quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:46 schreef Pavement het volgende:
Op is klaar.
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:46 schreef Pavement het volgende:
Op is klaar.
Weet ik, maar mn werk is het een gekkehuis. Ik werd aangenomen en heb afgesproken 2 dagen per week ivm met andere werkzaam heden die ik doe. Maar er zijn een aantal op vakantie en een paar ziek, en er is er nog maar 1 die mijn werkzaam heden kan doe en dat ben ikquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:47 schreef Soury het volgende:
Maar goed niemand kan je verplichten om 14 dagen te werken hoor dat mag niet heul niet![]()
Mooie OP, Pavementquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:46 schreef Pavement het volgende:
Op is klaar.
Geen paniek, ik geef je plantjes wel water en laat de honden uit.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:49 schreef Pavement het volgende:
[..]
Weet ik, maar mn werk is het een gekkehuis. Ik werd aangenomen en heb afgesproken 2 dagen per week ivm met andere werkzaam heden die ik doe. Maar er zijn een aantal op vakantie en een paar ziek, en er is er nog maar 1 die mijn werkzaam heden kan doe en dat ben ikmaar ik had al een paar oplossingen bedacht waar over nagedacht werd
Okee dan zuipschuitquote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Geen paniek, ik geef je plantjes wel water en laat de honden uit.![]()
Makkelijk gezegd (ken het) maar tis een werkgevers probleem...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:49 schreef Pavement het volgende:
[..]
Weet ik, maar mn werk is het een gekkehuis. Ik werd aangenomen en heb afgesproken 2 dagen per week ivm met andere werkzaam heden die ik doe. Maar er zijn een aantal op vakantie en een paar ziek, en er is er nog maar 1 die mijn werkzaam heden kan doe en dat ben ikmaar ik had al een paar oplossingen bedacht waar over nagedacht werd
klopt, maar mn hart is te groot ben ik bang. Maar de oplossing komt wel.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Makkelijk gezegd (ken het) maar tis een werkgevers probleem...![]()
Mag ik daar nog even over nadenken?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:53 schreef Pavement het volgende:
Iemand nog een leuk onderwerp voor de zaterdag ochtend ?
Taxichauffeur die zijn vrouwelijke klant probeert te versieren?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:53 schreef Pavement het volgende:
TTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNNNNGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
En dan zeker de meter laten lopen?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Taxichauffeur die zijn vrouwelijke klant probeert te versieren?
Hoor ik daar een belletje rinkelen?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
TTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNNNNGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nou, hij heeft wel 10 km omgereden... en ik hoefde niet te betalen... maar deed het well..quote:
Ik vraag mijn 24 minuten aanquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:59 schreef Lobasca het volgende:
Jaap heeft zijn 146 uur aangevraagt (D of T}
Buren? Ziehier een ondergewaardeerd topic:quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:53 schreef Pavement het volgende:
Volgende keer bestel ik een taxi in dragquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nou, hij heeft wel 10 km omgereden... en ik hoefde niet te betalen... maar deed het well..
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
TTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNNNNGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IK had laatst een taxi man die in een keer heel zn hart luchte tegen mij, ik zwaar bezopen met een knoflook adem die dr ruiten besloegen er nog op in gaan ook. Hij had het over zn vrouw die bij hem weg wou omdat hij altijd snachts werkte en met jonge meiden in de taxi zat (jaloers) en ik zeg waarom is z..... verder niet boeiendquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Taxichauffeur die zijn vrouwelijke klant probeert te versieren?
Nou mijn ego was wel gestreeld hoor, hij is 10 jaar jonger dan ik, en zag er verdraaid lekker uit.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:01 schreef Pavement het volgende:
[..]
IK had laatst een taxi man die in een keer heel zn hart luchte tegen mij, ik zwaar bezopen met een knoflook adem die dr ruiten besloegen er nog op in gaan ook. Hij had het over zn vrouw die bij hem weg wou omdat hij altijd snachts werkte en met jonge meiden in de taxi zat (jaloers) en ik zeg waarom is z..... verder niet boeiend![]()
Maar taximannen die vrouwen versieren zijn niet profesioneel en moet hun vergunnign per direct inleveren, tenzij de vrouwlijke klant er wel zin iin heeft om door de desbetreffende taximan zwaar genomen te worden, wat een uitzonderlijke voorstelling is aangezien taximannen hun eer hebben.
kom ff niet uit mn worden![]()
Heb je een psiegoloog nodigquote:
Ik lust ook wel een lekker hapjequote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:03 schreef Pavement het volgende:
Ik heb me daar honger,
Tip boterham met gesmolten kaas en sambal BRB
Dan had je er voor moeten gaan, altijd handig een taxi vriendquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nou mijn ego was wel gestreeld hoor, hij is 10 jaar jonger dan ik, en zag er verdraaid lekker uit.
Kom hem vast wel weer een keer tegen..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:07 schreef Pavement het volgende:
[..]
Dan had je er voor moeten gaan, altijd handig een taxi vriend
Nee nee, ik ga nog niet slapen, maar niemand ziet mij hier geloof ikquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En waar denk jij heen te gaan, lekker dier?
Vooruit! Slaap lekker![]()
![]()
![]()
Ik wel. Dubbel wel is waar.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee nee, ik ga nog niet slapen, maar niemand ziet mij hier geloof ik![]()
In de kofferquote:
[img]CENSUURimg] was hij het, maakt me net uit voor nerd in onz :Pquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kom hem vast wel weer een keer tegen..
Nog niet slapen hoor begint net leuk te wordenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee nee, ik ga nog niet slapen, maar niemand ziet mij hier geloof ik![]()
Dquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:15 schreef Pavement het volgende:
[..]
[afbeelding] was hij het, maakt me net uit voor nerd in onz![]()
quote:
Lok 'um hierheen..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:17 schreef Pavement het volgende:
[..]
dat was die gozer net uit onz forum die me voor nerd uitmaakte
![]()
Wie is dat?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:18 schreef Soury het volgende:
Tis niks om je ervoor te schamen[afbeelding]
Ben d'r gek. Das stalking!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:21 schreef Pavement het volgende:
[..]
http://messages.fok.nl/compose.php?to=79103 pm maar zelf![]()
quote:
Welnee als het maar 1x blijftquote:
Die is aan het (Up)daten ...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:24 schreef Pavement het volgende:
Waar is disana nu weer heen, vraag net aan haar 3 bier mee te nemen, staat zeker weer bij de bar te beppen
Barman aan het wippen voor een drankjequote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:24 schreef Pavement het volgende:
Waar is disana nu weer heen, vraag net aan haar 3 bier mee te nemen, staat zeker weer bij de bar te beppen
Mijn tong is zeer getraindquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je gebruikt je tong uit blijdschap??![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Barman aan het wippen voor een drankje![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Barman aan het wippen voor een drankje![]()
Ben jij dat van die foto?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:31 schreef Petre het volgende:
[..]
Zolang de rest in ONZ blijft('t wordt soms zo'n gebezem als half ONZ meekomt he
.)
De hoofdfoto en de linker op de foto waar ik niet alleen opsta jahquote:
Pijpen dan !!! Das geen sex tochquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij bent nog dronkener dan ik
![]()
Disana is een dame, die betaald liever voor haar drankjes..
o en mijn zwarte haren en bruine ogen volstaan weer nietquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bruin haar, bruine ogen, en mijn knieën worden week..![]()
Pijpen is geen sex maar eenrichtings genot !quote:
lichtblauw en grijzige ogen bedoel jequote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bruin haar, bruine ogen, en mijn knieën worden week..![]()
Nee, het was een andere foto..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:34 schreef Petre het volgende:
[..]
De hoofdfoto en de linker op de foto waar ik niet alleen opsta jah(fotoboek-wize dan he)
Ik weet niet welke foto's jij van mij gezien hebt hoorquote:
Jouw liefje ligt al te pitten..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:36 schreef Pavement het volgende:
[..]
o en mijn zwarte haren en bruine ogen volstaan weer niet![]()
en je vind het gek dat ik weer naar de fles grijp![]()
nog een keer om dat ik nu echt zwaar in een deuk ligquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:37 schreef Petre het volgende:
[..]
lichtblauw en grijzige ogen bedoel je
Die rechter is mijn lief, al voor bìjna 2 jaar. Dus je maakt sowieso geen kans.
* Petre dromen afschiet
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:39 schreef Petre het volgende:
[..]
Ik weet niet welke foto's jij van mij gezien hebt hoor
ooit, in een ver, ver, ver geleden... op FOK!... foto's...
Zwiep zwaai ... Kut he ? Lobascaquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:37 schreef Petre het volgende:
[..]
lichtblauw en grijzige ogen bedoel je
Die rechter is mijn lief, al voor bìjna 2 jaar. Dus je maakt sowieso geen kans.
* Petre dromen afschiet
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jouw liefje ligt al te pitten..
Zet fles aan haar mond
Ach ik zit me hier toch te lachen, we zijn opzoek naar een man met bruine ogen en bruin haar voor lobasca, en het lukt niet echt.quote:
misschien is brian een goede optie..?? of word ik nu verbannen....??quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:43 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ach ik zit me hier toch te lachen, we zijn opzoek naar een man met bruine ogen en bruin haar voor lobasca, en het lukt niet echt.
kijk uit ze blaft maar bijt nietquote:
Uhh... heb ik mij ingeschreven bij één of ander malafide bureau?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:43 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ach ik zit me hier toch te lachen, we zijn opzoek naar een man met bruine ogen en bruin haar voor lobasca, en het lukt niet echt.
Van mijn kerel blijf je afquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:43 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ken je dating.fok niet?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Uhh... heb ik mij ingeschreven bij één of ander malafide bureau?![]()
bestaat dat nog ?quote:
What the fok die adds zijn weer weg onderin. Oh nee foutjequote:
Mooi ik had net naar mn zin, maar goed moet ik nog ff fok afstruinen, plaats ik eerst een foto en dan mag je zeggen ja of nee.quote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:50 schreef Pavement het volgende:
[..]
Mooi ik had net naar mn zin, maar goed moet ik nog ff fok afstruinen, plaats ik eerst een foto en dan mag je zeggen ja of nee.
Quotezakquote:
Of ander onderwerp heb er nog wel een paar in petto ?quote:
Asjeblieft zeg!!!!!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:45 schreef cindy10 het volgende:
[..]
misschien is brian een goede optie..?? of word ik nu verbannen....??![]()
?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:53 schreef Ravii het volgende:
waar is TA?
Ikke ookquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sterker nog: ik heb er zelfs een lurkpost achtergelaten... dat doe ik vrijwel nooit
Ik ben vereerdquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sterker nog: ik heb er zelfs een lurkpost achtergelaten... dat doe ik vrijwel nooit
Oh jee, moet ik ook nog dan?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Arme jongen, z'n hele fobo strax volgespamd door ouwe wijven uit de DGK SC
SPAMMEN DAT BOEKquote:
Klikte per ongeluk op de verkeerde knopquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Arme jongen, z'n hele fobo strax volgespamd door ouwe wijven uit de DGK SC
Laat je ontmaagden door een homo.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:57 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb nog nooit een krabbel in een fobo gezet..
Ja jij bent ook een oud zeik wijfquote:
Nee, en ik ben echt een paardquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ben jij wel net zou oud als Soury en ik??
Het is niet eng hoorquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:57 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb nog nooit een krabbel in een fobo gezet..
Mum's the wordquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan moet je van mijn bouwjaar zijn... of nog 12 jaar ouder![]()
Uhhh hellup of nee laat maarquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik heb je berichtje toen gelezen... maar het valt allemaal reuze mee eigenlijk hoor.
En die foto is van 10 jaar terug, of heb je een lange tht.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:01 schreef Lobasca het volgende:
35
Je had zitten editten... in mijn quote stond nog "ja" en inmiddels staat er "nee" dus ik ga er vanuit dat je van 1978 bentquote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:00 schreef Pavement het volgende:
HOe oud is iedereen hier eigenlijk en EERLIJK
28
eind mei 2007... duh..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:02 schreef Pavement het volgende:
[..]
En die foto is van 10 jaar terug, of heb je een lange tht.
complimentje
Mijn gevoel zegt dat Disana ouder is dan ik ben.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je had zitten editten... in mijn quote stond nog "ja" en inmiddels staat er "nee" dus ik ga er vanuit dat je van 1978 bent
En dan te bedenken dat ik al dacht dat mijn antwoord aan je nergens op sloeg... dat ik last van de drank had enzo
Ik heb het veranderd omdat het 'ja' niet logisch was, niet teveel achter zoeken hoorquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je had zitten editten... in mijn quote stond nog "ja" en inmiddels staat er "nee" dus ik ga er vanuit dat je van 1978 bent
En dan te bedenken dat ik al dacht dat mijn antwoord aan je nergens op sloeg... dat ik last van de drank had enzo
zal nog eens aardig zijn met je DUHquote:
50quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:04 schreef Pavement het volgende:
ok niemand dan maar raden
Disana 40
Leandra 38
Soury 39
Pc Eend 50
Kloptquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt dat Disana ouder is dan ik ben.
Wat heb ik over mijn schoudersquote:
Nee, jij bent liefquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:05 schreef Pavement het volgende:
[..]
zal nog eens aardig zijn met je DUH![]()
Als ze een paard is dan moet ze van 1942, 1954, 1966, 1978 of 1990 zijn... de eerste en de laatste lijken me erg onwaarschijnlijk...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt dat Disana ouder is dan ik ben.
Ik ben jong van geest............quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze een paard is dan moet ze van 1942, 1954, 1966, 1978 of 1990 zijn... de eerste en de laatste lijken me erg onwaarschijnlijk...
Ja ik zeg ik had je 10 jaar jonger geschatquote:
Alsof dat tegenwoordig nog wat zegt... mijn vriendjes zijn gemiddeld zeker 5 jaar jonger dan ikquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:06 schreef Disana het volgende:
[..]
KloptMaar: jij bent bijna net zo oud als mijn partner. Rara hoe zit dat
![]()
![]()
Das niet zo moeilijk, je hebt een jongere relatiequote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:06 schreef Disana het volgende:
[..]
KloptMaar: jij bent bijna net zo oud als mijn partner. Rara hoe zit dat
![]()
![]()
Omdat 50 echt een brug te ver is, zal ik er maar 37 van maken.quote:
Mmm close Leandra en me schelen niet zoveelquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:04 schreef Pavement het volgende:
ok niemand dan maar raden
Disana 40
Leandra 38
Soury 39
Pc Eend 50
Die 38 die je mij geschat had is aardig maar mijn geboortedatum staat gewoon in m'n profielquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:08 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ja ik zeg ik had je 10 jaar jonger geschat![]()
![]()
Zit ik me daar 100x te F5 ven op de vorige pagina![]()
Ik niet meer na een avond sc met lobascaquote:
+1 scherpquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die 38 die je mij geschat had is aardig maar mijn geboortedatum staat gewoon in m'n profiel![]()
![]()
Jou had ik ouder geschat...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Omdat 50 echt een brug te ver is, zal ik er maar 37 van maken.
Heb jij Lobasca aan de telefoon gehoord? Als ik jou was zou ik maken dat ik NU weg kwam!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:10 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik niet meer na een avond sc met lobasca
GEINTJE
Excuse me, ben niet meer zo snel als in mn tiener jarenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die 38 die je mij geschat had is aardig maar mijn geboortedatum staat gewoon in m'n profiel![]()
![]()
BUKKENquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:10 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik niet meer na een avond sc met lobasca
GEINTJE
Ik weet waar ze is.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:11 schreef Ravii het volgende:
Thera niet gesignaleerd dus afgelope uren? dagen?
Ja gisternacht heel evenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:11 schreef Ravii het volgende:
Wel op de radioquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb jij Lobasca aan de telefoon gehoord? Als ik jou was zou ik maken dat ik NU weg kwam!
Die zijn dan ook al 30 jaar voorbij hèquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:11 schreef Pavement het volgende:
[..]
Excuse me, ben niet meer zo snel als in mn tiener jaren![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb jij Lobasca aan de telefoon gehoord? Als ik jou was zou ik maken dat ik NU weg kwam!
Volgens mij zijn dit soort uitspraken heel slecht voor jouw zuurgraad.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:12 schreef Pavement het volgende:
[..]
Wel op de radiotoen dacht ik dat ze 50 was
![]()
Vijftig? Welnee. En nu zou ik me maar HELEMAAL uit de voeten maken!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:12 schreef Pavement het volgende:
[..]
Wel op de radiotoen dacht ik dat ze 50 was
![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dit soort uitspraken heel slecht voor jouw zuurgraad.
Gut ik dacht dat je 10 wasquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:13 schreef cindy10 het volgende:
ik ga niet moeilijk doen over leeftijd...ben 35!![]()
Op bed als hij slim is.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:15 schreef Lobasca het volgende:
Waar is Hidiho als je hem nodig hebt??
Valt mee, ze begrijpt de ironie wel hoop ikquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Uhuh...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:15 schreef Pavement het volgende:
[..]
Valt mee, ze begrijpt de ironie wel hoop ik![]()
Als ik achter zijn adres kom... zijn de rapen gaar...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gras maaienquote:
Terror Lobasca....quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als ik achter zijn adres kom... zijn de rapen gaar...![]()
Ik dacht het valt niet op (had al bijna spijt), maar bedankt voor alle quoten !!!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Vijftig? Welnee. En nu zou ik me maar HELEMAAL uit de voeten maken!
Ja hallo, dat is uit je eigen brein ontsprotenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jou had ik ouder geschat...![]()
houten bierkistjes enzo
Yup, maar die tieten mag je houdenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:17 schreef cindy10 het volgende:
[..]
krijg nou tieten....heeft je avatar een make over gehad???![]()
De ironiequote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:15 schreef Pavement het volgende:
[..]
Valt mee, ze begrijpt de ironie wel hoop ik![]()
Had ik je dus goed ingeschatquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als ik achter zijn adres kom... zijn de rapen gaar...![]()
Gisteren nog een bliksembezoek...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:11 schreef Ravii het volgende:
Maar van wie was die bank uit de jaren '70 dan?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja hallo, dat is uit je eigen brein ontsproten
Ik ga soms nog wel een beetje met mijn tijd mee
Ik zit gewoon op een plastic krat![]()
Goed voor je rugquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:19 schreef cindy10 het volgende:
[..]
nahh vooruit plak ze wel aan mn eigen dubbel d!![]()
Uh oh...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar van wie was die bank uit de jaren '70 dan?![]()
Ssshhh... Niet weerquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:19 schreef Lobasca het volgende:
OMG dacht je dat die van mij was?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bierkrattenquote:
quote:
* ploft op de BANKquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik vind zo'n bank eigenlijk meer bij jou passen, zo'n ouwe hippie met sjofele jointjes en andere 'genots'middelen.
Is 37 zo oud dan?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik vind zo'n bank eigenlijk meer bij jou passen, zo'n ouwe hippie met sjofele jointjes en andere 'genots'middelen.
ben 35 en hou ook van genotsmiddelen,ben ik nu van dezelfde klasse als eendt?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is 37 zo oud dan?
Ben ook geen hippie![]()
Maar de rest....![]()
Nou je het zegt, die was weg toch?quote:
Ach ik lul ook maar watquote:
Fotooooos !!!!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:27 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ben 35 en hou ook van genotsmiddelen,ben ik nu van dezelfde klasse als eendt?![]()
Ik heb een jaar of 2 in mij leven full-time geblowd, werd er niet wijzer vanquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is 37 zo oud dan?
Ben ook geen hippie![]()
Maar de rest....![]()
Wees er maar trots op.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:27 schreef cindy10 het volgende:
ben 35 en hou ook van genotsmiddelen,ben ik nu van dezelfde klasse als eendt?![]()
Amandaquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:29 schreef cindy10 het volgende:
[..]
wil ik je niet eens aandoen,mn frisse uiterlijk zou je nog verbazen!![]()
Mijn hersencellen hebben overcapaciteit, ik kan er wel een paar kwijtquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb een jaar of 2 in mij leven full-time geblowd, werd er niet wijzer van![]()
Mag ik ze hebbenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mijn hersencellen hebben overcapaciteit, ik kan er wel een paar kwijt
Heb jij ook wel eens elders gechat onder dezelfde naam?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:29 schreef cindy10 het volgende:
[..]
wil ik je niet eens aandoen,mn frisse uiterlijk zou je nog verbazen!![]()
Krijg weer het idee dat ik wat misquote:
Ging het maar zo makkelijk bij de bewonersquote:
Dat heb jij helemaal niet nodigquote:
Spreek me dan eensch aan!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook... en dat valt me tegen gezien mijn MSN lijst![]()
Daar komt de detective weerquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb jij ook wel eens elders gechat onder dezelfde naam?
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook... en dat valt me tegen, gezien mijn MSN lijst![]()
nee,had altijd een vaste andere naam,maar vanwaar die vraag?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb jij ook wel eens elders gechat onder dezelfde naam?
quote:
Die kus was voor mij.quote:
Nou die cindy10 die ik van de sexchat ken, was niet malsquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:32 schreef cindy10 het volgende:
[..]
nee,had altijd een vaste andere naam,maar vanwaar die vraag?![]()
Talpa blijft wel gewoon de streams uitzendenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:32 schreef Wickedangel het volgende:
Als DKG wordt gekuist en RTL ook geen streams uitzendt, wordt dit subforum dan opgeheven?![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:32 schreef Wickedangel het volgende:
Als DKG wordt gekuist en RTL ook geen streams uitzendt, wordt dit subforum dan opgeheven?![]()
Danny wou het allang dichtknallenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:32 schreef Wickedangel het volgende:
Als DGK wordt gekuist en RTL ook geen streams uitzendt, wordt dit subforum dan opgeheven?![]()
neem contact met dr op,en wie weet word ze dit keer gaar?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou die cindy10 die ik van de sexchat ken, was niet mals![]()
Talpa houdt op te bestaan; dat wordt RTL8.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:33 schreef Pavement het volgende:
Talpa blijft wel gewoon de streams uitzenden
Ja en Fok blijft Fokquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Talpa houdt op te bestaan; dat wordt RTL8.
? WTF ze zei dat ze alleen van mij hieldquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou die cindy10 die ik van de sexchat ken, was niet mals![]()
Die heeft wel vake rare ideeën. Zie bannerquote:
Ik heb voorheen wel eens ergens anders gechat, ander medium, en daar zat of zit een Cindy die net zo leuk is als jij.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:32 schreef cindy10 het volgende:
[..]
nee,had altijd een vaste andere naam,maar vanwaar die vraag?![]()
10 wordt 8quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Talpa houdt op te bestaan; dat wordt RTL8.
sssttt,hou ook alleen van jou.....maar verspreid dat nieuws nou niet meteen lieffie!!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:35 schreef Pavement het volgende:
[..]
? WTF ze zei dat ze alleen van mij hield
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:35 schreef Pavement het volgende:
[..]
? WTF ze zei dat ze alleen van mij hield
Zag er goed uitquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:37 schreef Pavement het volgende:
IAN, ik moet jouw nog even spreken ivm kikker design kleding,
Of vraag het aan Bartquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
SC-hater![]()
Vraag dan gewoon op MSN om TA.![]()
Zijn naamtopics weer helemaal hipquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:39 schreef Soury het volgende:
Hee deze is bijna vol mag ik er een maken voor de jarige uniekhoorn?
welke chat is dat?? ik ben normaal onder een andere naam,maar wie weet als je een site noemt?(heb weleens de gekke gewoonte in te loggen met mn naam van hier?)quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb voorheen wel eens ergens anders gechat, ander medium, en daar zat of zit een Cindy die net zo leuk is als jij.![]()
Hij heeft het er helemaal mee gehadquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die heeft wel vake rare ideeën. Zie banner![]()
Waarom dan?
Doenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:39 schreef Soury het volgende:
Hee deze is bijna vol mag ik er een maken voor de jarige uniekhoorn?
Wanneer waren die niet hip dan!?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zijn naamtopics weer helemaal hip
Nee ze is jarig doosquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Was op de teevee..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:40 schreef cindy10 het volgende:
[..]
welke chat is dat?? ik ben normaal onder een andere naam,maar wie weet als je een site noemt?(heb weleens de gekke gewoonte in te loggen met mn naam van hier?)
BBBartquote:
Ja, en? Dit forum is toch niet alleen voor zijn eigen vermaak?quote:
Ja, dat schreef je net. Ik kan heus wel lezen, mutsquote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
BBBart
Of gaat het niet over Tariq Aziz![]()
![]()
Daarom is het waarschijnlijk nog openquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, en? Dit forum is toch niet alleen voor zijn eigen vermaak?
Kalm, kalm...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, en? Dit forum is toch niet alleen voor zijn eigen vermaak?
Neil Young is master.. Keep on searching for a heart of gold..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:41 schreef Pavement het volgende:
Neil Young--- Hearth of gold ..................................zo mooi nr nu luid over de boxen
Totdat hij het voor een fijne prijs kan verkopen.quote:
Jij kijkt dat!?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... toch niet bij SBS hè?? Mobile Text Chat??
Gouden haard... ja da's een mooie golden oldiequote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:41 schreef Pavement het volgende:
Neil Young--- Hearth of gold ..................................zo mooi nr nu luid over de boxen
Links en rechts kunnen nog bannersquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Totdat hij het voor een fijne prijs kan verkopen.
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... toch niet bij SBS hè?? Mobile Text Chat??
Er was een rel en ik was er niet bij?!?!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Kalm, kalm...
De rel is geweest en bleek nogal nergens over te gaan![]()
Blijkbaar nietquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Er was een rel en ik was er niet bij?!?!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |