Voor de niet zo nuchtere onders ons wel geloof ikquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:11 schreef cindy10 het volgende:
[..]
is een enkele klinker zo moeilijk dan?![]()
![]()
Ach ja, oefenen baat kunst, of zoiets hequote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gisteren riep ze dat ook al, grootspraak![]()
Ja vaag, help me eens herinneren?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:11 schreef cindy10 het volgende:
[..]
is een enkele klinker zo moeilijk dan?![]()
![]()
En Leandra die met haar rollator van de trap afflikkerde.... ik werd binnen de kortste keren door iedereen "opoe" genoemdquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:12 schreef Lobasca het volgende:
Heer Bommel die naar boven klom en de boel in de fik stak![]()
duidelijk ja...ik ben helaas nuchter,kan nog spellen enzo...is dat mn probleem???quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Voor de niet zo nuchtere onders ons wel geloof ik
als je een analoog horloge hebt welquote:
Shit de Cos is ook volquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zit ze de verkeerde SC vol te baggeren??![]()
Maak dat haar maar eens wijsquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ach ja, oefenen baat kunst, of zoiets he![]()
![]()
Ik was Kofje/ Fokje..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
En Leandra die met haar rollator van de trap afflikkerde.... ik werd binnen de kortste keren door iedereen "opoe" genoemd
Om vervolgens op de bar te klimmen en te gaan staan dansen
quote:
Staat losbolca daar te paaldansen ofzoquote:
Neem een whiskey en laat je handen thuisquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:15 schreef cindy10 het volgende:
[..]
puzzel jij even zelf....misschien lukt het na een kop of 5 zeer sterke koffie?![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Staat losbolca daar te paaldansen ofzo
Zijn ze net op?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet het er wel 1 zijn die je moet opwinden... batterijen zijn niet eindeloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |