niet boosquote:Op zondag 29 juli 2007 01:20 schreef Pavement het volgende:
[..]
ok ok ik maak het iets mooier dan het is, nu niet gelijk boos worden.![]()
Maar teleurgesteldquote:
quote:Op zondag 29 juli 2007 01:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Was een verdwaalde cosser iets over die 2 snollen![]()
Da's niet eerlijk! Tegenover mij doe je een Natasia en Pave krijgt aaien over zijn bol!quote:
He ik dacht dat ik hier de designer was potver3dubbeltjesquote:Op zondag 29 juli 2007 01:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's niet eerlijk! Tegenover mij doe je een Natasia en Pave krijgt aaien over zijn bol!![]()
Weet Pave trouwens al wie jouw trouwjurk heeft ontworpen?
Als jij dit een aai over de boel noemt, weet je niet wat je meemaakt als ik uit mijn dak ga..quote:Op zondag 29 juli 2007 01:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's niet eerlijk! Tegenover mij doe je een Natasia en Pave krijgt aaien over zijn bol!![]()
wat een mooie ava weer disana, wij laten weer zien wie de echte winnar moet zijnquote:Op zondag 29 juli 2007 01:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja??? Oh ja??? Weet je wel wie JOUW avatar heeft gestyled???quote:Op zondag 29 juli 2007 01:25 schreef Pavement het volgende:
[..]
He ik dacht dat ik hier de designer was potver3dubbeltjes
quote:Op zondag 29 juli 2007 01:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja??? Oh ja??? Weet je wel wie JOUW avatar heeft gestyled???
Waarom hoeft Pavement niks? Omdat hij een mannetje is!quote:Op zondag 29 juli 2007 01:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als jij dit een aai over de boel noemt, weet je niet wat je meemaakt als ik uit mijn dak ga..
Zal de ontwerpster even vermelden... mevroi
quote:Op zondag 29 juli 2007 01:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als jij dit een aai over de boel noemt, weet je niet wat je meemaakt als ik uit mijn dak ga..
het ziet hier erg dennisquote:Op zondag 29 juli 2007 01:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom hoeft Pavement niks? Omdat hij een mannetje is!![]()
Vanaf nu negeer ik Pavement, gun hem geen blik meer waardig.quote:Op zondag 29 juli 2007 01:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom hoeft Pavement niks? Omdat hij een mannetje is!![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 01:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vanaf nu negeer ik Pavement, gun hem geen blik meer waardig.
Hij is nog minder dan poep aan mijn schoenen.
<Nadia stemmetje> Ja he. Lieverdje.quote:Op zondag 29 juli 2007 01:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vanaf nu negeer ik Pavement, gun hem geen blik meer waardig.
Hij is nog minder dan poep aan mijn schoenen.
Eens moet ook HIJ weer naar buiten....quote:
Dus zo denk jij mij te kunnen behandelenquote:
Wat wil je ?quote:Op zondag 29 juli 2007 01:31 schreef Talitha het volgende:
Wanneer gaan jullie iets voor mij designen?![]()
<Nadia stemmetje> Ze is jaloers, schatje.quote:Op zondag 29 juli 2007 01:31 schreef Pavement het volgende:
[..]
Dus zo denk jij mij te kunnen behandelen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar zijn moeder, Mary (spreek uit meerie), ontwerpt ook trouwjaponnen.quote:Op zondag 29 juli 2007 01:31 schreef Disana het volgende:
Disana Borsato? Maar ik kan helemaal niet zingen.
Moet ik nu huub zijnquote:Op zondag 29 juli 2007 01:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Eens moet ook HIJ weer naar buiten....
Ik zou niet graag in zijn schoenen staan.
Op mn nieuwe borsten zekerquote:Op zondag 29 juli 2007 01:33 schreef Disana het volgende:
[..]
<Nadia stemmetje> Ze is jaloers, schatje.
Je zou ook je excuses kunnen maken.quote:Op zondag 29 juli 2007 01:33 schreef Pavement het volgende:
[..]
Moet ik nu huub zijndas mij te gevaarlijk, ik weet niet wie er mee leest
para
Op die fiets. Dat wist ik niet. <Nadia stemmetje> Vind je toch niet erg, popje?quote:Op zondag 29 juli 2007 01:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar zijn moeder, Mary (spreek uit meerie), ontwerpt ook trouwjaponnen.
Dus mevroi vindt het weer geen compliment?!
Ik mag haar graag,quote:Op zondag 29 juli 2007 01:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Op ons, lieverdje. Je weet toch hoe ze is.
Wist jij dat echt niet?quote:Op zondag 29 juli 2007 01:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Op die fiets. Dat wist ik niet. <Nadia stemmetje> Vind je toch niet erg, popje?
Nee, jij schrijft de waarheidquote:Op zondag 29 juli 2007 01:37 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik mag haar graag,maar ze maakt me gewoon voor leugenaar uit
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:37 schreef Petre het volgende:
[..]
lichtblauw en grijzige ogen bedoel je
Die rechter is mijn lief, al voor bìjna 2 jaar. Dus je maakt sowieso geen kans.
* Petre dromen afschiet
Man, je liet een foto van heel iemand anders zien, en daarna sleur je een onschuldige moderator naar dit forum en doet alsof ik hem leuk vind.quote:
<Nadia stemmetje> Oh ja? Ik wou het niet zeggen, maar ik voelde ook al zoiets hoor. Denk je echt? Het valt mij wel vaker op trouwens. Wat eet ze trouwens veel he?quote:Op zondag 29 juli 2007 01:37 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik mag haar graag,maar ze maakt me gewoon voor leugenaar uit
![]()
Ik kijk bijna geen tv, vandaar... en dan nog minder naar zenders met dat soort figuren, denk ikquote:Op zondag 29 juli 2007 01:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wist jij dat echt niet?
Dat mens komt te pas en te onpas op de tv'omdat ze weer voor een (semi)BN-er, een trouwjurk heeft gemaakt.
Ze heeft een eigen zaak, de Witte Markies, in Alkmaar.
Vroeger had Lous Haasdijk ook een zaak in Alkmaar, met van die lelijke gebreide truien.
En wat is jouw probleem?quote:Op zondag 29 juli 2007 01:43 schreef Disana het volgende:
[..]
<Nadia stemmetje> Oh ja? Ik wou het niet zeggen, maar ik voelde ook al zoiets hoor. Denk je echt? Het valt mij wel vaker op trouwens. Wat eet ze trouwens veel he?
quote:Op zondag 29 juli 2007 01:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Man, je liet een foto van heel iemand anders zien, en daarna sleur je een onschuldige moderator naar dit forum en doet alsof ik hem leuk vind.
Sinds kort kijk ik ook weinig tot geen televisie meer, maar voorheen kon je Mary niet ontlopen, zal me niks verbazen als ze ook zo af en toe in het NOS-journaal voorbij kwam hoppen.quote:Op zondag 29 juli 2007 01:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kijk bijna geen tv, vandaar... en dan nog minder naar zenders met dat soort figuren, denk ik![]()
mary borsatoquote:Op zondag 29 juli 2007 01:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kijk bijna geen tv, vandaar... en dan nog minder naar zenders met dat soort figuren, denk ik![]()
Even tellen...quote:
O.k. misverstand dusquote:Op zondag 29 juli 2007 01:44 schreef Pavement het volgende:
[..]
die moderator kwam zonder dat ik het wist, jij dacht gelijk dat het hem was
srry![]()
3 navelsquote:Op zondag 29 juli 2007 01:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Even tellen...
Eetstoornis
Manipulatief
Zeurstemmetje
Ziekelijk jaloers
Hekel aan sterke vrouwen
Haar-obsessie