huh, welke details?quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:05 schreef Tazz het volgende:
En hij is weg, verkocht aan Moonah.
Details via PM.
Graag gedaan hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:16 schreef chacama het volgende:
Oh, cool faja. Dan zet ik op de ene: Grote zus en op de andere kleine zus....
Thanks a million!! Zit helemaal te glunderen met het plaatje van die 2 in gedachte....
*vermijd topic tot we een pagina verder zijn*quote:Op zondag 17 juni 2007 20:03 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ook nog in de aanbieding: hobbelteigetje
[afbeelding]
vind je het gek je zou er toch ook verliefd op worden haha. ik zou hem ook graag willen hebben maar mijn meisje is nog veeeeeeeel te klein.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
*vermijd topic tot we een pagina verder zijn*
Als Suus deze ziet gaat ze door het plafond heen!
Hoeveel euri's wil ze ervoor hebben XXXKarinXXX ?quote:Op maandag 18 juni 2007 10:12 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Mijn schoonzus heeft nog een startersset van Avent, met een stuk of 9 flesjes enz (ongebruikt)
En een borstkolf (ook nooit gebruikt)
Heeft er hier iemand interesse?
inclusief verzenden dan?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:17 schreef XXXKarinXXX het volgende:
25 euro's vroeg ze ervoor
is prima! ik hoor het wel.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:54 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik heb haar net ff een mailtje gestuurd, je hoort nog!
Dan hoor je ook hoeveel flesjes er precies bij zitten. Ik PM je wel.
OOOHHH!!! Die is LEUKquote:Op zondag 17 juni 2007 20:03 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ook nog in de aanbieding: hobbelteigetje
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |