alleen als jij linkervoet op blauw doet,en je oksel op geel??quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Je linker voet op geel en je rechter arm op cyaan![]()
Het was meteen te merken dat je weg was.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Was even op bed met de logeerkat aan het knuffelen...![]()
Koffie met cakequote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was meteen te merken dat je weg was.
ze mag me niet enzo.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:39 schreef cindy10 het volgende:
[..]
gossie ben je daar zo bang voor? maar zo slecht is ze niet hoor!![]()
dat er geen leuke SC actief meer is op dit tijdspit.quote:
Ahhquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Was even op bed met de logeerkat aan het knuffelen...![]()
hoe krijg ik haar kwaad?? vertel me dat dan eerst effe?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
I love it
Doe es, ik wil Soury wel eens boos zien
Wat ben jij nou voor een waardeloze relteef?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:42 schreef cindy10 het volgende:
[..]
hoe krijg ik haar kwaad?? vertel me dat dan eerst effe?![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Oooi lief ik vind het hier wel leukquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:41 schreef Ravii het volgende:
[..]
ze mag me niet enzo.
[..]
dat er geen leuke SC actief meer is op dit tijdspit.!
Is er wel eens tegen jou gezegd dat je misschien niet de snuggerste bent? Omdat ik een nierpatiente in de Donorshow een patiente EN een toneelspeelster noemde, vond jij het nodig me van de week ALWEER aan de schandpaal te nagelen in de SC. Even fijn een duit in het zakje doen.quote:
tijdspit bestaat ook niet?? als het wel bestaat is het volgens mij een teken om je bed in te duiken?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:41 schreef Ravii het volgende:
[..]
ze mag me niet enzo.
[..]
dat er geen leuke SC actief meer is op dit tijdspit.!
Maar het bedje lag verdraait lekker, dus duik er wel zo in/onder /opquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan ben je de enigequote:
Waar heb je het in godsnaam overquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Is er wel eens tegen jou gezegd dat je misschien niet de snuggerste bent? Omdat ik een nierpatiente in de Donorshow een patiente EN een toneelspeelster noemde, vond jij het nodig me van de week ALWEER aan de schandpaal te nagelen in de SC. Even fijn een duit in het zakje doen.
Kan aan mij liggen, maar ik vind dat bijzonder onnodig en kinderachtig. En om dan nu weer steken te gaan zitten geven... Probeer ook eens te bedenken dat je er gewoon helemaal naast kunt zitten.
Het is hier ook leukquote:
Neuh, want ik ben niet moequote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:43 schreef cindy10 het volgende:
[..]
tijdspit bestaat ook niet?? als het wel bestaat is het volgens mij een teken om je bed in te duiken?![]()
![]()
vraag om tips,niet om bashing...waardeloze nep eendt!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor een waardeloze relteef?![]()
Je zou beter moeten weten dan er zo'n drama van te maken...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:38 schreef Ravii het volgende:
Ja, leandra is weg dus ik voel me weer op me gemakt hier!
Weltrustequote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar het bedje lag verdraait lekker, dus duik er wel zo in/onder /op
Koet Neit efferie lichaam!![]()
![]()
Jouw gezwets van de week dat je 'ook wel eens' een 'aanvaring' met me had gehad, met de toevoeging 'wie niet'. En dat vanwege het feit dat je mijn mening over de Donorshow niet snapte - die helemaal niets met jou had te maken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |