? WTF ze zei dat ze alleen van mij hieldquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou die cindy10 die ik van de sexchat ken, was niet mals![]()
Die heeft wel vake rare ideeën. Zie bannerquote:
Ik heb voorheen wel eens ergens anders gechat, ander medium, en daar zat of zit een Cindy die net zo leuk is als jij.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:32 schreef cindy10 het volgende:
[..]
nee,had altijd een vaste andere naam,maar vanwaar die vraag?![]()
10 wordt 8quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Talpa houdt op te bestaan; dat wordt RTL8.
sssttt,hou ook alleen van jou.....maar verspreid dat nieuws nou niet meteen lieffie!!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:35 schreef Pavement het volgende:
[..]
? WTF ze zei dat ze alleen van mij hield
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:35 schreef Pavement het volgende:
[..]
? WTF ze zei dat ze alleen van mij hield
Zag er goed uitquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:37 schreef Pavement het volgende:
IAN, ik moet jouw nog even spreken ivm kikker design kleding,
Of vraag het aan Bartquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
SC-hater![]()
Vraag dan gewoon op MSN om TA.![]()
Zijn naamtopics weer helemaal hipquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:39 schreef Soury het volgende:
Hee deze is bijna vol mag ik er een maken voor de jarige uniekhoorn?
welke chat is dat?? ik ben normaal onder een andere naam,maar wie weet als je een site noemt?(heb weleens de gekke gewoonte in te loggen met mn naam van hier?)quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb voorheen wel eens ergens anders gechat, ander medium, en daar zat of zit een Cindy die net zo leuk is als jij.![]()
Hij heeft het er helemaal mee gehadquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die heeft wel vake rare ideeën. Zie banner![]()
Waarom dan?
Doenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:39 schreef Soury het volgende:
Hee deze is bijna vol mag ik er een maken voor de jarige uniekhoorn?
Wanneer waren die niet hip dan!?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zijn naamtopics weer helemaal hip
Nee ze is jarig doosquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zijn naamtopics weer helemaal hip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |