quote:Op zondag 29 juli 2007 00:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Had ik nou maar wel een houten, kon ik die als kribbe gebruiken![]()

Oeh wat doe je dat eng goed. Ik scheer mijn weg hier!quote:Op zondag 29 juli 2007 00:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Onder andere, en ze lusten alleen kaviaar, maar dat kan JIJ daar vat wel ergens in de buurt kopen.![]()

quote:

Grasmaaier gaat snellerquote:Op zondag 29 juli 2007 00:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Oeh wat doe je dat eng goed. Ik scheer mijn weg hier!![]()

Ga maar wegquote:Op zondag 29 juli 2007 00:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Oeh wat doe je dat eng goed. Ik scheer mijn weg hier!![]()

Bezemsteel ookquote:

Wat is er ? kan ik je helpen.quote:

Een ufoquote:Op zondag 29 juli 2007 00:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wat is dat gele ding boven z'n koppie?

Zat !!!!quote:

Heeej een manquote:Op zondag 29 juli 2007 00:48 schreef Pavement het volgende:
hallo jong en lui, oud en nieuw.![]()
Nog boeiende zaken gaande.

Hoi !! Zekers altijdquote:Op zondag 29 juli 2007 00:48 schreef Pavement het volgende:
hallo jong en lui, oud en nieuw.![]()
Nog boeiende zaken gaande.

Who the fuck is gerte?quote:Op zondag 29 juli 2007 00:51 schreef Pavement het volgende:
Ik zie dat lobasca nu eindelijk getrouwd is ( na haar wilde avonturen met gerte gisteren)
feessie ?

quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
VOL![]()
![]()
Dan trek ik bij deze mijn felicitatie in![]()
![]()

weet ze naam niet meer, gerte ofzo maar onze losbollige eend was op de versier toer met een man wat een homo bleek te zijnquote:Op zondag 29 juli 2007 00:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Who the fuck is gerte?
En issie met kerst opgerot?

Joh ..... Wat een troela is het tochquote:Op zondag 29 juli 2007 00:54 schreef _-inge-_ het volgende:
.

Heb ik wat gemist ??quote:Op zondag 29 juli 2007 00:55 schreef Pavement het volgende:
[..]
weet ze naam niet meer, gerte ofzo maar onze losbollige eend was op de versier toer met een man wat een homo bleek te zijn![]()

Dat is petre, onze gardian angelquote:Op zondag 29 juli 2007 00:55 schreef Pavement het volgende:
[..]
weet ze naam niet meer, gerte ofzo maar onze losbollige eend was op de versier toer met een man wat een homo bleek te zijn![]()

Je was erbij (of ik ben t kwijt, na een paar spa geel ben ik ook de scherpste niet meer)quote:Op zondag 29 juli 2007 00:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist ??daar blijk ik wel vaker last van te hebben
![]()

Ik heb er ook weinig van megekregen, misschien moeten we toch minder blowenquote:Op zondag 29 juli 2007 00:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist ??daar blijk ik wel vaker last van te hebben
![]()

gerte ? hoe kom ik erbijquote:

Gelukkig! Ik dacht dat het een halo was, maar dat kan natuurlijk helemaal niet.quote:

Nee ik vat um dus nu.. Dacht Gert ofzoquote:Op zondag 29 juli 2007 00:58 schreef Pavement het volgende:
[..]
Je was erbij (of ik ben t kwijt, na een paar spa geel ben ik ook de scherpste niet meer)

Klopt ... Niet bij haarquote:Op zondag 29 juli 2007 00:58 schreef Talitha het volgende:
[..]
Gelukkig! Ik dacht dat het een halo was, maar dat kan natuurlijk helemaal niet. [afbeelding]

Is het ook zo een gebande schurk?quote:Op zondag 29 juli 2007 01:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zag dat ze je weer hebben vrij gelaten op VOL?![]()

Laat me raden een vrouwsperoonquote:Op zondag 29 juli 2007 01:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is het ook zo een gebande schurk?
Dan strijk ik mijn hand over mijn hart

Ik heb laatst ook een ban gehad op VOL, dus zo bijzonder is dat niet.quote:Op zondag 29 juli 2007 01:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is het ook zo een gebande schurk?
Dan strijk ik mijn hand over mijn hart

Je was zeker anti huub.quote:Op zondag 29 juli 2007 01:12 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb laatst ook een ban gehad op VOL, dus zo bijzonder is dat niet.

Vertel esquote:Op zondag 29 juli 2007 01:12 schreef Talitha het volgende:
[..]

Ik zei niet voor niks 'ook' hequote:Op zondag 29 juli 2007 01:12 schreef Talitha het volgende:
[..]

Jouw fantasie slaat nu wel ernstig op hol...quote:Op zondag 29 juli 2007 00:55 schreef Pavement het volgende:
[..]

Wat stond hier?quote:Op zondag 29 juli 2007 00:54 schreef _-inge-_ het volgende:
.

ok ok ik maak het iets mooier dan het is, nu niet gelijk boos worden.quote:Op zondag 29 juli 2007 01:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jouw fantasie slaat nu wel ernstig op hol...

Was een verdwaalde cosser iets over die 2 snollenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |