quote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Een of ander kutwijf zal me wel voor zijn![]()
Ohh ik hoef niet meer te pastenquote:
Dien jij ff een klacht in tegen Disanaquote:Op zaterdag 28 juli 2007 05:05 schreef Ravii het volgende:
nu is de SC een felicitatie topic.
klopt ook geen fuck van!
Gut wat lief van je daar zal Uniekhoorn blij mee zijn.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:58 schreef Disana het volgende:
Vandaag is uniekhoorn jarig. Happy Birthday! En de TT is te lang, da's jammer maar dat is omdat we zo blij zijn![]()
Taartjes en een glaasje limonade voor alle SC'ers![]()
En doe meteen even een note voor te lange TTquote:Op zaterdag 28 juli 2007 05:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dien jij ff een klacht in tegen Disana
1. Stomme TTquote:Op zaterdag 28 juli 2007 05:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dien jij ff een klacht in tegen Disana
Krijgt ze veel per dag?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 05:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Gut wat lief van je daar zal Uniekhoorn blij mee zijn.
Jij bent er welliswaar klaar mee maar ik niet. Ik zit met het PM gedeelte. Ik weet dat je er diverse per dag krijgt maar ik wil toch wel graag de PM van Soury zien die ik aan Disana heb verstuurd.
Alvast dank
Kom op met die PMquote:Op zaterdag 28 juli 2007 05:09 schreef Disana het volgende:
[..]
En doe meteen even een note voor te lange TT![]()
Ik wou dat je jezelf niet zo verlaagde... Nee, ik krijg zeer sporadisch PM's, en de jouwe behoorden tot mijn eerste. Neem me niet kwalijk dat ik ze niet heb bewaard, ik wist niet dat je geheugen zo slecht was.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 05:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Gut wat lief van je daar zal Uniekhoorn blij mee zijn.
Jij bent er welliswaar klaar mee maar ik niet. Ik zit met het PM gedeelte. Ik weet dat je er diverse per dag krijgt maar ik wil toch wel graag de PM van Soury zien die ik aan Disana heb verstuurd.
Alvast dank
Jee je krijgt nooit PM's en de weinige die je wel krijgt zijn wegquote:Op zaterdag 28 juli 2007 05:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wou dat je jezelf niet zo verlaagde... Nee, ik krijg zeer sporadisch PM's, en de jouwe behoorden tot mijn eerste. Neem me niet kwalijk dat ik ze niet heb bewaard, ik wist niet dat je geheugen zo slecht was.
Stop die ook maar in een gat waar de zon niet schijnt.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:58 schreef Disana het volgende:
Vandaag is uniekhoorn jarig. Happy Birthday! En de TT is te lang, da's jammer maar dat is omdat we zo blij zijn![]()
Taartjes en een glaasje limonade voor alle SC'ers![]()
Hoe lang ben je van plan hiermee door te gaan, Soury? Het spijt me voor je dat je had verwacht geen reactie op je steekjes en gestook en gejokkebrok te krijgen, maar zo werkt het meestal niet en op jouw leeftijd kun je dat weten.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 05:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Jee je krijgt nooit PM's en de weinige die je wel krijgt zijn weg![]()
Ik wil wel ff uithuilen voordat ik een onschuldige voor zijn ballen trapquote:Op zaterdag 28 juli 2007 05:17 schreef Ravii het volgende:![]()
Soury
hou nou maar op!
volgend topic gaat deze rel nog steeds door : {!
1 Ik zou jou ook feliciteren hoor als je jarig zou zijnquote:Op zaterdag 28 juli 2007 05:10 schreef Ravii het volgende:
[..]
1. Stomme TT
2. Te lange TT
3. Soury moest het topic openen omdat de vorige had gesloten (300ste post)
4. wie is uniekhoorn?
me rechterschouder heeft wel wat vrije tijdquote:Op zaterdag 28 juli 2007 05:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil wel ff uithuilen voordat ik een onschuldige voor zijn ballen trap![]()
Ik ben GVD een donor sinds ik mijn achtiende .. Stomme randdebiel.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 05:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe lang ben je van plan hiermee door te gaan, Soury? Het spijt me voor je dat je had verwacht geen reactie op je steekjes en gestook en gejokkebrok te krijgen, maar zo werkt het meestal niet en op jouw leeftijd kun je dat weten.
Die oude PM's zijn allang weg, en over je nauwe betrokkenheid bij donorschap zul je dan ook wel gejokt hebben.
Klaar nu, ik doe niet aan deze onvolwassen onzin mee.
Heb jij zo een turbo grasmaaier?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 05:21 schreef Ravii het volgende:
[..]
me rechterschouder heeft wel wat vrije tijd![]()
![]()
Snik dank jequote:Op zaterdag 28 juli 2007 05:21 schreef Ravii het volgende:
[..]
me rechterschouder heeft wel wat vrije tijd![]()
![]()
Wie weet leest ze deze bullsit allemaal wel nietquote:
Als je het niet meer trekt, maak je er iig misschien nog iemand blij meequote:Op zaterdag 28 juli 2007 05:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben GVD een donor sinds ik mijn achtiende .. Stomme randdebiel.
O.k. mij hartslag gaat harder dan het moet en dat ben je niet waard
Kan je ook mensen schrappenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 05:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je het niet meer trekt, maak je er iig misschien nog iemand blij mee![]()
Gefeliciteerd Uniekhoorn en jij ook evanatjuhquote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:31 schreef evanatjuh het volgende:
gefeliciteerd uniekhoorn
ging even je profiel nakijken maar je bent precies 1 jaartje ouder dan ik
Iannnnnnnnnnnnnn, je bent weer terugquote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Uniekhoorn gefeliciteerd.
Ravii loop niet zo te zeiken, huilie.
Yup, nu met minder bagger!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Iannnnnnnnnnnnnn, je bent weer terug![]()
![]()
Oeiquote:
Jij ook gefeliciteerd evanatjuhquote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:45 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Uniekhoorn en jij ook evanatjuh![]()
![]()
![]()
Kom maar op met je taart![]()
Taart, bier en tietenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:09 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jij ook gefeliciteerd evanatjuh
Taart
[afbeelding]
Bier
[afbeelding]
En voor de liefhebbers
[afbeelding]
Cap gejat van Scanman
Deze wel?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:41 schreef PC eend het volgende:
Waar blijft die Petre nou![]()
Die blote tieten kunnen echt niet![]()
dank jullie welquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:09 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jij ook gefeliciteerd evanatjuh
Taart
[afbeelding]
Bier
[afbeelding]
En voor de liefhebbers
[afbeelding]
Cap gejat van Scanman
Bigger is betterquote:
Ik had eigenlijk nog nooit van je gehoordquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:02 schreef evanatjuh het volgende:
[..]
dank jullie welen het is niet eens mijn topic
![]()
warm welkom hier![]()
En lurken op VOL maakt het plaatje compleet.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk nog nooit van je gehoord![]()
Een blik in je history verklaart een hoop
VOLquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
En lurken op VOL maakt het plaatje compleet.![]()
Feli Uniekhoorn en Evanatjuh![]()
Maar je durft nog wel op mijn postjes te reageren?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
VOL![]()
![]()
Dan trek ik bij deze mijn felicitatie in![]()
![]()
Soms met een beetje vertraging, maar op jou.... graag zelfsquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar je durft nog wel op mijn postjes te reageren?
Voor 0:00 uur zijn wij tegenwoordig de enige SC-ers lijkt het wel!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Soms met een beetje vertraging, maar op jou.... graag zelfs
Ben je me nou aan het tegenspreken?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:45 schreef Leandra het volgende:
Tsja... ik schijn vanavond wel meer te verneuken terwijl ik onwetend en in mijn onschuld iets begin te typen en van plaatjes probeer te voorzienquote:
Ach, het is maar een forum.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja... ik schijn vanavond wel meer te verneuken terwijl ik onwetend en in mijn onschuld iets begin te typen en van plaatjes probeer te voorzien
Ook hier weer... daar gaat jullie pre-middernachtsrust![]()
Maar niet getreurd, ik zou over 7 minuten in de kroeg zijn (ook daar kennen ze me goed genoeg om te weten dat ik meestal te laat ben) dus ik ga mij vast voorbereiden op een avondje bier... van verneuk ik iig geen topics meer door te posten waar dat niet de bedoeling is.
Ik houd mij aanbevolen voor adviezen mbt het haar van zoonlief, met het voorbehoud dat ik niet over een stijltang beschik en ook niet van plan ben deze aan te schaffen (en zoonlief waarschijnlijk moord en brand schreeuwt als er rook van zijn haar afkomt) en ik een soortgelijk effect dus moet zien te bereiken met een föhn en een borstel (en waarschijnlijk een overdosis gel, mouse, gum en haarlak)
Gezellie tochquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Voor 0:00 uur zijn wij tegenwoordig de enige SC-ers lijkt het wel!![]()
Hoe kom je daar bijquote:Heb je trouwens ModderEend-ambities?![]()
Wat dacht je van een pruikquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:54 schreef Leandra het volgende:
Ik houd mij aanbevolen voor adviezen mbt het haar van zoonlief, met het voorbehoud dat ik niet over een stijltang beschik en ook niet van plan ben deze aan te schaffen (en zoonlief waarschijnlijk moord en brand schreeuwt als er rook van zijn haar afkomt) en ik een soortgelijk effect dus moet zien te bereiken met een föhn en een borstel (en waarschijnlijk een overdosis gel, mouse, gum en haarlak)
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gezellie toch![]()
[..]
Hoe kom je daar bij![]()
![]()
Je weet toch dat ik het liefst zeik zonder bevoegdheden
Ik ben nu eenmaal liever een stadswacht
Die pet past ons allemaalquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:07 schreef Talitha het volgende:
[..]Het barst hier van de stadswachten.
Ik zie het helemaal voor me: RelEend die het ModderEend lastig maakt.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die pet past ons allemaal![]()
Maar ik ben ook een beetje anti-autoritair, als ik mod zou zijn loop ik nog het risico dat ik mezelf zou gaan haten
Ook een optie... nog niet aan gedacht, thnxquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat dacht je van een pruik![]()
Ipv zoonliefs haar te verneuken![]()
Waarom niet? Vanwege die opmerking van Puma?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:28 schreef Sug4r het volgende:
Gezellig sfeertje in de COS![]()
Fijne avond Leandra![]()
![]()
Nee, er zijn er wel meer errug gezelligquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Waarom niet? Vanwege die opmerking van Puma?
Laters Leandra.
Vreemd is dat toch. Op VOL lees ik ook steeds over DGK-posters die het maar niet gezellig kunnen houden. DGK trekt blijkbaar 'pittige' posters aan.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:31 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nee, er zijn er wel meer errug gezellig![]()
Halloquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:41 schreef Veulen het volgende:
Hallo![]()
Nog even een op de valreep felicitatie voor uniek: GEFELICITEERD![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:41 schreef Veulen het volgende:
Hallo![]()
Nog even een op de valreep felicitatie voor uniek: GEFELICITEERD![]()
![]()
![]()
Onze vriendin was weer ff bezigquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:42 schreef Veulen het volgende:
Zo nu dat geregeld is ga ik even terug lezen.
Ik worstel mij nu door wat leeftijdsgebeuren heen. Ik kom er vanzelf denk ikquote:
Sla mijn dronkevrouwengeratel maar over..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik worstel mij nu door wat leeftijdsgebeuren heen. Ik kom er vanzelf denk ik![]()
Ik sla jou altijd overquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:52 schreef Lobasca het volgende:
Sla mijn dronkevrouwengeratel maar over..![]()
Neuken?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En vanaf nu ga ik me als een classy lady gedragen.![]()
Hoe staat je kater erbij?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sla mijn dronkevrouwengeratel maar over..![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:54 schreef PC eend het volgende:
Is Soury nog gezien, ik begin me een beetje zorgen te maken
quote:
Ik voelde het al toen ik naar bed ging.quote:
Jij hier opeensquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:59 schreef Disana het volgende:
Even voor de zekerheid: het klopt toch dat Love Profusion vandaag (zondag) dertig wordt?
Tja centjes verdienenquote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:59 schreef Disana het volgende:
Even voor de zekerheid: het klopt toch dat Love Profusion vandaag (zondag) dertig wordt?
Klasse dat je die andere opmerking liet voor wat ie wasquote:Op zondag 29 juli 2007 00:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik voelde het al toen ik naar bed ging.
Koppijn toen ik wakker werd, pilletje ingenomen, en een heerlijke actieve dag gehad.
Het had erger gekund. Maar ik zweer de drank maar weer even af.![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 00:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dus toch, bedankt. Ik ben heel slecht in verjaardagen![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 00:01 schreef petraa het volgende:
HOi allemaal, alhoewel ik denk dat er niemand is.
Hoe dat zo, het is 12 uurquote:Op zondag 29 juli 2007 00:01 schreef petraa het volgende:
HOi allemaal, alhoewel ik denk dat er niemand is.
9 september verwacht ik wel een felicitatie-PM van jequote:Op zondag 29 juli 2007 00:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dus toch, bedankt. Ik ben heel slecht in verjaardagen![]()
Zeker om dure kleding te kopen die je toch per ongeluk weggooit?quote:
Ik had niet ge F5 en de laatste post die ik zag staan was 23.30. Was ff cossen aan het bijlezen ensow.quote:
Ik zal mijn kalendertje op de computer even bijwerkenquote:Op zondag 29 juli 2007 00:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
9 september verwacht ik wel een felicitatie-PM van je![]()
Mrre... nu weet ik nog steeds jouw/ uw leeftijd niet..quote:Op zondag 29 juli 2007 00:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zal mijn kalendertje op de computer even bijwerken![]()
Ach ik was er nog nooit naar toe geweest dat zomercarnaval, had me er meer van voorgesteld. Heb 2 uur staan kijken met jongste kid, de oudste 2 vonden het te lang duren en die gingen shoppen. Maar na 2 uur waren er nog maar 28 groepen langsgekomen er moesten er 50 langs komen dussssssssssss.... we zijn afgenokt. Het was wel gezellig enzo, maar megadruk. Kid dolgelukkig die kreegt allerlei kadootjes. strandballen, fluitjesquote:Op zondag 29 juli 2007 00:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik las dat je het leuk hebt gehad in Rotterdam, nog bijzonderheden?
Ik ook nietquote:Op zondag 29 juli 2007 00:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mrre... nu weet ik nog steeds jouw/ uw leeftijd niet..
Klinkt goed, maar ook vermoeiend.quote:Op zondag 29 juli 2007 00:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Ach ik was er nog nooit naar toe geweest dat zomercarnaval, had me er meer van voorgesteld. Heb 2 uur staan kijken met jongste kid, de oudste 2 vonden het te lang duren en die gingen shoppen. Maar na 2 uur waren er nog maar 28 groepen langsgekomen er moesten er 50 langs komen dussssssssssss.... we zijn afgenokt. Het was wel gezellig enzo, maar megadruk. Kid dolgelukkig die kreegt allerlei kadootjes. strandballen, fluitjes, drinken, keycords en jawel condooms pffff, moest ik een 10 jarige gaan uitleggen waar dat voor dient.
![]()
En wanneer gaan we die vieren?quote:Op zondag 29 juli 2007 00:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ook nietIk weet wel mijn verjaardag, dat dan weer wel
![]()
Dat zijn gewoon ballonnen toch?quote:Op zondag 29 juli 2007 00:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Ach ik was er nog nooit naar toe geweest dat zomercarnaval, had me er meer van voorgesteld. Heb 2 uur staan kijken met jongste kid, de oudste 2 vonden het te lang duren en die gingen shoppen. Maar na 2 uur waren er nog maar 28 groepen langsgekomen er moesten er 50 langs komen dussssssssssss.... we zijn afgenokt. Het was wel gezellig enzo, maar megadruk. Kid dolgelukkig die kreegt allerlei kadootjes. strandballen, fluitjes, drinken, keycords en jawel condooms pffff, moest ik een 10 jarige gaan uitleggen waar dat voor dient.
![]()
*Natasia modus: OOOhhh gezellig, blijf ik gelijk om Kerst en Oud en Nieuw bij jullie te vieren, moet aleen nog oppas voor mijn katjes regelen*quote:Op zondag 29 juli 2007 00:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Hopelijk terwijl DGK nog loopt: 22 december.
quote:Op zondag 29 juli 2007 00:15 schreef Veulen het volgende:
Ik ga naar me bed![]()
Ik beloof na het weekend weer volop van de partij te zijn.![]()
Kort en niet zo krachtig ookquote:Op zondag 29 juli 2007 00:15 schreef Veulen het volgende:
Ik ga naar me bed![]()
Ik beloof na het weekend weer volop van de partij te zijn.![]()
Ze werden uit een auto gegooid en ja dochterlief grijpt wel.quote:Op zondag 29 juli 2007 00:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon ballonnen toch?
Wel een beetje vaag dat ze die aan zulke jonge kinderen gaan uitdelen![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 00:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
*Natasia modus: OOOhhh gezellig, blijf ik gelijk om Kerst en Oud en Nieuw bij jullie te vieren, moet aleen nog oppas voor mijn katjes regelen*![]()
Ik let wel op je poesje(s)quote:Op zondag 29 juli 2007 00:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
*Natasia modus: OOOhhh gezellig, blijf ik gelijk om Kerst en Oud en Nieuw bij jullie te vieren, moet aleen nog oppas voor mijn katjes regelen*![]()
Aaah pakken wat je pakken kanquote:Op zondag 29 juli 2007 00:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze werden uit een auto gegooid en ja dochterlief grijpt wel.![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 00:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Aaah pakken wat je pakken kan
Daar dienen condooms ook voor toch?
Gastvrijquote:Op zondag 29 juli 2007 00:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik doe de katjes wel als jij een andere bestemming zoekt
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 00:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Klinkt goed, maar ook vermoeiend.
Ik ken het ook alleen maar van de tv, hou niet zo van die drukte.
En met tassen vol thuis gekomen na het shoppen?
quote:Op zondag 29 juli 2007 00:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik doe de katjes wel als jij een andere bestemming zoekt
![]()
![]()
Dat zegt ze alleen maar omdat ze zich als een dame wil gedragenquote:
Maar daar geniet je volgens mij ook van, als de kids een 'toffe' dag gehad hebben.quote:Op zondag 29 juli 2007 00:22 schreef petraa het volgende:
[..]
maar niets voor mij alleen voor de kids
![]()
Tis weer harem-time.quote:Op zondag 29 juli 2007 00:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
Kan jij ze niet ff wegjagen?
Hmm 12 uur, weinig kans
Goeie vraagquote:Op zondag 29 juli 2007 00:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tis weer harem-time.![]()
Ik vraag me af waarom er maar zo weinig mannen in de SC posten?
Was it me?quote:Op zondag 29 juli 2007 00:24 schreef petraa het volgende:
Ik ben het allemaal alweer zat, ik ga me nest in!!!!
laterssssssssssssssss
Ik heb het weer goed voor elkaar, nu nog even een mooie kerst-outfit aanschaffen.quote:Op zondag 29 juli 2007 00:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat zegt ze alleen maar omdat ze zich als een dame wil gedragen![]()
Leer mij verborgen boodschappen ontdekken![]()
![]()
Wat heb je voor elkaar dan?quote:Op zondag 29 juli 2007 00:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb het weer goed voor elkaar, nu nog even een mooie kerst-outfit aanschaffen.
Kom je mijn katten ophalen dan, Disaantje, want mijn toerekje weigert over de Afsluitdijk te rijden..![]()
Truste, slaap lekker (uit)!quote:Op zondag 29 juli 2007 00:24 schreef petraa het volgende:
Ik ben het allemaal alweer zat, ik ga me nest in!!!!
laterssssssssssssssss
Is goed, waar willen ze heen, de kinderboerderij en dan de beauty farm?quote:Op zondag 29 juli 2007 00:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb het weer goed voor elkaar, nu nog even een mooie kerst-outfit aanschaffen.
Kom je mijn katten ophalen dan, Disaantje, want mijn toerekje weigert over de Afsluitdijk te rijden..![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 00:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat heb je voor elkaar dan?
Heb ik een kerstdate?![]()
Onder andere, en ze lusten alleen kaviaar, maar dat kan JIJ daar vat wel ergens in de buurt kopen.quote:Op zondag 29 juli 2007 00:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Is goed, waar willen ze heen, de kinderboerderij en dan de beauty farm?
()
Had ik nou maar wel een houten, kon ik die als kribbe gebruikenquote:Op zondag 29 juli 2007 00:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Leg maar een leuk kerstkleedje over je plastieke kratjes, voor de sfeer.
![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 00:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Had ik nou maar wel een houten, kon ik die als kribbe gebruiken![]()
Oeh wat doe je dat eng goed. Ik scheer mijn weg hier!quote:Op zondag 29 juli 2007 00:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Onder andere, en ze lusten alleen kaviaar, maar dat kan JIJ daar vat wel ergens in de buurt kopen.![]()
quote:
Grasmaaier gaat snellerquote:Op zondag 29 juli 2007 00:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Oeh wat doe je dat eng goed. Ik scheer mijn weg hier!![]()
Ga maar wegquote:Op zondag 29 juli 2007 00:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Oeh wat doe je dat eng goed. Ik scheer mijn weg hier!![]()
Bezemsteel ookquote:
Wat is er ? kan ik je helpen.quote:
Een ufoquote:Op zondag 29 juli 2007 00:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wat is dat gele ding boven z'n koppie?
Zat !!!!quote:
Heeej een manquote:Op zondag 29 juli 2007 00:48 schreef Pavement het volgende:
hallo jong en lui, oud en nieuw.![]()
Nog boeiende zaken gaande.
Hoi !! Zekers altijdquote:Op zondag 29 juli 2007 00:48 schreef Pavement het volgende:
hallo jong en lui, oud en nieuw.![]()
Nog boeiende zaken gaande.
Who the fuck is gerte?quote:Op zondag 29 juli 2007 00:51 schreef Pavement het volgende:
Ik zie dat lobasca nu eindelijk getrouwd is ( na haar wilde avonturen met gerte gisteren)
feessie ?
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
VOL![]()
![]()
Dan trek ik bij deze mijn felicitatie in![]()
![]()
weet ze naam niet meer, gerte ofzo maar onze losbollige eend was op de versier toer met een man wat een homo bleek te zijnquote:Op zondag 29 juli 2007 00:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Who the fuck is gerte?
En issie met kerst opgerot?
Joh ..... Wat een troela is het tochquote:Op zondag 29 juli 2007 00:54 schreef _-inge-_ het volgende:
.
Heb ik wat gemist ??quote:Op zondag 29 juli 2007 00:55 schreef Pavement het volgende:
[..]
weet ze naam niet meer, gerte ofzo maar onze losbollige eend was op de versier toer met een man wat een homo bleek te zijn![]()
Dat is petre, onze gardian angelquote:Op zondag 29 juli 2007 00:55 schreef Pavement het volgende:
[..]
weet ze naam niet meer, gerte ofzo maar onze losbollige eend was op de versier toer met een man wat een homo bleek te zijn![]()
Je was erbij (of ik ben t kwijt, na een paar spa geel ben ik ook de scherpste niet meer)quote:Op zondag 29 juli 2007 00:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist ??daar blijk ik wel vaker last van te hebben
![]()
Ik heb er ook weinig van megekregen, misschien moeten we toch minder blowenquote:Op zondag 29 juli 2007 00:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist ??daar blijk ik wel vaker last van te hebben
![]()
gerte ? hoe kom ik erbijquote:
Gelukkig! Ik dacht dat het een halo was, maar dat kan natuurlijk helemaal niet.quote:
Nee ik vat um dus nu.. Dacht Gert ofzoquote:Op zondag 29 juli 2007 00:58 schreef Pavement het volgende:
[..]
Je was erbij (of ik ben t kwijt, na een paar spa geel ben ik ook de scherpste niet meer)
Klopt ... Niet bij haarquote:Op zondag 29 juli 2007 00:58 schreef Talitha het volgende:
[..]
Gelukkig! Ik dacht dat het een halo was, maar dat kan natuurlijk helemaal niet. [afbeelding]
Is het ook zo een gebande schurk?quote:Op zondag 29 juli 2007 01:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zag dat ze je weer hebben vrij gelaten op VOL?![]()
Laat me raden een vrouwsperoonquote:Op zondag 29 juli 2007 01:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is het ook zo een gebande schurk?
Dan strijk ik mijn hand over mijn hart
Ik heb laatst ook een ban gehad op VOL, dus zo bijzonder is dat niet.quote:Op zondag 29 juli 2007 01:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is het ook zo een gebande schurk?
Dan strijk ik mijn hand over mijn hart
Je was zeker anti huub.quote:Op zondag 29 juli 2007 01:12 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb laatst ook een ban gehad op VOL, dus zo bijzonder is dat niet.
Vertel esquote:Op zondag 29 juli 2007 01:12 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zei niet voor niks 'ook' hequote:Op zondag 29 juli 2007 01:12 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jouw fantasie slaat nu wel ernstig op hol...quote:Op zondag 29 juli 2007 00:55 schreef Pavement het volgende:
[..]
Wat stond hier?quote:Op zondag 29 juli 2007 00:54 schreef _-inge-_ het volgende:
.
ok ok ik maak het iets mooier dan het is, nu niet gelijk boos worden.quote:Op zondag 29 juli 2007 01:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jouw fantasie slaat nu wel ernstig op hol...
Was een verdwaalde cosser iets over die 2 snollenquote:
niet boosquote:Op zondag 29 juli 2007 01:20 schreef Pavement het volgende:
[..]
ok ok ik maak het iets mooier dan het is, nu niet gelijk boos worden.![]()
Maar teleurgesteldquote:
quote:Op zondag 29 juli 2007 01:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Was een verdwaalde cosser iets over die 2 snollen![]()
Da's niet eerlijk! Tegenover mij doe je een Natasia en Pave krijgt aaien over zijn bol!quote:
He ik dacht dat ik hier de designer was potver3dubbeltjesquote:Op zondag 29 juli 2007 01:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's niet eerlijk! Tegenover mij doe je een Natasia en Pave krijgt aaien over zijn bol!![]()
Weet Pave trouwens al wie jouw trouwjurk heeft ontworpen?
Als jij dit een aai over de boel noemt, weet je niet wat je meemaakt als ik uit mijn dak ga..quote:Op zondag 29 juli 2007 01:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's niet eerlijk! Tegenover mij doe je een Natasia en Pave krijgt aaien over zijn bol!![]()
wat een mooie ava weer disana, wij laten weer zien wie de echte winnar moet zijnquote:Op zondag 29 juli 2007 01:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja??? Oh ja??? Weet je wel wie JOUW avatar heeft gestyled???quote:Op zondag 29 juli 2007 01:25 schreef Pavement het volgende:
[..]
He ik dacht dat ik hier de designer was potver3dubbeltjes
quote:Op zondag 29 juli 2007 01:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja??? Oh ja??? Weet je wel wie JOUW avatar heeft gestyled???
Waarom hoeft Pavement niks? Omdat hij een mannetje is!quote:Op zondag 29 juli 2007 01:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als jij dit een aai over de boel noemt, weet je niet wat je meemaakt als ik uit mijn dak ga..
Zal de ontwerpster even vermelden... mevroi
quote:Op zondag 29 juli 2007 01:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als jij dit een aai over de boel noemt, weet je niet wat je meemaakt als ik uit mijn dak ga..
het ziet hier erg dennisquote:Op zondag 29 juli 2007 01:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom hoeft Pavement niks? Omdat hij een mannetje is!![]()
Vanaf nu negeer ik Pavement, gun hem geen blik meer waardig.quote:Op zondag 29 juli 2007 01:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom hoeft Pavement niks? Omdat hij een mannetje is!![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 01:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vanaf nu negeer ik Pavement, gun hem geen blik meer waardig.
Hij is nog minder dan poep aan mijn schoenen.
<Nadia stemmetje> Ja he. Lieverdje.quote:Op zondag 29 juli 2007 01:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vanaf nu negeer ik Pavement, gun hem geen blik meer waardig.
Hij is nog minder dan poep aan mijn schoenen.
Eens moet ook HIJ weer naar buiten....quote:
Dus zo denk jij mij te kunnen behandelenquote:
Wat wil je ?quote:Op zondag 29 juli 2007 01:31 schreef Talitha het volgende:
Wanneer gaan jullie iets voor mij designen?![]()
<Nadia stemmetje> Ze is jaloers, schatje.quote:Op zondag 29 juli 2007 01:31 schreef Pavement het volgende:
[..]
Dus zo denk jij mij te kunnen behandelen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar zijn moeder, Mary (spreek uit meerie), ontwerpt ook trouwjaponnen.quote:Op zondag 29 juli 2007 01:31 schreef Disana het volgende:
Disana Borsato? Maar ik kan helemaal niet zingen.
Moet ik nu huub zijnquote:Op zondag 29 juli 2007 01:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Eens moet ook HIJ weer naar buiten....
Ik zou niet graag in zijn schoenen staan.
Op mn nieuwe borsten zekerquote:Op zondag 29 juli 2007 01:33 schreef Disana het volgende:
[..]
<Nadia stemmetje> Ze is jaloers, schatje.
Je zou ook je excuses kunnen maken.quote:Op zondag 29 juli 2007 01:33 schreef Pavement het volgende:
[..]
Moet ik nu huub zijndas mij te gevaarlijk, ik weet niet wie er mee leest
para
Op die fiets. Dat wist ik niet. <Nadia stemmetje> Vind je toch niet erg, popje?quote:Op zondag 29 juli 2007 01:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar zijn moeder, Mary (spreek uit meerie), ontwerpt ook trouwjaponnen.
Dus mevroi vindt het weer geen compliment?!
Ik mag haar graag,quote:Op zondag 29 juli 2007 01:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Op ons, lieverdje. Je weet toch hoe ze is.
Wist jij dat echt niet?quote:Op zondag 29 juli 2007 01:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Op die fiets. Dat wist ik niet. <Nadia stemmetje> Vind je toch niet erg, popje?
Nee, jij schrijft de waarheidquote:Op zondag 29 juli 2007 01:37 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik mag haar graag,maar ze maakt me gewoon voor leugenaar uit
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:37 schreef Petre het volgende:
[..]
lichtblauw en grijzige ogen bedoel je
Die rechter is mijn lief, al voor bìjna 2 jaar. Dus je maakt sowieso geen kans.
* Petre dromen afschiet
Man, je liet een foto van heel iemand anders zien, en daarna sleur je een onschuldige moderator naar dit forum en doet alsof ik hem leuk vind.quote:
<Nadia stemmetje> Oh ja? Ik wou het niet zeggen, maar ik voelde ook al zoiets hoor. Denk je echt? Het valt mij wel vaker op trouwens. Wat eet ze trouwens veel he?quote:Op zondag 29 juli 2007 01:37 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik mag haar graag,maar ze maakt me gewoon voor leugenaar uit
![]()
Ik kijk bijna geen tv, vandaar... en dan nog minder naar zenders met dat soort figuren, denk ikquote:Op zondag 29 juli 2007 01:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wist jij dat echt niet?
Dat mens komt te pas en te onpas op de tv'omdat ze weer voor een (semi)BN-er, een trouwjurk heeft gemaakt.
Ze heeft een eigen zaak, de Witte Markies, in Alkmaar.
Vroeger had Lous Haasdijk ook een zaak in Alkmaar, met van die lelijke gebreide truien.
En wat is jouw probleem?quote:Op zondag 29 juli 2007 01:43 schreef Disana het volgende:
[..]
<Nadia stemmetje> Oh ja? Ik wou het niet zeggen, maar ik voelde ook al zoiets hoor. Denk je echt? Het valt mij wel vaker op trouwens. Wat eet ze trouwens veel he?
quote:Op zondag 29 juli 2007 01:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Man, je liet een foto van heel iemand anders zien, en daarna sleur je een onschuldige moderator naar dit forum en doet alsof ik hem leuk vind.
Sinds kort kijk ik ook weinig tot geen televisie meer, maar voorheen kon je Mary niet ontlopen, zal me niks verbazen als ze ook zo af en toe in het NOS-journaal voorbij kwam hoppen.quote:Op zondag 29 juli 2007 01:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kijk bijna geen tv, vandaar... en dan nog minder naar zenders met dat soort figuren, denk ik![]()
mary borsatoquote:Op zondag 29 juli 2007 01:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kijk bijna geen tv, vandaar... en dan nog minder naar zenders met dat soort figuren, denk ik![]()
Even tellen...quote:
O.k. misverstand dusquote:Op zondag 29 juli 2007 01:44 schreef Pavement het volgende:
[..]
die moderator kwam zonder dat ik het wist, jij dacht gelijk dat het hem was
srry![]()
3 navelsquote:Op zondag 29 juli 2007 01:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Even tellen...
Eetstoornis
Manipulatief
Zeurstemmetje
Ziekelijk jaloers
Hekel aan sterke vrouwen
Haar-obsessie
Niet te snugger
Rara wie ben ik![]()
Ik geloof dat ik blij moet zijn dat ik zo selectief kijk (ene oog in, andere uit)quote:Op zondag 29 juli 2007 01:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sinds kort kijk ik ook weinig tot geen televisie meer, maar voorheen kon je Mary niet ontlopen, zal me niks verbazen als ze ook zo af en toe in het NOS-journaal voorbij kwam hoppen.
Lobascaquote:Op zondag 29 juli 2007 01:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Even tellen...
Eetstoornis
Manipulatief
Zeurstemmetje
Ziekelijk jaloers
Hekel aan sterke vrouwen
Haar-obsessie
Niet te snugger
Rara wie ben ik![]()
je was echt boosquote:
Sorry Lobas, ik had het ook niet door. Ik zat gewoon Nadia na te spelen (en niet al te best).quote:
Ik voel me buiten gesloten.quote:Op zondag 29 juli 2007 01:50 schreef Pavement het volgende:
PM ! allebij
Waar ga je heen, schattie? O, dan ga ik mee, wacht ff... Eerst nog mijn make-upjes bijwerken..quote:Op zondag 29 juli 2007 01:52 schreef Disana het volgende:
Ik ben maar weer eens even weg <Nadia piepstemmetje> Geen leuke dingen zonder mij doen hoor![]()
Omdat mmmmm het misverstand deels mij schuld is ofzo ? En ik had er ff zin in om carolien weer ens te zienquote:Op zondag 29 juli 2007 01:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waarom qoute mijn allerliefste boef dit?
Sory was idd niet beleefd, maar vertel je wou een nieuwe avatar.quote:Op zondag 29 juli 2007 01:57 schreef Talitha het volgende:
Moet ik soms Japio gaan nadoen om erbij te horen?
Even een doosje eieren halen.
Eigenlijk wil ik geen nieuwe avatar. En voor deze kun je helaas geen jurkjes e.d. maken.quote:Op zondag 29 juli 2007 02:00 schreef Pavement het volgende:
[..]
Sory was idd niet beleefd, maar vertel je wou een nieuwe avatar.
quote:Op zondag 29 juli 2007 01:57 schreef Talitha het volgende:
Moet ik soms Japio gaan nadoen om erbij te horen?
Even een doosje eieren halen.
quote:Op zondag 29 juli 2007 02:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik geen nieuwe avatar. En voor deze kun je helaas geen jurkjes e.d. maken.![]()
Tis excuusdag in de SC vandaag.quote:Op zondag 29 juli 2007 02:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Ecxuses, ging even te veel in mijn rol op.
jip en janneke stylequote:Op zondag 29 juli 2007 02:15 schreef Talitha het volgende:
[..]![]()
Mijn gezichtje is wel erg verbrand zo te zien.
In gala .. zoals het een hoort voor een damequote:
Hij is alleen een beetje donker nu?quote:Op zondag 29 juli 2007 02:21 schreef Soury het volgende:
[..]
In gala .. zoals het een hoort voor een dame
Ja beetje creepy .. iidquote:
quote:
Dat word dan cake bakkenquote:
Stukkenquote:
quote:
Ik blijf het een beetje wazig vinden...quote:
Surequote:Op zondag 29 juli 2007 02:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
Ik hoopte dat jij een paar voor me had![]()
Nee klopt ,de bull zit de de nieuwe potter te lezenquote:Op zondag 29 juli 2007 02:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik blijf het een beetje wazig vinden...
Heeft soury haar bril wel op?
quote:Op zondag 29 juli 2007 02:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee klopt ,de bull zit de de nieuwe potter te lezen![]()
Is dat zo ? Twas het eerste plaatje wat ik tegen kwam maar het is ook het merk wat ik altijd koopquote:
Nee ik bedoel, gouden smokingquote:Op zondag 29 juli 2007 02:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat zo ? Twas het eerste plaatje wat ik tegen kwam maar het is ook het merk wat ik altijd koopHeb slechte ervaringen met andere troep
Oh .... Krijg wel gratis vloei in bepaalde CS (hahahahahha) maar dat is dan een ander merk van twijfelachtige kwaliteit dat ik de helft weg kan pleuren of die scheuren en daar word ik redelijk frustie van, dat ik een joint nodig heb om een knappe te draaienquote:Op zondag 29 juli 2007 02:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee ik bedoel, goude smoking
Het was een grapje, ik krijg ze altijd gratis
Huh hoe doe je dat dan, koop je eerst een voorgedraaide om een te kunnen draaienquote:Op zondag 29 juli 2007 02:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh .... Krijg wel gratis vloei in bepaalde CS (hahahahahha) maar dat is dan een ander merk van twijfelachtige kwaliteit dat ik de helft weg kan pleuren of die scheuren en daar word ik redelijk frustie van, dat ik een joint nodig heb om een knappe te draaien![]()
Dat bedoel ik met frustie ..quote:Op zondag 29 juli 2007 03:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Huh hoe doe je dat dan, koop je eerst een voorgedraaide om een te kunnen draaien![]()
![]()
Ja ik wil ook wel weer in de duisternis me nest in ..quote:Op zondag 29 juli 2007 03:33 schreef Talitha het volgende:
Ik denk dat het zo langzamerhand tijd wordt dat ik ga slapen.
M'n kwartet! Wat doe je!quote:Op zondag 29 juli 2007 03:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik wil ook wel weer in de duisternis me nest in ..
Truste meis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |