Mijn specialiteitquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Zolang we off topic blijven gaat het goed![]()
1942 hè...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:51 schreef Disana het volgende:
Ik ben toch niet dement aan het worden of zo? Volgens mij was het filmtopic nooit sticky?
Nee, vond m ff snel op google, op het moment dat lobasca ware terror liet zien in de scquote:
Heb ik de energie niet voorquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik krijg flashbacks naar een topic met fipo, negenennegentigpeaux, onehundredandeightypeau, 254 po enz.
Als we snel genoeg zijn, blijven we vrij lang in de AT staanquote:
Lobasca is een beest, ik had jou ook nog gewaarschuwd.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:55 schreef Pavement het volgende:
[..]
Nee, vond m ff snel op google, op het moment dat lobasca ware terror liet zien in de sc
Je moet wel een beetje bij de tijd blijven.. tegenwoordig zeg je dan: "ik heb er de kracht niet voor"quote:
65quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:56 schreef Disana het volgende:
[..]
'42... '42... Help me even... hoe oud ben ik dan?
beter nog,je laat het op je shirtje drukken!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje bij de tijd blijven.. tegenwoordig zeg je dan: "ik heb er de kracht niet voor"![]()
Zit ik in een delerium? Heb geen kat gezien.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:55 schreef Pavement het volgende:
[..]
Nee, vond m ff snel op google, op het moment dat lobasca ware terror liet zien in de sc
Sticky?, waar sticky, niet hier stickyquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:51 schreef Disana het volgende:
Ik ben toch niet dement aan het worden of zo? Volgens mij was het filmtopic nooit sticky?
Duh... dat was ook op de vorige paginaquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zit ik in een delerium? Heb geen kat gezien.
over een paar uur wel een kater
relll relll,waar is die rel????quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Sticky?, waar sticky, niet hier sticky![]()
?
Op je voorhoofd!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
?
quote:
De Nederlands Vereniging van Huisvrouwen adviseert Ajax... voor al uw grote, kleine en kleverige schoonmaakklusjesquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |