quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:22 schreef Disana het volgende:
Ik had ooit eens bovenburen die hun kinderen heel veel lawaai lieten maken. Het waren antroposofen, de kinderen gingen weinig naar school en smeten zelfs met kleine boomstammen op de vloer. 's Ochtends tegen zevenen begon de herrie al. Er was niet met ze te praten.
Door het open raam hoorde ik toen eens een stukje gesprek waaruit bleek dat de vader het gezin in overspannen toestand had laten verhuizen (een vlucht). Ik heb toen op een middag de geluidsboxen in de tuin gezet en voortdurend hard het liedje 'Ha ha ha je vader ja je vader die is gek' gedraaid uit Kinderen voor kinderen. Heel kort erna zijn ze verhuisd.
sadistquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:22 schreef Disana het volgende:
Ik had ooit eens bovenburen die hun kinderen heel veel lawaai lieten maken. Het waren antroposofen, de kinderen gingen weinig naar school en smeten zelfs met kleine boomstammen op de vloer. 's Ochtends tegen zevenen begon de herrie al. Er was niet met ze te praten.
Door het open raam hoorde ik toen eens een stukje gesprek waaruit bleek dat de vader het gezin in overspannen toestand had laten verhuizen (een vlucht). Ik heb toen op een middag de geluidsboxen in de tuin gezet en voortdurend hard het liedje 'Ha ha ha je vader ja je vader die is gek' gedraaid uit Kinderen voor kinderen. Heel kort erna zijn ze verhuisd.
Vrouw houdt buren wakker met haar stereoquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:22 schreef Disana het volgende:
Zo hee. Gelukkig waren die bovenburen van mij al bekend; het was alleen nog een kwestie van een extra zetje. Die man deed zoiets als wat deze vrouw deed: 's ochtens voor zevenen expres op z'n trommel rammen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vrouw houdt buren wakker met haar stereo![]()
Ik had toch iets meer met hakbijlen van je verwachtquote:Op dinsdag 31 juli 2007 02:44 schreef TherAngelina het volgende:
Pizza's bestellen, abonnementen aanvragen etc. bij zo'n wijf. Alles wat ik kon vinden eigenlijk.
Houdt eens opquote:Op dinsdag 31 juli 2007 02:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had toch iets meer met hakbijlen van je verwacht![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |