Gewoon de thread een beetje volgen dan weet je waarop ik reageer. Dat is wel zo handig....quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:31 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is alweer waar! Maar wat wil je nou zeggen?
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:41 schreef JohnFoK het volgende:
jaap is echt een lozer, hij had dat blonde wijf al lang kunnen hebben!!
Sneu, dat je ervanuit gaat dat ik dat niet gedaan heb! Laat maar zitte...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gewoon de thread een beetje volgen dan weet je waarop ik reageer. Dat is wel zo handig....
Die weet niet wat 'm overkomt zonder dat hysterische wijf van een Natasia.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:41 schreef paraquat het volgende:
Brian is zelfs een beetje grappig!
Misschien was het wel gewoon timide ipv beleefd.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk niet dat dat eerlijk is.... Haar kinderen zijn oprecht lief en beleefd een beetje credit heeft ze wel van me qua opvoeding.![]()
Pfffffffffffffquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:43 schreef mootie het volgende:
Kan Nadia niet even gaan tangen ofzo.....
Mooi gesproken, ben het helemaal met je eens.!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien was het wel gewoon timide ipv beleefd.
Een moeder die keer op keer zúlke enorme grofheden uitkraamt (Lieke stinkt uit haar kut, de maden lopen eruit etc), infecteert haar kinderen daarmee. De opmerking van Jairo toen hij Gordon ontwaarde ("dag homo") onderstreept dat.
Begrijp me goed: ik denk best wel dat die kinderen voor 90% "netjes" opgevoed worden. Alleen ze zien hun moeder wél zeer regelmatig uit de band springen, en denken dat dit normaal is.
Ik geloof er niets van dat Natasia bijvooorbeeld burenconflicten in alle redelijkheid oplost. Dat mondt bij haar uit in schelden en dreigen.
Wat dacht je van conflicten in huiselijke kring...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Een moeder die keer op keer zúlke enorme grofheden uitkraamt (Lieke stinkt uit haar kut, de maden lopen eruit etc), infecteert haar kinderen daarmee. De opmerking van Jairo toen hij Gordon ontwaarde ("dag homo") onderstreept dat.
Begrijp me goed: ik denk best wel dat die kinderen voor 90% "netjes" opgevoed worden. Alleen ze zien hun moeder wél zeer regelmatig uit de band springen, en denken dat dit normaal is.
Ik geloof er niets van dat Natasia bijvooorbeeld burenconflicten in alle redelijkheid oplost. Dat mondt bij haar uit in schelden en dreigen.
Vraag dan niet naar de bekende weg. Het was duidelijk waar ik op doelde. Het lijkt er meer op dat je mij af en toe zoekt of zo.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:42 schreef demins het volgende:
[..]
Sneu, dat je ervanuit gaat dat ik dat niet gedaan heb! Laat maar zitte...
Nou en? Daar vraag je toch ook om...?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vraag dan niet naar de bekende weg. Het was duidelijk waar ik op doelde. Het lijkt er meer op dat je mij af en toe zoekt of zo.
Ja, het blijkt.....wel triest dat je je zo laat intimideren door zo'n heks!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:47 schreef FdW het volgende:
Zouden Jaap en Brian zo bang geweest zijn voor Tas dat ze nu pas een beetje zichzelf durven zijn?
ik weet het niet van Jaap, maar Brian in ieder geval wel, lijkt......quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:47 schreef FdW het volgende:
Zouden Jaap en Brian zo bang geweest zijn voor Tas dat ze nu pas een beetje zichzelf durven zijn?
Psychologe (een hele slechte, maar toch)quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:48 schreef farceman het volgende:
Wie is Anita?
Nog een! ::::: Ja hehe!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:49 schreef ikreageer het volgende:
100% sowiezo
Gewoon je ding doen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:49 schreef ikreageer het volgende:
100% sowiezo
Nadia kan nooit lang boos zijnquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:50 schreef farceman het volgende:
Nee jaap we willen Nadie en Nix niet saemn zien, ruzie met die twee
Kan het mij niet herinneren dat ik dat ooit aan jou gevraagd heb. Sterker nog, in dit geval reageerde ik helemaal niet op jou. M.a.w. pleur ffies lekker op en ga jezelf vervelen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:47 schreef demins het volgende:
[..]
Nou en? Daar vraag je toch ook om...?
Doet dat even lekker per pmquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kan het mij niet herinneren dat ik dat ooit aan jou gevraagd heb. Sterker nog, in dit geval reageerde ik helemaal niet op jou. M.a.w. pleur ffies lekker op en ga jezelf vervelen.
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:51 schreef Kinga het volgende:
Hinten ze nou naar Dennis exit bij de volgende ontslagronde?
Hier wordt gevraagd en ongevraagd gereageerd op je posts! Face it!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kan het mij niet herinneren dat ik dat ooit aan jou gevraagd heb. Sterker nog, in dit geval reageerde ik helemaal niet op jou. M.a.w. pleur ffies lekker op en ga jezelf vervelen.
Bier is voor watjes, echte kerels drinken stierenzeik.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:52 schreef _GdR_ het volgende:
wtf ik ben jarig man...
gratis bier bij de streams...
graag of niet modderfokkerquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:53 schreef wolferl het volgende:
[..]
Bier is voor watjes, echte kerels drinken stierenzeik.
Prima, wat wil je precies van mij en waarom?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:52 schreef demins het volgende:
[..]
Hier wordt gevraagd en ongevraagd gereageerd op je posts! Face it!
als ik het goed gezien heb, vroeg kim nog een kus van Jaap.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:50 schreef wolferl het volgende:
[..]
Gewoon je ding doen.
Maar heey, wou Kim nou der tong in Jaap z'n bek steken, of wilde ze hem een verjaardags zoen geven?
09-08-2001???????????????????????quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:52 schreef _GdR_ het volgende:
wtf ik ben jarig man...
Jarig, maar nog niet oud om je penis-fascinatie los te laten zo te zienquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:52 schreef _GdR_ het volgende:
wtf ik ben jarig man...
Ik schreef dat Natasia's kinderen volgens mij niet vrijwillig zo gezeglijk en beleefd zijn. Je kwam terug met de algemeenheid dat opvoeding niet vrijwillig is.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Prima, wat wil je precies van mij en waarom?
Ze passen wel goed bij elkaar. Nadia wil er graag morgen over praten...quote:
Wow: 'Ik heb geen problemen meer'.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:56 schreef mootie het volgende:
Pieppiepsqueeksqueekjankjank...
Ze liegt zoooooooo waarom maken ze dat kind niet gewoon met de grond gelijk.quote:
Waarom een schaap?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:40 schreef Kinga het volgende:
En een opblaas schaap van Nowlive.
Mijn vraag was wat je nou precies wilde zeggen met die post. En ik had de thread gevolgd. Ik begreep het niet. Het klinkt als heel wat, vond ik, maar ik zie niet waar het op slaat. Een verzoek om uitleg.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Prima, wat wil je precies van mij en waarom?
Als ie echt een kerel is *AHUM* dan maakt ie Nadia nu helemaal af (verbaal dan).quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Dennis klinkt euforisch...hij moet en zal met Nadia in gesprek blijven omdat.....het in opdracht is![]()
En dan geloof jij nog dat die kinderen voor 90% netjes opgevoed worden? Gebaseerd op wat? Niet op het bovenstaande in elk geval.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo lijkt ze wel wat meer op een vrouwquote:
Mijn punt naar is dat wij geen moer weten van die opvoeding. Totaal niets, omdat we er niet bij geweest zijn en er dus niet over mogen oordelen. Mijn punt in zijn algemeenheid is dat ik walg van alle vooroordelen die hier te berde gebracht worden en ook nog eens zeer selectief. Mijn punt is dat ik geniet van die kinderen van Natasia maar dat er altijd een reden GEZOCHT wordt bij haar en de andere zes bewoners waarom het, iets of zij niet zouden deugen. Mijn punt is dat ik graag eens wat genuanceerdheid zou zien van volwassen mensen op een grote mensen forum, maar dat helaas maar af en toe tegenkom. Mijn punt is dat velen hier denken beter te zijn dan de sommige bewoners maar de uitspraken lezend ik daar verschrikkelijk aan twijfel. Mijn één na laatste punt is dat ik in deze aan Demins vroeg wat hij van mij wilde en waarom (het is namelijk niet de eerste keer) en dat jij nu weer antwoord. En mijn laatste punt is dat ik dit nu schrijf als reactie op jou, maar dat jij (met nog een paar anderen) meestal wel redelijk genuanceerd prikt, dus vergeet al wat je hierboven gelezen hebt. En nu ga ik slapen! Trusten allemaal.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik schreef dat Natasia's kinderen volgens mij niet vrijwillig zo gezeglijk en beleefd zijn. Je kwam terug met de algemeenheid dat opvoeding niet vrijwillig is.
Vrijwillig als in kunnen kiezen, en vrijwillig als in grenzen zijn noodzakelijk. Twee verschillende dingen. Demins pikte volgens mij op dat jouw opmerking niet aansloot op mijn bericht.
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:01 schreef wolferl het volgende:
Nadia wat groeit je neus opeens?
Mijn hemel, wat een vooroordelen van jouw kant ineens. Mijn vermoeden baseer ik op kennis en op het maandenlang gadeslaan van Natasia. Nou, welterusten dan maarquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mijn punt naar is dat wij geen moer weten van die opvoeding. Totaal niets, omdat we er niet bij geweest zijn en er dus niet over mogen oordelen. Mijn punt in zijn algemeenheid is dat ik walg van alle vooroordelen die hier te berde gebracht worden en ook nog eens zeer selectief. Mijn punt is dat ik geniet van die kinderen van Natasia maar dat er altijd een reden GEZOCHT wordt bij haar en de andere zes bewoners waarom het, iets of zij niet zouden deugen. Mijn punt is dat ik graag eens wat genuanceerdheid zou zien van volwassen mensen op een grote mensen forum, maar dat helaas maar af en toe tegenkom. Mijn punt is dat velen hier denken beter te zijn dan de sommige bewoners maar de uitspraken lezend ik daar verschrikkelijk aan twijfel. Mijn één na laatste punt is dat ik in deze aan Demins vroeg wat hij van mij wilde en waarom (het is namelijk niet de eerste keer) en dat jij nu weer antwoord. En mijn laatste punt is dat ik dit nu schrijf als reactie op jou, maar dat jij (met nog een paar anderen) meestal wel redelijk genuanceerd prikt, dus vergeet al wat je hierboven gelezen hebt. En nu ga ik slapen! Trusten allemaal.
goedmaak pijp.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:05 schreef mootie het volgende:
Moooooooi ze kan hem weer sjorren vannacht![]()
Eens.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn hemel, wat een vooroordelen van jouw kant ineens. Mijn vermoeden baseer ik op kennis en op het maandenlang gadeslaan van Natasia. Nou, welterusten dan maar![]()
Ik hoor haar toch niet zeggen dat ze hem een loser vindt en dat ze op hem afgeknapt is en dat ze helemaal klaar met hem is.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:08 schreef ruby het volgende:
Nadia vertelt Dennis even wat hij voor haar betekent.
Dat nog net niet, maar Dennis vindt het geloof ik niet zo geslaagd.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik hoor haar toch niet zeggen dat ze hem een loser vindt en dat ze op hem afgeknapt is en dat ze helemaal klaar met hem is.![]()
Ja, maar we weten allemaal hoe slim en betrouwbaar Palma is.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zei Palma dat de stream van internet gaat stoppen?
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zei Palma dat de streams van internet gaat stoppen?
Yep.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:11 schreef STAP01 het volgende:
Had BB1 livestreams?
Palma heeft denk ik hetzelfde nieuws als wij hebben. Niet meer en niet minder.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Is zooooooooooooo lang geleden weet ik niet meerquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:11 schreef STAP01 het volgende:
Had BB1 livestreams?
yep, dat heeft sinatra vanmiddag gezegd.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik had het nog niet gehoord of gelezen hoorquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:12 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Palma heeft denk ik hetzelfde nieuws als wij hebben. Niet meer en niet minder.
En van wie is sinatra opeens de bijnaam?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:13 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
yep, dat heeft sinatra vanmiddag gezegd.
Palma heeft alleen de verkeerde volgorde want de website stopt als RTL overneemt maar de streams NIET want die zijn te volgen bij Talpa (betaald)quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:12 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Palma heeft denk ik hetzelfde nieuws als wij hebben. Niet meer en niet minder.
Streams blijven; DGK website niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik had het nog niet gehoord of gelezen hoor![]()
Precies, maar dat schijnt niet te mogen. Belachelijk idd. Natasia is gewoon een verschrikkelijk slecht mens. Dat hebben wij 10 maanden kunnen zien en iedere streamer kan daar dus een vrij goed oordeel over hebben.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn hemel, wat een vooroordelen van jouw kant ineens. Mijn vermoeden baseer ik op kennis en op het maandenlang gadeslaan van Natasia. Nou, welterusten dan maar![]()
Nog eentje dan, de volgende vraag? Heeft Natasia wel de kinderen opgevoed of hebben haar zussen dat (mede) gedaan? Weet jij het? Als ze echt zo erg voor haar kinderen als gesteld, is de kinderbescherming daar aan de deur geweest? Weet jij het? Als mensen echt vinden wat ze zeggen over Natasia en haar opvoedend karakter, hebben die mensen dan hun verantwoordelijkheid genomen en de kinderbescherming gebeld of lopen ze alleen maar weer te roepen ergens op een forum? Weet jij het?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:06 schreef Disana het volgende:
[..]
haha, door die smiley moet ik alleen 'n beetje denken aan linda blair in de exorcist. Die vond ik dan wel wat minder warmbloedigquote:
http://www.tienfan.nl/Blog/?p=1504quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik had het nog niet gehoord of gelezen hoor![]()
Disana, je ziet het verkeerd. Natasja was (sorry, is) een lief en goed mens, ondanks haar fouten. Begrijp dat nou eens.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:06 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan de aanleiding waardoor we er überhaupt op kwamen: Iedereen lijkt in die villa ineens veel meer ontspannen, en ze hebben meer lol. Zo kwam ik op de terreur van dat mens.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies, maar dat schijnt niet te mogen. Belachelijk idd. Natasia is gewoon een verschrikkelijk slecht mens. Dat hebben wij 10 maanden kunnen zien en iedere streamer kan daar dus een vrij goed oordeel over hebben.
je moeder, je moeder!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
En van wie is sinatra opeens de bijnaam?
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:15 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Disana, je ziet het verkeerd. Natasja was (sorry, is) een lief en goed mens, ondanks haar fouten. Begrijp dat nou eens.![]()
![]()
Ja, je moest er even doorheen prikken zeg maar...achter dat gedrag van een kenau tering- en pleuriswijf ging een heel zachtmoedig vrouwtje schuil met een bijzonder lief en goed karakterquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:15 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Disana, je ziet het verkeerd. Natasja was (sorry, is) een lief en goed mens, ondanks haar fouten. Begrijp dat nou eens.![]()
![]()
Wat mij betreft zeker! Ik volg geen uitzendingen. Als er alleen uitzendingen zijn dan is het een aflopende zaak met DGK. Dat is zo'n vertekend beeld. Knippen, plakken enzo.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:14 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Palma heeft alleen de verkeerde volgorde want de website stopt als RTL overneemt maar de streams NIET want die zijn te volgen bij Talpa (betaald)![]()
Dus geen VV meer, geen nieuws, geen gratis filmpjes who careshet gaat om de streams.
En boven alles....een kindje van God.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja, je moest er even doorheen prikken zeg maar...achter dat gedrag van een kenau tering- en pleuriswijf ging een heel zachtmoedig vrouwje schuil met een bijzonder lief en goed karakter![]()
Ze heeft vaak genoeg benadrukt hoezeer ze er voor ze was. Zozeer zelfs, dat ze er overspannen van werd en tijd voor haarzelf nodig had.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nog eentje dan, de volgende vraag? Heeft Natasia wel de kinderen opgevoed of hebben haar zussen dat (mede) gedaan? Weet jij het? Als ze echt zo erg voor haar kinderen als gesteld, is de kinderbescherming daar aan de deur geweest? Weet jij het? Als mensen echt vinden wat ze zeggen over Natasia en haar opvoedend karakter, hebben die mensen dan hun verantwoordelijkheid genomen en de kinderbescherming gebeld of lopen ze alleen maar weer te roepen ergens op een forum? Weet jij het?
Voor JdM zijn de streams belangrijk die gaat echt z'n goudmijntje niet opgevenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:18 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Wat mij betreft zeker! Ik volg geen uitzendingen. Als er alleen uitzendingen zijn dan is het een aflopende zaak met DGK. Dat is zo'n vertekend beeld. Knippen, plakken enzo.
Waarom waren er de eerste 7 maanden dan geen betaalde streams?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:20 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Voor JdM zijn de streams belangrijk die gaat echt z'n goudmijntje niet opgeven![]()
Dat is Dennis die chips zit te etenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:21 schreef ruby het volgende:
Damn, horen jullie dat gekraak ook als ze praten?
Ik hoor alleen iemand chips eten op stream 3. Oh, dat is Dennis.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:21 schreef ruby het volgende:
Dat schreef ik dan ook, als laatste punt met het verzoek aan jou om alles wat daarboven stond te vergeten.......quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet je, ik waardeer je bijdragen over het algemeen best. Maar je moet niet te 'gereformeerd' op mij gaan reageren, want dat verdraag ik slecht omdat ik over het algemeen -inderdaad- vrij genuanceerd schrijf![]()
Ja, dat is dat mannetje die zn hand nu in een ZAK chips steekt!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:21 schreef ruby het volgende:
Hoeveel betalende streamers zouden er zijn?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:20 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Voor JdM zijn de streams belangrijk die gaat echt z'n goudmijntje niet opgeven![]()
If someone really would care...sorry maar ik niet laat ze het allemaal maar lekker uitzoeken tochquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nog eentje dan, de volgende vraag? Heeft Natasia wel de kinderen opgevoed of hebben haar zussen dat (mede) gedaan? Weet jij het? Als ze echt zo erg voor haar kinderen als gesteld, is de kinderbescherming daar aan de deur geweest? Weet jij het? Als mensen echt vinden wat ze zeggen over Natasia en haar opvoedend karakter, hebben die mensen dan hun verantwoordelijkheid genomen en de kinderbescherming gebeld of lopen ze alleen maar weer te roepen ergens op een forum? Weet jij het?
Welterusten, mijn bestequote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat schreef ik dan ook, als laatste punt met het verzoek aan jou om alles wat daarboven stond te vergeten.......
En nu ben ik echt weg, trusten voor strakkies.......
Het programma bleek duurder te zijn dan ze dachten vandaar dat ze over moesten gaan op betaalde streamsquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:21 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Waarom waren er de eerste 7 maanden dan geen betaalde streams?
zes miljoenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:22 schreef demins het volgende:
[..]
Hoeveel betalende streamers zouden er zijn?
Laten het er 10.000 zijn, dat is ruwweg 50.000 euro, zakgeld voor Johnquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:22 schreef demins het volgende:
[..]
Dit lijkt mij niet haalbaar. De discrepantie tussen wat op de streams te zien zal zijn - ondanks streamlocks - en de TV uitzending is te groot. In feite krijg je 2 programma's met 1 naam.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:14 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Palma heeft alleen de verkeerde volgorde want de website stopt als RTL overneemt maar de streams NIET want die zijn te volgen bij Talpa (betaald)![]()
Dus geen VV meer, geen nieuws, geen gratis filmpjes who careshet gaat om de streams.
truste!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat schreef ik dan ook, als laatste punt met het verzoek aan jou om alles wat daarboven stond te vergeten.......
En nu ben ik echt weg, trusten voor strakkies.......
Wat een armoedzaaier is het ook die Sjon!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:23 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Het programma bleek duurder te zijn dan ze dachten vandaar dat ze over moesten gaan op betaalde streams
En zeker geen goudmijn!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Laten het er 10.000 zijn, dat is ruwweg 50.000 euro, zakgeld voor John![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:25 schreef Clank het volgende:
Piepstra: Japie wil je me knuffelen.. ik hou van jou.
Dat sowieso! (pssst, ik stuur je ff een pm)quote:
Paniek! (hoe werkt dat???)quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:29 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dat sowieso! (pssst, ik stuur je ff een pm)
hahaha, weet ik veel!! Ik heb het geprobeerd maar ik kan 10x op versturen drukken maar lukt niet. hahahaquote:
en dan zou je Dennix pakken????quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Als ik een man was en er zouden alleen maar vrouwen bestaan als Amanda en Nadia zou ik geheid homo worden wat een drama dat soort wijven![]()
dat dus. Heb m verstuurdquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:30 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Paniek! (hoe werkt dat???)![]()
edit: zo moeilijk is het niet, ei![]()
Leuk met Kim gedaan. Dus zit hij nu bij Jaap te klagen, en zij bij Amanda en Brian... omdat ze het helemaal niet erg vindenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:33 schreef mootie het volgende:
Wat heeft Dennis nou eigenlijk helemaal fout gedaan? Met de butler gepraat?![]()
Hij toont geen emoties en praat niet over gevoelens of wat dan ook wat hem eventueel zou kunnen rakenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:33 schreef mootie het volgende:
Wat heeft Dennis nou eigenlijk helemaal fout gedaan? Met de butler gepraat?![]()
We hebben Mitch na ampel beraad DGK waardig bevonden.quote:
Volgens mij al vanaf dag 1 ja. Misschien wel tripplespel.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:32 schreef ScofieldM het volgende:
Nadia speelt dubbelspel
Is het geen permanent makeup?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:37 schreef Kinga het volgende:
Hoe zou Nadia eruit zien zonder die vette eyeliner... ze gaat ermee naar bed, wanneer zien we haar ooit zonder make up?
Dat ei is toch niet voor mij bedoeld hoop ik!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:30 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Paniek! (hoe werkt dat???)![]()
edit: zo moeilijk is het niet, ei![]()
Ze gaat NU haar makeup eraf halen. Ze vindt het alleen vervelend omdat die ogen altijd zo lang duren.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:37 schreef Kinga het volgende:
Hoe zou Nadia eruit zien zonder die vette eyeliner... ze gaat ermee naar bed, wanneer zien we haar ooit zonder make up?
Blijkbaar heb jij geen verstand van hoe het werkt bij een kinderbescherming of een stichting voor Jeugd en Gezin of om nog maar te zwijgen van het Meldpunt Kindermishandeling. Ze constateren dingen omdat burgers hen er op wijzen, maar ze doen geen flikker.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze het er nu vanaf gaat halen. Voor hetzelfde geld plempt ze er daarna weer mascara op.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:38 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Is het geen permanent makeup?
Hij scoorde ook zo lekker op de popoll.... Maar dat zegt natuurlijk weer niets volgens Dennis. De stemmers hebben gewoon een verkeerd beeld van hemquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:38 schreef ScofieldM het volgende:
Die NIX ziet zichzelf als een sterke speler![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
100% serieus serieus 100% komt helemaal goed![]()
7 lagen mascaraquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze gaat NU haar makeup eraf halen. Ze vindt het alleen vervelend omdat die ogen altijd zo lang duren.
Zometeen waarschijnlijk. Ze zei dat ze haar ogen ging schoonmaken, maar ze had er weinig zin in want het duurt zo lang.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:37 schreef Kinga het volgende:
Laat hem maar gewoon lekker in het wild rondlopen, dan kan ik hem tenminste nog eens tegenkomen in het uitgaanslevenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:38 schreef FdW het volgende:
[..]
We hebben Mitch na ampel beraad DGK waardig bevonden.
Het is nu aan u dames hem over te halen vast in het programma te komen.
Neen, dat was voor mijzelve. Ik leer iedere dag iets nieuws, soms tegen mijn zin in:)quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:38 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dat ei is toch niet voor mij bedoeld hoop ik!![]()
De officiële voogdij over haar kinderen lag al bij haar zus! (Natas heeft dat ergens in de begintijd een keer verteld)quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:39 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Blijkbaar heb jij geen verstand van hoe het werkt bij een kinderbescherming of een stichting voor Jeugd en Gezin of om nog maar te zwijgen van het Meldpunt Kindermishandeling. Ze constateren dingen omdat burgers hen er op wijzen, maar ze doen geen flikker.Men gaat op huisbezoekjes, maken leuke rapporten op die lijken op het rapport van een basisschool. En als ze tot de conclussie komen dat een kind mishandeld wordt dan gaat men meehelpen in de huishouding en lezen ze die kinderen 1x per week een boekje voor. Maar echt ingrijpen ho maar.
![]()
Vertel eens, ben jij een persoonlijke vriend(in) van Natasja? Waarom verdedig je haar zo in alle opzichten? Hoe kun jij nou weten of mensen wel of niet hebben ingegrepen? Het feit dat ze die kinderen nog heeft zegt niks over het feit dat er niet geklaagd is. Wat de denken van een Natasja die luid en duidelijk op tv verkondigt dat ze wel eens zo'n snotneusje van (wat was het, 4 jaar oud) de tering heeft geslagen. En dan gaat het nog niet eens over haar eigen kind.En dan zit jij zo'n mongool goed te praten, nog even af gezien van het gedreig, geterroriseer en geschreeuw in haar geliefde gouden kooi.
Ik geef toe, je hoeft haar niet af te branden maar het ophemelen wat jij doet vind ik stukken ongezonder.
Het is echt zo'n Bep en Nol stelletje.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Leuk met Kim gedaan. Dus zit hij nu bij Jaap te klagen, en zij bij Amanda en Brian... omdat ze het helemaal niet erg vinden![]()
Dus jij gelooft haar?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:42 schreef mootie het volgende:
Ik snap niet helemaal waarom Nada niet gewoon in het lege bed gaat slapen, als ze er dan toch helemaal klaar mee is.
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zegt het nu al 7 dagen, eens moet ze het toch menen?![]()
Als er iemand GEEN rol speelt is het Lieke wel volgens mij. Types al Nadia en Dennis zijn wel zo fake als maar kan.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:43 schreef ruby het volgende:
Nadia zegt over Lieke tegen Dennis: Ach ja, het is ook wel een lieverd. Ze speelt ook maar een rol. Laten we dat maar onthouden.
Ofzoiets.
Genoeg voor JdM. Wat dat betreft is het net Dagobert Duck.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:22 schreef demins het volgende:
[..]
ze ben helegaar ziekquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:42 schreef mootie het volgende:
Ik snap niet helemaal waarom Nada niet gewoon in het lege bed gaat slapen, als ze er dan toch helemaal klaar mee is.
Wat zal hij blij zijn dat hij (on stream) van Zwarte Magica af isquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:45 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Genoeg voor JdM. Wat dat betreft is het net Dagobert Duck.![]()
Zou zonde zijn met jouw mooie ogenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik dacht al... wat doe ik toch fout, ik heb nooit zulke wimpers
Ik vermoed dat haar hele vriezer volstaat met verzameld sperma.. uitgespuugd in bakjes.. naam erop.. en zijn netto inkomen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Vind het een eng wijf die Nadia...lijkt me zo'n type vrouw als die ene die zwanger wilde raken van Boris Becker
En een etiket met het smaakjequote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:48 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik vermoed dat haar hele vriezer volstaat met verzameld sperma.. uitgespuugd in bakjes.. naam erop.. en zijn netto inkomen.
Even een lekker momentje van zelfreflectie en buitenlucht... zouden er meer moeten doen!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:48 schreef Day het volgende:
Hello
Wat is er met Hupert? Waarom zat hij alleen?
Gefeliciteerd!!!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:52 schreef _GdR_ het volgende:
wtf ik ben jarig man...
Nee dat heeft sloerie amandel. Nooit die wenkbrauwen bij haar gezien?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:38 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Is het geen permanent makeup?
Ja, idd, maar het was dat mokkel wel gelukt(om bezwangerd te worden in meterkast door boris, kwakkie overgeheveld na blowjob).quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Vind het een eng wijf die Nadia...lijkt me zo'n type vrouw als die ene die zwanger wilde raken van Boris Becker
En dan heb je van Boris Becker een dochter die op d'r vader lijkt... das toch zielig voor dat kind?!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Ja, idd, maar het was dat mokkel wel gelukt(om bezwangerd te worden in meterkast door boris, kwakkie overgeheveld na blowjob).
Ik verdenk haar ervan dat ze alleen maar aan dit programma deelneemt om in contact te komen met John de Mol seniorquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:48 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik vermoed dat haar hele vriezer volstaat met verzameld sperma.. uitgespuugd in bakjes.. naam erop.. en zijn netto inkomen.
Oh oh... is de kapsalon vrij??quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:51 schreef wolferl het volgende:
Zijn haartjes worden nat.
Dank voor de uitleg maar duh daar doelde ik ook opquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Ja, idd, maar het was dat mokkel wel gelukt(om bezwangerd te worden in meterkast door boris, kwakkie overgeheveld na blowjob).
Dat bakje staat al in haar vriezer hoor! ( Hoe denk je dat ze aan het appartementje in de pc Hooft komt? In dit programma zit? )quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik verdenk haar ervan dat ze alleen maar aan dit programma deelneemt om in contact te komen met John de Mol senior![]()
jawel, maar het heeft wel goed en veel speelgoed.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan heb je van Boris Becker een dochter die op d'r vader lijkt... das toch zielig voor dat kind?!
Was dat niet ook een stewardess?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dank voor de uitleg maar duh daar doelde ik ook op![]()
Daar heeft ze wat aan als ze straks 25 is... dan lijkt ze nog steeds sprekend op haar vaderquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jawel, maar het heeft wel goed en veel speelgoed.
Hee missy, er zijn meerdere streamertjes die dat misschien niet wisten...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dank voor de uitleg maar duh daar doelde ik ook op![]()
zeker weten geen ....lepel??quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:54 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Brian trekt een plastic tepel van Amanda af.
Ik heb echt medelijden met die kinderen. Jezus, het zal je moeder maar zijn.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:41 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
De officiële voogdij over haar kinderen lag al bij haar zus! (Natas heeft dat ergens in de begintijd een keer verteld)
Ze heeft gezegd dat ze de kinderen niet zal vermoorden en in het Amsterdamse bos begraven.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:58 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik heb echt medelijden met die kinderen. Jezus, het zal je moeder maar zijn.![]()
Zweefteef.... dat geloof ik dan weer wel..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Geen idee maar ik geloof niet dat Nadia het is
nadia was ooit passengerhandeling,bij menzies.....quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Geen idee maar ik geloof niet dat Nadia het is
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar heeft ze wat aan als ze straks 25 is... dan lijkt ze nog steeds sprekend op haar vader
Ze liegt wel vaker.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:00 schreef FdW het volgende:
[..]
Ze heeft gezegd dat ze de kinderen niet zal vermoorden en in het Amsterdamse bos begraven.
die kids weten intussen niet beter als dat ze opgevoed worden door tante`s en veel oom`s....quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:58 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik heb echt medelijden met die kinderen. Jezus, het zal je moeder maar zijn.![]()
Wie?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:02 schreef wolferl het volgende:
Denniks heeft nu al 9 keer gezegd dat het een kut verhaal is.
Oke 1 keer zeggen is leuk, maar er is ook een grens.
Ik denk dat ze gewoon als pijpspecialist is opgepikt ergens uit een bordeel door een redactielid die aan haar vroeg of ze haar werkterrein niet willen uitbreiden cq verleggenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:01 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Zweefteef.... dat geloof ik dan weer wel..![]()
+ Al die ooms die na het ontbijt steeds voor altijd verdwijnen..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:03 schreef cindy10 het volgende:
[..]
die kids weten intussen niet beter als dat ze opgevoed worden door tante`s en veel oom`s....
zij als moeder mag wel dr ogen uit dr kop schamen!![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon als pijpspecialist is opgepikt ergens uit een bordeel door een redactielid die aan haar vroeg of ze haar werkterrein niet willen uitbreiden cq verleggen
nee niet voor altijd hoor....sommige komen nog wel een keertje terug(zie bv wilgo)quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:04 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
+ Al die ooms die na het ontbijt steeds voor altijd verdwijnen..![]()
Haar figuur is te lelijk. Telefoonsex tante lijkt me waarschijnlijker.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon als pijpspecialist is opgepikt ergens uit een bordeel door een redactielid die aan haar vroeg of ze haar werkterrein niet willen uitbreiden cq verleggen
Ja echt niet! Daar gaan mijn oren...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:05 schreef FdW het volgende:
[..]
Haar figuur is te lelijk. Telefoonsex tante lijkt me waarschijnlijker.
denk dat ze ook daarmee weinig minuten zou scoren...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:05 schreef FdW het volgende:
[..]
wat is dat, ouwe rukker?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:05 schreef wolferl het volgende:
Nadia is een Fembot.
Vlugge Jaapie en D100quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:05 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Dennix heeft weer een 100% terror plan.... dat word weer knallen met die vent morgen!
![]()
wrm voel ik de behoefte om google te bannen als startpagina???quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:06 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ja echt niet! Daar gaan mijn oren...
Gloryhole.... dat is haar roeping!
( ja google maar even.. )![]()
Zij liep als pijpspecialiste vast de hele dag rond in een strak corsetquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:05 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang voor jouw avater!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:05 schreef FdW het volgende:
[..]
Bang dat het je aan spreekt?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:08 schreef cindy10 het volgende:
[..]
wrm voel ik de behoefte om google te bannen als startpagina???![]()
Jee, is Jaap nou nog steeds niet bijgedraaid?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:07 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Dennix: Huub.,...huub... viezerik
Jaap en Dennix: Leiek is fake...
Met D100 bedoel je Speedy Gonzalez?quote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:09 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Bang dat het je aan spreekt?![]()
Jaap schaakt.... Hij is koning de rest zijn stukken... dus op het juiste moment opofferbaar.. dat zal niet veranderen... grenst aan het autisme.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Jee, is Jaap nou nog steeds niet bijgedraaid?
Met zo'n zeikstem echt niet, die horen de meeste kerels thuis al dagelijksquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:05 schreef FdW het volgende:
[..]
nix Volstaat.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:11 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nee B100, maar hij heet Denniks.
Maar het kan ook Benniks zijn.
Mijn klantvriendelijkheid is minstens zo groot als die van Talpaquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:08 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang voor jouw avater!![]()
![]()
Hij is tegenwoordig SiegJaap.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Jee, is Jaap nou nog steeds niet bijgedraaid?
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:12 schreef FdW het volgende:
[..]
Mijn klantvriendelijkheid is minstens zo groot als die van Talpa![]()
hmm, same old, nietszeggend nog steedsquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:12 schreef wolferl het volgende:
[..]
Hij is tegenwoordig SiegJaap.
SiegJaap speelt nog steeds zijn eigen spelletje, hier een beetje info, daar een beetje info.
Een pad is er om af te wijken!quote:
is het zo saai geweest vandaag?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:16 schreef Disana het volgende:
Huub zegt dat hij heel blij is met Lieke, vooral op momenten als nu waarop hij denkt 'what's the point'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |