quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:10 schreef Ireth het volgende:
Iemand nog intresse in een combisleeper peutermodel? Ecru, in goede staat.
[afbeelding]
¤35,-
Het liefste af te halen in Utrecht (slechte ervaring met de laatste 2 keer pakketjes versturen :'()
quote:Op maandag 21 mei 2007 13:04 schreef McReal het volgende:
Mocht er nog iemand intresse hebben in een Maxi Cosi 3in1 dan staat hier m,n advertentie
[TK] Kinderwagen 3 in 1 maxi dreamy/cosi/taxi
Te koop:quote:Op maandag 21 mei 2007 14:47 schreef mtv het volgende:
ik heb nog een paar dingen te koop:
[TK] Wipstoeltje
[TK] Tiamo stoelverkleiner
[TK] Chicco schommel voor binnen en buiten
en tevens heb ik nog een bobike kinderzit je voor voorop
compleet met windscherm
de kleine heeft er maar een paar keer ingezeten en het is van september vorigjaar
nieuwprijs was toen 90 euro
nu voor slechts 55 euro
quote:Op maandag 21 mei 2007 19:11 schreef samara het volgende:
kozakken
Hoeveel euri wil je hebben voor de artikelen die je hebt aangeboden?
Op voor ronde nr. 17quote:
ik ga je later op de dag pmmen (moet nu hoognodig wegquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:09 schreef Vicky het volgende:
Oehh wat voor Poohboek?
Ik heb een voucher voor gratis entree voor het Land van Ooit. Wie kan ik daarmee een plezier doen?
Klinkt veelbelovendquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:03 schreef LadyS het volgende:
Ik heb een baby bjorn in de aanbeiding, maar ik weet niet of het een active is. Hij ligt geloof ik nog in de auto van vriendlief, dus ik kan niet kijken. Hij is donkerblauw en de gebruiksaanwijzing heb ik ook nog.
Ah, goed te weten dat die dus bestaan! Ik had een aardige buggy gezien (vind ze over het algemeen spuuglelijk...), maar de verkoopster zei dat die niet mee op de fiets kon omdat die te zwaar was.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:17 schreef m@x het volgende:
Die van ons is zo'n standaard buggymee-geval voor zwaardere wagens (deluxe geloof ik).
Volgens mij hebben wij dezequote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:32 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ah, goed te weten dat die dus bestaan! Ik had een aardige buggy gezien (vind ze over het algemeen spuuglelijk...), maar de verkoopster zei dat die niet mee op de fiets kon omdat die te zwaar was.![]()
/offtopic
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:12 schreef Jelief het volgende:
Pm girl, volgens mij zitten die stuurtjes op de zitjes van gmg. Bobike heeft ze bvb weer niet. Ik zou er ook graag een los willen zodat er een slaaprol op kan maar ik en er tot nu toe nog geen tegengekomen.
Moonah, ook aan die stevigere uitvoeringen van zo'n 'buggy-mee' zit een vrij lage grens qua aantal kilo's dat er veilig mee vervoerd kan worden. (6 kg geloof ik, al kun je daar heus nog wel wat bijsmokkelen maar je merkt bij 't fietsen op een gegeven moment ook wel dat 't erg wiebelig wordt met een zwaarder ding er zo achterop/achteraan hangend)quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:32 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ah, goed te weten dat die dus bestaan! Ik had een aardige buggy gezien (vind ze over het algemeen spuuglelijk...), maar de verkoopster zei dat die niet mee op de fiets kon omdat die te zwaar was.![]()
/offtopic
en heeft geen ligstandquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:18 schreef bixister het volgende:
[..]
de quinny-zapp (vind ik mooier maar is wel prijzig) heeft een eigen draagrek-ding.
Yup, als hij nog niet weg is heb ik wel interesse.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:15 schreef Tazz het volgende:
Iemand nog interesse in een buggydrager voor op de fiets?
Ik heb er een advertentie van staan op marktplaats
En ik heb nog een pak Nutrilon standaart 2. Dus zelfde verhaalquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:39 schreef appelsap het volgende:
Ik heb nog een pak Nutrilon standaard 1 liggen tegen verzendkosten. Ophalen mag ook.
Iemand interesse?
Ik hou het in gedachte, en ook deze topic in de gaten.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:42 schreef Moonah het volgende:
[..]
Yup, als hij nog niet weg is heb ik wel interesse.
Ik moet alleen even uitzoeken of hij wel op mijn fiets past. Ik heb een nep SpartaAmazoneTrendy (van de Hema) en ik heb begrepen dat daar een speciale buggymee op moet. Of iig een adaptor.
Ik ga het even uitzoeken. Als je hem intussen alvast wil verkopen en niet op mij wil wachten dan snap ik dat hoor!
Nou, bij een 'echte' Sparta AmazoneTrendy past een gewone dus niet. Maar ik heb het inmiddels nagevraagd, op die van mij wel. Dus ik PM je even of de koop door kan gaan.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:17 schreef Tazz het volgende:
Of het past, je "schroeft" hem aan je bagagedrager, lijkt mij universeel. Ook voor de buggy's. Je zet hem met 1 wiel in een beugel, en hierna met een riempje vast.
Hoi,quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:12 schreef Neuk het volgende:
Ik heb in de aanbieding een Medela Swing.
[afbeelding]
Fijn ding, die swing
Meike drinkt nutrilon standaard 1...dus wel interesse hierquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:39 schreef appelsap het volgende:
Ik heb nog een pak Nutrilon standaard 1 liggen tegen verzendkosten. Ophalen mag ook.
Iemand interesse?
¤ 100 aangezien die maar 1 week gebruikt is en er nog 11 maanden garantie opzit.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:13 schreef E.T. het volgende:
wat vraag je er voor Eddie?
En hij is weg, verkocht aan Moonah.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:15 schreef Tazz het volgende:
Iemand nog interesse in een buggydrager voor op de fiets?
Ik heb er een advertentie van staan op marktplaats
huh, welke details?quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:05 schreef Tazz het volgende:
En hij is weg, verkocht aan Moonah.
Details via PM.
Graag gedaan hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:16 schreef chacama het volgende:
Oh, cool faja. Dan zet ik op de ene: Grote zus en op de andere kleine zus....
Thanks a million!! Zit helemaal te glunderen met het plaatje van die 2 in gedachte....
*vermijd topic tot we een pagina verder zijn*quote:Op zondag 17 juni 2007 20:03 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ook nog in de aanbieding: hobbelteigetje
[afbeelding]
vind je het gek je zou er toch ook verliefd op worden haha. ik zou hem ook graag willen hebben maar mijn meisje is nog veeeeeeeel te klein.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
*vermijd topic tot we een pagina verder zijn*
Als Suus deze ziet gaat ze door het plafond heen!
Hoeveel euri's wil ze ervoor hebben XXXKarinXXX ?quote:Op maandag 18 juni 2007 10:12 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Mijn schoonzus heeft nog een startersset van Avent, met een stuk of 9 flesjes enz (ongebruikt)
En een borstkolf (ook nooit gebruikt)
Heeft er hier iemand interesse?
inclusief verzenden dan?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:17 schreef XXXKarinXXX het volgende:
25 euro's vroeg ze ervoor
is prima! ik hoor het wel.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:54 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik heb haar net ff een mailtje gestuurd, je hoort nog!
Dan hoor je ook hoeveel flesjes er precies bij zitten. Ik PM je wel.
OOOHHH!!! Die is LEUKquote:Op zondag 17 juni 2007 20:03 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ook nog in de aanbieding: hobbelteigetje
[afbeelding]
Oeh, dat wordt interessantquote:
Nou, gewoon, details...quote:
Ik woon in Zeist, is dat "ergens"?quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:06 schreef Bibikuif22 het volgende:
Maneki.Neko jij woont toch in Den Haag? Vivi, ik weet niet waar jij woont maar ik kom nog wel eens ergensWeet niet of het een optie is??
Ik kom er weleens in de buurt (Ijsselstein) 1,5 week terug nog. Ik kan wel een leuk dagje IKEA Utrecht doen binnenkortquote:
Maxi cosi en dreami zijn te bevestigen met dezelfde adapters, bij quinny past wel alleen de echte maxi-cosi erop (dus geen bebe-relax autostoel ofzo). Heb deze wagen toevallig thuis gehad en weer verkocht, heb uiteindelijk een nieuwe speedy gekocht.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:36 schreef DeLiedje het volgende:
Gezocht:
Adapters om een dreami en maxi cosi op een Quinny Freestyle uit eind 2004 te kunnen zetten...
Ik heb via marktplaats een Quinny Freestyle gekocht (bijna dan) maar de adapters ontbreken....
Misschien hier iemand die me kan helpen?
Edit: Klopt het dat dat twee verschillende adapters zijn? Een soort om de dreami te bevestigen en een ander soort om de maxi cosi te bevestigen?
Ik breng zondag avond mn Grizzly weer naar z'n mama, ik zou via Den Haag terug kunnen rijden en dan langs Zeist.quote:
goezo de liedje.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:27 schreef DeLiedje het volgende:
Ik heb inmiddels een Quinny Freestyle, een dreami voor erbij, én adapters gevondendus mijn berichtje van hierboven hoeft niet meer!
Imarktplaats!
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:37 schreef lady-wrb het volgende:
shit, ik heb net een maad geleden 4 tassen met kleding in die maat naar het blijf-huis gebracht.
ik kan wel zodra ik 116 heb, dat voor je bewaren. is dat een optie?
Als je eens wil kijken wat je hebt liggen, graag Bix! *quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:33 schreef bixister het volgende:
ik heb nog wel wat 104, al draagt piet ook nog wel 110. ik zal 't eens uitzoeken. was toch net bezig weer 't een en ander op marktplaats te zetten.
De actie is vandaag pas begonnenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:53 schreef jolene het volgende:
MeNicole, is dat niet een plaatselijke actie kan er niks over vinden.
En ik heb ook geen zegels gehad. Zal hier nog eens vragen.
Ook niet bij de vlos?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:58 schreef DeLiedje het volgende:
Iemand toevallig nog een AngelSound oid liggen die weg mag voor een schappelijk prijsje?
(Ben bijna 19 weken zwanger maar heb nog nooit het hartje van ons kindje gehoord... Ik wil!!)
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:24 schreef Moonah het volgende:
Pakje van Ducky Beau te koop. Ongedragen, met kaartje eraan. Maat 68.
[afbeelding]
Bruine zootjes. Ook ongedragen, met verpakking. Maat 11.
[afbeelding]
Nee... Heb wel 2x een echo gehad, en het hartje wel zien knipperen, maar nog niet gehoord en dat lijkt me zo speciaal.....quote:
Ik heb een angelsound (doe hem niet weg overigens) maar ding heeft me nog nooit teleurgesteld, doet het prima! Kan hem iedereen aanraden en is eenvoudig via i-net te bestellen. Was met 2 daagjes binnen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:02 schreef Neuk het volgende:
Ik hoop het ook voor je deLiedje maar de angelsound is echt geen wondermiddel... Die apparaten doen het vaak minder goed dan de apparaatski's bij de vk.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:19 schreef Moonah het volgende:![]()
Dat snap ik dus écht niet he? Dat mensen 98 (ACHTENNEGENTIG!!!
) euro neerleggen voor een bodywarmer die mss 3 maanden past.
Haha, zo kan ik idd ook vaak denken! Maar het was niet de bedoeling je ter verantwoording te roepen he? Ik was alleen zeeeer verbaasd!quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:24 schreef Vivi het volgende:
En als ik hem nu verkoop voor 25 kostte hij maar 25, - per maand
Over een week of 12 weet ik of ik een jongetje krijg die ik daar in kan proppenquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:17 schreef Vivi het volgende:
Mooie Tommy Hilfiger bodywarmer, maat 68-74
Ziet er echt nieuw uit, nieuwprijs was 98 euro.
Nu voor E 25, --(plus verzendkosten).
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zou ik ook doen hoor. Zonde om hem nu al weg te doen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:59 schreef bixister het volgende:
belana, niet toch even bewaren voor ezra dan?
dat is absoluut waar, daar hangt echt alleen maar goedkope troep.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:35 schreef bixister het volgende:
ik zag er bij de intertoys niet zoveel eerlijk gezegd. en wat ik wel zag vond ik niet zo mooi.
Op de A'damsestraatweg zit volgens mij een Hans Textiel. Weet niet of die ook prinsessenjurken hebben.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:09 schreef bixister het volgende:
hanstextiel hebbenwehiernie(l).
bedankt ik ga het vavond eens proberen. Ben een pc doos hoor.quote:Op maandag 23 juli 2007 09:59 schreef E.T. het volgende:
klein-spookje, als je je foto's upload naar bijv. www.photobucket.nl (even een account aanmaken) kun je ze heel makkelijk op fok zetten![]()
kun je bij de hema kopenquote:Op maandag 23 juli 2007 10:32 schreef Ticootje het volgende:
Milagro, kun je die hoezen los kopen???
dan is ie nog te langquote:
De zomer is er nu nog niet echt, misschien wordt de herfst wel wat warm, dan kan het wel...quote:Op maandag 23 juli 2007 16:01 schreef E.T. het volgende:
[..]
dan is ie nog te langze begint nu uit 98 te groeien, dus hoogzomer maat 104 is nog te hoog gegrepen
deze is weg!quote:Op zondag 22 juli 2007 10:37 schreef milagro het volgende:
oh hier ook nog een voedingskussen, tenminste dat denk ik dan.... een boemerangvormig groot geval .... echter zonder hoes , die is bij het opbergen in de inloopkast zoekgeraakt/weggelopen/ontvoerd, maar verder wel zo goed als nieuw, al is het in de vorige eeuw ergens aangeschaft
gratis en voor niets af te halen of tegen vergoeding op te sturen.
locatie Den Haag, PM me maar als je belangstelling hebt
Ik heb niks te koop. Heb je al gekeken bijde zeeman of de hema? En anders H&M. die hebben meestal wel leuke spijkerjurkjes.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:59 schreef Beaker het volgende:
Gezocht
Leuk spijkerjurkje voor Jet maat 56 / 62
Wie heeft er 1 in de aanbieding of weet waar er een leuke te koop is?
wat een lekker ukkie is ze nogquote:Op maandag 23 juli 2007 16:01 schreef E.T. het volgende:
[..]
dan is ie nog te langze begint nu uit 98 te groeien, dus hoogzomer maat 104 is nog te hoog gegrepen
In de H&M hingen erg leuke, met van binnen een stofje met rode appeltjes op.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:59 schreef Beaker het volgende:
Gezocht
Leuk spijkerjurkje voor Jet maat 56 / 62
Wie heeft er 1 in de aanbieding of weet waar er een leuke te koop is?
Mocht beaker geen interesse meer hebben... Ikkuh wel!!quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:49 schreef Sugar het volgende:
Ja, maar Beaker heeft me nog niet gepm'd. Ze was er ook in geinteresseerd. Dus Beaker, heb je nog interesse?
Spijtig.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:23 schreef Sugar het volgende:
Bass-Miss, Storm is denk ik niet groter dan Fons, hij heeft nu maat 74-80. Maar zijn kleertjes bewaar ik nog voor familie, hihi.
PMetje is onderweg!quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:45 schreef Sugar het volgende:
Oké, vamperotica, PM me maar als je interesse hebt, oké?
Jelief, je zult wel weg zijn al, maar ik heb je gepm'd.
Is het nog gelukt met foto's uploaden?quote:Op maandag 23 juli 2007 09:00 schreef klein_spookje het volgende:
ik heb heel veel meiden kleding maat 56-104 merk en non merk. ALles staat op foto alleen op de een of andere manier geen foto's plaatsen.
Dus als je mailt mail ik de foto's door.
Ook voor jongens heb ik wat 56-74 ongeveer.
Merken als mexx, justsmall. hema, h&m, cake walk, prenatal, c&a enz.
groetjes joyce
op de Haagse Mart heb je ze iig volop, maak er een dagje vanquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:49 schreef XXXKarinXXX het volgende:
op de markt.....oke
moet ik eens even uitzoeken waar hier ergens een markt in de buurt is
Maar bedankt voor de tip Milagro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |