Ik geloof dat ik blij moet zijn dat ik zo selectief kijk (ene oog in, andere uit)quote:Op zondag 29 juli 2007 01:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sinds kort kijk ik ook weinig tot geen televisie meer, maar voorheen kon je Mary niet ontlopen, zal me niks verbazen als ze ook zo af en toe in het NOS-journaal voorbij kwam hoppen.
Lobascaquote:Op zondag 29 juli 2007 01:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Even tellen...
Eetstoornis
Manipulatief
Zeurstemmetje
Ziekelijk jaloers
Hekel aan sterke vrouwen
Haar-obsessie
Niet te snugger
Rara wie ben ik![]()
je was echt boosquote:
Sorry Lobas, ik had het ook niet door. Ik zat gewoon Nadia na te spelen (en niet al te best).quote:
Ik voel me buiten gesloten.quote:Op zondag 29 juli 2007 01:50 schreef Pavement het volgende:
PM ! allebij
Waar ga je heen, schattie? O, dan ga ik mee, wacht ff... Eerst nog mijn make-upjes bijwerken..quote:Op zondag 29 juli 2007 01:52 schreef Disana het volgende:
Ik ben maar weer eens even weg <Nadia piepstemmetje> Geen leuke dingen zonder mij doen hoor![]()
Omdat mmmmm het misverstand deels mij schuld is ofzo ? En ik had er ff zin in om carolien weer ens te zienquote:Op zondag 29 juli 2007 01:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waarom qoute mijn allerliefste boef dit?
Sory was idd niet beleefd, maar vertel je wou een nieuwe avatar.quote:Op zondag 29 juli 2007 01:57 schreef Talitha het volgende:
Moet ik soms Japio gaan nadoen om erbij te horen?
Even een doosje eieren halen.
Eigenlijk wil ik geen nieuwe avatar. En voor deze kun je helaas geen jurkjes e.d. maken.quote:Op zondag 29 juli 2007 02:00 schreef Pavement het volgende:
[..]
Sory was idd niet beleefd, maar vertel je wou een nieuwe avatar.
quote:Op zondag 29 juli 2007 01:57 schreef Talitha het volgende:
Moet ik soms Japio gaan nadoen om erbij te horen?
Even een doosje eieren halen.
quote:Op zondag 29 juli 2007 02:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik geen nieuwe avatar. En voor deze kun je helaas geen jurkjes e.d. maken.![]()
Tis excuusdag in de SC vandaag.quote:Op zondag 29 juli 2007 02:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Ecxuses, ging even te veel in mijn rol op.
jip en janneke stylequote:Op zondag 29 juli 2007 02:15 schreef Talitha het volgende:
[..]![]()
Mijn gezichtje is wel erg verbrand zo te zien.
In gala .. zoals het een hoort voor een damequote:
Hij is alleen een beetje donker nu?quote:Op zondag 29 juli 2007 02:21 schreef Soury het volgende:
[..]
In gala .. zoals het een hoort voor een dame
Ja beetje creepy .. iidquote:
quote:
Dat word dan cake bakkenquote:
Stukkenquote:
quote:
Ik blijf het een beetje wazig vinden...quote:
Surequote:Op zondag 29 juli 2007 02:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
Ik hoopte dat jij een paar voor me had![]()
Nee klopt ,de bull zit de de nieuwe potter te lezenquote:Op zondag 29 juli 2007 02:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik blijf het een beetje wazig vinden...
Heeft soury haar bril wel op?
quote:Op zondag 29 juli 2007 02:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee klopt ,de bull zit de de nieuwe potter te lezen![]()
Is dat zo ? Twas het eerste plaatje wat ik tegen kwam maar het is ook het merk wat ik altijd koopquote:
Nee ik bedoel, gouden smokingquote:Op zondag 29 juli 2007 02:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat zo ? Twas het eerste plaatje wat ik tegen kwam maar het is ook het merk wat ik altijd koopHeb slechte ervaringen met andere troep
Oh .... Krijg wel gratis vloei in bepaalde CS (hahahahahha) maar dat is dan een ander merk van twijfelachtige kwaliteit dat ik de helft weg kan pleuren of die scheuren en daar word ik redelijk frustie van, dat ik een joint nodig heb om een knappe te draaienquote:Op zondag 29 juli 2007 02:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee ik bedoel, goude smoking
Het was een grapje, ik krijg ze altijd gratis
Huh hoe doe je dat dan, koop je eerst een voorgedraaide om een te kunnen draaienquote:Op zondag 29 juli 2007 02:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh .... Krijg wel gratis vloei in bepaalde CS (hahahahahha) maar dat is dan een ander merk van twijfelachtige kwaliteit dat ik de helft weg kan pleuren of die scheuren en daar word ik redelijk frustie van, dat ik een joint nodig heb om een knappe te draaien![]()
Dat bedoel ik met frustie ..quote:Op zondag 29 juli 2007 03:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Huh hoe doe je dat dan, koop je eerst een voorgedraaide om een te kunnen draaien![]()
![]()
Ja ik wil ook wel weer in de duisternis me nest in ..quote:Op zondag 29 juli 2007 03:33 schreef Talitha het volgende:
Ik denk dat het zo langzamerhand tijd wordt dat ik ga slapen.
M'n kwartet! Wat doe je!quote:Op zondag 29 juli 2007 03:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik wil ook wel weer in de duisternis me nest in ..
Truste meis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |