quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zijn naamtopics weer helemaal hip
Was op de teevee..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:40 schreef cindy10 het volgende:
[..]
welke chat is dat?? ik ben normaal onder een andere naam,maar wie weet als je een site noemt?(heb weleens de gekke gewoonte in te loggen met mn naam van hier?)
BBBartquote:
Ja, en? Dit forum is toch niet alleen voor zijn eigen vermaak?quote:
Ja, dat schreef je net. Ik kan heus wel lezen, mutsquote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
BBBart
Of gaat het niet over Tariq Aziz![]()
![]()
Daarom is het waarschijnlijk nog openquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, en? Dit forum is toch niet alleen voor zijn eigen vermaak?
Kalm, kalm...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, en? Dit forum is toch niet alleen voor zijn eigen vermaak?
Neil Young is master.. Keep on searching for a heart of gold..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:41 schreef Pavement het volgende:
Neil Young--- Hearth of gold ..................................zo mooi nr nu luid over de boxen
Totdat hij het voor een fijne prijs kan verkopen.quote:
Jij kijkt dat!?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... toch niet bij SBS hè?? Mobile Text Chat??
Gouden haard... ja da's een mooie golden oldiequote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:41 schreef Pavement het volgende:
Neil Young--- Hearth of gold ..................................zo mooi nr nu luid over de boxen
Links en rechts kunnen nog bannersquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Totdat hij het voor een fijne prijs kan verkopen.
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... toch niet bij SBS hè?? Mobile Text Chat??
Er was een rel en ik was er niet bij?!?!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Kalm, kalm...
De rel is geweest en bleek nogal nergens over te gaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |