quote:
En dan Baghdatis of Moya in de volgende ronde....quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:22 schreef MikeLowrey het volgende:
wie de fuck is haase? Die duitser toch?
quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:22 schreef MikeLowrey het volgende:
Is dit serieus?? In ieder geval, Robin Haase is the rising star van het Nederlandse tennis en die Duitser is Tommy Haasquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:22 schreef MikeLowrey het volgende:
Mooi he! Terwijl hij zo rustig was in die laatste games. Hij stond toch echt zelf zijn punten te scoren en hij liet geen emotie zien. Zag er super zelfverzekerd uit, mooi dat je dan die ontlading ziet als hij hem pakt.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:25 schreef TheArt het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAA. Echt werkelijk waar briljant gespeeld! Die kreet ook op het einde
Ja, hij verliest 22 punten en wint er al 50 nu.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:27 schreef thijsdetweede het volgende:
Whoohoo
Ik vond Haase vooral ook blijven knokken.
En hij is volgens mij nu wel eindelijjk de top 100 in.
Stond die clown in 2004 nog in de top10?quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:48 schreef thijsdetweede het volgende:
Nee, de kwalificatie punten krijgt hij ook.
Even de laatste nederlanders opgezocht:
Schalken, 8 september 2003 tegen Schuettler (en daarvoor op de US Open en Wimbledon)
Verkerk tijdens Roland Garos in 2003.
Maar de winnaar: Sluiter in Rosmalen 2004 tegen de altijd falende Reiner.
Nog net: http://www.atptennis.com/5/en/players/playerprofiles/rankhistory.asp?playernumber=S636&selyear=2004quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:50 schreef XL het volgende:
[..]
Stond die clown in 2004 nog in de top10?
Ja, die kwalificatiepunten zijn een beetje wazig. Ik heb een ander Master Series-toernooi opgezocht (de uitslagen daarvan) en iemand die daar als qualifier speelde, haalde maar 10 punten, terwijl er toch echt 15 voor staan volgens de puntenverdeling.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:32 schreef XL het volgende:
[..]
Ja, hij verliest 22 punten en wint er al 50 nu.
Tenminste krijgt hij punten voor de kwalificatie + punten voor de tweede ronde. Of krijgt hij alleen de punten voor de tweede ronde nu hij die bereikt heeft. Dat zouden er ook nog 35 zijn, dat is ook genoeg voor de top100.
Ik heb die Schuettler altijd maar een beperkte tennisser gevondenquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:57 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Nog net: http://www.atptennis.com/5/en/players/playerprofiles/rankhistory.asp?playernumber=S636&selyear=2004
Puur vanwege zijn spel resultaten van een jaar eerder uiteraard
Dat was Miami, dus Key Biscane.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:11 schreef thijsdetweede het volgende:
Goh, welke speler/master was dat? Want volgens het rulebook, de atpsite en wikipedia zou je 15 punten voor kwalificatie in een master moeten krijgen (ongeacht wat je verder doet) of 5 als het een master met 64 of meer deelnemers is (dwz Indian Wells of Key Biscane).
Alleen speelt Ferrero iets te goed.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:13 schreef Mindlight het volgende:
De wedstrijd tussen Ferrero en Hewitt is ook erg leuk!
Nee, het klopt dus niet. Hij krijgt weldegelijk 15 punten. Ik heb het net vergeleken met een Masters Series-toernooi van dezelfde grootte. In Monte Carlo was er ook een main draw van 56. Daar kreeg je 15 punten als qualifier. Zo kreeg Roitman, die de 2e ronde van het hoofdtoernooi haalde als qualifier, 50 punten (35+15), dus Haase heeft er nu ook 50.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:25 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Dan klopt het. 5 punten voor kwalificatie, 5 voor stranden in de eerste ronde.
Gun ze beiden de winst wel eigenlijk, Hewitt is wat gunstiger voor tennismanager.quote:
Als het zo spannend blijft kan Hewitt dit wel beter.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:35 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Gun ze beiden de winst wel eigenlijk, Hewitt is wat gunstiger voor tennismanager.
Klopt, maar buiten gravel om heeft Ferrero een uitstekend jaar.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:37 schreef XL het volgende:
[..]
Als het zo spannend blijft kan Hewitt dit wel beter.
Nalbandian heb ik sindsdien amper meer zien spelen, maar ik ben minder positief over hem dan mitt.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:39 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Klopt, maar buiten gravel om heeft Ferrero een uitstekend jaar.
Hoe denk je trouwens over Nalbandian na zijn trainerswissel?
Nee ik ook niet, maar als hij het weer op een rij krijgt in zijn hoofd moet hij wel beter kunnen dan tot nu toe in 2007.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:39 schreef XL het volgende:
[..]
Nalbandian heb ik sindsdien amper meer zien spelen, maar ik ben minder positief over hem dan mitt.
Ja, dat zei ik toch ook?quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, het klopt dus niet. Hij krijgt weldegelijk 15 punten. Ik heb het net vergeleken met een Masters Series-toernooi van dezelfde grootte. In Monte Carlo was er ook een main draw van 56. Daar kreeg je 15 punten als qualifier. Zo kreeg Roitman, die de 2e ronde van het hoofdtoernooi haalde als qualifier, 50 punten (35+15), dus Haase heeft er nu ook 50.
Yep, maar wat net ook al te zien was in de statistieken, ze ontlopen elkaar amper.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:43 schreef XL het volgende:
set Hewitt.... ziet er goed uit voor hem
Ja, maar Hewitt verliest in zo'n spannende partij niet zo vaak 2 sets op rij. Mentaal zit hij beter in elkaar dan Ferrero. Ferrero zal ook in zijn achterhoofd hebben dat hij punten moet pakken want volgende week heeft hij als ik het goed heb een finaleplaats (tegen Robredo? toch?) te verdedigen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:46 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Yep, maar wat net ook al te zien was in de statistieken, ze ontlopen elkaar amper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |