quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:10 schreef Ireth het volgende:
Iemand nog intresse in een combisleeper peutermodel? Ecru, in goede staat.
[afbeelding]
¤35,-
Het liefste af te halen in Utrecht (slechte ervaring met de laatste 2 keer pakketjes versturen :'()
quote:Op maandag 21 mei 2007 13:04 schreef McReal het volgende:
Mocht er nog iemand intresse hebben in een Maxi Cosi 3in1 dan staat hier m,n advertentie
[TK] Kinderwagen 3 in 1 maxi dreamy/cosi/taxi
Te koop:quote:Op maandag 21 mei 2007 14:47 schreef mtv het volgende:
ik heb nog een paar dingen te koop:
[TK] Wipstoeltje
[TK] Tiamo stoelverkleiner
[TK] Chicco schommel voor binnen en buiten
en tevens heb ik nog een bobike kinderzit je voor voorop
compleet met windscherm
de kleine heeft er maar een paar keer ingezeten en het is van september vorigjaar
nieuwprijs was toen 90 euro
nu voor slechts 55 euro
quote:Op maandag 21 mei 2007 19:11 schreef samara het volgende:
kozakken
Hoeveel euri wil je hebben voor de artikelen die je hebt aangeboden?
Op voor ronde nr. 17quote:
ik ga je later op de dag pmmen (moet nu hoognodig wegquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:09 schreef Vicky het volgende:
Oehh wat voor Poohboek?
Ik heb een voucher voor gratis entree voor het Land van Ooit. Wie kan ik daarmee een plezier doen?
Klinkt veelbelovendquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:03 schreef LadyS het volgende:
Ik heb een baby bjorn in de aanbeiding, maar ik weet niet of het een active is. Hij ligt geloof ik nog in de auto van vriendlief, dus ik kan niet kijken. Hij is donkerblauw en de gebruiksaanwijzing heb ik ook nog.
Ah, goed te weten dat die dus bestaan! Ik had een aardige buggy gezien (vind ze over het algemeen spuuglelijk...), maar de verkoopster zei dat die niet mee op de fiets kon omdat die te zwaar was.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:17 schreef m@x het volgende:
Die van ons is zo'n standaard buggymee-geval voor zwaardere wagens (deluxe geloof ik).
Volgens mij hebben wij dezequote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:32 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ah, goed te weten dat die dus bestaan! Ik had een aardige buggy gezien (vind ze over het algemeen spuuglelijk...), maar de verkoopster zei dat die niet mee op de fiets kon omdat die te zwaar was.![]()
/offtopic
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:12 schreef Jelief het volgende:
Pm girl, volgens mij zitten die stuurtjes op de zitjes van gmg. Bobike heeft ze bvb weer niet. Ik zou er ook graag een los willen zodat er een slaaprol op kan maar ik en er tot nu toe nog geen tegengekomen.
Moonah, ook aan die stevigere uitvoeringen van zo'n 'buggy-mee' zit een vrij lage grens qua aantal kilo's dat er veilig mee vervoerd kan worden. (6 kg geloof ik, al kun je daar heus nog wel wat bijsmokkelen maar je merkt bij 't fietsen op een gegeven moment ook wel dat 't erg wiebelig wordt met een zwaarder ding er zo achterop/achteraan hangend)quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:32 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ah, goed te weten dat die dus bestaan! Ik had een aardige buggy gezien (vind ze over het algemeen spuuglelijk...), maar de verkoopster zei dat die niet mee op de fiets kon omdat die te zwaar was.![]()
/offtopic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |