Ik heb een angelsound (doe hem niet weg overigens) maar ding heeft me nog nooit teleurgesteld, doet het prima! Kan hem iedereen aanraden en is eenvoudig via i-net te bestellen. Was met 2 daagjes binnen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:02 schreef Neuk het volgende:
Ik hoop het ook voor je deLiedje maar de angelsound is echt geen wondermiddel... Die apparaten doen het vaak minder goed dan de apparaatski's bij de vk.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:19 schreef Moonah het volgende:![]()
Dat snap ik dus écht niet he? Dat mensen 98 (ACHTENNEGENTIG!!!
) euro neerleggen voor een bodywarmer die mss 3 maanden past.
Haha, zo kan ik idd ook vaak denken! Maar het was niet de bedoeling je ter verantwoording te roepen he? Ik was alleen zeeeer verbaasd!quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:24 schreef Vivi het volgende:
En als ik hem nu verkoop voor 25 kostte hij maar 25, - per maand
Over een week of 12 weet ik of ik een jongetje krijg die ik daar in kan proppenquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:17 schreef Vivi het volgende:
Mooie Tommy Hilfiger bodywarmer, maat 68-74
Ziet er echt nieuw uit, nieuwprijs was 98 euro.
Nu voor E 25, --(plus verzendkosten).
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zou ik ook doen hoor. Zonde om hem nu al weg te doen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:59 schreef bixister het volgende:
belana, niet toch even bewaren voor ezra dan?
dat is absoluut waar, daar hangt echt alleen maar goedkope troep.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:35 schreef bixister het volgende:
ik zag er bij de intertoys niet zoveel eerlijk gezegd. en wat ik wel zag vond ik niet zo mooi.
Op de A'damsestraatweg zit volgens mij een Hans Textiel. Weet niet of die ook prinsessenjurken hebben.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:09 schreef bixister het volgende:
hanstextiel hebbenwehiernie(l).
bedankt ik ga het vavond eens proberen. Ben een pc doos hoor.quote:Op maandag 23 juli 2007 09:59 schreef E.T. het volgende:
klein-spookje, als je je foto's upload naar bijv. www.photobucket.nl (even een account aanmaken) kun je ze heel makkelijk op fok zetten![]()
kun je bij de hema kopenquote:Op maandag 23 juli 2007 10:32 schreef Ticootje het volgende:
Milagro, kun je die hoezen los kopen???
dan is ie nog te langquote:
De zomer is er nu nog niet echt, misschien wordt de herfst wel wat warm, dan kan het wel...quote:Op maandag 23 juli 2007 16:01 schreef E.T. het volgende:
[..]
dan is ie nog te langze begint nu uit 98 te groeien, dus hoogzomer maat 104 is nog te hoog gegrepen
deze is weg!quote:Op zondag 22 juli 2007 10:37 schreef milagro het volgende:
oh hier ook nog een voedingskussen, tenminste dat denk ik dan.... een boemerangvormig groot geval .... echter zonder hoes , die is bij het opbergen in de inloopkast zoekgeraakt/weggelopen/ontvoerd, maar verder wel zo goed als nieuw, al is het in de vorige eeuw ergens aangeschaft
gratis en voor niets af te halen of tegen vergoeding op te sturen.
locatie Den Haag, PM me maar als je belangstelling hebt
Ik heb niks te koop. Heb je al gekeken bijde zeeman of de hema? En anders H&M. die hebben meestal wel leuke spijkerjurkjes.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:59 schreef Beaker het volgende:
Gezocht
Leuk spijkerjurkje voor Jet maat 56 / 62
Wie heeft er 1 in de aanbieding of weet waar er een leuke te koop is?
wat een lekker ukkie is ze nogquote:Op maandag 23 juli 2007 16:01 schreef E.T. het volgende:
[..]
dan is ie nog te langze begint nu uit 98 te groeien, dus hoogzomer maat 104 is nog te hoog gegrepen
In de H&M hingen erg leuke, met van binnen een stofje met rode appeltjes op.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:59 schreef Beaker het volgende:
Gezocht
Leuk spijkerjurkje voor Jet maat 56 / 62
Wie heeft er 1 in de aanbieding of weet waar er een leuke te koop is?
Mocht beaker geen interesse meer hebben... Ikkuh wel!!quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:49 schreef Sugar het volgende:
Ja, maar Beaker heeft me nog niet gepm'd. Ze was er ook in geinteresseerd. Dus Beaker, heb je nog interesse?
Spijtig.quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:23 schreef Sugar het volgende:
Bass-Miss, Storm is denk ik niet groter dan Fons, hij heeft nu maat 74-80. Maar zijn kleertjes bewaar ik nog voor familie, hihi.
PMetje is onderweg!quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:45 schreef Sugar het volgende:
Oké, vamperotica, PM me maar als je interesse hebt, oké?
Jelief, je zult wel weg zijn al, maar ik heb je gepm'd.
Is het nog gelukt met foto's uploaden?quote:Op maandag 23 juli 2007 09:00 schreef klein_spookje het volgende:
ik heb heel veel meiden kleding maat 56-104 merk en non merk. ALles staat op foto alleen op de een of andere manier geen foto's plaatsen.
Dus als je mailt mail ik de foto's door.
Ook voor jongens heb ik wat 56-74 ongeveer.
Merken als mexx, justsmall. hema, h&m, cake walk, prenatal, c&a enz.
groetjes joyce
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |