quote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Een of ander kutwijf zal me wel voor zijn![]()
Ohh ik hoef niet meer te pastenquote:
Dien jij ff een klacht in tegen Disanaquote:Op zaterdag 28 juli 2007 05:05 schreef Ravii het volgende:
nu is de SC een felicitatie topic.
klopt ook geen fuck van!
Gut wat lief van je daar zal Uniekhoorn blij mee zijn.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:58 schreef Disana het volgende:
Vandaag is uniekhoorn jarig. Happy Birthday! En de TT is te lang, da's jammer maar dat is omdat we zo blij zijn![]()
Taartjes en een glaasje limonade voor alle SC'ers![]()
En doe meteen even een note voor te lange TTquote:Op zaterdag 28 juli 2007 05:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dien jij ff een klacht in tegen Disana
1. Stomme TTquote:Op zaterdag 28 juli 2007 05:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dien jij ff een klacht in tegen Disana
Krijgt ze veel per dag?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 05:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Gut wat lief van je daar zal Uniekhoorn blij mee zijn.
Jij bent er welliswaar klaar mee maar ik niet. Ik zit met het PM gedeelte. Ik weet dat je er diverse per dag krijgt maar ik wil toch wel graag de PM van Soury zien die ik aan Disana heb verstuurd.
Alvast dank
Kom op met die PMquote:Op zaterdag 28 juli 2007 05:09 schreef Disana het volgende:
[..]
En doe meteen even een note voor te lange TT![]()
Ik wou dat je jezelf niet zo verlaagde... Nee, ik krijg zeer sporadisch PM's, en de jouwe behoorden tot mijn eerste. Neem me niet kwalijk dat ik ze niet heb bewaard, ik wist niet dat je geheugen zo slecht was.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 05:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Gut wat lief van je daar zal Uniekhoorn blij mee zijn.
Jij bent er welliswaar klaar mee maar ik niet. Ik zit met het PM gedeelte. Ik weet dat je er diverse per dag krijgt maar ik wil toch wel graag de PM van Soury zien die ik aan Disana heb verstuurd.
Alvast dank
Jee je krijgt nooit PM's en de weinige die je wel krijgt zijn wegquote:Op zaterdag 28 juli 2007 05:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wou dat je jezelf niet zo verlaagde... Nee, ik krijg zeer sporadisch PM's, en de jouwe behoorden tot mijn eerste. Neem me niet kwalijk dat ik ze niet heb bewaard, ik wist niet dat je geheugen zo slecht was.
Stop die ook maar in een gat waar de zon niet schijnt.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:58 schreef Disana het volgende:
Vandaag is uniekhoorn jarig. Happy Birthday! En de TT is te lang, da's jammer maar dat is omdat we zo blij zijn![]()
Taartjes en een glaasje limonade voor alle SC'ers![]()
Hoe lang ben je van plan hiermee door te gaan, Soury? Het spijt me voor je dat je had verwacht geen reactie op je steekjes en gestook en gejokkebrok te krijgen, maar zo werkt het meestal niet en op jouw leeftijd kun je dat weten.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 05:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Jee je krijgt nooit PM's en de weinige die je wel krijgt zijn weg![]()
Ik wil wel ff uithuilen voordat ik een onschuldige voor zijn ballen trapquote:Op zaterdag 28 juli 2007 05:17 schreef Ravii het volgende:![]()
Soury
hou nou maar op!
volgend topic gaat deze rel nog steeds door : {!
1 Ik zou jou ook feliciteren hoor als je jarig zou zijnquote:Op zaterdag 28 juli 2007 05:10 schreef Ravii het volgende:
[..]
1. Stomme TT
2. Te lange TT
3. Soury moest het topic openen omdat de vorige had gesloten (300ste post)
4. wie is uniekhoorn?
me rechterschouder heeft wel wat vrije tijdquote:Op zaterdag 28 juli 2007 05:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil wel ff uithuilen voordat ik een onschuldige voor zijn ballen trap![]()
Ik ben GVD een donor sinds ik mijn achtiende .. Stomme randdebiel.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 05:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe lang ben je van plan hiermee door te gaan, Soury? Het spijt me voor je dat je had verwacht geen reactie op je steekjes en gestook en gejokkebrok te krijgen, maar zo werkt het meestal niet en op jouw leeftijd kun je dat weten.
Die oude PM's zijn allang weg, en over je nauwe betrokkenheid bij donorschap zul je dan ook wel gejokt hebben.
Klaar nu, ik doe niet aan deze onvolwassen onzin mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |