuuglelijke onzinprints.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:17 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
let op, ik heb het hier dus over de kinderafdeling, niet over die zooi op de volwassenen-afdeling
als het op betaalbaar en toch leuk aankomt, vind ik dat ik best leuk kan slagen bij de coolcat.
hoewel het best enorm kan wisselen. er hangt soms ook van dat vreselijke wiggerspul.
en dat vind ik dan weer vreselijk. misschien schaar jij dat onder maikuuul kleding?
Die jas vond ik zelf ook niet zo denderend. Het jaar ervoor had hij een hele coole Eager Beaver bodywarmer met een spijkerjas er onder.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:21 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
als dat is wat evdb zoekt, vind ik die jas nou bij uitstek beresaai
maar ieder zijn smaak, nietwaar?
Die had ik ook voor mijn oudste Sjaak, in het groen. Al shet meezit past hij hem dit jaar nog (nog niet geprobeerd) en anders kom ik ook ff meemiepen over te kitsch, te Maikuuul, te kampsjaak of te duâhquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:17 schreef bixister het volgende:
[edit]gevonden:
[afbeelding]
grijze ribjas, lekker warm en ik vond 'm stoer zat.
[/edit]
Dude, het is een jasje van Petit Louie bij Exota vandaanquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:07 schreef Neuk het volgende:
Nee trainingsjacks, dat is niet iets voor de sjonnies uit de achterbuurten...
Gezellig!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:18 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Die had ik ook voor mijn oudste Sjaak, in het groen. Al shet meezit past hij hem dit jaar nog (nog niet geprobeerd) en anders kom ik ook ff meemiepen over te kitsch, te Maikuuul, te kampsjaak of te duâh
dus? Dan is ie opeens niet voor sjonnie?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:24 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Dude, het is een jasje van Petit Louie bij Exota vandaan
Volgens mij kan je het rubber ringetje niet los kopen. Je kan wel dat groene stuk incl. rubber kopen. Ik kocht die altijd bij AH, maar je kan ze ook bij de drogist kopen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik bedoel dat kleine rubber ringetje wat in de tuit zit/hoort van de Toddler bekers..
[afbeelding]
Er zit een hard plastic dingetje in, waarop dat rubber ringetje zit.
Mijn zoontje ravot nog niet echt, hij is pas 7 maanden nmlquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:18 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik vind Maikuuul trouwens een prima vent hoor, heeft humor, zelfspot en een heel groot incasseringsvermogen.
[..]
Dat klopt, maar stoer staat hem beter beter dan chic. Bovendien lijkt mij voor de kleine rouwdouwertjes een korte jas praktischer dan een langere met ravotten. En jassen boven de 50 euro vind ik een beetje bont, boven de 100 voor een jochie van 4 voor een jas die hij misschien maar een paar maanden aankan vind ik van de zotte, hoe leuk die jassen ook zijn.
Misschien zat er vorig jaar ook zo'n model in de collectie?
Ook voor lummels van 4?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:36 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mijn zoontje ravot nog niet echt, hij is pas 7 maanden nml
Ik zag trouwens vandaag bij de Prénatal (in de aanbieding, voor 19,95 ipv 22,95 ontzettend leuke stoere jongensjassen, van die warme jacks zeg maar, in hele stoere kleuren, o.a. turqoise, legergroen en oranje![]()
Misschien een idee?)
Oeh, eh, dat weet ik niet, ze zagen er best groot uit maar voor 4 jaar..quote:
Lief van je!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:10 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oeh, eh, dat weet ik niet, ze zagen er best groot uit maar voor 4 jaar..
Ik kan morgen wel even kijken ik kom er toch langs.
Ik denk het wel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:40 schreef bixister het volgende:
110-116 :buiten de maten die prenatal verkoopt
Boh gek, die H&M jassen zijn niet om aan te zienquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:13 schreef Neuk het volgende:
Kreeg net een mailtje vandaag van de H&M over dat je een artikel naar keuze met 25% korting kunt kopen. Nou kom je helemaal niet meervan die tweedehands jas meer af, Ed!![]()
'25 % korting op een artikel naar vrije keuze (deze aanbieding geldt voor de H&M catalogi en Shop Online, met uitzondering van afgeprijsde kleding)'![]()
Die jas vind ik echt keileukquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:17 schreef bixister het volgende:
[edit]gevonden:
[afbeelding]
grijze ribjas, lekker warm en ik vond 'm stoer zat.
[/edit]
fijn dat je ze al hebt. ik ben gaan zoeken en heb er dus nog 3, maar het is niet meer nodig dus.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:03 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik ben hier vanmorgen nog even naar de prenatal, verschillende drogisterijen, kids factory etc geweest voor die doppen en niemand kan ze bestellen. Om gek van te worden. Maar 1 winkelier was zo vriendelijk om me te wijzen op het 0900 nummer op de verpakking van de flessen en heb dat maar eens gebeld. Ze sturen het gewoon naar me op, met acceptgiro. 4 stuks verpakking. Echt super zo een service.
quote:Op maandag 10 september 2007 15:41 schreef p_iglet het volgende:
Zal ik dan nog maar even benadrukken dat het kolfapparaat wat K_P in de aanbieding heeft echt een wereld ding is!!!
![]()
![]()
voor de Pump in Style van Medela
![]()
![]()
![]()
het is dan ik hem al heb, anders had ik hem zo van je gekocht, ik wel echt nooit meer kolven zonder dat ding
Ik heb het zo kouhoudquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:41 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik ben op zoek naar een nette positiejas, maat M. Heft iemand er nog eentje over?
Ah, dat is het dus.quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:07 schreef Noli. het volgende:
extra vetlaagje
Klinkt bekendquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:07 schreef Noli. het volgende:
Ik heb het ook koud hoor!
Ja, nu nu mis ik mijn extra vetlaagje (dat ik nu kwijt ben) wel!![]()
Mauw?quote:Op donderdag 13 september 2007 08:58 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb een paar hele leuk kleren liggen van Ralph Lauren en Dkny en Mexx. Het is allemaal maat 14, maar neem die maat met een flinke korrel zout. Priscil is nu 12 en draagt maat 158/164. Zij past de kleding niet meer.
Ik gok de kleding op een maat 152.
Het zijn :
1 donkerblauw rokje (RL) ribstof
1 creme rokje (RL) met een broekje eronder (jonge dames vergeten wel eens dat ze een rokje aan hebben)
1 spijkerbroek (RL) maat 14 (is wel lang voor 152)
1 spijkerbroek (Diesel) maat 26
1 roze truitje (DKNY) met lange mauw
1 zwart truitje (DKNY) met lange mauw, grote witte K als print.
1 licht blauw truitje (Mexx) Maat L, lange mauw
1 wit t-shirt (mexx) maat L, korte mauw
1 wit shirt (Mexx) Maat L, korte mauw, Groene bloemen opdruk.
1 roze truitje (Von dutch, ik denk nep) maat S, korte mauw.
Als je iemand weet, of denk nou ik leg het nog even weg... PM staat aan. Alles 5 euro...
Shitzooi, wat dom....quote:Op donderdag 13 september 2007 09:56 schreef Sugar het volgende:
Ehm, nee. Het is mouw.
Ja is idd 62.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:40 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Heeft iemand nog wat broekjes liggen ? Maatje 62.
Of mailootjes ?
Dutchie ... is dat blauwe pak maat 62 ?
okidokiequote:Op vrijdag 14 september 2007 09:48 schreef Sugar het volgende:
KP, ik heb heel misschien ook wel een paar heel kleine maillots voor je. Ik zal er proberen straks aan te denken, oké?
Als KP die nou niet wil... Hou m dan even voor mij apart.. Die is lief..quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:36 schreef LadyS het volgende:
Die van mij of die van dutchie? Die van mij is maat 62.
Die past priscil toch niet meer?
roze kan ook voor jongensquote:
Dutchie...wat vraag je voor dat blauwe pakkie ?quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als KP die nou niet wil... Hou m dan even voor mij apart.. Die is lief..![]()
Ja, als KP hem niet wil, hou ik hem voor je apart!quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als KP die nou niet wil... Hou m dan even voor mij apart.. Die is lief..![]()
Tnx! Kim is zowel met sok als met maillot al vaak onderuit gegaan. Dus lijkt me toch wel handig!quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:51 schreef Noli. het volgende:
Ingrid...
Baby-walz!
ff "maillot anti slip" bij de zoekfunctie invullen
Eventueel ook heeel veel antislipsokjes
O, graag!!!!quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:39 schreef Ireth het volgende:
LadyS: ik zal morgen de kast van Suus ff uitspitten voor je! Volgens mij heb ik een hele lading aan truitjes!
Bij de Wibra hebben ze voor 3 euro slofjes met harde onderkant. Misschien dat dat ook een optie is .quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:58 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Tnx! Kim is zowel met sok als met maillot al vaak onderuit gegaan. Dus lijkt me toch wel handig!
Ik zag ze toevallig net op hun site. Ga er maandag zeker kijken.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:04 schreef Vicky het volgende:
[..]
Bij de Wibra hebben ze voor 3 euro slofjes met harde onderkant. Misschien dat dat ook een optie is .
Bij zeeman voor de antislip sokken geslaagd. Hadden ze toevallig.quote:Op zondag 16 september 2007 00:13 schreef Leah het volgende:
Zeeman, action, en de markt hebben ook van die anti slip dingen. Hier trokken ze ze ook altijd uit trouwens. Blote voeten dan maar.
Ik ook ik ook, dan wou ik dat blauwe jurkjessetjequote:Op woensdag 19 september 2007 16:26 schreef Yoni het volgende:
Ik ga rammelen van die kleertjes! Ik wil een babymeisje
Oh maat 92 is dus best heel groot...quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:36 schreef LadyS het volgende:
Ticootje, Amber heeft volgens mij haar hele 2e levenjaar maat 92 gedragenNu (3 jaar, 3 maanden) kan ze het nog wel aan.
En Mikael heeft nu met bijna 14 maand maat 86/92. Dus is heel verschillend hoor. Ligt er ook helemaal aan waar je kleren haalt.quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh maat 92 is dus best heel groot...
Ik was een beetje aan het kijken voor de wintersport van 2009. Maar dan heb ik meer maat 74/ 80 nodig... Jammer, leuk pakje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |