en Sugar's Spulletjes zijn volgens mij ook nog niet allemaal wegquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:49 schreef Lois het volgende:
De schuur moet leeg
Duowagen te koop
Mooie bolderkar te koop
Je weet niet wat je mistquote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:38 schreef Ladybos het volgende:
Bedankt voor het aanbod Beef maar camouflage is niet zo mijn stijl
Erg jammer, hij is zo leukquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:31 schreef Sugar het volgende:
Bifi, de streepjestuinbroek is helaas al weg.![]()
Het is een enorme sta in de weg inderdaad. Bij ons staat hij ook vol spullen in de schuur.quote:Op zondag 29 juli 2007 14:40 schreef PM-girl het volgende:
Lois, o, die bolderkar.... twijfel twijfel....
Maar we kunnen hem niet kwijt!
quote:Op zondag 29 juli 2007 21:21 schreef bixister het volgende:
ik heb nog wel (rode) bert & ernie laarsjes in maat 24, ladyBos. anna kon er maar nauwelijks afscheid van nemen, maar ze zijn haar nu echt te klein. maarrrr is dat meisjesachtig genoeg? ik zal even kijken, volgens mij heb ik er wel ergens een plaatje van.
[edit]yep, dit zijn ze:
[afbeelding]
[/edit]
Ik ga voor je zoeken Owlet. Wil je perse een jurkje of mag het ook een leuk ander meisjes setje zijn...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:47 schreef owlet het volgende:
Help! Het jurkje dat ik voor Ronja gemaakt heb voor bij de bruiloft van mijn zus is te klein geworden!
Wie heeft nog ietste koop voor een meisje, maat 74 of 80. Liefst niet te stoer. Er hoeven ook geen frutsels en strikken op te zitten maar een beetje romantisch/meisjesachtig mag best.
Ik van de week ook maar even de stad in maar iets tweedehands zou nog mooier zijn natuurlijk !
Willen jullie niet van die leuke linkjes plaatsen!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:11 schreef bixister het volgende:
anders is er wellicht iets leuks te vinden op www.dejurkjes.nl?
40 euro, helft van de nieuwprijs.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:32 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Wat vraag je voor die baby bjorn ?
Verkochtquote:
Die man gaat een moeilijke avond tegemoet, denk ik!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:23 schreef Moonah het volgende:
K-P heeft toevallig twee draagzakken cadeau gekregen, dus de Babybjorn is nog in de aanbieding.
Het bedje ook. De man van degene die me PM'de vond het niet mooi. Dat snįp je toch niet he?![]()
Webkim, ik PM je even.
Bij de Gardo staat nu in de folder (achterop als ik me niet vergis) een duowagen voor 329 euro.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:36 schreef E.T. het volgende:
Als iemand de komende tijd zijn/haar duo-wagen gaat/wil verkopen..
Please let me know!![]()
Dat is een ledikantje.quote:Op zondag 12 augustus 2007 09:45 schreef PM-girl het volgende:
Maneki, ik dacht Moonah, of is het inmiddels verkocht? Hoewel, volgens mij was het een ledikantje?
Nou, het laat me nog steeds niet los hoor, je ledikant.quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:54 schreef Moonah het volgende:
[..]
Dat is een ledikantje.
En eerlijk gezegd ben ik blij dat de twee belangstellenden hebben laten afweten, want ik kan er maar met moeite afscheid van nemen merk ik.![]()
Babybjorn is trouwens verkocht.
Die wil ikquote:Op zondag 19 augustus 2007 10:57 schreef Ireth het volgende:
Zo'n skibroek heb ik er ook nog in de aanbieding, maar dan in maat 98!
[afbeelding]
Ik snap niet dat je het ledikantje niet bij een ventje vindt passen!quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:16 schreef Webkim het volgende:
[..]
Nou, het laat me nog steeds niet los hoor, je ledikant.
Maar ja, om er nu een jongetje in te leggen, nee dan zou ik toch wat stoerders willen (vriendlief had dus helaas een punt). En aangezien we nog niet weten of het een j/m is...![]()
Bewaar je de broek nog even voor ons dan? Tot we elkaar weer zien?quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:30 schreef Ireth het volgende:
Issie voor you!
quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:37 schreef Moonah het volgende:
[..]
Maar we denken er zelfs over om het toch maar weer in gebruik te gaan nemen.
Ik ga die van ons weg doen Maneki. Het is een zo een mand op een onderstel. Er zit wafeldoek bekleding in. Heb ook nog wel lakentjes en matrashoeslaken bij...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:53 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik wil zo graag een wieg..is er hier iemand die er een wegdoet?
Volgens mij misinterpretatie, maar verduidelijking gewenst!quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:28 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Volgens mij misinterpretatie, maar verduidelijking gewenst!
Ik dacht het ook even, maar toen dacht ik dat Thies er gewoon weer inging? Mevrouw Moonah, verklaart u nader!quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:42 schreef Webkim het volgende:
[..]
![]()
Ik las niet 'ik ben zwanger' maar: we gaan misschien voor een brusje. Vond ik ook al wel een jompel waard.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:41 schreef Moonah het volgende:
Dan wordt 'ie maar homo Webkim!![]()
/offtopic
Verkocht!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:10 schreef Moonah het volgende:
Verder in de aanbieding:
- Quinny wandelwagen (zonder dreami, die is al weg), model 2006. In uitstekende staat, met twee nieuwe ongebruikte wielen.
Grappig, in 'mijn lichting' was "Duik in je weeėn" echt een hit!quote:- Aantal boeken: Duik in je weeėn, Mijn zwangerschapsbijbel (ideaal naslagwerk), Mijn eerste zwangerschap (van Ouders van Nu). Boeken mogen weg voor samen 10 euro (ik heb er wel wat aantekeningen in gemaakt).
Geen 1 in de aanbieding wel een tip: het nieuwe voornamenboek (dik blauw boek)quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:01 schreef DeLiedje het volgende:
Heeft er iemand toevallig een léuk namenboek in de aanbieding (of een tip)?
Ik bedoel een boek met leuke namen...Ik vind het zooooo moeilijk en zou het heerlijk vinden een boek naast mn bed te hebben om eens in te bladeren... We twijfelen weer zo!
Ik heb uit de bieb een namenboekje van het blad Kinderen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:01 schreef DeLiedje het volgende:
Heeft er iemand toevallig een léuk namenboek in de aanbieding (of een tip)?
Ik bedoel een boek met leuke namen...Ik vind het zooooo moeilijk en zou het heerlijk vinden een boek naast mn bed te hebben om eens in te bladeren... We twijfelen weer zo!
Maak er een bloemetjesbak vanquote:Op zondag 12 augustus 2007 10:54 schreef Moonah het volgende:
[..]
Dat is een ledikantje.
En eerlijk gezegd ben ik blij dat de twee belangstellenden hebben laten afweten, want ik kan er maar met moeite afscheid van nemen merk ik.![]()
Babybjorn is trouwens verkocht.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:37 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je het ledikantje niet bij een ventje vindt passen!
Je moet er dan natuurlijk géén prinsessenbed van maken.![]()
Maar we denken er zelfs over om het toch maar weer in gebruik te gaan nemen.
Dat was ook mijn eerste gedachtequote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:37 schreef Sjeen het volgende:
Marit, je hebt PM
Deze bijna vergeten! Gattino laarsjes maat 24... Mevrouw is er veel te snel uitgegroeid![]()
[afbeelding]
Helaas, maat 38 lukte al nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:54 schreef Neuk het volgende:
[..]
![]()
Kun je ze ook misschien een beetje oprekken? Tot maat 39 ongeveer zoiets?
Oh ik lees dit nu pas, maar graag! Kan er misschien wel een v an m`n zusje lenen maar waarschijnlijk heeft ze hem zelf ook nodigquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:59 schreef Stiekemurd het volgende:
[..]
Ik ga die van ons weg doen Maneki. Het is een zo een mand op een onderstel. Er zit wafeldoek bekleding in. Heb ook nog wel lakentjes en matrashoeslaken bij...
Als je wil dat ik er een foto van maak, dan moet je ff een PM sturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |