Nou, gewoon, details...quote:
Ik woon in Zeist, is dat "ergens"?quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:06 schreef Bibikuif22 het volgende:
Maneki.Neko jij woont toch in Den Haag? Vivi, ik weet niet waar jij woont maar ik kom nog wel eens ergensWeet niet of het een optie is??
Ik kom er weleens in de buurt (Ijsselstein) 1,5 week terug nog. Ik kan wel een leuk dagje IKEA Utrecht doen binnenkortquote:
Maxi cosi en dreami zijn te bevestigen met dezelfde adapters, bij quinny past wel alleen de echte maxi-cosi erop (dus geen bebe-relax autostoel ofzo). Heb deze wagen toevallig thuis gehad en weer verkocht, heb uiteindelijk een nieuwe speedy gekocht.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:36 schreef DeLiedje het volgende:
Gezocht:
Adapters om een dreami en maxi cosi op een Quinny Freestyle uit eind 2004 te kunnen zetten...
Ik heb via marktplaats een Quinny Freestyle gekocht (bijna dan) maar de adapters ontbreken....
Misschien hier iemand die me kan helpen?
Edit: Klopt het dat dat twee verschillende adapters zijn? Een soort om de dreami te bevestigen en een ander soort om de maxi cosi te bevestigen?
Ik breng zondag avond mn Grizzly weer naar z'n mama, ik zou via Den Haag terug kunnen rijden en dan langs Zeist.quote:
goezo de liedje.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:27 schreef DeLiedje het volgende:
Ik heb inmiddels een Quinny Freestyle, een dreami voor erbij, én adapters gevondendus mijn berichtje van hierboven hoeft niet meer!
Imarktplaats!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |