quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:47 schreef Lobasca het volgende:
geen
Maar je hebt wel weer de fipoquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Dit zou een Uniekhoorn topic worden!
Voor niets zitten F5'en...
Heb ik weer een rel gemist?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kalm, kalm...
De rel is geweest en bleek nogal nergens over te gaan![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:47 schreef Ian_Nick het volgende:
slaap lekker ouwe beerquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Ah, well...
Fipeaux gepakt.
Trusten menschen.
quote:
En in het midden. Ik stel voor dat we na elke post een advertentie gaan plaatsen.quote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:48 schreef Lobasca het volgende:
Moderater kunt u er "Hiep Hiep Hoera voor Uniekhoorn" Van maken?
Ruzie! Ruzie!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Trustequote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Ah, well...
Fipeaux gepakt.
Trusten menschen.
quote:
Was je al ver met je OP?quote:
Ik vind het eigenlijk best grappigquote:
Denk dat ik dit topic in 15 min ga vol baggerenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Was je al ver met je OP?
Maak hem anders gewoon, dan boycotten we dit topic...
En krijgen hidihi en ik weer een ban
Relluhquote:
Leg me nu geen worden in de mondquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:51 schreef Disana het volgende:
Ik ben toch niet dement aan het worden of zo? Volgens mij was het filmtopic nooit sticky?
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Was je al ver met je OP?
Maak hem anders gewoon, dan boycotten we dit topic...
En krijgen hidihi en ik weer een ban
Je tijd gaat nu in 2.52quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk dat ik dit topic in 15 min ga vol baggeren![]()
Ik dacht al dat ik ze zag vliegenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:52 schreef Pavement het volgende:
[..]
Leg me nu geen worden in de mond![]()
Is er al een tijdje niet meer, zocht het laatst ook.
Ik krijg flashbacks naar een topic met fipo, negenennegentigpeaux, onehundredandeightypeau, 254 po enz.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk dat ik dit topic in 15 min ga vol baggeren![]()
Ben ik te LIEF voorquote:
Mijn specialiteitquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Zolang we off topic blijven gaat het goed![]()
1942 hè...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:51 schreef Disana het volgende:
Ik ben toch niet dement aan het worden of zo? Volgens mij was het filmtopic nooit sticky?
Nee, vond m ff snel op google, op het moment dat lobasca ware terror liet zien in de scquote:
Heb ik de energie niet voorquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik krijg flashbacks naar een topic met fipo, negenennegentigpeaux, onehundredandeightypeau, 254 po enz.
Als we snel genoeg zijn, blijven we vrij lang in de AT staanquote:
Lobasca is een beest, ik had jou ook nog gewaarschuwd.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:55 schreef Pavement het volgende:
[..]
Nee, vond m ff snel op google, op het moment dat lobasca ware terror liet zien in de sc
Je moet wel een beetje bij de tijd blijven.. tegenwoordig zeg je dan: "ik heb er de kracht niet voor"quote:
65quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:56 schreef Disana het volgende:
[..]
'42... '42... Help me even... hoe oud ben ik dan?
beter nog,je laat het op je shirtje drukken!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje bij de tijd blijven.. tegenwoordig zeg je dan: "ik heb er de kracht niet voor"![]()
Zit ik in een delerium? Heb geen kat gezien.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:55 schreef Pavement het volgende:
[..]
Nee, vond m ff snel op google, op het moment dat lobasca ware terror liet zien in de sc
Sticky?, waar sticky, niet hier stickyquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:51 schreef Disana het volgende:
Duh... dat was ook op de vorige paginaquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zit ik in een delerium? Heb geen kat gezien.
over een paar uur wel een kater
relll relll,waar is die rel????quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Sticky?, waar sticky, niet hier sticky![]()
?
Op je voorhoofd!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
?
quote:
De Nederlands Vereniging van Huisvrouwen adviseert Ajax... voor al uw grote, kleine en kleverige schoonmaakklusjesquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
?
Bewarequote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zit ik in een delerium? Heb geen kat gezien.
over een paar uur wel een kater
Ouwe koeien dus.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Duh... dat was ook op de vorige pagina![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:00 schreef cindy10 het volgende:
ieuwwwww kijk net naar beneden en zie een poes!!!![]()
Ja????quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Beware
http://www.nrc.nl/wetensc(...)f_de_dood_langs_komt
Met dank aan D....
Trustequote:
Toen t nog leuk was... 1999 dusquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ouwe koeien dus.
Maar wanneer zat jij op SBS?
Ik heb 2 katten te logeren... man..man... hou op..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:00 schreef Disana het volgende:
Help ik zo een beetje mee om het topic aktief te houden? Ik wil ook nog wel twee rare katten posten hoor als iemand belangstelling heeft.
Ga je het systeem neukenquote:
quote:
OKquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb 2 katten te logeren... man..man... hou op..
quote:
Als je "Heer Bommel" kent dan ken je "Leandra" ook... wij zaten daar vrijwel vanaf het begin.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Pas op hoorik heb een goed geheugen..
Je moet een stekeljasje breien. We hebben egels in de tuin, die staan de katten gewoon aan te kijken en vice versa.quote:
Open en bloot?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:00 schreef cindy10 het volgende:
ieuwwwww kijk net naar beneden en zie een poes!!!![]()
Die pikte ik nog meequote:
Is dat zaterdag morgen of zondag morgen ?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:05 schreef Pavement het volgende:
[..]
Die pikte ik nog mee, ik denk dat er geen neuken in zit vandaag. Morgen ochtend misschien
![]()
Het systeem neuken is a state of mindquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:05 schreef Pavement het volgende:
[..]
Die pikte ik nog mee, ik denk dat er geen neuken in zit vandaag. Morgen ochtend misschien
![]()
Scherpquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is dat zaterdag morgen of zondag morgen ?![]()
maak het nou niet te ingewikkeld.....quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is dat zaterdag morgen of zondag morgen ?![]()
Pom...pie..dom..pie.. ja die ken ik..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je "Heer Bommel" kent dan ken je "Leandra" ook... wij zaten daar vrijwel vanaf het begin.
Wel wat ...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:09 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ja inderdaad kut,maar dan wel k.le k.t hahahaahahhaa![]()
![]()
Zit ze de verkeerde SC vol te baggeren??quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:09 schreef HiDiHo het volgende:
Moet je zelf natuurlijk wel even meewerken, Soury![]()
Maak het nou niet te ingewikkeldquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:09 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ja inderdaad kut,maar dan wel k.le k.t hahahaahahhaa![]()
![]()
Uhhhh watte ..... ???Zondagquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:09 schreef HiDiHo het volgende:
Dan moet je mij ook kennen... ik gebruik deze nick al 12 jaarquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Pom...pie..dom..pie.. ja die ken ik..
Gisteren riep ze dat ook al, grootspraakquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:09 schreef HiDiHo het volgende:
quote:
Voor de niet zo nuchtere onders ons wel geloof ikquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:11 schreef cindy10 het volgende:
[..]
is een enkele klinker zo moeilijk dan?![]()
![]()
Ach ja, oefenen baat kunst, of zoiets hequote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gisteren riep ze dat ook al, grootspraak![]()
Ja vaag, help me eens herinneren?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:11 schreef cindy10 het volgende:
[..]
is een enkele klinker zo moeilijk dan?![]()
![]()
En Leandra die met haar rollator van de trap afflikkerde.... ik werd binnen de kortste keren door iedereen "opoe" genoemdquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:12 schreef Lobasca het volgende:
Heer Bommel die naar boven klom en de boel in de fik stak![]()
duidelijk ja...ik ben helaas nuchter,kan nog spellen enzo...is dat mn probleem???quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Voor de niet zo nuchtere onders ons wel geloof ik
als je een analoog horloge hebt welquote:
Shit de Cos is ook volquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zit ze de verkeerde SC vol te baggeren??![]()
Maak dat haar maar eens wijsquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ach ja, oefenen baat kunst, of zoiets he![]()
![]()
Ik was Kofje/ Fokje..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
En Leandra die met haar rollator van de trap afflikkerde.... ik werd binnen de kortste keren door iedereen "opoe" genoemd
Om vervolgens op de bar te klimmen en te gaan staan dansen
quote:
Staat losbolca daar te paaldansen ofzoquote:
Neem een whiskey en laat je handen thuisquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:15 schreef cindy10 het volgende:
[..]
puzzel jij even zelf....misschien lukt het na een kop of 5 zeer sterke koffie?![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Staat losbolca daar te paaldansen ofzo
Zijn ze net op?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet het er wel 1 zijn die je moet opwinden... batterijen zijn niet eindeloos
Gelukkig maar..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klinkt wel bekend maar kan er ff nix bij plaatsen![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
En spuit 11 komt er op klaar...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
LOL.... maarre... ik spreek Bommel nog vrij regelmatig... of de telefoon gaat op een achterlijk tijdstip ('s morgens om 10.00 uur ofzo) en dan is het van: je nest uit, naar beneden, deur open doen en koffie zetten, en snel een beetje want je buren beginnen al raar te kijkenquote:
12 ookquote:
mn handen blijven altijd thius..die wiskey mag jij hebben....proosttttt!(of prut!)quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Neem een whiskey en laat je handen thuis![]()
Loud and clearquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bijna... ik hoop dat ik zo m'n zender iig niet hoef te checken
Tada Sindiequote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:21 schreef cindy10 het volgende:
[..]
mn handen blijven altijd thius..die wiskey mag jij hebben....proosttttt!(of prut!)![]()
![]()
En als je hem vergeet op te winden danquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet het er wel 1 zijn die je moet opwinden... batterijen zijn niet eindeloos
Ah... je hebt een keer geen uitleg nodigquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
En als je hem vergeet op te winden dan
Of heb jij daar nooit last van?
Oeh?? Voor de opwarming van de aarde had je die niet??quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:23 schreef Disana het volgende:
Ik heb trouwens de vreemdste planten in mijn tuin sinds de opwarming van de aarde.
[afbeelding]
Mooie Fuckopsieaquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:23 schreef Disana het volgende:
Ik heb trouwens de vreemdste planten in mijn tuin sinds de opwarming van de aarde.
[afbeelding]
Ik kan me nog wel herinneren dat íe van de één op andere dag foetsie was.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL.... maarre... ik spreek Bommel nog vrij regelmatig... of de telefoon gaat op een achterlijk tijdstip ('s morgens om 10.00 uur ofzo) en dan is het van: je nest uit, naar beneden, deur open doen en koffie zetten, en snel een beetje want je buren beginnen al raar te kijken
Nope. En geen idéé wat het isquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh?? Voor de opwarming van de aarde had je die niet??![]()
Ik heb de oplossing... hoe noem je dat ook alweer?, zo een die automatisch opwindquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah... je hebt een keer geen uitleg nodig![]()
Mooi dan zien we je wel weer over drie uurquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:25 schreef cindy10 het volgende:
voel ineens zo de behoefte om mn haar te gaan tangen!
mn ogen op te maken,me in een te krap shirtje te hijsen en te zeggen dat het een jurkje is....
dan als een losgeslagen del,brian danwel dennix een tong in zn huig de duwen...
en dan te klagen over gebrek aan respect.....wie doet er mee??![]()
![]()
![]()
![]()
We hadden er op een gegeven moment echt geen zin meer in, en lang leve internet immersquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel herinneren dat íe van de één op andere dag foetsie was.
Met zijn Bommelstijn,,,Vaak om hem?jullie moeten lachen.
Orgie in de SCquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:25 schreef cindy10 het volgende:
voel ineens zo de behoefte om mn haar te gaan tangen!
mn ogen op te maken,me in een te krap shirtje te hijsen en te zeggen dat het een jurkje is....
dan als een losgeslagen del,brian danwel dennix een tong in zn huig de duwen...
en dan te klagen over gebrek aan respect.....wie doet er mee??![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, dat is een distel, zoals men hier voor mij heeft uitgezochtquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik dacht dat het de plant van je avatar was
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, dat is een distel, zoals men hier voor mij heeft uitgezocht![]()
Hoe toepasselijkquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, dat is een distel, zoals men hier voor mij heeft uitgezocht![]()
jij hoopt altijd dat mn afwezigheid lang duurt he??quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooi dan zien we je wel weer over drie uur![]()
Wat is er meid?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:30 schreef Soury het volgende:
Das toch fokking niet normaal
Het lijkt wel een Atropa bella-donnaquote:
quote:Vergiftiging door de bladeren treedt op vanaf 0,3 gram.
Vorige blz... De distelkwestiequote:
Nee hoor ... Jij bent mijn muisquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:30 schreef cindy10 het volgende:
[..]
jij hoopt altijd dat mn afwezigheid lang duurt he??![]()
wat jammer dat je altijd,keer op keer weer teleurgesteld raakt....![]()
Weltruste Leandraquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:33 schreef Leandra het volgende:
GVD.... half 4 alweer... godzijdank hoef ik morgen iig geen boodschappen te doen...
Maar.... wel tijd om naar bed te gaan dus
Truste![]()
![]()
onder normale omstandigheden,had ik ook zo wijs geweest en mn bedje opgezocht!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:33 schreef Leandra het volgende:
GVD.... half 4 alweer... godzijdank hoef ik morgen iig geen boodschappen te doen...
Truste![]()
![]()
Truste ... See Yaquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:33 schreef Leandra het volgende:
Truste![]()
![]()
Ja, idd focking niet normaal, stelletje aso'squote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, idd focking niet normaal, stelletje aso's![]()
![]()
![]()
Ook datquote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:34 schreef cindy10 het volgende:
[..]
onder normale omstandigheden,had ik ook zo wijs geweest en mn bedje opgezocht!
maar in dit geval.....blijf ik nog even hangen![]()
heeyyy je weet het he??? alles voor het spel!!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ook dat
Maar meer als een spel technische zet om de COS jaloers te maken![]()
Tuurlijkquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:35 schreef Ravii het volgende:![]()
ik kan niet slapen
mag ik weer bagerren slowchatten hier?
Je linker voet op geel en je rechter arm op cyaanquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:37 schreef cindy10 het volgende:
[..]
heeyyy je weet het he??? alles voor het spel!!![]()
gossie ben je daar zo bang voor? maar zo slecht is ze niet hoor!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:38 schreef Ravii het volgende:
Ja, leandra is weg dus ik voel me weer op me gemakt hier!
En wat is jouw probleemquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:38 schreef Ravii het volgende:
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:38 schreef Ravii het volgende:
I love itquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:38 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ja zeg het maar,spreek het uit! ik ben een relteef!![]()
![]()
alleen als jij linkervoet op blauw doet,en je oksel op geel??quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Je linker voet op geel en je rechter arm op cyaan![]()
Het was meteen te merken dat je weg was.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Was even op bed met de logeerkat aan het knuffelen...![]()
Koffie met cakequote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was meteen te merken dat je weg was.
ze mag me niet enzo.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:39 schreef cindy10 het volgende:
[..]
gossie ben je daar zo bang voor? maar zo slecht is ze niet hoor!![]()
dat er geen leuke SC actief meer is op dit tijdspit.quote:
Ahhquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Was even op bed met de logeerkat aan het knuffelen...![]()
hoe krijg ik haar kwaad?? vertel me dat dan eerst effe?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
I love it
Doe es, ik wil Soury wel eens boos zien
Wat ben jij nou voor een waardeloze relteef?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:42 schreef cindy10 het volgende:
[..]
hoe krijg ik haar kwaad?? vertel me dat dan eerst effe?![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Oooi lief ik vind het hier wel leukquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:41 schreef Ravii het volgende:
[..]
ze mag me niet enzo.
[..]
dat er geen leuke SC actief meer is op dit tijdspit.!
Is er wel eens tegen jou gezegd dat je misschien niet de snuggerste bent? Omdat ik een nierpatiente in de Donorshow een patiente EN een toneelspeelster noemde, vond jij het nodig me van de week ALWEER aan de schandpaal te nagelen in de SC. Even fijn een duit in het zakje doen.quote:
tijdspit bestaat ook niet?? als het wel bestaat is het volgens mij een teken om je bed in te duiken?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:41 schreef Ravii het volgende:
[..]
ze mag me niet enzo.
[..]
dat er geen leuke SC actief meer is op dit tijdspit.!
Maar het bedje lag verdraait lekker, dus duik er wel zo in/onder /opquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan ben je de enigequote:
Waar heb je het in godsnaam overquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Is er wel eens tegen jou gezegd dat je misschien niet de snuggerste bent? Omdat ik een nierpatiente in de Donorshow een patiente EN een toneelspeelster noemde, vond jij het nodig me van de week ALWEER aan de schandpaal te nagelen in de SC. Even fijn een duit in het zakje doen.
Kan aan mij liggen, maar ik vind dat bijzonder onnodig en kinderachtig. En om dan nu weer steken te gaan zitten geven... Probeer ook eens te bedenken dat je er gewoon helemaal naast kunt zitten.
Het is hier ook leukquote:
Neuh, want ik ben niet moequote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:43 schreef cindy10 het volgende:
[..]
tijdspit bestaat ook niet?? als het wel bestaat is het volgens mij een teken om je bed in te duiken?![]()
![]()
vraag om tips,niet om bashing...waardeloze nep eendt!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor een waardeloze relteef?![]()
Je zou beter moeten weten dan er zo'n drama van te maken...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:38 schreef Ravii het volgende:
Weltrustequote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar het bedje lag verdraait lekker, dus duik er wel zo in/onder /op
Koet Neit efferie lichaam!![]()
![]()
Jouw gezwets van de week dat je 'ook wel eens' een 'aanvaring' met me had gehad, met de toevoeging 'wie niet'. En dat vanwege het feit dat je mijn mening over de Donorshow niet snapte - die helemaal niets met jou had te maken.quote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je zou beter moeten weten dan er zo'n drama van te maken...
Je weet ook dat het probleem niet zozeer om jou ging maar om de rest van die kutpubertjes die al een paar nachten de SC aan het verneuken waren.
En als jij zo graag in een SC zit waar (vrijwel) niet gemod wordt omdat je het daar gezelliger vindt dan in de PUB SC waar de mods er bovenop zitten dan moet je ook weten dat er bij een modloze SC een stukje zelfregulatie hoort.
Dus... je bent hier wat mij betreft van harte welkom als je normaal mee kunt posten, maar normaal meeposten betekent ook normaal doen tegen users die jij wellicht niet kent.
Ik heb het toen al uitgelegd met de volgende vergelijking, maar ik zal het nog een keer doen:
Je deed alsof je hier al 3 jaar achter de bar stond te tappen terwijl je net een paar weken geleden je eerste slokje bier genomen hebt.
Als jij je niet meer op je gemak voelde in je skihut-achtige kroeg met uitsmijters die de PUB SC is, en je wel op je gemak voelde in deze ouwe lullen kroeg zonder uitsmijters aan de deur, dan moet je niet raar staan te kijken als diezelfde ouwe lullen er niet vrolijk van worden als er 's nachts een skihut kroeg van gemaakt wordt, en al helemaal niet als ze dan ook nog een keer een grote bek krijgen van het pubertje wat liever tussen de ouwe lullen zat dan tussen de andere pubers op het moment dat er nog wat pubers bij zijn.
Een beetje relteef weet hoe ze iedereen boos kan krijgenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:45 schreef cindy10 het volgende:
[..]
vraag om tips,niet om bashing...waardeloze nep eendt!![]()
Ik ben ff van god los Disana... Waar heb je het in vredesnaam over???????quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Jouw gezwets van de week dat je 'ook wel eens' een 'aanvaring' met me had gehad, met de toevoeging 'wie niet'. En dat vanwege het feit dat je mijn mening over de Donorshow niet snapte - die helemaal niets met jou had te maken.
Nee niet "gaan we weer"quote:
Komt door de dopingquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:49 schreef Ravii het volgende:
De Pub SC is wel leuk hoor trouwens!
soms zijn ze eenbeetje pissig.
hormonene enzo!
luister calimero,er zijn al genoeg rellen,als je om je heen kijkt in de vijver!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een beetje relteef weet hoe ze iedereen boos kan krijgen![]()
Snuggere mensen weten dan dat je dan niet gelijk tips moet vragen om als die relteef over te komen![]()
Wie de schoen past trekke hem aan.... CINDYRELLAH![]()
![]()
Nou haal dat 'rellah' maar weg![]()
Je hebt me er zelfs nog met een kwaaie kop over zitten PM'en. Een andere 'aanvaring' in jouw fantasie hebben we niet gehad.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben ff van god los Disana... Waar heb je het in vredesnaam over???????
Donorshow? Give me a break dit is de eerste keer dat ik dat woord hier op het forum gebruik.
Vergis je je niet met iemand anders of ben je para
Dan moet je in het vervolg je grote bek misschien houden, zelfbenoemde neprelteefquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:51 schreef cindy10 het volgende:
![]()
[..]
luister calimero,er zijn al genoeg rellen,als je om je heen kijkt in de vijver!
mijn rel zal daar niet veel aan toevoegen!![]()
Ik heb je GVD never nooit en zal het ook nooit doen een PM gesuurd.. Kijk je boekhouding es na troelaquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt me er zelfs nog met een kwaaie kop over zitten PM'en. Een andere 'aanvaring' in jouw fantasie hebben we niet gehad.
Maar het geeft niet joh, ik had eigenlijk niet anders van je verwacht. Mensen die stekeltjes bij anderen zien hebben ze vaak zelf![]()
Ja, dat vond ik van de week ook toen iemand me op de middag SC wees waar jij na Petraa's post ook zo nodig een duit in het zakje moest doen met een Disana analyse a la Soury.quote:
quote:
En je hebt ook nooit in je nabije omgeving met orgaandonatie te maken gehad en die aanvaring waar je van de week over blebberde heb je natuurlijk ook verzonnen. Hmmmmmmmmmm.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb je GVD never nooit en zal het ook nooit doen een PM gesuurd.. Kijk je boekhouding es na troela
kan je dat laatste woord in goed nederlands nog een keer herhalen,lok eendje?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan moet je in het vervolg je grote bek misschien houden, zelfbenoemde neprelteef![]()
Mooie voor in haar sigquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan moet je in het vervolg je grote bek misschien houden, zelfbenoemde neprelteef![]()
Blow je teveel, of hoe zit datquote:
Dan snap ik alsnog niet wat die pubers ermee te maken hebbebquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
COS users voelden zich hier niet welkom meer door een overdosis pubers die hier verder nooit zaten
nou zeg....iedereen krijgt een beurt,waar blijft de mijne??quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik van de week ook toen iemand me op de middag SC wees waar jij na Petraa's post ook zo nodig een duit in het zakje moest doen met een Disana analyse a la Soury.
Weet ik veel dat je daarom gewoon kan vragenquote:
Nou kom maar op met je boekhouding dan ... Ik vind dit zeer beroerd en je lult uit je nek of je zit gewoon te ziekenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik van de week ook toen iemand me op de middag SC wees waar jij na Petraa's post ook zo nodig een duit in het zakje moest doen met een Disana analyse a la Soury.
Je zit zelf te zieken. Ik ga je post van van de week na Petraa alhier echt niet voor je opzoeken.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou kom maar op met je boekhouding dan ... Ik vind dit zeer beroerd en je lult uit je nek of je zit gewoon te zieken
je doet niet anders,maar weet nu van niets?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Weet ik veel dat je daarom gewoon kan vragen![]()
![]()
NEPRELTEEFquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:54 schreef cindy10 het volgende:
[..]
kan je dat laatste woord in goed nederlands nog een keer herhalen,lok eendje?![]()
Ik krijg nu pas echt het idee dat Disana peter isquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou kom maar op met je boekhouding dan ... Ik vind dit zeer beroerd en je lult uit je nek of je zit gewoon te zieken
Je kunt natuurlijk ook heel makkelijk over al die keren heenlezen dat ik schreef: "het ging niet eens zozeer om jou"quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:55 schreef Ravii het volgende:
[..]
Dan snap ik alsnog niet wat die pubers ermee te maken hebbeb
ik heb in de COS gepost
screenshots
uitleg en shit.
maarja, dat was voor 1 dag
aangezien ik daarna niet meer kon kijken.
tot op vandaag de dag niet meer.
en dan word gaan mensen klagen over pubers. heuy! ik ben 15.
heuy, een puber
heuy, ik ben er nogniet zolang.
al gelijk 3 rendenen om me aangesproken te voelen.
JIJ !!! beschuldigd me van iets waar ik verdomme geen enkel deel aan heb (nogmaals waar heb je het over?).. Best ik was waarschijnlijk nog een van de weinige die je niet uitkotste ... Helaasquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Je zit zelf te zieken. Ik ga je post van van de week na Petraa alhier echt niet voor je opzoeken.
Opvoeden zit nou eenmaal in haarquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook heel makkelijk over al die keren heenlezen dat ik schreef: "het ging niet eens zozeer om jou"
En als je net die kutopmerking over mij niet geplaatst had dan had je van mij geen last gehad.
En ja... ik had je voor de nacht van die rel al gewezen op het feit dat je een beetje een te grote bek begon te krijgen... ik vond je gedrag richting users die jij toevallig niet kende volstrekt ongepast, en dat waren dan nog SC'ers... ik wil niet weten wat er was gebeurd als er een off-topic COS gesprek door users die hier minder vaak zitten idd voortgezet was in de SC.
Ben je echt zo dom dat je het moet opzoeken?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:59 schreef cindy10 het volgende:
[..]
kan ik dat terugvinden in de dikke van dalen? gefokte dons eend?![]()
Och, jij en een kliekje... moet ik me daar zorgen om maken, dat jij je daarin verschuilt? Fris je geheugen maar even op:quote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:00 schreef Soury het volgende:
[..]
JIJ !!! beschuldigd me van iets waar ik verdomme geen enkel deel aan heb (nogmaals waar heb je het over?).. Best ik was waarschijnlijk nog een van de weinige die je niet uitkotste ... Helaas
Prima als je er niet op reageert, maar lees iig wat ik schrijf.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:01 schreef Ravii het volgende:
ik ga hier niet op reageren
voelde me net zo blij![]()
misschien krijg ik nog wel een keer een lief smsje!
Word je al para??quote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:02 schreef PC eend het volgende:
Een duo rel, ik raak helemaal in de war waar ik nu het best kan stoken
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
En altijd net als je eigenlijk wat anders wilde gaan doen hè
1 rel nog maar overquote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:02 schreef PC eend het volgende:
Een duo rel, ik raak helemaal in de war waar ik nu het best kan stoken
Zoek die van de donorshow ook ffquote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Och, jij en een kliekje... moet ik me daar zorgen om maken, dat jij je daarin verschuilt? Fris je geheugen maar even op:
[DGK SC # 211] Vroegâh gelukkig geen digicams
WTF Ik nam het verdomme nog voor je op !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dit was een goed bedoelde post en ik post het nogmaals voor de liefhebbers hier... GET A LIFE... Tis fokking niet normaalquote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Och, jij en een kliekje... moet ik me daar zorgen om maken, dat jij je daarin verschuilt? Fris je geheugen maar even op:
[DGK SC # 211] Vroegâh gelukkig geen digicams
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het ook (wie niet) met Disana aan de stok gehad.. Ze is veel en veel te bezig met dit gebeuren en neemt dat in het belachelijke serieus. Maar ze kan ook heel grappig lief en adrem zijn. Ze maakt mooie caps en maakt er veel werk van. Ik denk dat haar frustratie ligt in het feit dat ze een perfectioniste wilt zijn en dat uit ze ...
Ik kan daar ook niet zo goed tegen maar ik ken haar ondertussen en hou wijselijk me smoel maar.
Wie denk jij dan wel niet wie je bentquote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Prima als je er niet op reageert, maar lees iig wat ik schrijf.
Soury mag zelf vertellen wat ze bedoelt met 'aan de stok gehad'. Dat kan namelijk alleen maar zijn dat ze niet accepteerde dat ik die nierpatiente ook toneelspeelster noemde (want het was gespeeld)quote:
Sorry ik heb het druk met Disanaquote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:02 schreef cindy10 het volgende:
geloof dat ik zowaar liever mn python een muisje ga voeren(levend).
moet zeggen dat die aandrang zeldzaam is...![]()
Ik noem zoiets gewoon bij de naam: stoken. Petraa en ik verschilden over iets van mening, en jij zag je kansquote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:06 schreef Soury het volgende:
[..]
WTF Ik nam het verdomme nog voor je op !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dit was een goed bedoelde post en ik post het nogmaals voor de liefhebbers hier... GET A LIFE... Tis fokking niet normaal
[..]
Je bent echt ziekquote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Soury mag zelf vertellen wat ze bedoelt met 'aan de stok gehad'. Dat kan namelijk alleen maar zijn dat ze niet accepteerde dat ik die nierpatiente ook toneelspeelster noemde (want het was gespeeld)![]()
Je betrok het teveel op jezelfquote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:07 schreef Ravii het volgende:
[..]
lezen
iets wat ik ik volgens Leandra fout heb gedaan dus!
Heb jij soms een heel archief met quotes, en je loert op iedereen om ze terug te pakken?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Leg het dan eens uit: 'aan de stok gehad'.
Nee hoor, het arme kleine muisje zat nog geen week geleden over me te emmerenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb jij soms een heel archief met quotes, en je loert op iedereen om ze terug te pakken?![]()
Heb je veulen al aangesproken, want volgens mij is die reactie een mild temperende reactie op een reactie van veulenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee hoor, het arme kleine muisje zat nog geen week geleden over me te emmeren![]()
Flikker op ... Wie niet ???give me a break .... Ik vloek niet graag maar volgens mij heb ik al zeker tig keer GVD gezegd ... Weet je ??? Wellicht zijn er diverse fora waar je je ei kwijt kan !! Je bent gewoon een aandachts trekker en lullig dat je een ziekte hebt maar heb verdomme niet het lef dat ik je ooit daar over heb aangesproken. Nogmaals...... Disana die vorige post was positief en JIJ hebt de speciale gave om dat in het negatieve te trekken. Ik hoop het niet maar je hebt een kut leven als je zo bent ...........quote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Leg het dan eens uit: 'aan de stok gehad'.
Doooeeeg NEPRELTEEFquote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:15 schreef cindy10 het volgende:
yep ...ik voel de onbeheersbare behoefte tot slapen!![]()
![]()
ik zwaai iedereen even goede nacht!!![]()
![]()
![]()
doei eendt(klote calimero).
doei soury...sqeeeeeeeekkk
en verder iedereen een prettige voortzetting van de nacht......![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Flikker op ... Wie niet ???give me a break .... Ik vloek niet graag maar volgens mij heb ik al zeker tig keer GVD gezegd ... Weet je ??? Wellicht zijn er diverse fora waar je je ei kwijt kan !! Je bent gewoon een aandachts trekker en lullig dat je een ziekte hebt maar heb verdomme niet het lef dat ik je ooit daar over heb aangesproken. Nogmaals...... Disana die vorige post was positief en JIJ hebt de speciale gave om dat in het negatieve te trekken. Ik hoop het niet maar je hebt een kut leven als je zo bent ...........
Neuh, het was gewoon een duit in het zakje doen toen het veilig leek omdat Petraa ergens anders over dacht dan ik. En dat blijkt wel, want als het ontkennen geen sukses heeft en ik haar recht op de vrouw af vraag wat dat 'aan de stok gehad' dan was, blijft het stilquote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb je veulen al aangesproken, want volgens mij is die reactie een mild temperende reactie op een reactie van veulen![]()
Hebben we daar niet al caps van dan ?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Wanneer laat ze dat losse topje 'per ongeluk' zakken![]()
Als ik nou kut Cindy10 zeg ...Is ze er weer als een speerquote:
maar jij staat niet bekend om het feit dat je altijd je gelijk wilt krijgen...halen ....toch???quote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Neuh, het was gewoon een duit in het zakje doen toen het veilig leek omdat Petraa ergens anders over dacht dan ik. En dat blijkt wel, want als het ontkennen geen sukses heeft en ik haar recht op de vrouw af vraag wat dat 'aan de stok gehad' dan was, blijft het stil![]()
Dat zijn een hoop woorden om jezelf in de ogen van meelezers slachtoffertje te laten lijken en ozo zielig, maar het is geen antwoord op mijn simpele vraag: hoezo en wanneer en waarom heb jij het met mij aan de stok gehad?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Flikker op ... Wie niet ???give me a break .... Ik vloek niet graag maar volgens mij heb ik al zeker tig keer GVD gezegd ... Weet je ??? Wellicht zijn er diverse fora waar je je ei kwijt kan !! Je bent gewoon een aandachts trekker en lullig dat je een ziekte hebt maar heb verdomme niet het lef dat ik je ooit daar over heb aangesproken. Nogmaals...... Disana die vorige post was positief en JIJ hebt de speciale gave om dat in het negatieve te trekken. Ik hoop het niet maar je hebt een kut leven als je zo bent ...........
heeeyyyy rotmuis! ik hoor allesss hoor....quote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik nou kut Cindy10 zeg ...Is ze er weer als een speer![]()
Ja hoorquote:
hmmm een woerd naar mn eende hartje....quote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Ik heb idd het incasseringsvermogen van een boxbal![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:23 schreef cindy10 het volgende:
[..]
heeeyyyy rotmuis! ik hoor allesss hoor....![]()
Lieve Disana .... Je bent zo nu en dan een beetje dwarsig. En O.k. aan de stok hebben is wellicht overdreven. Kijk es naar jezelf. Je maakt van een mug tien olifanten en je doet het jezelf aan. Ik vraag hier niet om, en ik twijfel of je op dit soort dingen geilt of dat je het niet zo goed snapt. Ik ben byzonder pissed op je dat je me van iets beschuldigd waar ik geen weet van heb.. Jammer En wat kliekjes betreft ben je ook het spoor bijster.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zijn een hoop woorden om jezelf in de ogen van meelezers slachtoffertje te laten lijken en ozo zielig, maar het is geen antwoord op mijn simpele vraag: hoezo en wanneer en waarom heb jij het met mij aan de stok gehad?
Gut sorry kan je ff niet de grond in boren heb het nog steeds drukquote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik nou kut Cindy10 zeg ...Is ze er weer als een speer![]()
Kut een sisserquote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:41 schreef Disana het volgende:
Soury, ofwel je hebt zojuist knap gedaan of je neus bloedt, ofwel je geheugen is slecht (drank?). In elk geval heeft dit verder geen zin, ik ben er klaar mee. Als je nog eens zo grappig en dapper bent met kleine steekjes enzo zoals het kleine muisjes betaamt die alleen niets durven, dan neem ik je niet opnieuw serieus.
Jammer Disana ... Ruk reactie. Je hebt het voor mij afgedaan. Ik ben zooooooo boos dat wil je niet weten.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:41 schreef Disana het volgende:
Soury, ofwel je hebt zojuist knap gedaan of je neus bloedt, ofwel je geheugen is slecht (drank?). In elk geval heeft dit verder geen zin, ik ben er klaar mee. Als je nog eens zo grappig en dapper bent met kleine steekjes enzo zoals het kleine muisjes betaamt die alleen niets durven, dan neem ik je niet opnieuw serieus.
Wil je nu jezelf de grond inboren?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Gut sorry kan je ff niet de grond in boren heb het nog steeds druk![]()
Stomme troelaquote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kut een sisser![]()
Mag ik de volgende keer?
Zijn vast zat quotes te vinden![]()
Dat wou ik zienquote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Jammer Disana ... Ruk reactie. Je hebt het voor mij afgedaan. Ik ben zooooooo boos dat wil je niet weten.
Ik ben witheeet !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Ik weet nog dat jij dacht dat ik een kloon was die bescherming van boven genoot enzoquote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kut een sisser![]()
Mag ik de volgende keer?
Zijn vast zat quotes te vinden![]()
Geheel onderbouwdquote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet nog dat jij dacht dat ik een kloon was die bescherming van boven genoot enzo![]()
i like it hotquote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben witheeet !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Beslist, compleet met bans om het volk te misleiden![]()
Maken we deze nog even vol zodat er een verjaardags-SC voor uniekhoorn geopend kan worden? Ik bedoel, we zijn nu toch goed bezigquote:
Hier nog nietquote:
Nou als jij er nog bent wil ik gragg die PM zien die ik je gestuurd heb ...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Maken we deze nog even vol zodat er een verjaardags-SC voor uniekhoorn geopend kan worden? Ik bedoel, we zijn nu toch goed bezig![]()
Een of ander kutwijf zal me wel voor zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |