Voor de niet zo nuchtere onders ons wel geloof ikquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:11 schreef cindy10 het volgende:
[..]
is een enkele klinker zo moeilijk dan?![]()
![]()
Ach ja, oefenen baat kunst, of zoiets hequote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gisteren riep ze dat ook al, grootspraak![]()
Ja vaag, help me eens herinneren?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:11 schreef cindy10 het volgende:
[..]
is een enkele klinker zo moeilijk dan?![]()
![]()
En Leandra die met haar rollator van de trap afflikkerde.... ik werd binnen de kortste keren door iedereen "opoe" genoemdquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:12 schreef Lobasca het volgende:
Heer Bommel die naar boven klom en de boel in de fik stak![]()
duidelijk ja...ik ben helaas nuchter,kan nog spellen enzo...is dat mn probleem???quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Voor de niet zo nuchtere onders ons wel geloof ik
als je een analoog horloge hebt welquote:
Shit de Cos is ook volquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zit ze de verkeerde SC vol te baggeren??![]()
Maak dat haar maar eens wijsquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ach ja, oefenen baat kunst, of zoiets he![]()
![]()
Ik was Kofje/ Fokje..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
En Leandra die met haar rollator van de trap afflikkerde.... ik werd binnen de kortste keren door iedereen "opoe" genoemd
Om vervolgens op de bar te klimmen en te gaan staan dansen
quote:
Staat losbolca daar te paaldansen ofzoquote:
Neem een whiskey en laat je handen thuisquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:15 schreef cindy10 het volgende:
[..]
puzzel jij even zelf....misschien lukt het na een kop of 5 zeer sterke koffie?![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Staat losbolca daar te paaldansen ofzo
Zijn ze net op?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet het er wel 1 zijn die je moet opwinden... batterijen zijn niet eindeloos
Gelukkig maar..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klinkt wel bekend maar kan er ff nix bij plaatsen![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
En spuit 11 komt er op klaar...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
LOL.... maarre... ik spreek Bommel nog vrij regelmatig... of de telefoon gaat op een achterlijk tijdstip ('s morgens om 10.00 uur ofzo) en dan is het van: je nest uit, naar beneden, deur open doen en koffie zetten, en snel een beetje want je buren beginnen al raar te kijkenquote:
12 ookquote:
mn handen blijven altijd thius..die wiskey mag jij hebben....proosttttt!(of prut!)quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Neem een whiskey en laat je handen thuis![]()
Loud and clearquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bijna... ik hoop dat ik zo m'n zender iig niet hoef te checken
Tada Sindiequote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:21 schreef cindy10 het volgende:
[..]
mn handen blijven altijd thius..die wiskey mag jij hebben....proosttttt!(of prut!)![]()
![]()
En als je hem vergeet op te winden danquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet het er wel 1 zijn die je moet opwinden... batterijen zijn niet eindeloos
Ah... je hebt een keer geen uitleg nodigquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
En als je hem vergeet op te winden dan
Of heb jij daar nooit last van?
Oeh?? Voor de opwarming van de aarde had je die niet??quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:23 schreef Disana het volgende:
Ik heb trouwens de vreemdste planten in mijn tuin sinds de opwarming van de aarde.
[afbeelding]
Mooie Fuckopsieaquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:23 schreef Disana het volgende:
Ik heb trouwens de vreemdste planten in mijn tuin sinds de opwarming van de aarde.
[afbeelding]
Ik kan me nog wel herinneren dat íe van de één op andere dag foetsie was.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL.... maarre... ik spreek Bommel nog vrij regelmatig... of de telefoon gaat op een achterlijk tijdstip ('s morgens om 10.00 uur ofzo) en dan is het van: je nest uit, naar beneden, deur open doen en koffie zetten, en snel een beetje want je buren beginnen al raar te kijken
Nope. En geen idéé wat het isquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh?? Voor de opwarming van de aarde had je die niet??![]()
Ik heb de oplossing... hoe noem je dat ook alweer?, zo een die automatisch opwindquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah... je hebt een keer geen uitleg nodig![]()
Mooi dan zien we je wel weer over drie uurquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:25 schreef cindy10 het volgende:
voel ineens zo de behoefte om mn haar te gaan tangen!
mn ogen op te maken,me in een te krap shirtje te hijsen en te zeggen dat het een jurkje is....
dan als een losgeslagen del,brian danwel dennix een tong in zn huig de duwen...
en dan te klagen over gebrek aan respect.....wie doet er mee??![]()
![]()
![]()
![]()
We hadden er op een gegeven moment echt geen zin meer in, en lang leve internet immersquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel herinneren dat íe van de één op andere dag foetsie was.
Met zijn Bommelstijn,,,Vaak om hem?jullie moeten lachen.
Orgie in de SCquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:25 schreef cindy10 het volgende:
voel ineens zo de behoefte om mn haar te gaan tangen!
mn ogen op te maken,me in een te krap shirtje te hijsen en te zeggen dat het een jurkje is....
dan als een losgeslagen del,brian danwel dennix een tong in zn huig de duwen...
en dan te klagen over gebrek aan respect.....wie doet er mee??![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, dat is een distel, zoals men hier voor mij heeft uitgezochtquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik dacht dat het de plant van je avatar was
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, dat is een distel, zoals men hier voor mij heeft uitgezocht![]()
Hoe toepasselijkquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, dat is een distel, zoals men hier voor mij heeft uitgezocht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |