Ik ga die van ons weg doen Maneki. Het is een zo een mand op een onderstel. Er zit wafeldoek bekleding in. Heb ook nog wel lakentjes en matrashoeslaken bij...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:53 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik wil zo graag een wieg..is er hier iemand die er een wegdoet?
Volgens mij misinterpretatie, maar verduidelijking gewenst!quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:28 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Volgens mij misinterpretatie, maar verduidelijking gewenst!
Ik dacht het ook even, maar toen dacht ik dat Thies er gewoon weer inging? Mevrouw Moonah, verklaart u nader!quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:42 schreef Webkim het volgende:
[..]
![]()
Ik las niet 'ik ben zwanger' maar: we gaan misschien voor een brusje. Vond ik ook al wel een jompel waard.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:41 schreef Moonah het volgende:
Dan wordt 'ie maar homo Webkim!![]()
/offtopic
Verkocht!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:10 schreef Moonah het volgende:
Verder in de aanbieding:
- Quinny wandelwagen (zonder dreami, die is al weg), model 2006. In uitstekende staat, met twee nieuwe ongebruikte wielen.
Grappig, in 'mijn lichting' was "Duik in je weeën" echt een hit!quote:- Aantal boeken: Duik in je weeën, Mijn zwangerschapsbijbel (ideaal naslagwerk), Mijn eerste zwangerschap (van Ouders van Nu). Boeken mogen weg voor samen 10 euro (ik heb er wel wat aantekeningen in gemaakt).
Geen 1 in de aanbieding wel een tip: het nieuwe voornamenboek (dik blauw boek)quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:01 schreef DeLiedje het volgende:
Heeft er iemand toevallig een léuk namenboek in de aanbieding (of een tip)?
Ik bedoel een boek met leuke namen...Ik vind het zooooo moeilijk en zou het heerlijk vinden een boek naast mn bed te hebben om eens in te bladeren... We twijfelen weer zo!
Ik heb uit de bieb een namenboekje van het blad Kinderen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:01 schreef DeLiedje het volgende:
Heeft er iemand toevallig een léuk namenboek in de aanbieding (of een tip)?
Ik bedoel een boek met leuke namen...Ik vind het zooooo moeilijk en zou het heerlijk vinden een boek naast mn bed te hebben om eens in te bladeren... We twijfelen weer zo!
Maak er een bloemetjesbak vanquote:Op zondag 12 augustus 2007 10:54 schreef Moonah het volgende:
[..]
Dat is een ledikantje.
En eerlijk gezegd ben ik blij dat de twee belangstellenden hebben laten afweten, want ik kan er maar met moeite afscheid van nemen merk ik.![]()
Babybjorn is trouwens verkocht.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:37 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je het ledikantje niet bij een ventje vindt passen!
Je moet er dan natuurlijk géén prinsessenbed van maken.![]()
Maar we denken er zelfs over om het toch maar weer in gebruik te gaan nemen.
Dat was ook mijn eerste gedachtequote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:37 schreef Sjeen het volgende:
Marit, je hebt PM
Deze bijna vergeten! Gattino laarsjes maat 24... Mevrouw is er veel te snel uitgegroeid![]()
[afbeelding]
Helaas, maat 38 lukte al nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:54 schreef Neuk het volgende:
[..]
![]()
Kun je ze ook misschien een beetje oprekken? Tot maat 39 ongeveer zoiets?
Oh ik lees dit nu pas, maar graag! Kan er misschien wel een v an m`n zusje lenen maar waarschijnlijk heeft ze hem zelf ook nodigquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:59 schreef Stiekemurd het volgende:
[..]
Ik ga die van ons weg doen Maneki. Het is een zo een mand op een onderstel. Er zit wafeldoek bekleding in. Heb ook nog wel lakentjes en matrashoeslaken bij...
Als je wil dat ik er een foto van maak, dan moet je ff een PM sturen.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:18 schreef vamperotica het volgende:
Toevallig iemand (ergens halverwege januari pas nodig hoor...) een tiny love muziekmobiel in de aanbieding?
Advanced, zelfsquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:59 schreef PM-girl het volgende:
Oh, KP, dat is de pump-in-style, of niet? Als ik nu zwanger was, kocht ik hem gelijk van je!
Bedankt!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:36 schreef E.T. het volgende:
misschien handig als je de maat er even bij vermeldt![]()
quote:
Deze?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:42 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik heb nog een aantal avent flessen van Morgaine maar ik ben de doorzichtige doppen kwijt. Ik zoek me wezenloos op internet naar die plastic doppen en kan alleen die witte afsluitdingen vinden a 8 euro ofzo maar nergens die doorzichtige doppen. Als iemand weet waar ik die kan vinden dan zou ik dat bijzonder op prijs stellen.
Ik heb precies hetzelfde wiegje alleen zonder het onderstel, als je interesse hebt PM je maar evenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:29 schreef Marie79 het volgende:
Wat kost het wiegje Stiekemurd?
ik verwacht niet binnen al te korte tijd zwanger te zijn, maar vind het zo'n sketig wiegje
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:33 schreef cattie het volgende:
[..]
Deze?
Volgens mij heb ik ze ook wel eens bij de etos of de thuiszorgwinkel gezien.
Ik weet alleen dat er een kantwinkel zit/zat in de kalverstraat in Amsterdam waar je te kust en te keur die dingen kon kopen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:20 schreef Mirage het volgende:
Weet iemand of je tegenwoordig nog valletjes kan kopen?
Ik zoek die dingen wit met eventueel een gebogen of rechte rand aan de onderkant, geen haakgeval oid, geen vitragestof.. maar gewoon dun wit stofje. Je had ze vroeger met huisjes er onder in gewerkt of bloemetjes of eendjes etc... ik zoek valletjes met olifantjes.
neeeeeeergens.... zelfs niet op de markt.
Daar vind ik alleen gehaakte puntgevallen.
Hellevoetsluisquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:22 schreef Noli. het volgende:
Ook niet bij bijvoorbeeld een Jan Sikkes/Lappenland?
(ik wil wel ff helpen zoeken maar waar woon je ongeveer?)
(ik google nu op gordijnstoffen valletjes en kom wel e.e.a. tegen)
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:57 schreef Mirage het volgende:
Ik vind ze erg leuk!
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:58 schreef Moonah het volgende:
[..]Wat kunnen smaken dan toch enorm verschillen!
bedoel je die anti lek ventieltjes in de tuitjes die je op de fles kan zetten? als je die zoekt kan ik eens door de flessen spulletjes zoeken, ik heb ze nooit gebruikt en ze er altijd uitgehaald, mischien heb ik er een aantal bewaard.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:08 schreef Ireth het volgende:
Mag ik dat 0900 nummer van jou Faja? Ik heb dus alleen een rubber-ant-lek-ring nodig uit een avent tuitbeker
Hoe oud is ie? Heb nog een hendig sjieke winterjas mt98 in de aanbieding!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:29 schreef Neuk het volgende:
EdvandeBerg, ik heb liever nieuw H&M spul een zoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |