Lok 'um hierheen..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:17 schreef Pavement het volgende:
[..]
dat was die gozer net uit onz forum die me voor nerd uitmaakte
![]()
Wie is dat?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:18 schreef Soury het volgende:
Tis niks om je ervoor te schamen[afbeelding]
Ben d'r gek. Das stalking!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:21 schreef Pavement het volgende:
[..]
http://messages.fok.nl/compose.php?to=79103 pm maar zelf![]()
quote:
Welnee als het maar 1x blijftquote:
Die is aan het (Up)daten ...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:24 schreef Pavement het volgende:
Waar is disana nu weer heen, vraag net aan haar 3 bier mee te nemen, staat zeker weer bij de bar te beppen
Barman aan het wippen voor een drankjequote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:24 schreef Pavement het volgende:
Waar is disana nu weer heen, vraag net aan haar 3 bier mee te nemen, staat zeker weer bij de bar te beppen
Mijn tong is zeer getraindquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je gebruikt je tong uit blijdschap??![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Barman aan het wippen voor een drankje![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Barman aan het wippen voor een drankje![]()
Ben jij dat van die foto?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:31 schreef Petre het volgende:
[..]
Zolang de rest in ONZ blijft('t wordt soms zo'n gebezem als half ONZ meekomt he
.)
De hoofdfoto en de linker op de foto waar ik niet alleen opsta jahquote:
Pijpen dan !!! Das geen sex tochquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij bent nog dronkener dan ik
![]()
Disana is een dame, die betaald liever voor haar drankjes..
o en mijn zwarte haren en bruine ogen volstaan weer nietquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bruin haar, bruine ogen, en mijn knieën worden week..![]()
Pijpen is geen sex maar eenrichtings genot !quote:
lichtblauw en grijzige ogen bedoel jequote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bruin haar, bruine ogen, en mijn knieën worden week..![]()
Nee, het was een andere foto..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:34 schreef Petre het volgende:
[..]
De hoofdfoto en de linker op de foto waar ik niet alleen opsta jah(fotoboek-wize dan he)
Ik weet niet welke foto's jij van mij gezien hebt hoorquote:
Jouw liefje ligt al te pitten..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:36 schreef Pavement het volgende:
[..]
o en mijn zwarte haren en bruine ogen volstaan weer niet![]()
en je vind het gek dat ik weer naar de fles grijp![]()
nog een keer om dat ik nu echt zwaar in een deuk ligquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:37 schreef Petre het volgende:
[..]
lichtblauw en grijzige ogen bedoel je
Die rechter is mijn lief, al voor bìjna 2 jaar. Dus je maakt sowieso geen kans.
* Petre dromen afschiet
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:39 schreef Petre het volgende:
[..]
Ik weet niet welke foto's jij van mij gezien hebt hoor
ooit, in een ver, ver, ver geleden... op FOK!... foto's...
Zwiep zwaai ... Kut he ? Lobascaquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:37 schreef Petre het volgende:
[..]
lichtblauw en grijzige ogen bedoel je
Die rechter is mijn lief, al voor bìjna 2 jaar. Dus je maakt sowieso geen kans.
* Petre dromen afschiet
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jouw liefje ligt al te pitten..
Zet fles aan haar mond
Ach ik zit me hier toch te lachen, we zijn opzoek naar een man met bruine ogen en bruin haar voor lobasca, en het lukt niet echt.quote:
misschien is brian een goede optie..?? of word ik nu verbannen....??quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:43 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ach ik zit me hier toch te lachen, we zijn opzoek naar een man met bruine ogen en bruin haar voor lobasca, en het lukt niet echt.
kijk uit ze blaft maar bijt nietquote:
Uhh... heb ik mij ingeschreven bij één of ander malafide bureau?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:43 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ach ik zit me hier toch te lachen, we zijn opzoek naar een man met bruine ogen en bruin haar voor lobasca, en het lukt niet echt.
Van mijn kerel blijf je afquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:43 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ken je dating.fok niet?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Uhh... heb ik mij ingeschreven bij één of ander malafide bureau?![]()
bestaat dat nog ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |