Ik vermoed dat haar hele vriezer volstaat met verzameld sperma.. uitgespuugd in bakjes.. naam erop.. en zijn netto inkomen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Vind het een eng wijf die Nadia...lijkt me zo'n type vrouw als die ene die zwanger wilde raken van Boris Becker
En een etiket met het smaakjequote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:48 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik vermoed dat haar hele vriezer volstaat met verzameld sperma.. uitgespuugd in bakjes.. naam erop.. en zijn netto inkomen.
Even een lekker momentje van zelfreflectie en buitenlucht... zouden er meer moeten doen!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:48 schreef Day het volgende:
Hello
Wat is er met Hupert? Waarom zat hij alleen?
Gefeliciteerd!!!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:52 schreef _GdR_ het volgende:
wtf ik ben jarig man...
gratis bier bij de streams...
Nee dat heeft sloerie amandel. Nooit die wenkbrauwen bij haar gezien?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:38 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Is het geen permanent makeup?
Ja, idd, maar het was dat mokkel wel gelukt(om bezwangerd te worden in meterkast door boris, kwakkie overgeheveld na blowjob).quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Vind het een eng wijf die Nadia...lijkt me zo'n type vrouw als die ene die zwanger wilde raken van Boris Becker
En dan heb je van Boris Becker een dochter die op d'r vader lijkt... das toch zielig voor dat kind?!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Ja, idd, maar het was dat mokkel wel gelukt(om bezwangerd te worden in meterkast door boris, kwakkie overgeheveld na blowjob).
Ik verdenk haar ervan dat ze alleen maar aan dit programma deelneemt om in contact te komen met John de Mol seniorquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:48 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik vermoed dat haar hele vriezer volstaat met verzameld sperma.. uitgespuugd in bakjes.. naam erop.. en zijn netto inkomen.
Oh oh... is de kapsalon vrij??quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:51 schreef wolferl het volgende:
Zijn haartjes worden nat.
Dank voor de uitleg maar duh daar doelde ik ook opquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Ja, idd, maar het was dat mokkel wel gelukt(om bezwangerd te worden in meterkast door boris, kwakkie overgeheveld na blowjob).
Dat bakje staat al in haar vriezer hoor! ( Hoe denk je dat ze aan het appartementje in de pc Hooft komt? In dit programma zit? )quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik verdenk haar ervan dat ze alleen maar aan dit programma deelneemt om in contact te komen met John de Mol senior![]()
jawel, maar het heeft wel goed en veel speelgoed.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan heb je van Boris Becker een dochter die op d'r vader lijkt... das toch zielig voor dat kind?!
Was dat niet ook een stewardess?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dank voor de uitleg maar duh daar doelde ik ook op![]()
Daar heeft ze wat aan als ze straks 25 is... dan lijkt ze nog steeds sprekend op haar vaderquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jawel, maar het heeft wel goed en veel speelgoed.
Hee missy, er zijn meerdere streamertjes die dat misschien niet wisten...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dank voor de uitleg maar duh daar doelde ik ook op![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |