Ik weet alleen dat er een kantwinkel zit/zat in de kalverstraat in Amsterdam waar je te kust en te keur die dingen kon kopen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:20 schreef Mirage het volgende:
Weet iemand of je tegenwoordig nog valletjes kan kopen?
Ik zoek die dingen wit met eventueel een gebogen of rechte rand aan de onderkant, geen haakgeval oid, geen vitragestof.. maar gewoon dun wit stofje. Je had ze vroeger met huisjes er onder in gewerkt of bloemetjes of eendjes etc... ik zoek valletjes met olifantjes.
neeeeeeergens.... zelfs niet op de markt.
Daar vind ik alleen gehaakte puntgevallen.
Hellevoetsluisquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:22 schreef Noli. het volgende:
Ook niet bij bijvoorbeeld een Jan Sikkes/Lappenland?
(ik wil wel ff helpen zoeken maar waar woon je ongeveer?)
(ik google nu op gordijnstoffen valletjes en kom wel e.e.a. tegen)
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:57 schreef Mirage het volgende:
Ik vind ze erg leuk!
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:58 schreef Moonah het volgende:
[..]Wat kunnen smaken dan toch enorm verschillen!
bedoel je die anti lek ventieltjes in de tuitjes die je op de fles kan zetten? als je die zoekt kan ik eens door de flessen spulletjes zoeken, ik heb ze nooit gebruikt en ze er altijd uitgehaald, mischien heb ik er een aantal bewaard.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:08 schreef Ireth het volgende:
Mag ik dat 0900 nummer van jou Faja? Ik heb dus alleen een rubber-ant-lek-ring nodig uit een avent tuitbeker
Hoe oud is ie? Heb nog een hendig sjieke winterjas mt98 in de aanbieding!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:29 schreef Neuk het volgende:
EdvandeBerg, ik heb liever nieuw H&M spul een zoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |