Ja, maar de link werkt niet. Zie www.atptennis.com. Linksonder aan je scherm zie je dan het artikel 'Draw: Will It Be Roger's Masters?' Als je daar op klikt krijg je de draw.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:30 schreef APK het volgende:
Heeft iemand misschien een link naar een mooie flowchart voor de draw?
Bedoel je dit?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:30 schreef APK het volgende:
Heeft iemand misschien een link naar een mooie flowchart voor de draw?
Het begint om 21.00u, link naar een stream heb ik niet.quote:Op zondag 5 augustus 2007 09:26 schreef kleinzusje het volgende:
psssssssssst vandaag is toch de finale met Andy in Washington ? Iemand enig idee hoe laat het start ? Ned. tijd , linkje streams en is er een topic over ? Kan het nergens vinden ??![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:39 schreef APK het volgende:
[..]
Het begint om 21.00u, link naar een stream heb ik niet.
Kan de schade voor zijn ranking wederom beperkt houden en mag waarschijnlijk weer tegen een grote naam. Mogelijke tegenstanders zijn: Polansky, Youzhny, Berdych, Ferrer, Nalbandian, Ljubicic en Almagro.quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:51 schreef RayMania het volgende:
En hij wint op zijn derde matchpoint. Puike zege.
Nah.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:56 schreef Federer-fan het volgende:
Nog vijf minuten en dan begint Roddick-Isner. Heeft iemand ergens een livestream gevonden?
En is er hier nog iemand die op Isner wedt?
Als je Eurosport 2 kan ontvangen is een stream niet nodig.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:56 schreef Federer-fan het volgende:
Nog vijf minuten en dan begint Roddick-Isner. Heeft iemand ergens een livestream gevonden?
En is er hier nog iemand die op Isner wedt?
Bedankt! Had ik nog helemaal niet gezien.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:15 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Als je Eurosport 2 kan ontvangen is een stream niet nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |