quote:De finale gaat overigens tussen Federer en Nadal en Nadal kon hem wel eens gaan winnen
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:56 schreef XL het volgende:
De finale gaat overigens tussen Federer en Nadal en Nadal kon hem wel eens gaan winnen.![]()
Gewoon doorknallen Rafa en dan over 2 jaar stoppen met een kapotte kniequote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:22 schreef XL het volgende:
Zou die blessure bij Nadal onderhand eens over zijn, want als hij weer over zijn been gaat zeuren kan hij beter eens een keer rust pakken. Ik zeg: Kappen met zeiken of rust... niet doorspelen en verkondigen dat je een beetje pijn hebt, dat heet gewoon indekken. Dat past ook niet bij hem.
quote:Op maandag 30 juli 2007 01:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gewoon doorknallen Rafa en dan over 2 jaar stoppen met een kapotte knie![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 01:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gewoon doorknallen Rafa en dan over 2 jaar stoppen met een kapotte knie![]()
Roger wint de Rogers cup uiteraard![]()
Vorig jaar waren er gratis streams via een frans (canadees?) tenniskanaalquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:01 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
En hoe ga ik dit uberrelaxte tournooi zien zonder Sport 1?
1stequote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:15 schreef zjroentje het volgende:
Hoeveelste is Verkerk geplaatst?
k te gek, wie het eerst een stream heeft gevonden 4 augustus graag posten, bij voorbaatquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:11 schreef XL het volgende:
[..]
Vorig jaar waren er gratis streams via een frans (canadees?) tenniskanaal
Toch? Ik dacht dat de organisatie gevraagd om niet mee te doen om zo een keer een spannend toernooi te krijgen. Net als alle andere toernooien waar 's werelds beste ontbreekt.quote:
Dat wilde ik vragen!!!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:15 schreef zjroentje het volgende:
Hoeveelste is Verkerk geplaatst?
Wauwwwwwwwwwwwwww Timmiequote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:11 schreef Tim86 het volgende:
TVP vanuit Montreal!!
Hoi kleinzusje.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:51 schreef kleinzusje het volgende:
Iemand een linkje van streams ?
edit: is al gevraagd
Pleaseeeeeeeeee![]()
Volgens mij zit je gewoon in Nederland achter je computer.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:11 schreef Tim86 het volgende:
TVP vanuit Montreal!!
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoi kleinzusje.Tijd niet gezien.
heb je dan een linkje naar dat forumquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:17 schreef Mindlight het volgende:
Het toernooi is nog niet bezig, en op menstennisforums vind je er vanzelf 1 tijdens het toernooi
www.menstennisforums.comquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
heb je dan een linkje naar dat forum![]()
Thx![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:47 schreef Mindlight het volgende:
[..]
www.menstennisforums.com
En alsjeblieft
Nee, sorry.quote:
Natuurlijk niet. Fixed. De man zal er staan.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:05 schreef XL het volgende:
Nog steeds geen afmeldingen.
Donkey heeft vandaag wel geblesseerd opgegeven in Sopot. Hopelijk is het ernstig![]()
Wie dan wel?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:12 schreef Juan Zueco het volgende:
Overigens zal fedje niet winnen.
En Nadal ook niet.
J.
Hmm fixed, toevallig ook gelezen over een paar redelijk bizarre weddenschappen deze week? Vanek-Whitehouse bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:12 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Fixed. De man zal er staan.
En Nadal ook niet.
J.
Djokovic en Donkey gaan het ook niet doen hoor.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:12 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Fixed. De man zal er staan.
En Nadal ook niet.
J.
Zo werkte deze fix niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:52 schreef XL het volgende:
Donkey gaat er sowieso 1ste ronde af als hij een top40 speler loot. Die man heeft te lang op het gravel gestaan en raakt daar al niets meer. Hij kan ook niet van ondergrond wisselen. Prima als hij opgeeft tegen zo'n gravelrukker van mitt, maar als hij niet had willen winnen had hij het wel in de eerste set gedaan.
Whoopsiequote:Market Suspended - Martin Arguello v Nikolay Davydenko
Betfair has suspended settlement of the betting markets on this afternoon’s second round match of the ATP Orange Prokom Open in Poland between Martin Arguello and Nikolay Davydenko, pending investigation and consultation with relevant regulatory authorities.
Betfair has had a Memorandum of Understanding with the ATP since 2003, and will use it to exchange information should it become necessary.
Communications team, Betfair.
Volandri schijnt ook leuk bezig te zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:39 schreef Mindlight het volgende:
Yep het is een rare week, al de 4e zekere fix.
Nja bij de Adrian Garcia's van deze wereld kan ik me voorstellen dat geld nog wel een rol speelt. Maar inderdaad, Volandri zal wel op een andere manier gechanteerd worden. Wel opvallend dat de ATP bij Davydenko wel ingrijpt waar ze dat eerder deze week toch nalieten. Ik zal ff kijken of ik nog wat mooie cijfertjes kan vinden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:42 schreef APK het volgende:
[..]
Volandri schijnt ook leuk bezig te zijn.![]()
Zouden die lui het voor de poen doen (kan ik mij haast niet voorstellen) of zou er door bepaalde mensen druk op hun of hun familie uitgeoefend worden?
Beetje vergelijkbaar met Davydenko.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:54 schreef Mindlight het volgende:
Mooi voorbeeld:
Afgelopen week stond Odesnik een set achter en een break voor tegen Garcia. Hij stond toen op 1.10, met 693.000 Euro aan inzetten op hem. (Dat is meer dan op een willekeurig moment in totaal op wedstrijden ingezet wordt)
Wedden op Sport #735: Begint het al te kriebelen? voor al uw tips en klachten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 02:10 schreef Mindlight het volgende:
en in het geval Vanek heeft het me nog geld gekost ook, had voor de wedstrijd al ingezet en had al na een paar games door dat ik het kwijt was
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:36 schreef kleinzusje het volgende:
We gaan beginnen![]()
Nog steeds geen beeld/ link![]()
Ja, maar de link werkt niet. Zie www.atptennis.com. Linksonder aan je scherm zie je dan het artikel 'Draw: Will It Be Roger's Masters?' Als je daar op klikt krijg je de draw.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:30 schreef APK het volgende:
Heeft iemand misschien een link naar een mooie flowchart voor de draw?
Bedoel je dit?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:30 schreef APK het volgende:
Heeft iemand misschien een link naar een mooie flowchart voor de draw?
Het begint om 21.00u, link naar een stream heb ik niet.quote:Op zondag 5 augustus 2007 09:26 schreef kleinzusje het volgende:
psssssssssst vandaag is toch de finale met Andy in Washington ? Iemand enig idee hoe laat het start ? Ned. tijd , linkje streams en is er een topic over ? Kan het nergens vinden ??![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:39 schreef APK het volgende:
[..]
Het begint om 21.00u, link naar een stream heb ik niet.
Kan de schade voor zijn ranking wederom beperkt houden en mag waarschijnlijk weer tegen een grote naam. Mogelijke tegenstanders zijn: Polansky, Youzhny, Berdych, Ferrer, Nalbandian, Ljubicic en Almagro.quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:51 schreef RayMania het volgende:
En hij wint op zijn derde matchpoint. Puike zege.
Nah.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:56 schreef Federer-fan het volgende:
Nog vijf minuten en dan begint Roddick-Isner. Heeft iemand ergens een livestream gevonden?
En is er hier nog iemand die op Isner wedt?
Als je Eurosport 2 kan ontvangen is een stream niet nodig.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:56 schreef Federer-fan het volgende:
Nog vijf minuten en dan begint Roddick-Isner. Heeft iemand ergens een livestream gevonden?
En is er hier nog iemand die op Isner wedt?
Bedankt! Had ik nog helemaal niet gezien.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:15 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Als je Eurosport 2 kan ontvangen is een stream niet nodig.
What the hellquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:02 schreef Ambrosius het volgende:
Haase breekt Berdych in de eerste game.
Doet het gewoon bij mij...quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:09 schreef thijsdetweede het volgende:
Dan mogen ze die live-score nou ook wel eens aanslingeren
Eerste set Haase!quote:
Haase heeft 1 breakpoint gehad en gepakt, en 3 tegen gehad en allemaal kunnen voorkomen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:43 schreef thijsdetweede het volgende:
Iemand trouwens enig zicht op hoe de verhoudingen op de baan zijn? Vanuit de scorebord journalistiek lijkt me Haase het wel iets moeilijker te hebben dan Berdych.
bwin.de heeft een live stream zie ik net.quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:43 schreef thijsdetweede het volgende:
Iemand trouwens enig zicht op hoe de verhoudingen op de baan zijn? Vanuit de scorebord journalistiek lijkt me Haase het wel iets moeilijker te hebben dan Berdych.
Loopt ook voor op het scoreboard.quote:
Ik kijk via Sopcast, niet via Bwin.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:01 schreef APK het volgende:
[..]
Loopt ook voor op het scoreboard.![]()
Wel een beetje klein....
2 punten laten liggen in 34 games.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:05 schreef Szura het volgende:
Berdych gaat toch wel een stuk makkelijker door z'n servicegames heen of niet?
De 0-40 scheelde een haar.quote:
quote:
En dan Baghdatis of Moya in de volgende ronde....quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:22 schreef MikeLowrey het volgende:
wie de fuck is haase? Die duitser toch?
quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:22 schreef MikeLowrey het volgende:
Is dit serieus?? In ieder geval, Robin Haase is the rising star van het Nederlandse tennis en die Duitser is Tommy Haasquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:22 schreef MikeLowrey het volgende:
Mooi he! Terwijl hij zo rustig was in die laatste games. Hij stond toch echt zelf zijn punten te scoren en hij liet geen emotie zien. Zag er super zelfverzekerd uit, mooi dat je dan die ontlading ziet als hij hem pakt.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:25 schreef TheArt het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAA. Echt werkelijk waar briljant gespeeld! Die kreet ook op het einde
Ja, hij verliest 22 punten en wint er al 50 nu.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:27 schreef thijsdetweede het volgende:
Whoohoo
Ik vond Haase vooral ook blijven knokken.
En hij is volgens mij nu wel eindelijjk de top 100 in.
Stond die clown in 2004 nog in de top10?quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:48 schreef thijsdetweede het volgende:
Nee, de kwalificatie punten krijgt hij ook.
Even de laatste nederlanders opgezocht:
Schalken, 8 september 2003 tegen Schuettler (en daarvoor op de US Open en Wimbledon)
Verkerk tijdens Roland Garos in 2003.
Maar de winnaar: Sluiter in Rosmalen 2004 tegen de altijd falende Reiner.
Nog net: http://www.atptennis.com/5/en/players/playerprofiles/rankhistory.asp?playernumber=S636&selyear=2004quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:50 schreef XL het volgende:
[..]
Stond die clown in 2004 nog in de top10?
Ja, die kwalificatiepunten zijn een beetje wazig. Ik heb een ander Master Series-toernooi opgezocht (de uitslagen daarvan) en iemand die daar als qualifier speelde, haalde maar 10 punten, terwijl er toch echt 15 voor staan volgens de puntenverdeling.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:32 schreef XL het volgende:
[..]
Ja, hij verliest 22 punten en wint er al 50 nu.
Tenminste krijgt hij punten voor de kwalificatie + punten voor de tweede ronde. Of krijgt hij alleen de punten voor de tweede ronde nu hij die bereikt heeft. Dat zouden er ook nog 35 zijn, dat is ook genoeg voor de top100.
Ik heb die Schuettler altijd maar een beperkte tennisser gevondenquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:57 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Nog net: http://www.atptennis.com/5/en/players/playerprofiles/rankhistory.asp?playernumber=S636&selyear=2004
Puur vanwege zijn spel resultaten van een jaar eerder uiteraard
Dat was Miami, dus Key Biscane.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:11 schreef thijsdetweede het volgende:
Goh, welke speler/master was dat? Want volgens het rulebook, de atpsite en wikipedia zou je 15 punten voor kwalificatie in een master moeten krijgen (ongeacht wat je verder doet) of 5 als het een master met 64 of meer deelnemers is (dwz Indian Wells of Key Biscane).
Alleen speelt Ferrero iets te goed.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:13 schreef Mindlight het volgende:
De wedstrijd tussen Ferrero en Hewitt is ook erg leuk!
Nee, het klopt dus niet. Hij krijgt weldegelijk 15 punten. Ik heb het net vergeleken met een Masters Series-toernooi van dezelfde grootte. In Monte Carlo was er ook een main draw van 56. Daar kreeg je 15 punten als qualifier. Zo kreeg Roitman, die de 2e ronde van het hoofdtoernooi haalde als qualifier, 50 punten (35+15), dus Haase heeft er nu ook 50.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:25 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Dan klopt het. 5 punten voor kwalificatie, 5 voor stranden in de eerste ronde.
Gun ze beiden de winst wel eigenlijk, Hewitt is wat gunstiger voor tennismanager.quote:
Als het zo spannend blijft kan Hewitt dit wel beter.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:35 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Gun ze beiden de winst wel eigenlijk, Hewitt is wat gunstiger voor tennismanager.
Klopt, maar buiten gravel om heeft Ferrero een uitstekend jaar.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:37 schreef XL het volgende:
[..]
Als het zo spannend blijft kan Hewitt dit wel beter.
Nalbandian heb ik sindsdien amper meer zien spelen, maar ik ben minder positief over hem dan mitt.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:39 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Klopt, maar buiten gravel om heeft Ferrero een uitstekend jaar.
Hoe denk je trouwens over Nalbandian na zijn trainerswissel?
Nee ik ook niet, maar als hij het weer op een rij krijgt in zijn hoofd moet hij wel beter kunnen dan tot nu toe in 2007.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:39 schreef XL het volgende:
[..]
Nalbandian heb ik sindsdien amper meer zien spelen, maar ik ben minder positief over hem dan mitt.
Ja, dat zei ik toch ook?quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, het klopt dus niet. Hij krijgt weldegelijk 15 punten. Ik heb het net vergeleken met een Masters Series-toernooi van dezelfde grootte. In Monte Carlo was er ook een main draw van 56. Daar kreeg je 15 punten als qualifier. Zo kreeg Roitman, die de 2e ronde van het hoofdtoernooi haalde als qualifier, 50 punten (35+15), dus Haase heeft er nu ook 50.
Yep, maar wat net ook al te zien was in de statistieken, ze ontlopen elkaar amper.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:43 schreef XL het volgende:
set Hewitt.... ziet er goed uit voor hem
Ja, maar Hewitt verliest in zo'n spannende partij niet zo vaak 2 sets op rij. Mentaal zit hij beter in elkaar dan Ferrero. Ferrero zal ook in zijn achterhoofd hebben dat hij punten moet pakken want volgende week heeft hij als ik het goed heb een finaleplaats (tegen Robredo? toch?) te verdedigen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:46 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Yep, maar wat net ook al te zien was in de statistieken, ze ontlopen elkaar amper.
Ah ja, Robredo was de halve finale.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:50 schreef Mindlight het volgende:
Even opgezocht, inderdaad een finaleplaats, maar tegen Roddick.
Met deze break erbij zal Hewitt zoals je al dacht idd gaan winnen.
Klinkt als een codec probleem. Ik weet niet goed hoe je dat op een windows-pc moet oplossen, maar ik denk dat er hier wel mensen weten welke codec je mist. Anders even een topic aanmaken in DIG, daar leggen ze je het zo uit.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:06 schreef kleinzusje het volgende:
Off topic:
Ik heb echt een beetje pech![]()
11 Euro betaald voor streams via deze linkATP
Heb wel geluid maar geen beeld. Mediaplayer 11 nagekeken, IE 7 gedownload. Nog steeds niet gelukt.
Heeft iemand enig idee wat er mis is ?
![]()
Thxquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:43 schreef XL het volgende:
[..]
Klinkt als een codec probleem. Ik weet niet goed hoe je dat op een windows-pc moet oplossen, maar ik denk dat er hier wel mensen weten welke codec je mist. Anders even een topic aanmaken in DIG, daar leggen ze je het zo uit.
Stel je vraag ook even aan de makers van de site. Gewoon een mailtje.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:06 schreef kleinzusje het volgende:
Hy![]()
Thx voor de linkjes, maar niks helpt![]()
Heb maar een topic geopend in DIG Help: Streams bekijken ATP tennis lukt niet
Zie wel wat ik voor reacties krijg.
Goed ideequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:10 schreef XL het volgende:
[..]
Stel je vraag ook even aan de makers van de site. Gewoon een mailtje.
Misschien komt het probleem vaker voor.
Is dat verrassend? Ljubicic speelt bijna altijd dramatisch in de Amerikaanse zomertoernooien, terwijl Mathieu en Canas niet veel voor elkaar onderdoen op hard.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:26 schreef Szura het volgende:
Toch een paar verrassende uitslagen:
Wayne Odesnik - Ljubicic 6-3 4-6 7-6
Mathieu - Canas 4-6 7-5 6-0
Hij stond 4-0 voor in de tweede set toen ik ging slapen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:50 schreef Szura het volgende:
Van Canas had ik toch meer verwacht al is het al omdat hij dit jaar Federer twee keer in drie weken versloeg.
Of het is gefixed natuurlijk...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:20 schreef APK het volgende:
[..]
Hij stond 4-0 voor in de tweede set toen ik ging slapen.
Die is behoorlijk in elkaar gedonderd.
Drie blake-points.quote:
Snap je hoe blij ik benquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:52 schreef APK het volgende:
[..]
Drie blake-points.![]()
Hij heeft er al flink wat gehad, of niet?
Edit: 10 al gemist, zie ik bij de stats.![]()
Wil je caps ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:52 schreef Ambrosius het volgende:
Murray is net begonnen aan z'n rentreewedstrijd tegen Ginepri, ben benieuwd wat 'ie kan.
Wat is dat ding op de rechterkuit van Murray?quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:37 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is dat ding op de rechterkuit van Murray?
Is dat een tattoo of een moedervlek?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:27 schreef TubewayDigital het volgende:
heeft kleinzusje nou speciaal streams vanwege Blake ?
De twee relevante Andy's doen toch allebei mee?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:38 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
joh
voor alles
ps. Jammer dat Andy niet mee doet![]()
![]()
quote:
Ze spelen allebei heel goed hun eigen spelletje. Inderdaad een leuke partij om te zien.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
, door naar ronde 2 door een overwinning op Hrbaty/Mathieu met 7-5 6-4
.
Leuke partij trouwens bezig nu tussen Gonzo en Stephanek, ze ontlopen elkaar niet veel.
Met maag- en ademhalingsproblemen....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:37 schreef Ambrosius het volgende:
Derde set was ook leuk, Gonzo kreeg 3BP op rij, maar verloor toch 3 games op rij.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:41 schreef XL het volgende:
[..]
De twee relevante Andy's doen toch allebei mee?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:43 schreef Colplay het volgende:
Roddick speelt vandaag zijn tweede ronde tegen Clement. Wedstrijd begint om 19.00 NL-tijd op Centre Court. Dus je kan gewoon naar hem kijken hoor.
Haase hoeft dus pas vannacht. Jammer genoeg zendt Sport 1 alleen de wedstrijden van het Centre Court uit en hebben ze geen beelden van de andere banen. Daar worden ook best aardige partijen gespeeld, zoals vandaag bijvoorbeeld Blake - Hewitt.quote:
Ik heb geen sport 1, dus vandaar de streamsquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:34 schreef Colplay het volgende:
[..]
Haase hoeft dus pas vannacht. Jammer genoeg zendt Sport 1 alleen de wedstrijden van het Centre Court uit en hebben ze geen beelden van de andere banen. Daar worden ook best aardige partijen gespeeld, zoals vandaag bijvoorbeeld Blake - Hewitt.
Thxquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:47 schreef Colplay het volgende:
Dit is het enige wat ik kon vinden:
http://www.rogerscupmen.com/4/en/players/players.asp
Haase staat er niet eens tussen. Maar gaat jou natuurlijk meer om de Andy's en zo heHet is ook niet meer dan een linkje naar ATP-pagina.
Sport 1 laat wel degelijk beelden zien van Court 1. Zo zag ik eergisteren bijv. Polanski tegen Fognini live op Sport 1 en gisteren was er Murray tegen Ginepri, ook op Court 1. Dus ze laten weldegelijk beelden ervan zien, dus Haase zal ook wel live te zien zijn.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:34 schreef Colplay het volgende:
[..]
Haase hoeft dus pas vannacht. Jammer genoeg zendt Sport 1 alleen de wedstrijden van het Centre Court uit en hebben ze geen beelden van de andere banen. Daar worden ook best aardige partijen gespeeld, zoals vandaag bijvoorbeeld Blake - Hewitt.
Ow das mooi. Zat gisteren en eergisteren paar keer te zappen, maar elke keer hadden ze alleen CC. Haase is vannacht, dus die sla ik denk ik over, maar Hewitt - Blake kan wel aardige pot tennis worden.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Sport 1 laat wel degelijk beelden zien van Court 1. Zo zag ik eergisteren bijv. Polanski tegen Fognini live op Sport 1 en gisteren was er Murray tegen Ginepri, ook op Court 1. Dus ze laten weldegelijk beelden ervan zien, dus Haase zal ook wel live te zien zijn.
Haase staat gepland voor 23:00quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:07 schreef Colplay het volgende:
[..]
Ow das mooi. Zat gisteren en eergisteren paar keer te zappen, maar elke keer hadden ze alleen CC. Haase is vannacht, dus die sla ik denk ik over, maar Hewitt - Blake kan wel aardige pot tennis worden.
Nou en? Haase staat ook lager dan Berdych en toch won hij.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:34 schreef TubewayDigital het volgende:
baggy staat wel lager op de ATP plaatsingslijst
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:51 schreef Colplay het volgende:
Blake heeft zich teruggetrokken voor de tweede ronde. Dus straks geen Hewitt-Blake.
Hij kan ook rustig aan doen hoor, A-Rod begint niet voor 19.00 uur.quote:
Ziekte/Iets met z'n buik.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:37 schreef suus21 het volgende:
waarom heeft Blake zich terug getrokken?
Weet niet wat voor blessure hij heeft, wisten ze bij Sport1 ook niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:37 schreef suus21 het volgende:
waarom heeft Blake zich terug getrokken?
Tjonge... Was Ginepri dan zoooooo slecht?quote:
Hoi kleinzusje.quote:
Hij zag ook wat bleekjesquote:
Nee, in de 2e ronde (van Cincinatti).quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:08 schreef Szura het volgende:
Murray versloeg vorig jaar toch Federer in de finale van een Master?
Nee, dat was de 2e ronde van Cincinnatiquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:08 schreef Szura het volgende:
Murray versloeg vorig jaar toch Federer in de finale van een Master?
quote:
Je hebt me geen gedag terug gezegd.quote:
Hoi, oké.quote:
Ah okquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, in de 2e ronde (van Cincinatti).
Is spanning het juiste woord he... als hij er dadelijk 35 aces doorheen gaat jagen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je hebt me geen gedag terug gezegd.![]()
OT: Ben benieuwd naar Federer-Karlovic. Hoop dat Dr. Ivo voor wat spanning kan zorgen.
Federer is vandaag jarig.Feli allemaal.
![]()
Federer weet wel raad met spelers die hard serveren (Roddick). Simpele zege dus.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
OT: Ben benieuwd naar Federer-Karlovic. Hoop dat Dr. Ivo voor wat spanning kan zorgen.
Roddick verraadt veel met zijn opgooi. Ik weet niet hoe dat bij Dr. Ivo zit. Die heb ik qua serveren nog een stuk hoger zitten.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Federer weet wel raad met spelers die hard serveren (Roddick). Simpele zege dus.
Andy veraadt helemaal niksquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:17 schreef XL het volgende:
[..]
Roddick verraadt veel met zijn opgooi. Ik weet niet hoe dat bij Dr. Ivo zit. Die heb ik qua serveren nog een stuk hoger zitten.
Hij heeft ervoor gestudeerd.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:17 schreef XL het volgende:
[..]
Roddick verraadt veel met zijn opgooi. Ik weet niet hoe dat bij Dr. Ivo zit. Die heb ik qua serveren nog een stuk hoger zitten.
Dat is natuurlijk wel waar, dat Roddick veel verraadt. Beide heren hebben trouwens ook nooit tegen elkaar gespeeld op hardcourt:quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:17 schreef XL het volgende:
[..]
Wel als hij ermee op voorsprong komt en het Federer moeilijk maakt. Als Federer verliest, gaan mensen zich weer afvragen of de dominantie van Federer definitief voorbij is.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:16 schreef XL het volgende:
[..]
Is spanning het juiste woord he... als hij er dadelijk 35 aces doorheen gaat jagen.
Als hij zou verliezen (uiteraard niet) dan heeft het in ieder geval weinig met tennis te maken.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wel als hij ermee op voorsprong komt en het Federer moeilijk maakt. Als Federer verliest, gaan mensen zich weer afvragen of de dominantie van Federer definitief voorbij is.![]()
Ik ben benieuwd of Nadal en Fed allebei ook echt (zoals in hun agenda) Parijs, Madrid en Basel gaan spelen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:26 schreef RayMania het volgende:
Federer moet trouwens alle toernooien die hij nu gaat spelen winnen en mag daarvan slechts één keer in de tweede ronde van een Masterstoernooi verliezen om niet punten in te leveren voor de ranking. Cincinnati zal hij wel meer punten scoren dan vorig jaar.
Als ze meedoen staat de finale iig wel vastquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:27 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of Nadal en Fed allebei ook echt (zoals in hun agenda) Parijs, Madrid en Basel gaan spelen.
Als 1 van beiden speelt gaat er iets gebeuren met het gat tussen de 2 kemphanen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Als ze meedoen staat de finale iig wel vastBen overigens zeer benieuwd wat Nadal op de US Open gaat laten zien. Hij wordt steeds sterker op de andere ondergronden
Parijs zal Federer wel niet spelen, heeft hij al drie keer niet gedaan (enige Mastertoernooi waar hij de finale nooit heeft gehaald). Denk wel dat hij Cincinnati en Madrid gaat spelen, en daarna 2-3 ATP-toernooien (maar niet dezelfde als vorig jaar).quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:27 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of Nadal en Fed allebei ook echt (zoals in hun agenda) Parijs, Madrid en Basel gaan spelen.
Andy Roddick gaat echt niet winnenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:36 schreef kleinzusje het volgende:
Het toernooi is ijzersterk bezet, want de gehele top twintig van de wereld is present. Roger Federer verdedigt zijn titel en is de favoriet. Maar de Zwitser zal zware concurrentie krijgen van onder meer Andy Roddick, die zondag het toernooi in Washington won. Behalve alle toppers doet ook Robin Haase mee, die zich door de kwalificaties worstelde. Sport1.nl houdt u een week lang op de hoogte!
![]()
Vooral die vernedering op de Australian Open was geweldig. Elke bal kwam half court en werd afgestraft door Fed-Ex.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:38 schreef Szura het volgende:
Federer verslaat Roddick wel als ie hem tegenkomt. Federer is veel completer dan Roddick die het vooral van z'n harde klappen moet hebben. Herinner je je nog die afstraffing in de Wimbledonfinale waar halverwege de laatste set de naam van Federer al in de beker werd gegraveerd![]()
De helft van die ijzersterke top 20 zit alweer voor de tv.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:36 schreef kleinzusje het volgende:
Het toernooi is ijzersterk bezet, want de gehele top twintig van de wereld is present. Roger Federer verdedigt zijn titel en is de favoriet. Maar de Zwitser zal zware concurrentie krijgen van onder meer Andy Roddick, die zondag het toernooi in Washington won. Behalve alle toppers doet ook Robin Haase mee, die zich door de kwalificaties worstelde. Sport1.nl houdt u een week lang op de hoogte!
![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:44 schreef APK het volgende:
[..]
De helft van die ijzersterke top 20 zit alweer voor de tv.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:01 schreef XL het volgende:
Mandy gaat dit gewoon in twee setjes doen hoor.
Hebben Mandy en Andy eigenlijk nog verkering?quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:05 schreef XL het volgende:
[..]
Hebben Mandy en Andy eigenlijk nog verkering?
Nope, al een tijd niet meer.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:05 schreef XL het volgende:
[..]
Hebben Mandy en Andy eigenlijk nog verkering?
Is dat toen uitgegaan vanwege die roddels over Sharapova? Want dat krijg je direct als je het googled. Ik had ook al een tijdje de naam Mandy als nickname voor Roddick niet meer gehoord.quote:
Pfoeh, dat zou ik niet weten.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:12 schreef XL het volgende:
[..]
Is dat toen uitgegaan vanwege die roddels over Sharapova? Want dat krijg je direct als je het googled. Ik had ook al een tijdje de naam Mandy als nickname voor Roddick niet meer gehoord.
Mooi!!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:12 schreef TheGeneral het volgende:
GSM Nalbandian, 7-6 6-1
Wat heb ik nou aan zo'n antwoordquote:
Whehe, Brad Gilbert!!quote:
Lag betfair plat ofzo?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:39 schreef Szura het volgende:
Soow Davydenko dit jaar door de tweede ronde![]()
Het is Dr. Ivo.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:30 schreef Mindlight het volgende:
Hup Ivo!
Heb je dat stukje zelf geschreven?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:36 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
Gebeurde dat echt?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:38 schreef Szura het volgende:
Federer verslaat Roddick wel als ie hem tegenkomt. Federer is veel completer dan Roddick die het vooral van z'n harde klappen moet hebben. Herinner je je nog die afstraffing in de Wimbledonfinale waar halverwege de laatste set de naam van Federer al in de beker werd gegraveerd![]()
Jah, je zag 5 seconden een shot van een man in zo'n werkkamertje die aan het graveren wasquote:
Nee, de internetverbinding van de broer van Davydenko lag eruit.quote:
Jupquote:
Maar wat als Roddick de wedstrijd had gekeerd of Federer een blessure had gekregen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Jah, je zag 5 seconden een shot van een man in zo'n werkkamertje die aan het graveren was![]()
Geblesseerd of in een rolstoel wint Federer ook nog wel van Roddick hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar wat als Roddick de wedstrijd had gekeerd of Federer een blessure had gekregen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |