Ik voelde het al toen ik naar bed ging.quote:
Jij hier opeensquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:59 schreef Disana het volgende:
Even voor de zekerheid: het klopt toch dat Love Profusion vandaag (zondag) dertig wordt?
Tja centjes verdienenquote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:59 schreef Disana het volgende:
Even voor de zekerheid: het klopt toch dat Love Profusion vandaag (zondag) dertig wordt?
Klasse dat je die andere opmerking liet voor wat ie wasquote:Op zondag 29 juli 2007 00:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik voelde het al toen ik naar bed ging.
Koppijn toen ik wakker werd, pilletje ingenomen, en een heerlijke actieve dag gehad.
Het had erger gekund. Maar ik zweer de drank maar weer even af.![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 00:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dus toch, bedankt. Ik ben heel slecht in verjaardagen![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 00:01 schreef petraa het volgende:
HOi allemaal, alhoewel ik denk dat er niemand is.
Hoe dat zo, het is 12 uurquote:Op zondag 29 juli 2007 00:01 schreef petraa het volgende:
HOi allemaal, alhoewel ik denk dat er niemand is.
9 september verwacht ik wel een felicitatie-PM van jequote:Op zondag 29 juli 2007 00:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dus toch, bedankt. Ik ben heel slecht in verjaardagen![]()
Zeker om dure kleding te kopen die je toch per ongeluk weggooit?quote:
Ik had niet ge F5 en de laatste post die ik zag staan was 23.30. Was ff cossen aan het bijlezen ensow.quote:
Ik zal mijn kalendertje op de computer even bijwerkenquote:Op zondag 29 juli 2007 00:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
9 september verwacht ik wel een felicitatie-PM van je![]()
Mrre... nu weet ik nog steeds jouw/ uw leeftijd niet..quote:Op zondag 29 juli 2007 00:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zal mijn kalendertje op de computer even bijwerken![]()
Ach ik was er nog nooit naar toe geweest dat zomercarnaval, had me er meer van voorgesteld. Heb 2 uur staan kijken met jongste kid, de oudste 2 vonden het te lang duren en die gingen shoppen. Maar na 2 uur waren er nog maar 28 groepen langsgekomen er moesten er 50 langs komen dussssssssssss.... we zijn afgenokt. Het was wel gezellig enzo, maar megadruk. Kid dolgelukkig die kreegt allerlei kadootjes. strandballen, fluitjesquote:Op zondag 29 juli 2007 00:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik las dat je het leuk hebt gehad in Rotterdam, nog bijzonderheden?
Ik ook nietquote:Op zondag 29 juli 2007 00:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mrre... nu weet ik nog steeds jouw/ uw leeftijd niet..
Klinkt goed, maar ook vermoeiend.quote:Op zondag 29 juli 2007 00:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Ach ik was er nog nooit naar toe geweest dat zomercarnaval, had me er meer van voorgesteld. Heb 2 uur staan kijken met jongste kid, de oudste 2 vonden het te lang duren en die gingen shoppen. Maar na 2 uur waren er nog maar 28 groepen langsgekomen er moesten er 50 langs komen dussssssssssss.... we zijn afgenokt. Het was wel gezellig enzo, maar megadruk. Kid dolgelukkig die kreegt allerlei kadootjes. strandballen, fluitjes, drinken, keycords en jawel condooms pffff, moest ik een 10 jarige gaan uitleggen waar dat voor dient.
![]()
En wanneer gaan we die vieren?quote:Op zondag 29 juli 2007 00:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ook nietIk weet wel mijn verjaardag, dat dan weer wel
![]()
Dat zijn gewoon ballonnen toch?quote:Op zondag 29 juli 2007 00:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Ach ik was er nog nooit naar toe geweest dat zomercarnaval, had me er meer van voorgesteld. Heb 2 uur staan kijken met jongste kid, de oudste 2 vonden het te lang duren en die gingen shoppen. Maar na 2 uur waren er nog maar 28 groepen langsgekomen er moesten er 50 langs komen dussssssssssss.... we zijn afgenokt. Het was wel gezellig enzo, maar megadruk. Kid dolgelukkig die kreegt allerlei kadootjes. strandballen, fluitjes, drinken, keycords en jawel condooms pffff, moest ik een 10 jarige gaan uitleggen waar dat voor dient.
![]()
*Natasia modus: OOOhhh gezellig, blijf ik gelijk om Kerst en Oud en Nieuw bij jullie te vieren, moet aleen nog oppas voor mijn katjes regelen*quote:Op zondag 29 juli 2007 00:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Hopelijk terwijl DGK nog loopt: 22 december.
quote:Op zondag 29 juli 2007 00:15 schreef Veulen het volgende:
Ik ga naar me bed![]()
Ik beloof na het weekend weer volop van de partij te zijn.![]()
Kort en niet zo krachtig ookquote:Op zondag 29 juli 2007 00:15 schreef Veulen het volgende:
Ik ga naar me bed![]()
Ik beloof na het weekend weer volop van de partij te zijn.![]()
Ze werden uit een auto gegooid en ja dochterlief grijpt wel.quote:Op zondag 29 juli 2007 00:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon ballonnen toch?
Wel een beetje vaag dat ze die aan zulke jonge kinderen gaan uitdelen![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 00:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
*Natasia modus: OOOhhh gezellig, blijf ik gelijk om Kerst en Oud en Nieuw bij jullie te vieren, moet aleen nog oppas voor mijn katjes regelen*![]()
Ik let wel op je poesje(s)quote:Op zondag 29 juli 2007 00:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
*Natasia modus: OOOhhh gezellig, blijf ik gelijk om Kerst en Oud en Nieuw bij jullie te vieren, moet aleen nog oppas voor mijn katjes regelen*![]()
Aaah pakken wat je pakken kanquote:Op zondag 29 juli 2007 00:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze werden uit een auto gegooid en ja dochterlief grijpt wel.![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 00:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Aaah pakken wat je pakken kan
Daar dienen condooms ook voor toch?
Gastvrijquote:Op zondag 29 juli 2007 00:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik doe de katjes wel als jij een andere bestemming zoekt
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 00:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Klinkt goed, maar ook vermoeiend.
Ik ken het ook alleen maar van de tv, hou niet zo van die drukte.
En met tassen vol thuis gekomen na het shoppen?
quote:Op zondag 29 juli 2007 00:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik doe de katjes wel als jij een andere bestemming zoekt
![]()
![]()
Dat zegt ze alleen maar omdat ze zich als een dame wil gedragenquote:
Maar daar geniet je volgens mij ook van, als de kids een 'toffe' dag gehad hebben.quote:Op zondag 29 juli 2007 00:22 schreef petraa het volgende:
[..]
maar niets voor mij alleen voor de kids
![]()
Tis weer harem-time.quote:Op zondag 29 juli 2007 00:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
Kan jij ze niet ff wegjagen?
Hmm 12 uur, weinig kans
Goeie vraagquote:Op zondag 29 juli 2007 00:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tis weer harem-time.![]()
Ik vraag me af waarom er maar zo weinig mannen in de SC posten?
Was it me?quote:Op zondag 29 juli 2007 00:24 schreef petraa het volgende:
Ik ben het allemaal alweer zat, ik ga me nest in!!!!
laterssssssssssssssss
Ik heb het weer goed voor elkaar, nu nog even een mooie kerst-outfit aanschaffen.quote:Op zondag 29 juli 2007 00:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat zegt ze alleen maar omdat ze zich als een dame wil gedragen![]()
Leer mij verborgen boodschappen ontdekken![]()
![]()
Wat heb je voor elkaar dan?quote:Op zondag 29 juli 2007 00:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb het weer goed voor elkaar, nu nog even een mooie kerst-outfit aanschaffen.
Kom je mijn katten ophalen dan, Disaantje, want mijn toerekje weigert over de Afsluitdijk te rijden..![]()
Truste, slaap lekker (uit)!quote:Op zondag 29 juli 2007 00:24 schreef petraa het volgende:
Ik ben het allemaal alweer zat, ik ga me nest in!!!!
laterssssssssssssssss
Is goed, waar willen ze heen, de kinderboerderij en dan de beauty farm?quote:Op zondag 29 juli 2007 00:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb het weer goed voor elkaar, nu nog even een mooie kerst-outfit aanschaffen.
Kom je mijn katten ophalen dan, Disaantje, want mijn toerekje weigert over de Afsluitdijk te rijden..![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 00:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat heb je voor elkaar dan?
Heb ik een kerstdate?![]()
Onder andere, en ze lusten alleen kaviaar, maar dat kan JIJ daar vat wel ergens in de buurt kopen.quote:Op zondag 29 juli 2007 00:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Is goed, waar willen ze heen, de kinderboerderij en dan de beauty farm?
()
Had ik nou maar wel een houten, kon ik die als kribbe gebruikenquote:Op zondag 29 juli 2007 00:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Leg maar een leuk kerstkleedje over je plastieke kratjes, voor de sfeer.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |