Is dat toen uitgegaan vanwege die roddels over Sharapova? Want dat krijg je direct als je het googled. Ik had ook al een tijdje de naam Mandy als nickname voor Roddick niet meer gehoord.quote:
Pfoeh, dat zou ik niet weten.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:12 schreef XL het volgende:
[..]
Is dat toen uitgegaan vanwege die roddels over Sharapova? Want dat krijg je direct als je het googled. Ik had ook al een tijdje de naam Mandy als nickname voor Roddick niet meer gehoord.
Mooi!!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:12 schreef TheGeneral het volgende:
GSM Nalbandian, 7-6 6-1
Wat heb ik nou aan zo'n antwoordquote:
Whehe, Brad Gilbert!!quote:
Lag betfair plat ofzo?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:39 schreef Szura het volgende:
Soow Davydenko dit jaar door de tweede ronde![]()
Het is Dr. Ivo.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:30 schreef Mindlight het volgende:
Hup Ivo!
Heb je dat stukje zelf geschreven?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:36 schreef kleinzusje het volgende:
Het toernooi is ijzersterk bezet, want de gehele top twintig van de wereld is present. Roger Federer verdedigt zijn titel en is de favoriet. Maar de Zwitser zal zware concurrentie krijgen van onder meer Andy Roddick, die zondag het toernooi in Washington won. Behalve alle toppers doet ook Robin Haase mee, die zich door de kwalificaties worstelde. Sport1.nl houdt u een week lang op de hoogte!
![]()
Gebeurde dat echt?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:38 schreef Szura het volgende:
Federer verslaat Roddick wel als ie hem tegenkomt. Federer is veel completer dan Roddick die het vooral van z'n harde klappen moet hebben. Herinner je je nog die afstraffing in de Wimbledonfinale waar halverwege de laatste set de naam van Federer al in de beker werd gegraveerd![]()
Jah, je zag 5 seconden een shot van een man in zo'n werkkamertje die aan het graveren wasquote:
Nee, de internetverbinding van de broer van Davydenko lag eruit.quote:
Jupquote:
Maar wat als Roddick de wedstrijd had gekeerd of Federer een blessure had gekregen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Jah, je zag 5 seconden een shot van een man in zo'n werkkamertje die aan het graveren was![]()
Geblesseerd of in een rolstoel wint Federer ook nog wel van Roddick hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar wat als Roddick de wedstrijd had gekeerd of Federer een blessure had gekregen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |