Blow je teveel, of hoe zit datquote:
Dan snap ik alsnog niet wat die pubers ermee te maken hebbebquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
COS users voelden zich hier niet welkom meer door een overdosis pubers die hier verder nooit zaten
nou zeg....iedereen krijgt een beurt,waar blijft de mijne??quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik van de week ook toen iemand me op de middag SC wees waar jij na Petraa's post ook zo nodig een duit in het zakje moest doen met een Disana analyse a la Soury.
Weet ik veel dat je daarom gewoon kan vragenquote:
Nou kom maar op met je boekhouding dan ... Ik vind dit zeer beroerd en je lult uit je nek of je zit gewoon te ziekenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik van de week ook toen iemand me op de middag SC wees waar jij na Petraa's post ook zo nodig een duit in het zakje moest doen met een Disana analyse a la Soury.
Je zit zelf te zieken. Ik ga je post van van de week na Petraa alhier echt niet voor je opzoeken.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou kom maar op met je boekhouding dan ... Ik vind dit zeer beroerd en je lult uit je nek of je zit gewoon te zieken
je doet niet anders,maar weet nu van niets?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Weet ik veel dat je daarom gewoon kan vragen![]()
![]()
NEPRELTEEFquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:54 schreef cindy10 het volgende:
[..]
kan je dat laatste woord in goed nederlands nog een keer herhalen,lok eendje?![]()
Ik krijg nu pas echt het idee dat Disana peter isquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou kom maar op met je boekhouding dan ... Ik vind dit zeer beroerd en je lult uit je nek of je zit gewoon te zieken
Je kunt natuurlijk ook heel makkelijk over al die keren heenlezen dat ik schreef: "het ging niet eens zozeer om jou"quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:55 schreef Ravii het volgende:
[..]
Dan snap ik alsnog niet wat die pubers ermee te maken hebbeb
ik heb in de COS gepost
screenshots
uitleg en shit.
maarja, dat was voor 1 dag
aangezien ik daarna niet meer kon kijken.
tot op vandaag de dag niet meer.
en dan word gaan mensen klagen over pubers. heuy! ik ben 15.
heuy, een puber
heuy, ik ben er nogniet zolang.
al gelijk 3 rendenen om me aangesproken te voelen.
JIJ !!! beschuldigd me van iets waar ik verdomme geen enkel deel aan heb (nogmaals waar heb je het over?).. Best ik was waarschijnlijk nog een van de weinige die je niet uitkotste ... Helaasquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Je zit zelf te zieken. Ik ga je post van van de week na Petraa alhier echt niet voor je opzoeken.
Opvoeden zit nou eenmaal in haarquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook heel makkelijk over al die keren heenlezen dat ik schreef: "het ging niet eens zozeer om jou"
En als je net die kutopmerking over mij niet geplaatst had dan had je van mij geen last gehad.
En ja... ik had je voor de nacht van die rel al gewezen op het feit dat je een beetje een te grote bek begon te krijgen... ik vond je gedrag richting users die jij toevallig niet kende volstrekt ongepast, en dat waren dan nog SC'ers... ik wil niet weten wat er was gebeurd als er een off-topic COS gesprek door users die hier minder vaak zitten idd voortgezet was in de SC.
Ben je echt zo dom dat je het moet opzoeken?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:59 schreef cindy10 het volgende:
[..]
kan ik dat terugvinden in de dikke van dalen? gefokte dons eend?![]()
Och, jij en een kliekje... moet ik me daar zorgen om maken, dat jij je daarin verschuilt? Fris je geheugen maar even op:quote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:00 schreef Soury het volgende:
[..]
JIJ !!! beschuldigd me van iets waar ik verdomme geen enkel deel aan heb (nogmaals waar heb je het over?).. Best ik was waarschijnlijk nog een van de weinige die je niet uitkotste ... Helaas
Prima als je er niet op reageert, maar lees iig wat ik schrijf.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:01 schreef Ravii het volgende:
ik ga hier niet op reageren
voelde me net zo blij![]()
misschien krijg ik nog wel een keer een lief smsje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |