Deze wel?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:41 schreef PC eend het volgende:
Waar blijft die Petre nou![]()
Die blote tieten kunnen echt niet![]()
dank jullie welquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:09 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jij ook gefeliciteerd evanatjuh
Taart
[afbeelding]
Bier
[afbeelding]
En voor de liefhebbers
[afbeelding]
Cap gejat van Scanman
Bigger is betterquote:
Ik had eigenlijk nog nooit van je gehoordquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:02 schreef evanatjuh het volgende:
[..]
dank jullie welen het is niet eens mijn topic
![]()
warm welkom hier![]()
En lurken op VOL maakt het plaatje compleet.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk nog nooit van je gehoord![]()
Een blik in je history verklaart een hoop
VOLquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
En lurken op VOL maakt het plaatje compleet.![]()
Feli Uniekhoorn en Evanatjuh![]()
Maar je durft nog wel op mijn postjes te reageren?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
VOL![]()
![]()
Dan trek ik bij deze mijn felicitatie in![]()
![]()
Soms met een beetje vertraging, maar op jou.... graag zelfsquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar je durft nog wel op mijn postjes te reageren?
Voor 0:00 uur zijn wij tegenwoordig de enige SC-ers lijkt het wel!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Soms met een beetje vertraging, maar op jou.... graag zelfs
Ben je me nou aan het tegenspreken?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:45 schreef Leandra het volgende:
Tsja... ik schijn vanavond wel meer te verneuken terwijl ik onwetend en in mijn onschuld iets begin te typen en van plaatjes probeer te voorzienquote:
Ach, het is maar een forum.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja... ik schijn vanavond wel meer te verneuken terwijl ik onwetend en in mijn onschuld iets begin te typen en van plaatjes probeer te voorzien
Ook hier weer... daar gaat jullie pre-middernachtsrust![]()
Maar niet getreurd, ik zou over 7 minuten in de kroeg zijn (ook daar kennen ze me goed genoeg om te weten dat ik meestal te laat ben) dus ik ga mij vast voorbereiden op een avondje bier... van verneuk ik iig geen topics meer door te posten waar dat niet de bedoeling is.
Ik houd mij aanbevolen voor adviezen mbt het haar van zoonlief, met het voorbehoud dat ik niet over een stijltang beschik en ook niet van plan ben deze aan te schaffen (en zoonlief waarschijnlijk moord en brand schreeuwt als er rook van zijn haar afkomt) en ik een soortgelijk effect dus moet zien te bereiken met een föhn en een borstel (en waarschijnlijk een overdosis gel, mouse, gum en haarlak)
Gezellie tochquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Voor 0:00 uur zijn wij tegenwoordig de enige SC-ers lijkt het wel!![]()
Hoe kom je daar bijquote:Heb je trouwens ModderEend-ambities?![]()
Wat dacht je van een pruikquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:54 schreef Leandra het volgende:
Ik houd mij aanbevolen voor adviezen mbt het haar van zoonlief, met het voorbehoud dat ik niet over een stijltang beschik en ook niet van plan ben deze aan te schaffen (en zoonlief waarschijnlijk moord en brand schreeuwt als er rook van zijn haar afkomt) en ik een soortgelijk effect dus moet zien te bereiken met een föhn en een borstel (en waarschijnlijk een overdosis gel, mouse, gum en haarlak)
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gezellie toch![]()
[..]
Hoe kom je daar bij![]()
![]()
Je weet toch dat ik het liefst zeik zonder bevoegdheden
Ik ben nu eenmaal liever een stadswacht
Die pet past ons allemaalquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:07 schreef Talitha het volgende:
[..]Het barst hier van de stadswachten.
Ik zie het helemaal voor me: RelEend die het ModderEend lastig maakt.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die pet past ons allemaal![]()
Maar ik ben ook een beetje anti-autoritair, als ik mod zou zijn loop ik nog het risico dat ik mezelf zou gaan haten
Ook een optie... nog niet aan gedacht, thnxquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat dacht je van een pruik![]()
Ipv zoonliefs haar te verneuken![]()
Waarom niet? Vanwege die opmerking van Puma?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:28 schreef Sug4r het volgende:
Gezellig sfeertje in de COS![]()
Fijne avond Leandra![]()
![]()
Nee, er zijn er wel meer errug gezelligquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Waarom niet? Vanwege die opmerking van Puma?
Laters Leandra.
Vreemd is dat toch. Op VOL lees ik ook steeds over DGK-posters die het maar niet gezellig kunnen houden. DGK trekt blijkbaar 'pittige' posters aan.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:31 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nee, er zijn er wel meer errug gezellig![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |