quote:De finale gaat overigens tussen Federer en Nadal en Nadal kon hem wel eens gaan winnen
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:56 schreef XL het volgende:
De finale gaat overigens tussen Federer en Nadal en Nadal kon hem wel eens gaan winnen.![]()
Gewoon doorknallen Rafa en dan over 2 jaar stoppen met een kapotte kniequote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:22 schreef XL het volgende:
Zou die blessure bij Nadal onderhand eens over zijn, want als hij weer over zijn been gaat zeuren kan hij beter eens een keer rust pakken. Ik zeg: Kappen met zeiken of rust... niet doorspelen en verkondigen dat je een beetje pijn hebt, dat heet gewoon indekken. Dat past ook niet bij hem.
quote:Op maandag 30 juli 2007 01:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gewoon doorknallen Rafa en dan over 2 jaar stoppen met een kapotte knie![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 01:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gewoon doorknallen Rafa en dan over 2 jaar stoppen met een kapotte knie![]()
Roger wint de Rogers cup uiteraard![]()
Vorig jaar waren er gratis streams via een frans (canadees?) tenniskanaalquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:01 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
En hoe ga ik dit uberrelaxte tournooi zien zonder Sport 1?
1stequote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:15 schreef zjroentje het volgende:
Hoeveelste is Verkerk geplaatst?
k te gek, wie het eerst een stream heeft gevonden 4 augustus graag posten, bij voorbaatquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:11 schreef XL het volgende:
[..]
Vorig jaar waren er gratis streams via een frans (canadees?) tenniskanaal
Toch? Ik dacht dat de organisatie gevraagd om niet mee te doen om zo een keer een spannend toernooi te krijgen. Net als alle andere toernooien waar 's werelds beste ontbreekt.quote:
Dat wilde ik vragen!!!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:15 schreef zjroentje het volgende:
Hoeveelste is Verkerk geplaatst?
Wauwwwwwwwwwwwwww Timmiequote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:11 schreef Tim86 het volgende:
TVP vanuit Montreal!!
Hoi kleinzusje.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:51 schreef kleinzusje het volgende:
Iemand een linkje van streams ?
edit: is al gevraagd
Pleaseeeeeeeeee![]()
Volgens mij zit je gewoon in Nederland achter je computer.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:11 schreef Tim86 het volgende:
TVP vanuit Montreal!!
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoi kleinzusje.Tijd niet gezien.
heb je dan een linkje naar dat forumquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:17 schreef Mindlight het volgende:
Het toernooi is nog niet bezig, en op menstennisforums vind je er vanzelf 1 tijdens het toernooi
www.menstennisforums.comquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
heb je dan een linkje naar dat forum![]()
Thx![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:47 schreef Mindlight het volgende:
[..]
www.menstennisforums.com
En alsjeblieft
Nee, sorry.quote:
Natuurlijk niet. Fixed. De man zal er staan.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:05 schreef XL het volgende:
Nog steeds geen afmeldingen.
Donkey heeft vandaag wel geblesseerd opgegeven in Sopot. Hopelijk is het ernstig![]()
Wie dan wel?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:12 schreef Juan Zueco het volgende:
Overigens zal fedje niet winnen.
En Nadal ook niet.
J.
Hmm fixed, toevallig ook gelezen over een paar redelijk bizarre weddenschappen deze week? Vanek-Whitehouse bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:12 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Fixed. De man zal er staan.
En Nadal ook niet.
J.
Djokovic en Donkey gaan het ook niet doen hoor.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:12 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Fixed. De man zal er staan.
En Nadal ook niet.
J.
Zo werkte deze fix niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:52 schreef XL het volgende:
Donkey gaat er sowieso 1ste ronde af als hij een top40 speler loot. Die man heeft te lang op het gravel gestaan en raakt daar al niets meer. Hij kan ook niet van ondergrond wisselen. Prima als hij opgeeft tegen zo'n gravelrukker van mitt, maar als hij niet had willen winnen had hij het wel in de eerste set gedaan.
Whoopsiequote:Market Suspended - Martin Arguello v Nikolay Davydenko
Betfair has suspended settlement of the betting markets on this afternoon’s second round match of the ATP Orange Prokom Open in Poland between Martin Arguello and Nikolay Davydenko, pending investigation and consultation with relevant regulatory authorities.
Betfair has had a Memorandum of Understanding with the ATP since 2003, and will use it to exchange information should it become necessary.
Communications team, Betfair.
Volandri schijnt ook leuk bezig te zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:39 schreef Mindlight het volgende:
Yep het is een rare week, al de 4e zekere fix.
Nja bij de Adrian Garcia's van deze wereld kan ik me voorstellen dat geld nog wel een rol speelt. Maar inderdaad, Volandri zal wel op een andere manier gechanteerd worden. Wel opvallend dat de ATP bij Davydenko wel ingrijpt waar ze dat eerder deze week toch nalieten. Ik zal ff kijken of ik nog wat mooie cijfertjes kan vinden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:42 schreef APK het volgende:
[..]
Volandri schijnt ook leuk bezig te zijn.![]()
Zouden die lui het voor de poen doen (kan ik mij haast niet voorstellen) of zou er door bepaalde mensen druk op hun of hun familie uitgeoefend worden?
Beetje vergelijkbaar met Davydenko.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:54 schreef Mindlight het volgende:
Mooi voorbeeld:
Afgelopen week stond Odesnik een set achter en een break voor tegen Garcia. Hij stond toen op 1.10, met 693.000 Euro aan inzetten op hem. (Dat is meer dan op een willekeurig moment in totaal op wedstrijden ingezet wordt)
Wedden op Sport #735: Begint het al te kriebelen? voor al uw tips en klachten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 02:10 schreef Mindlight het volgende:
en in het geval Vanek heeft het me nog geld gekost ook, had voor de wedstrijd al ingezet en had al na een paar games door dat ik het kwijt was
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:36 schreef kleinzusje het volgende:
We gaan beginnen![]()
Nog steeds geen beeld/ link![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |