en heeft geen ligstandquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:18 schreef bixister het volgende:
[..]
de quinny-zapp (vind ik mooier maar is wel prijzig) heeft een eigen draagrek-ding.
Yup, als hij nog niet weg is heb ik wel interesse.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:15 schreef Tazz het volgende:
Iemand nog interesse in een buggydrager voor op de fiets?
Ik heb er een advertentie van staan op marktplaats
En ik heb nog een pak Nutrilon standaart 2. Dus zelfde verhaalquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:39 schreef appelsap het volgende:
Ik heb nog een pak Nutrilon standaard 1 liggen tegen verzendkosten. Ophalen mag ook.
Iemand interesse?
Ik hou het in gedachte, en ook deze topic in de gaten.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:42 schreef Moonah het volgende:
[..]
Yup, als hij nog niet weg is heb ik wel interesse.
Ik moet alleen even uitzoeken of hij wel op mijn fiets past. Ik heb een nep SpartaAmazoneTrendy (van de Hema) en ik heb begrepen dat daar een speciale buggymee op moet. Of iig een adaptor.
Ik ga het even uitzoeken. Als je hem intussen alvast wil verkopen en niet op mij wil wachten dan snap ik dat hoor!
Nou, bij een 'echte' Sparta AmazoneTrendy past een gewone dus niet. Maar ik heb het inmiddels nagevraagd, op die van mij wel. Dus ik PM je even of de koop door kan gaan.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:17 schreef Tazz het volgende:
Of het past, je "schroeft" hem aan je bagagedrager, lijkt mij universeel. Ook voor de buggy's. Je zet hem met 1 wiel in een beugel, en hierna met een riempje vast.
Hoi,quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:12 schreef Neuk het volgende:
Ik heb in de aanbieding een Medela Swing.
[afbeelding]
Fijn ding, die swing
Meike drinkt nutrilon standaard 1...dus wel interesse hierquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:39 schreef appelsap het volgende:
Ik heb nog een pak Nutrilon standaard 1 liggen tegen verzendkosten. Ophalen mag ook.
Iemand interesse?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |